Ogłoszenie z dnia 2025-02-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00660360/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
,,Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w Gminie Wilga
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WILGA
1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Wilga
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582368
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Warszawska 38
1.5.2.) Miejscowość: Wilga
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-470
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.7.) Numer telefonu: (25) 629 93 41
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@gminawilga.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminawilga.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gminawilga.ezamawiajacy.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
,,Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w Gminie Wilga2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7f84c4ab-9068-4267-9351-2c69cb98f4a8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00084379
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00051281/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w Gminie Wilga
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00660360
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.24.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
V.1 Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w Gminie Wilga
1.1 Zamówienie będzie realizowane w formie Zaprojektuj i wybuduj
1.2 Przedmiot zamówienia na podstawie Programu Funkcjonalno-Użytkowego obejmuje m.in.:
- opracowanie projektu technologii uzdatniania wody uwzględniając stan istniejący jakości wody surowe i dobór złóż filtracyjnych oraz dobór i umiejscowienie lampy bakteriobójczej UV i jej zasilania elektrycznego.
- likwidacja istniejącego wyposażenia Stacji Uzdatniania Wody o wydajności 110 m3/h
z technologią ręcznego sterowania procesem uzdatniania i montaż nowych urządzeń wg. Opracowania projektowego z uwzględnieniem sterowania automatycznego wraz
z monitoringiem i powiadomieniem SMS.
- montaż lampy bakteriobójczej do wody – sterylizator UV
- remont budynku z dostosowaniem go do automatycznego procesu uzdatniania wody o wydajności minimum 110 m3/h i warunków sanitarnych
- dobudowa do obiektu istniejącego pomieszczenia dla zespołu prądotwórczego wraz z doborem i zakupem agregatu prądotwórczego
- opracowanie Projektu Technicznego doboru i montażu agregatu prądotwórczego dla SUW Wilga, o mocy uzgodnionej z Inwestorem/Administratorem na podstawie dokumentacji przebudowy obiektu wraz z niezbędnymi uzgodnieniami, zatwierdzeniami w imieniu Inwestora
- zakup i montaż agregatu prądotwórczego z prowadzeniem prób i badań, opracowaniem instrukcji współdziałania uzgodnionej z zakładem energetycznym i wymaganymi przez prawo urzędami oraz sprzężeniem z układem energetycznym SUW
- przebudowa instalacji elektrycznej z dostosowaniem jej do potrzeb automatyki stacji z wykorzystaniem energooszczędnych oświetlenia terenu
- przystosowanie zbiorników retencyjnych wody uzdatnionej w ilości 3 szt. O pojemności 300m3 każdy w sprzężeniu, polegający na wyczyszczeniu dwóch z nich (najwcześniej wybudowanych) i wyposażeniu je w urządzenia do współpracy z automatyką stacji.
- wyczyszczenie osadnika wód popłucznych o pojemności 20 m3 z wywiezieniem i utylizacja
- przebudowy szachtówa studni głębinowych w wykonaniu cembrowym z kręgów betonowych na naziemne termoizolacyjne obudowy studni głębinowych typu HYDROLINE
- rozruch technologiczny stacji zakończony wynikiem badań jakości wody i orzeczeniem PINS o włączeniu stacji do eksploatacji oraz opinią przeciwpożarową.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2902677,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4172160,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2902677,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Klarwod Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1230705176
7.3.3) Ulica: ul. Lipowa 37
7.3.4) Miejscowość: Bielawa
7.3.5) Kod pocztowy: 05-520
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2902677,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-10-31INNE PRZETARGI WILGA
więcej: przetargi WILGA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZWIĘKSZENIE ROLI KULTURY I TURYSTYKI W ROZWOJU SUBREGIONALNYM POPRZEZ UTWORZENIE KALETAŃSKIEGO CENTRUM ŻELAZNEGO SZLAKU
- Remont pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej Nr 12 im. Zygmunta Glogera w Białymstoku
- Roboty budowlane polegające na remoncie tarasów widokowych w budynku sędziowskim przy ul. Olimpijskiej 4 w Dusznikach-Zdroju
- Wymiana naświetleń w hali sportowej wraz z robotami towarzyszącymi
- Modernizacja farmy fotowoltaicznej nr inw. 669/1348 do nowych warunków przyłączeniowych
- Budowa studni głębinowych wraz z przebudową stacji uzdatniania wody w Rajgrodzie - ujęcie ul. Podchoinki
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.