eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi UniejówUtworzenie nowych usług dla MŚP - Uniejowskie Centrum Obsługi Przedsiębiorcy



Ogłoszenie z dnia 2025-02-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utworzenie nowych usług dla MŚP – Uniejowskie Centrum Obsługi Przedsiębiorcy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Uniejów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311019579

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Błogosławionego Bogumiła 13

1.5.2.) Miejscowość: Uniejów

1.5.3.) Kod pocztowy: 99-210

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@uniejow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://uniejow.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gminauniejow.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Utworzenie nowych usług dla MŚP – Uniejowskie Centrum Obsługi Przedsiębiorcy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-289fc914-04ce-4d18-b133-c0ff8144fdac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00084362

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00068698/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.6 Utworzenie nowych usług dla MŚP - Uniejowskie Centrum Obsługi Przedsiębiorcy - usługa doradcza dot. opracowania kompletu analiz

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt jest dofinansowany ze środków Unii Europejskiej z programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Łódzkiego 2021-2027. Priorytet: FELD.01 Fundusze europejskie dla innowacyjnego Łódzkiego, Działanie FELD.01.05 Konkurencyjność MŚP.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00630421

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.18.2024 EL

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi doradczej obejmującej przeprowadzenie analiz i przedstawienie wyników tych analiz będących następnie podstawa świadczenia nowych usług dla małych i średnich przedsiębiorstw („MŚP”) przez Uniejowskie Centrum Obsługi Przedsiębiorcy.
Zamawiający realizuje projekt pn.: „Utworzenie nowych usług dla MŚP – Uniejowskie Centrum Obsługi Przedsiębiorcy.” Projekt jest dofinansowany ze środków Unii Europejskiej z programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Łódzkiego 2021-2027. Priorytet: FELD.01 Fundusze europejskie dla innowacyjnego Łódzkiego, Działanie FELD.01.05 Konkurencyjność MŚP.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
1. Opracowanie kompletu analiz w zakresie technicznych, komercyjnych, marketingowych, finansowych uwarunkowań wykorzystania wód geotermalnych dla przemysłu: rolno-spożywczego, kosmetycznego (wellness) i energetycznego z uwzględnieniem następujących zagadnień:
a. możliwości uzyskania przewagi konkurencyjnej i korzyści ekonomicznych w wyniku wykorzystania wód geotermalnych eksploatowanych w gminie i marki Uniejów;
b. technicznych uwarunkowań wykorzystania wód geotermalnych w działalności usługobiorcy, tj. zastosowania wód geotermalnych, np. w oferowanych kosmetykach, napojach, produktach rolnych, w sektorze energetycznym;
c. możliwości pozyskania źródeł finansowania na wdrożenie rozwiązania w działalności usługobiorcy;
d. trendów konsumenckich w ww. sektorach;
e. poszerzenia rynków zbytu (nowi klienci) dla nowych, ulepszonych produktów/usług usługobiorcy.
2. Opracowanie kompletu analiz w zakresie szans i uwarunkowań internacjonalizacji usług na wybranych rynkach europejskich i pozaeuropejskich odnoszących się do następujących zakresów:
a. możliwości uczestnictwa usługobiorcy w krajowych i międzynarodowych targach/misjach wraz z harmonogramem terminowym tych wydarzeń;
b. uwarunkowań prawnych, marketingowych, możliwych strategii ekspansji na nowe rynki;
c. możliwości pozyskania źródeł finansowania na internacjonalizację.
Po przeprowadzeniu analiz w zakresie opisanym powyżej, Wykonawca przedstawi Zamawiającemu opracowanie wyników analiz w postaci materiałów opisanych w punkcie II, które pozwolą na zrealizowanie przez Uniejowskie Centrum Obsługi Przedsiębiorcy następujących działań w ramach projektu:
1. kompleksowych usług doradczych realizowanych przez doradców Uniejowskiego Centrum Obsługi Przedsiębiorcy na rzecz przedsiębiorców z branż rolno-spożywczej, kosmetycznej (wellness) i energetycznej;
2. organizacji 12 wydarzeń szkoleniowo-networkingowych stanowiących pilotaż opracowanych nowych usług;
3. organizacji konferencji regionalnej, stanowiącej pilotaż opracowanych usług.
Zamawiający wymaga, aby wszelkie wytworzone w ramach realizacji zamówienia dokumenty, raporty, analizy, materiały szkoleniowe, konferencyjne dla uczestników i prelegentów itp. zawierały oznaczenia informujące, że powstały w wyniku projektu realizowanego ze środków Unii Europejskiej, zgodnie z Podręcznikiem wnioskodawcy i beneficjenta Funduszy Europejskich na lata 2021-2027 w zakresie informacji i promocji.
Zamawiający wymaga aby proponowane produkty wynikające z realizacji zamówienia były zgodne z zasadami równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób z niepełnosprawnościami, a także uwzględniały zasady równości kobiet i mężczyzn w rozumieniu wskazanym w wytycznych dotyczących realizacji zasad równościowych w ramach funduszy unijnych na lata 2021-2027.
Przedmiot zamówienia obejmuje przeprowadzenie analiz oraz opracowanie materiałów prezentujących wyniki analiz zgodnie ze szczegółowym opisem zawartym w SWZ (w tym bazy wiedzy, ścieżki doradczej, materiałów dla prowadzących wydarzenia szkoleniowo–networkingowe, materiałów dla uczestników wydarzeń szkoleniowo – networkingowych, materiałów dla prelegentów prowadzących konferencję regionalną dla sektora energetycznego, materiałów dla uczestników konferencji regionalnej dla sektora energetycznego).
Wykonawca zapewni dodatkowo udział w realizacji zamówienia eksperta ds. analiz komercyjnych.
W ramach ryczałtowego wynagrodzenia określonego w § 3 ust. 1 umowy Wykonawca zobowiązany będzie jednokrotnie w terminie nie później niż do 31.12.2026 r. dokonać aktualizacji wykonanych materiałów (ścieżki doradztwa oraz raportów). W ramach aktualizacji Wykonawca zobowiązany będzie sprawdzić aktualność opracowanych materiałów i w razie ich dezaktualizacji przekazać Zamawiającemu aktualne opracowania. Wykonanie aktualizacji potwierdzone zostanie protokołem podpisanym przez strony umowy.
Ze względu na ograniczoną ilość znaków w formularzu ogłoszenia o zamówienie (10 tys. znaków) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SWZ oraz w załączniku nr 10 do SWZ Minimalny zakres merytoryczny analiz.
Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości oraz rękojmi za wady na wykonany przedmiot umowy. Termin gwarancji jakości i rękojmi za wady wynosi 24 miesiące, licząc od daty końcowego odbioru przedmiotu umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79000000-4 - Usługi biznesowe: prawnicze, marketingowe, konsultingowe, rekrutacji, drukowania i zabezpieczania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

72221000-0 - Usługi doradcze w zakresie analizy biznesowej

79411000-8 - Ogólne usługi doradcze w zakresie zarządzania

79411100-9 - Usługi doradcze w zakresie rozwoju działalności gospodarczej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający przed otwarciem ofert, które nastąpiło w dniu 17 grudnia 2024 r. o godz. 10:30 opublikował informację, iż na sfinansowanie zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę 268.620,00 PLN brutto.
W postępowaniu oferty złożyli następujący wykonawcy:
1. Centrum Badań i Innowacji PRO-AKADEMIA, ul. Innowacyjna 9/11, 95-050 Konstantynów Łódzki za cenę brutto 258.300,00 PLN; Oferowane dodatkowe doświadczenie eksperta ds. technicznych polegające na zrealizowaniu minimum jednej analizy technicznej lub technologicznej odnoszącej się do wykorzystania wód geotermalnych - za dodatkowe doświadczenie uznane zostanie doświadczenie ponad wymagane na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu zgodnie z rozdz. VI ust. 2 pkt 4) lit b1) SWZ. Ekspert ds. technicznych uczestniczył w realizacji minimum w jednej usługi doradczej polegającej na przeprowadzeniu analizy technicznej lub technologicznej odnoszącej się do wykorzystania wód geotermalnych – 20 pkt; Oferowane dodatkowe doświadczenie eksperta ds. analiz finansowych polegające na zrealizowaniu minimum jednej analizy finansowej odnoszącej się do wykorzystania wód geotermalnych - za dodatkowe doświadczenie ponad doświadczenie wymagane na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu zgodnie z VI ust. 2 pkt 4) lit b3) SWZ. Ekspert ds. analiz finansowych nie uczestniczył w realizacji usługi doradczej polegającej na przeprowadzeniu analizy finansowej odnoszącej się do wykorzystania wód geotermalnych – 0 pkt;
2. BLUEHILL Sp. z o. o., ul. Stępińska 22/30, 00-743 Warszawa za cenę brutto 369.000,00 PLN; Oferowane dodatkowe doświadczenie eksperta ds. technicznych polegające na zrealizowaniu minimum jednej analizy technicznej lub technologicznej odnoszącej się do wykorzystania wód geotermalnych - za dodatkowe doświadczenie uznane zostanie doświadczenie ponad wymagane na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu zgodnie z rozdz. VI ust. 2 pkt 4) lit b1) SWZ. Ekspert ds. technicznych uczestniczył w realizacji minimum w jednej usługi doradczej polegającej na przeprowadzeniu analizy technicznej lub technologicznej odnoszącej się do wykorzystania wód geotermalnych – 20 pkt; Oferowane dodatkowe doświadczenie eksperta ds. analiz finansowych polegające na zrealizowaniu minimum jednej analizy finansowej odnoszącej się do wykorzystania wód geotermalnych - za dodatkowe doświadczenie ponad doświadczenie wymagane na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu zgodnie z VI ust. 2 pkt 4) lit b3) SWZ. Ekspert ds. analiz finansowych uczestniczył w realizacji minimum jednej usługi doradczej polegającej na przeprowadzeniu analizy finansowej odnoszącej się do wykorzystania wód geotermalnych – 20 pkt
W wyniku dokonania oceny ofert oferta nr 1 złożona przez Centrum Badań i Innowacji PRO-AKADEMIA, ul. Innowacyjna 9/11, 95-050 Konstantynów Łódzki uzyskała 80,00 pkt (60,00 pkt w kryterium ceny oraz 20,00 pkt w kryterium Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia), natomiast oferta nr 2 złożona przez BLUEHILL Sp. z o. o., ul. Stępińska 22/30, 00-743 Warszawa uzyskała 82,00 pkt (42,00 pkt w kryterium ceny oraz 40,00 pkt w kryterium Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia).
W związku z powyższym stwierdzone zostało, iż cena oferty najkorzystniejszej jest o 100.380,00 PLN brutto wyższa niż kwota jaką Zamawiający zamierzał i mógł przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Uzasadnienie prawne unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione na mocy art. 255 pkt 3) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1320).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.