Ogłoszenie z dnia 2023-02-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00054560/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-01-24
- 2023/BZP 00068915/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
"Druk folderów, druków ulotnych i plakatów do wszystkich projektów Muzeum w Gliwicach od 30.03.2023 do 30.12.2023 ".
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum w Gliwicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000282091
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dolnych Wałów 8a
1.5.2.) Miejscowość: Gliwice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-100
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 332 47 42
1.5.8.) Numer faksu: 32 332 47 42
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ekowalska@muzeum.gliwice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeum.gliwice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ae4c87a7-971d-11ed-94da-6ae0fe5e71591.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Instytucja Kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"Druk folderów, druków ulotnych i plakatów do wszystkich projektów Muzeum w Gliwicach od 30.03.2023 do 30.12.2023 ".2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ae4c87a7-971d-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00084122
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00023578/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Druk Folderów , plakatów i ulotek do wszystkich projektów Muzeum w Gliwicach w roku 2023
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00054560
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 39998,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem postępowania jest "Druk folderów, druków ulotnych i plakatów do wszystkich projektów Muzeum w Gliwicach od 30.03.2023 do 30.12.2023 ".
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, jednorazowe nakłady i ilość edycji w ciągu roku, zawiera załącznik nr 1a , który jest równocześnie formularzem cenowym.
Obowiązki Wykonawcy i terminy wykonania jednorazowych nakładów określa wzór umowy zał. nr 2 do SIWZ.
Do obowiązków Wykonawcy należy: wykonanie druku, ewentualne złożenie (w zależności od pojedynczego zlecenia ), oraz dostarczenie wydrukowanych materiałów do siedziby Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówieniaSEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 85884,75 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 144894,00 PLN
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Renowacja drewnianej stolarki okiennej na elewacji północnej i zachodniej budynku przy ul. Akademickiej 7. Znak sprawy: DZPZ.284.15.2025.EK
- Dostawa rozdrabniacza dwuwałowego do tworzyw sztucznych. DZPZ.282.36.2025.DM
- Program TERMO - modernizacja budynku przy ul. Św. Elżbiety 4 w Gliwicach (TERMO-IV)
- Remont Sali Rady Dziekańskiej Wydziału Górnictwa, Inżynierii Bezpieczeństwa i Automatyki Przemysłowej. Znak sprawy: DZPZ.284.16.2025.MW
- ZP/G/28/25-Wyk. pilotowej inst. do badań odzysku ciepła z gazów procesowych z pieca TBRC wraz z układem sterowania i opomiarowania oraz jej zabudowa na istniejącym rurociągu spalin pieca TBRC
- "Wymiana bramy wjazdowej wraz z furtką na terenie OW Czechowice oraz dostosowanie dojścia do biura dla osób z niepełnosprawnościami."
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa drukowania publikacji książkowych dla Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku - II postępowanie
- "Zaprojektowanie, wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych do siedziby Zamawiającego".
- Świadczenie usług poligraficznych dla Urzędu Pracy m.st. Warszawy
- Zakup nagród, druk dyplomów, konfekcjonowanie i wysyłka nagród dla laureatów IV Ogólnopolskiej Olimpiady Antysmogowej
- Dzierżawa urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Urzędu Gminy Dopiewo w okresie od 01.06.2025 r. do 31.12.2027 r. (31 miesięcy)
- "USŁUGA SKŁADU I DRUKU MATERIAŁÓW PROMOCYJNYCH I INFORMACYJNYCH DLA TEATRU POLSKIEGO W SZCZECINIE "
więcej: Usługi drukowania i powiązane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.