Ogłoszenie z dnia 2022-03-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00067854/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wykonanie i dostarczenie 14 przyczep handlowych .
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: DOLNOŚLĄSKI OŚRODEK DORADZTWA ROLNICZEGO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 006011298
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Zwycięska 8
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 53-033
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: andrzej.janicki@dodr.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dodr.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/dodr1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Państwowa jednostka organizacyjna posiadająca osobowość prawną
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Usługi doradztwa rolniczego
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie i dostarczenie 14 przyczep handlowych .2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5589e078-9564-11ec-94c8-de8df8ed9da1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00084211
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00044542/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Wykonanie i dostarczenie 14 przyczep handlowych.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
"Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa inwestująca w obszary wiejskie". Operacja współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach Działania M16 „Współpraca” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020. Instytucja Zarządzająca Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 Minister Rolnictwa i Rozwoju Wsi.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00067854/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AG.260.3.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres zamówienia obejmuje 14 przyczep handlowych wraz z dostawą:
A) Kolor poszycia biały, szary
B) Płyta warstwowa (obustronnie blacha malowana proszkowo)
C) Dopuszczalna masa całkowita - 750 kg
D) Układ jezdny: 1 oś niehamowana, koła R13
E) Wymiary wewnętrzne: 2500 mm x 1950 mm x 2200 mm
F) Układ hamulcowy: brak układu hamulcowego, zaczep kulowy atestowany wzmacniany
G) Wyposażenie:
- zabudowa z płyty warstwowej w środku wypełnienie izolacyjne: styropian o grubości 40-50 mm
- rama przyczepy 3-krotnie malowana farbą antykorozyjną
- dyszel stały bez możliwości odkręcenia w kształcie litery V
- podłoga płaska pokryta wykładziną przemysłową PCV
- klapa sprzedażowa 1 sztuka umieszczona centralnie bez możliwości przesunięcia podnoszona na siłownikach gazowych
- drzwi wejściowe od strony dyszla umieszczone centralnie
- podpory stabilizujące rurkowe 4 szt.
- lampy tylne zespolone
- ramka tablicy rejestracyjnej
H) Przystosowane do kontaktu z żywnością
I) Dostawa do siedziby Dolnośląskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego we Wrocławiu, ul. Zwycięska 8
J) Minimalny okres gwarancji na przedmiot zamówienia: 24 miesiące
4.5.3.) Główny kod CPV: 34223300-9 - Przyczepy
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Jedyna złożona oferta podlega odrzuceniu. Powodem odrzucenia niniejszej oferty jest art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy PZP - Wykonawca zaoferował 12-miesięczny okres gwarancji (jedno z kryterium oceny ofert), natomiast Zamawiający wymagał minimalnego okresu gwarancji 24 miesiące, czyli treść oferty jest niezgodna ze Specyfikacją Warunków Zamówienia.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 1
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 242925,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 242925,00 PLN
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Usługa drukowania i dostawy materiałów promocyjnych na potrzeby Dolnośląskiej Organizacji Turystycznej.
- Realizacja etapu nr 2, 3 i 4 inwestycji pn. przebudowa dachu i poddasza nieużytkowego oraz montaż instalacji chłodzenia całego budynku w budynku przy pl. Solnym 14, 50 - 062 Wrocław.
- Sukcesywna dostawa odczynników (CE IVD) do typowania antygenów zgodności tkankowej klasy I locus A, B, C oraz klasy II locus DRB1, DQB1 i DPB1 metodą SBT
- Remont, konserwacja i zabezpieczenie zadaszeń grobowców oraz części (Etap 1 i Etap 4) muru Starego Cmentarza Żydowskiego przy ul. Ślężnej i ul. Sztabowej we Wrocławiu
- USŁUGĘ WYNAJMU I SERWISU ODZIEŻY ROBOCZEJ
- BZP.2710.67.2025.ECS "Dostawa oleju opalowego grzewczego do jednostek Uniwersytetu Wrocławskiego: 1. Karpacz 2. Ruda Milicka 3. Kanonia 6/8 Wrocław
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup sprzętu do utrzymania funkcjonowania urządzeń użyteczności publicznej na wypadek klęsk żywiołowych, katastrof naturalnych i sytuacji kryzysowych"
- Realizacja Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
- Zakup i dostawa wyposażania w ramach Rządowego Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
- Doposażenie bazy magazynowej ochrony ludności i obrony cywilnej w sprzęt
- Doposażenie bazy magazynowej Gminy Nowe Miasto nad Pilicą w sprzęt niezbędny do realizacji zadań w ramach ochrony ludności i obrony cywilnej
- Zakup i dostawa sprzętu w ramach programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025 - 2026
więcej: Przyczepy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





