Ogłoszenie z dnia 2021-06-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00033143/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-15
- 2021/BZP 00041086/01 - Modyfikacja z dnia 2021-04-27
| Ogłoszenie nr 2021/BZP 00084141 z dnia 2021-06-16 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
POPRAWA BEZPIECZEŃSTWA RUCHU DROGOWEGO W WOJEWÓDZTWIE LUBUSKIM NA DRODZE KRAJOWEJ NR 29 – SEPARACJA KIERUNKÓW RUCHU NA ODC. WĘZEŁ ŚWIECKO-TERMINAL
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Zielonej Górze
1.3.) Oddział zamawiającego: Oddział w Zielonej Górze
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01751157500090
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bohaterów Westerplatte, 31
1.5.2.) Miejscowość: Zielona Góra
1.5.3.) Kod pocztowy: 65-950
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 68 327 10 68
1.5.8.) Numer faksu: 68 325 34 68
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat_zga@gddkia.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gddkia.eb2b.com.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zarządzanie drogami krajowymi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
POPRAWA BEZPIECZEŃSTWA RUCHU DROGOWEGO W WOJEWÓDZTWIE LUBUSKIM NA DRODZE KRAJOWEJ NR 29 – SEPARACJA KIERUNKÓW RUCHU NA ODC. WĘZEŁ ŚWIECKO-TERMINAL2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8eaf1a88-9d1b-11eb-b7a8-ba075a5bf367
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00084141
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00011277/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.13 Montaż dwustronnych barier ochronnych oraz zamontowanie urządzeń energochłonnych na DK29 w. Świecko - terminal
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00033143/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: O.ZG.D-3.2411.2.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 392354,16 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wprowadzenie trwałej separacji przeciwnych kierunków ruchu na jednojezdniowym czteropasowym odcinku drogi krajowej nr 29 od km 5+870 do km 7+260 (odcinek węzeł Świecko – Terminal Odpraw Celnych Świecko).
Parametry techniczne drogi krajowej nr 29:
droga krajowa - klasa GP,
przekrój - jednojezdniowy czteropasowy,
typ przekroju - drogowy, uliczny,
kategoria ruchu - KR5,
obciążenie - 10 t/oś.
szerokość jezdni - ok. 15,0 m,
nawierzchnia - bitumiczna.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233280-5 - Wznoszenie barier drogowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34928110-2 - Bariery drogowe
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne:1. Zamawiający odrzucił oferty następujących Wykonawców:
1) TB INFRA Mariusz Życiński, ul. Tartaczna 20, 40-749 Katowice
2) Tioman Sp. z o.o. Sp. k., Ostaszewo 57E, 87-148 Łysomice
Wykonawcy nie przedłużyli terminu związania ofertą i nie przedłużyli ważności wadium. Termin związania ofertą upłynął 04.06.2021r. Zamawiający, pismem nr O.ZG–D-3.2411.2-4.mk.2021 z dnia 24-05-2021r., zwrócił się do Wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie terminu związania ofertą o 30 dni. Wykonawcy, nie odpowiadając na wezwanie, nie wyrazili zgody na przedłużenie terminu związania ofertą.
2. Wykonawca: Tioman Sp. z o.o. Sp. k., Ostaszewo 57E, 87-148 Łysomice został wezwany pismem nr O.ZG.D-3.2411.2-5.mk.2021 z dnia 02.06.2021r. do złożenia podmiotowych środków dowodowych potwierdzających spełnienie warunków udziału w postepowania. Wykonawca nie złożył w terminie wymaganych dokumentów.
3. Ponadto cena brutto jedynej oferty niepodlegającej odrzuceniu, złożonej przez Wykonawcę: Saferoad Grawil Sp. z o.o., wynosi: 1 229 459,87 zł, przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. W dniu otwarcia ofert Zamawiający opublikował kwotę jaką zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie Zamówienia, tj: 482 595,62 zł. Po otwarciu ofert Zamawiający wystąpił o zwiększenie środków na przedmiotowe zadanie i uzyskał zgodę na zwiększenie środków do kwoty: 641 989,00 zł. Pomimo zwiększenia środków na sfinansowanie zamówienia, cena najkorzystniejszej oferty nadal przewyższa kwotę jaką Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Uzasadnienie prawne:
Art. 255 pkt 3 ustawy Pzp – Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 641988,34 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1229459,87 PLN
| 2021-06-16 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Zakup i dostawa wielofunkcyjnego narzędzia ratowniczego w ilości 8 sztuk w ramach "Programu Ochrony ludności i obrony cywilnej na lata 2025-2026"
- Świadczenie usług sprzątania w budynkach Sądu Rejonowego w Zielonej Górze przy pl. Słowiańskim 2 oraz 5 w Zielonej Górze
- Udzielenie kredytu długoterminowego w 2025 roku na rzecz Powiatu Zielonogórskiego
- "Świadczenie usługi ochrony osób i mienia oraz usługi obsługi dyżurki ochrony/ recepcji i wydawania kluczy w Zespole Szkół Muzycznych przy ul. Dzikiej 6 w Zielonej Górze".
- Dostawa testów i odczynników do diagnostyki laboratoryjnej VI (odczynniki chemiczne, zestawy diagnostyczne, odczynniki laboratoryjne do diagnostyki chorób zakaźnych)
- Świadczenie usług medycznych dla pracowników Uniwersytetu Zielonogórskiego
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa drogi dla pieszych i drogi dla rowerów w ciągu drogi powiatowej Nr 1087R Jeżowe - Wola Raniżowska na odcinku granica powiatu rzeszowskiego i powiatu niżańskiego - Nowy Nart
- Budowa drogi dla pieszych i rowerów w ciągu DW 867 Sieniawa-Hrebenne w ramach projektu: "Nowa jakość Roztocza-rozwój produktów turystycznych zwiększających potencjał turystyki aktywnej na Roztoczu"
- Zagospodarowanie terenu wnętrza podwórzowego w obrębie ulic: Nowa, ks. Piotra Skargi we Wrocławiu.
- Utrzymanie istniejącego oraz wykonywanie i utrzymanie nowego oznakowania poziomego, pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu na terenach będących w administrowaniu ZTP
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1978R (ul. Pużaka w km od 0+418 do 1+054) w Krośnie
- Budowa drogi publicznej kategorii gminnej klasy D pn. Pasterniki w Krościenku nad Dunajcem
więcej: Bariery drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





