eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bartoszyce"Wykonanie projektu planu ogólnego miasta Bartoszyce"



Ogłoszenie z dnia 2025-02-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Wykonanie projektu planu ogólnego miasta Bartoszyce”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIEJSKA BARTOSZYCE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510743485

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Boh. Monte Cassino 1

1.5.2.) Miejscowość: Bartoszyce

1.5.3.) Kod pocztowy: 11-200

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.7.) Numer telefonu: +48 897629840

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@um.bartoszyce.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.bartoszyce.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Wykonanie projektu planu ogólnego miasta Bartoszyce”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-121c5a2d-0aa3-44e5-92c8-cd7079d75caa

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00084159

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00054217/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.6 Plan ogólny dla Miasta Bartoszyce

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna, inna przeglądarka internetowa niż Internet Explorer,
d) włączona obsługa JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
f) Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.
g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z przepisami art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej RODO) Zamawiający informuje:
1) Administratorem danych osobowych jest Burmistrz Miasta Bartoszyce z siedzibą w Urzędzie Miasta Bartoszyce przy ul. Bohaterów Monte Cassino 1, 11-200 Bartoszyce, e-mail: urzad.miasta@bartoszyce.pl, tel. 89 762 98 04 (dalej Zamawiający).
2) Zgromadzone dane osobowe wykonawców, pełnomocników oraz innych osób wskazanych w składanej ofercie Zamawiający przetwarza w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, wyłonienia najkorzystniejszej oferty, zawarcia umowy i jej realizacji. Podstawą przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit b oraz art. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z realizacją ustawy Prawo zamówień publicznych. Podanie danych w celu prowadzenia postępowania, zawarcia umowy i jej realizacji jest obowiązkowe. Ich niepodanie uniemożliwi udział w prowadzonym postępowaniu.
3) Dane osobowe będą przetwarzane przez okres prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz realizacji umowy, a następnie będą przechowywane począwszy od dnia zakończenia okresu obowiązywania umowy (wliczając okres rękojmi lub gwarancji) przez okres co najmniej 5 lat (nie krócej jednak, niż okres przedawnienia roszczeń), a w przypadku zamówień współfinansowanych ze środków UE przez okres co najmniej 15 lat.
4) Zgromadzone dane osobowe udostępniane będą:
a) osobom lub podmiotom, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania, wykonawcom oraz wszystkim zainteresowanym w ramach obowiązujących przepisów prawa,
b) organom władzy publicznej oraz podmiotom wykonującym zadania publiczne lub działającym na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa,
c) dostawcom wykorzystywanych przez Zamawiającego systemów informatycznych w celu zapewnienia stałego dostępu do danych osobowych, ich skutecznego, bezbłędnego i bezpiecznego przetwarzania, rozwoju i utrzymania systemów, z zachowaniem poufności i bezpieczeństwa przetwarzania,
d) W przypadku korzystania przez uprawnionych wykonawców z prawa do środków ochrony prawnej określonych w Dziale IX ustawy Prawo Zamówień Publicznych mogą być udostępniane informacje o wyrokach skazujących, naruszeniach prawa i powiązanych z tym środkach bezpieczeństwa (o których mowa w art. 10 RODO).
5) Osoby, których dane dotyczą posiadają następujące prawa:
a) na podstawie art. 15 RODO - prawo dostępu do swoich danych osobowych;
b) na podstawie art. 16 RODO - prawo do sprostowania swoich danych osobowych – bez wpływu na wynik postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
c) na podstawie art. 18 RODO - prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych, które może być realizowane dopiero po zakończeniu postępowania o udzielnie zamówienia publicznego;
d) w celu skorzystania z powyższych praw należy kontaktować się z Zamawiającym za pośrednictwem poczty tradycyjnej lub e-mail na podane wyżej dane teleadresowe Zamawiającego;
e) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
6) Zamawiający wyznaczył Inspektora ochrony danych osobowych, z którym można kontaktować się drogą elektroniczną na adres: iod@bartoszyce.pl lub pisemnie na adres Zamawiającego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: I.271.1.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem niniejszej zamówienia jest wykonanie usług planistycznych, określonych w ustawie o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym pt.: „Plan ogólny dla miasta Bartoszyce.
2. Zakres zamówienia obejmuje sporządzenie planu ogólnego miasta Bartoszyce, o powierzchni 1179ha,
o którym mowa w art. 13a ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2024r., poz. 1130 ze zm.) oraz czynny udział w czynnościach związanych z uchwaleniem planu ogólnego

4.2.6.) Główny kod CPV: 71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: minimalizacja

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

4) zdolności technicznej lub zawodowej:
a) dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek posiadania doświadczenia Zamawiający, żąda by Wykonawca wykazał, iż w okresie ostatnich 3 lat, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie) przed upływem terminu składania oferty wykonał, co najmniej:
- jedno [1] zadanie odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. Opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (lub zmiany planu miejscowego) na powierzchni co najmniej 200ha zakończone publikacją, bez zaskarżeń, w dzienniku urzędowym województwa;
- dwa [2] zadania odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. Opracowanie studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego (lub zmiany studium), na powierzchni co najmniej 20ha dla terenów miejskich, zakończone publikacją, bez zaskarżeń, w dzienniku urzędowym województwa, z podaniem ich rodzaju, daty, miejsca wykonania
i podmiotu, na rzecz którego usługi te zostały wykonane. W przypadku gdy Wykonawca legitymuje się usługą obejmującą większy zakres niż wymagany przez Zamawiającego powyżej. Wykaz zgodny z załącznikiem nr 6 do SWZ.
b) kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia, odpowiednie do funkcji, jaka zostanie im powierzona:
- min. 1 osoba, pełniącą funkcję głównego projektanta posiadająca uprawnienia projektowe, spełniającą co najmniej jeden z warunków określonych w art. 5 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu
i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. z 2023 r. poz. 977 ze zm.), oraz mająca doświadczenie
w opracowaniu przynajmniej 1 (jednego) miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (lub zmiany planu miejscowego) o powierzchni 200ha.Wykaz zgodny z załącznikiem nr 9 do SWZ.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 3000,00zł. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Został określony w załączniku do swz - projekcie umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-02-11 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-02-11 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.