eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Prace konserwatorskie, restauratorskie oraz roboty budowlane w ramach proj.pn. "Konserwacja i restauracja XIV-wiecznego zamku w Lidzbarku Warmińskim - perły architektury gotyckiej w Polsce-III etap"



Ogłoszenie z dnia 2021-06-16


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00084363 z dnia 2021-06-16

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Prace konserwatorskie, restauratorskie oraz roboty budowlane w ramach proj.pn. „Konserwacja i restauracja XIV-wiecznego zamku w Lidzbarku Warmińskim - perły architektury gotyckiej w Polsce-III etap”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MUZEUM WARMII I MAZUR W OLSZTYNIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510989163

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Zamkowa 2

1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 10-074

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.7.) Numer telefonu: +4889 527 95 96

1.5.8.) Numer faksu: +4889 527 95 96 w. 56

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@muzeum.olsztyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://muzeum.olsztyn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://muzeum-olsztyn.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Prace konserwatorskie, restauratorskie oraz roboty budowlane w ramach proj.pn. „Konserwacja i restauracja XIV-wiecznego zamku w Lidzbarku Warmińskim - perły architektury gotyckiej w Polsce-III etap”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7584c3c8-cd43-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00084363

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003608/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Wykonanie prac budowlanych i konserwatorskich w ramach zadania pn. Konserwacja i reastauracja XIV wiecznego zamku w Lidzbarku Warmińskim - perły architektury gotyckiej w Polsce III etap

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00082492/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.370.6.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. część 1 - zagospodarowanie międzymurzy i wnętrz zamku - obejmuje w szczególności:
a) zagospodarowanie terenów międzymurzy, w tym tzw. suchej fosy - prace konserwatorskie i restauratorskie, roboty branż: ogólnobudowlanej, drogowej, elektrycznej, sanitarnej i zieleń, w tym m.in.:
- wymianę istniejącego przyłącza c.o.;
- prace konserwatorskie i uczytelnienie reliktów architektury (pałac bpa Batorego oraz wieża ustępowa na międzymurzu północnym, gdańsko i brama północna na międzymurzu zachodnim);
- prace konserwatorskie, uczytelnienie i adaptacja do celów muzealnych (edukacyjnych) reliktów architektury stajni na międzymurzu zachodnim oraz murów gotyckiego przejazdu bramnego oraz barokowego pałacu biskupiego z dwoma brukowanymi dziedzińcami na tarasie południowym;
- prace konserwatorskie reliktów oraz odtworzenie przyziemia ryzalitu pałacowego bpa Grabowskiego, zwanego aneksem bpa Grabowskiego, w tym montaż windy, adaptacja obiektu do funkcji komunikacyjnej oraz wykonanie schodów terenowych do tzw. suchej fosy oraz prace konserwatorskie i odtworzenie na potrzeby wykonania śmietnika murów budynku położonego w linii północnego muru obronnego;
- wykonanie robót drogowych, w tym: parkingu z drogą dojazdową, drogi pożarowej, przejść i ścieżek edukacyjnych, wraz ze schodami terenowymi (od północy), oświetleniem zewnętrznym oraz elementami tzw. małej architektury;
- realizację projektu zieleni (pielęgnacja historycznych nasadzeń i nowe nasadzenia) wraz z budową infrastruktury technicznej jej towarzyszącej na terenach międzymurzy, tarasu południowego i suchej fosy, w tym odtworzenie ogrodów bpa Krasickiego m.in. z budową instalacji nawadniającej i podziemnego zbiornika retencyjnego;
- badania archeologiczne w formie ustanowienia stałego nadzoru archeologicznego nad robotami ziemnymi prowadzonymi w ramach zadań ww. określonych.
b) prace konserwatorskie i restauratorskie murów obronnych wraz z wykonaniem drenażu, remontem obecnych nakryw ceglanych i kamiennych, a w przypadku murów północnego i większości wschodniego z wykonaniem nakryw biologicznie czynnych, a także ustanowienie stałego nadzoru archeologicznego nad robotami ziemnymi prowadzonymi w ramach zadania,
c) iluminację zamku - II etap, w tym ustanowienie stałego nadzoru archeologicznego nad robotami ziemnymi prowadzonymi w ramach zadania,
d) adaptację do celów działalności muzealnej dawnej kuchni, dawnych sanitariatów sierocińca i pomieszczeń w narożniku północno-zachodnim - prace konserwatorskie i restauratorskie, roboty branż: ogólnobudowlanej, elektrycznej, sanitarnej i teletechnicznej,
e) adaptację do celów edukacyjnych dawnej sali kinowej (Zamawiający informuje, że sama dostawa monitora interaktywnego nie jest objęta przedmiotem zamówienia) oraz remont sanitariatu na drugim piętrze - prace konserwatorskie, roboty branż: ogólnobudowlanej, elektrycznej, sanitarnej i teletechnicznej,
f) prace konserwatorskie narożnika południowo-wschodniego zamku, tj. niższej kondygnacji piwnic wraz z zejściem do piwnic tej kondygnacji,
g) rozbudowę i modernizację oświetlenia wnętrz oraz wykonanie oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego,
h) wykonanie instalacji systemu sieci monitoringu wizyjnego CCTV IP,
i) prace konserwatorskie polichromii w sali kredensu na pierwszym piętrze (zw. gabinetem bpa Krasickiego),
kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień: CPV: 45453000-7- Roboty remontowe i renowacyjne, 45453100-8 - Roboty renowacyjne, 45454000-4 - Roboty restrukturyzacyjne, 45454100-5 - Odnawianie, 45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej, 45112712-9 - Roboty w zakresie kształtowania ogrodów, 45312200-9 Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych, 45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
3. Przedmiot zamówienia w części 1 i 2 obejmuje także:
1) wykonanie i przekazanie Zamawiającemu 2 egzemplarzy konserwatorskiej dokumentacji powykonawczej spełniające standardy określone w załączniku do rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 2 sierpnia 2018 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich i badań konserwatorskich przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków albo na Listę Skarbów Dziedzictwa oraz robót budowlanych, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków, a także badań archeologicznych i poszukiwań zabytków, wyposażonej w pozytywy fotografii bądź równoważne wydruki na papierze fotograficznym, oraz w wersji elektronicznej (zapis w formacie .doc i .pdf),
2) wykonanie i przekazanie Zamawiającemu 2 egzemplarzy dokumentacji badań archeologicznych spełniających standardy określone w załączniku do rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 2 sierpnia 2018 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich i badań konserwatorskich przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków albo na Listę Skarbów Dziedzictwa oraz robót budowlanych, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków, a także badań archeologicznych i poszukiwań zabytków; wyposażonej w pozytywy fotografii bądź równoważne wydruki na papierze fotograficznym, oraz w wersji elektronicznej (zapis w formacie .doc i .pdf)
3) wykonanie i przekazanie Zamawiającemu 2 egzemplarzy dokumentacji powykonawczej z robót budowlanych wchodzących w zakres zadania, w szczególności robót, które ulegają zakryciu, wyposażonej w pozytywy fotografii bądź równoważne wydruki na papierze fotograficznym, oraz w wersji elektronicznej (zapis w formacie .doc i .pdf) oraz 2 egzemplarzy geodezyjnej mapy powykonawczej
4) wykonanie wszelkich niezbędnych prób, badań i sprawdzeń;
5) wykonanie innych prac i czynności niezbędnych dla prawidłowej realizacji zadania zgodnie z przepisami prawa i niniejszą SWZ;
6) przedmiot zamówienia obejmuje także zapewnienie komunikacji tymczasowej między zamkiem a otoczeniem. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić komunikację z drogami dojazdowymi na czas braku dostępu przez most, w celu umożliwienia na wypadek kryzysu ewakuacji osób i mienia z terenu zamku (komunikacja dwustronna). Wykonawca opracuje i przedstawi Zamawiającemu w terminie 7 dni po podpisaniu umowy dokument „Organizacja Prac” zawierający założenia do projektu tymczasowej organizacji ruchu na terenie objętym budową i w jego otoczeniu, zoptymalizowany pod kątem priorytetów i kolejności wykonania robót i prac konserwacyjnych w celu zapewnienia dostępu do posesji, poszczególnych pomieszczeń w których będą prowadzone prace konserwacyjne i budowlane oraz dziedzińca, minimalizacji utrudnień w ruchu i komunikacji dojazdu do zamku i hotelu (w tym dróg ppoż.), zapewnienia bezpieczeństwa użytkowników. Dokument winien zostać opracowany w formie opisowej oraz zawierać potrzebne, zdaniem Wykonawcy, schematy organizacji prac w tym chuchu pieszego i kołowego umożlwiającego korzystanie z obiektu podczas realizacji projektu.
4. Pozostałe wymogi związane z realizacją zamówienia część 1 i 2:
1) W trakcie realizacji zamówienia obiekt, na którym będą wykonywane czynności związane z realizacja przedmiotu zamówienia będzie udostępniany turystom. Powyższe oznacza, iż wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia prac w sposób zapewniający bezpieczeństwo osobom zwiedzającym jak i pracownikom Zamawiającego, a ten fakt należy uwzględnić w harmonogramie prac i robót.
2) ze względu na specyfikę przedmiotu zamawiania (roboty przy obiekcie użyteczności publicznej wpisanym do rejestru zabytków) wykonawcy są zobowiązani do szczegółowego i rzetelnego zapoznania się dokumentacją projektową, a w szczególności z wymaganiami zawartymi w pozwoleniach konserwatorskich, pozwoleniu na budowę oraz wszelkich uzgodnieniach, opiniach i warunkach technicznych dotyczących przedmiotowej inwestycji;
3) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu dla części 1 i 2 został zawarty w dokumentacjach projektowych, Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (dalej STWiORB), przedmiarach robót, SWZ, wzorze umowy wraz załącznikami;
4) wykonawca wykona przedmiot zamówienia w zakresie części 1 i 2 na podstawie dokumentacji projektowych, STWiORB, SWZ wraz z załącznikami, pytaniami i odpowiedziami udzielonymi w trakcie procedury o udzielenie zamówienia publicznego oraz przedmiarami robót, a także obowiązującymi przepisami szczegółowymi i sztuką budowlaną oraz zapewni pełną obsługę geodezyjną wraz z okresem gwarancji i rękojmi. Podstawą sporządzenia oferty jest dokumentacja projektowa, STWiORB, SWZ oraz udzielone odpowiedzi na zapytania w trakcie procedury o udzielenie zamówienia publicznego. Przedmiary stanowią tylko materiał pomocniczy;

Z uwagi na ograniczoną liczbę znaków w tej sekcji zamówienia pozostałe informacje zawarte są w §V SWZ wraz załącznikami

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45112712-9 - Roboty w zakresie kształtowania ogrodów

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45312200-9 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych

45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej

45453100-8 - Roboty renowacyjne

45454000-4 - Roboty restrukturyzacyjne

45454100-5 - Odnawianie

4.5.5.) Wartość części: 9557840,03 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. część 2 - rewaloryzacja mostu - obejmuje w szczególności:
a) prace konserwatorskie i remont przyczółków i filarów mostowych oraz odtworzenie przęseł mostowych z jezdnią i barierami (wymianę obecnych na drewniane), a także ustanowienie stałego nadzoru archeologicznego nad robotami ziemnymi prowadzonymi w ramach zadania,
b) wykonawca musi zapewnić osobę do badań architektonicznych. jeśli zajdzie potrzeba wykonania przedmiotowych badań podczas wykonywania prac konserwatorskich i restauratorskich przyczółków i filarów,
Kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień: CPV: 45221119-9 - Roboty budowlane w zakresie renowacji mostów 45453000-7- Roboty remontowe i renowacyjne
2 Przedmiot zamówienia w części 1 i 2 obejmuje także:
1) wykonanie i przekazanie Zamawiającemu 2 egzemplarzy konserwatorskiej dokumentacji powykonawczej spełniające standardy określone w załączniku do rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 2 sierpnia 2018 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich i badań konserwatorskich przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków albo na Listę Skarbów Dziedzictwa oraz robót budowlanych, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków, a także badań archeologicznych i poszukiwań zabytków, wyposażonej w pozytywy fotografii bądź równoważne wydruki na papierze fotograficznym, oraz w wersji elektronicznej (zapis w formacie .doc i .pdf),
2) wykonanie i przekazanie Zamawiającemu 2 egzemplarzy dokumentacji badań archeologicznych spełniających standardy określone w załączniku do rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 2 sierpnia 2018 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich i badań konserwatorskich przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków albo na Listę Skarbów Dziedzictwa oraz robót budowlanych, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków, a także badań archeologicznych i poszukiwań zabytków; wyposażonej w pozytywy fotografii bądź równoważne wydruki na papierze fotograficznym, oraz w wersji elektronicznej (zapis w formacie .doc i .pdf)
3) wykonanie i przekazanie Zamawiającemu 2 egzemplarzy dokumentacji powykonawczej z robót budowlanych wchodzących w zakres zadania, w szczególności robót, które ulegają zakryciu, wyposażonej w pozytywy fotografii bądź równoważne wydruki na papierze fotograficznym, oraz w wersji elektronicznej (zapis w formacie .doc i .pdf) oraz 2 egzemplarzy geodezyjnej mapy powykonawczej
4) wykonanie wszelkich niezbędnych prób, badań i sprawdzeń;
5) wykonanie innych prac i czynności niezbędnych dla prawidłowej realizacji zadania zgodnie z przepisami prawa i niniejszą SWZ;
6) przedmiot zamówienia obejmuje także zapewnienie komunikacji tymczasowej między zamkiem a otoczeniem. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić komunikację z drogami dojazdowymi na czas braku dostępu przez most, w celu umożliwienia na wypadek kryzysu ewakuacji osób i mienia z terenu zamku (komunikacja dwustronna). Wykonawca opracuje i przedstawi Zamawiającemu w terminie 7 dni po podpisaniu umowy dokument „Organizacja Prac” zawierający założenia do projektu tymczasowej organizacji ruchu na terenie objętym budową i w jego otoczeniu, zoptymalizowany pod kątem priorytetów i kolejności wykonania robót i prac konserwacyjnych w celu zapewnienia dostępu do posesji, poszczególnych pomieszczeń w których będą prowadzone prace konserwacyjne i budowlane oraz dziedzińca, minimalizacji utrudnień w ruchu i komunikacji dojazdu do zamku i hotelu (w tym dróg ppoż.), zapewnienia bezpieczeństwa użytkowników. Dokument winien zostać opracowany w formie opisowej oraz zawierać potrzebne, zdaniem Wykonawcy, schematy organizacji prac w tym chuchu pieszego i kołowego umożlwiającego korzystanie z obiektu podczas realizacji projektu.
3. Pozostałe wymogi związane z realizacją zamówienia część 1 i 2:
1) W trakcie realizacji zamówienia obiekt, na którym będą wykonywane czynności związane z realizacja przedmiotu zamówienia będzie udostępniany turystom. Powyższe oznacza, iż wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia prac w sposób zapewniający bezpieczeństwo osobom zwiedzającym jak i pracownikom Zamawiającego, a ten fakt należy uwzględnić w harmonogramie prac i robót.
2) ze względu na specyfikę przedmiotu zamawiania (roboty przy obiekcie użyteczności publicznej wpisanym do rejestru zabytków) wykonawcy są zobowiązani do szczegółowego i rzetelnego zapoznania się dokumentacją projektową, a w szczególności z wymaganiami zawartymi w pozwoleniach konserwatorskich, pozwoleniu na budowę oraz wszelkich uzgodnieniach, opiniach i warunkach technicznych dotyczących przedmiotowej inwestycji;
3) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu dla części 1 i 2 został zawarty w dokumentacjach projektowych, Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (dalej STWiORB), przedmiarach robót, SWZ, wzorze umowy wraz załącznikami;
4) wykonawca wykona przedmiot zamówienia w zakresie części 1 i 2 na podstawie dokumentacji projektowych, STWiORB, SWZ wraz z załącznikami, pytaniami i odpowiedziami udzielonymi w trakcie procedury o udzielenie zamówienia publicznego oraz przedmiarami robót, a także obowiązującymi przepisami szczegółowymi i sztuką budowlaną oraz zapewni pełną obsługę geodezyjną wraz z okresem gwarancji i rękojmi. Podstawą sporządzenia oferty jest dokumentacja projektowa, STWiORB, SWZ oraz udzielone odpowiedzi na zapytania w trakcie procedury o udzielenie zamówienia publicznego. Przedmiary stanowią tylko materiał pomocniczy;
5) Szczegółowe warunki realizacji zamówienia:
a) realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w szczególności ustawom: ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami i ustawy Prawo budowlane,
b) Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia kierownictwa budowy, kierownictwa prac konserwatorskich i restauratorskich w osobach dyplomowanych konserwatorów dzieł sztuki posiadających wymagane kwalifikacje i uprawnienia dla specjalności mających zastosowanie ze względu na zakres zadania, archeologa prowadzącego nadzór archeologiczny; osobę do prowadzenia badań architektonicznych, dotyczy to wszystkich robót objętych decyzją o pozwoleniu na budowę i decyzjami konserwatorskimi,
c) jeżeli wystąpi konieczność wykonania dodatkowych czynności, opracowań, badań, ekspertyz, uzgodnień niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, wykonawca jest zobowiązany do ich pozyskania lub wykonania własnym kosztem i staraniem - koszty z tym związane winien uwzględnić w cenie ofertowej,
d) Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia na własny koszt odpowiednich umów ubezpieczenia z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi, oraz od odpowiedzialności cywilnej na czas realizacji robót objętych przedmiotem zamówienia,
e) bez wyraźnej zgody Zamawiającego wykonawca nie może na placu budowy instalować reklam pod żadną postacią (baner, plakat, tabliczka, siatka osłaniająca rusztowania z nadrukiem reklamowym itp.),
f) odstępstwo od ww. ustaleń jest możliwe tylko i wyłącznie w sytuacji, gdy roboty stanowiące odstępstwo od zatwierdzonych rozwiązań projektowych zostały wykonane za zgodą lub na wniosek Zamawiającego.
Z uwagi na ograniczoną liczbę znaków w tej sekcji zamówienia pozostałe informacje zawarte są w §V SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45221119-9 - Roboty budowlane w zakresie renowacji mostów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.5.) Wartość części: 874825,21 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Z uwagi na awarię platformy zakupowej i brak możliwości upublicznienia dokumentacji postepowania na stronie postępowania w dniu ogłoszenia zamówienia w Biuletynie Zamówień publicznych

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Z uwagi na awarię platformy zakupowej i brak możliwości upublicznienia dokumentacji postepowania na stronie postępowania w dniu ogłoszenia zamówienia w Biuletynie Zamówień publicznych

2021-06-16 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.