eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Naruszewo › Świadczenie usług w zakresie odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Naruszewo w sezonie 2021/2022



Ogłoszenie z dnia 2021-06-15


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00083875 z dnia 2021-06-15

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług w zakresie odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Naruszewo w sezonie 2021/2022

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA NARUSZEWO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130378278

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 19A

1.5.2.) Miejscowość: Naruszewo

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-152

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski

1.5.7.) Numer telefonu: 23 663 10 51 wew. 27

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: d.sabalski@naruszewo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.naruszewo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://naruszewo.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług w zakresie odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Naruszewo w sezonie 2021/2022

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e3600c17-bf7a-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00083875

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002628/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Świadczenie usług w zakresie odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Naruszewo w sezonie 2021/2022

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RSG.271.4.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 895361 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest odbieranie i zagospodarowanie wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia odpadów komunalnych z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy, położonych na terenie Gminy Naruszewo, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, z zapisami Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Mazowieckiego, zapisami Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Naruszewo przyjętego Uchwałą Nr XX/125/2020 Rady Gminy w Naruszewie z dnia 21 maja 2020 r. w sprawie uchwalenia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Naruszewo oraz Uchwałą Nr XX/126/2020 Rady Gminy w Naruszewie z dnia 21 maja 2020 r. w sprawie szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie gminy Naruszewo i zagospodarowania tych odpadów, w zamian za uiszczoną przez właściciela nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
1. Zakres prac obejmuje:
1.1. Odbieranie każdej ilości odpadów komunalnych z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy w tym:
1.1.1. Odbieranie odpadów komunalnych z terenu nieruchomości w przypadku zabudowy jednorodzinnej:
1) niesegregowane odpady komunalne (kod 20 03 01) – raz na dwa tygodnie w okresie od kwietnia do października, raz w miesiącu w okresie od listopada do marca.
2) papier i tektura (kod 15 01 01; 20 01 01) – raz w miesiącu.
3) tworzywa sztuczne (kod 20 01 39), opakowania z tworzyw sztucznych (kod 15 01 02), metale (kod 20 01 40), opakowania z metali (kod 15 01 04) oraz opakowania wielomateriałowe (kod 15 01 05) – raz w miesiącu.
4) odpady ze szkła białego i kolorowego (kod 20 01 02) oraz opakowania ze szkła (kod 15 01 07) – raz w miesiącu.
5) Odpady ulegające biodegradacji (kod 20 02 01) – raz na dwa tygodnie w miesiącach: od kwietnia do października, raz w miesiącu w okresie: od listopada do marca.
1.1.2. Odbieranie odpadów komunalnych z terenu nieruchomości w przypadku zabudowy wielorodzinnej:
1) niesegregowane odpady komunalne (kod 20 03 01) – raz na tydzień w miesiącach: od kwietnia do października, raz w miesiącu w okresie od listopada do marca.
2) papier i tektura (kod 15 01 01; 20 01 01) – raz w miesiącu.
3) tworzywa sztuczne (kod 20 01 39), opakowania z tworzyw sztucznych (kod 15 01 02), metale (kod 20 01 40), opakowania z metali (kod 15 01 04) oraz opakowania wielomateriałowe (kod 15 01 05) – raz w miesiącu.
4) odpady ze szkła białego i kolorowego (kod 20 01 02) oraz opakowania ze szkła (kod 15 01 07) – raz w miesiącu.
5) Odpady ulegające biodegradacji (kod 20 02 01) – raz na tydzień w miesiącach: od kwietnia do października, raz w miesiącu w okresie: od listopada do marca.
1.2. Odbieranie, z punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych usytuowanego w Naruszewie (PSZOK), po ich dostarczeniu przez mieszkańców na własny koszt, każdej ilości odpadów komunalnych w tym odpadów niebezpiecznych:
a) Papier (kod 15 01 01; 20 01 01) - z jednego pojemnika typu „dzwon” o pojemności min. 1300l.
b) Tworzywa sztuczne (kod 15 01 02; 15 01 05; 20 01 39) i odpady opakowaniowe wielomateriałowe (kod 15 01 05) – z jednego pojemnika typu „dzwon” o pojemności min. 1300 l, albo z jednego pojemnika siatkowego o pojemności min. 1500 l.
c) Szkło (kod 15 01 07; 20 01 02) - z jednego pojemnika typu „dzwon”, o pojemności min. 1300 l.
d) Metale (kod 15 01 04; 20 01 40) - z jednego pojemnika z pokrywą na odpady komunalne
o pojemności 1100 l.
e) Odpady biodegradowalne (kod 20 01 08; 20 02 01; 20 02 03) – z jednego pojemnika z pokrywą na odpady komunalne o pojemności 1100 l.
f) Zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego (kod 20 01 23*; 20 01 35*; 20 01 36)
z zamkniętych kontenerów o pojemności 6,5 m³, tzw. kontener KP7.
g) Baterie i akumulatory (kod 20 01 33*; 20 01 34*) – z zamkniętych pojemników z pokrywą
o pojemności 240 l.
h) Wielkogabarytowe i meble (kod 20 03 07) – z jednego kontenera o pojemności 6,5 m³, tzw. kontener KP7 zadaszony plandeką.
i) Zużytych opon (kod 16 01 03) – z kontenerów zadaszonych plandeką o pojemności 6,5 m³, tzw. kontener KP7.
j) Rozbiórkowych i budowlanych (kod 17 01 01; 17 01 02; 17 01 03; 17 01 07; 17 01 80; 17 01 82; 17 02 01; 17 02 02; 17 02 03; 17 02 04*) – z jednego kontenera o pojemności 6,5 m³, tzw. kontener KP7 zadaszony plandeką.
k) Odpady tekstyliów i odzieży (kod 20 01 10; 20 01 11) – z zamkniętych pojemników 240 l,
l) Resztek farb, lakierów, klejów, żywic, środków do konserwacji i ochrony drewna oraz opakowań po nich (kod 20 01 27*; 20 01 28; 15 01 10*; 15 01 11*) – z zamkniętych szczelnie pojemników z pokrywą o pojemności 240 l.
m) Rozpuszczalniki, środki czyszczące, substancje do wywabiania plam i opakowania po nich; (kod 20 01 13*; 20 01 14*; 20 01 15*; 20 01 29*; 20 01 30; 15 01 10*; 15 01 11*) –
z zamkniętych szczelnie pojemników z pokrywą o pojemności 240 l.
n) Zbiorniki po aerozolach, pozostałości po domowych środkach dezynfekcji i dezynsekcji oraz opakowań po nich (kod 15 01 10*; 15 01 11*) – z zamkniętych pojemników z pokrywą
o pojemności 240 l.
o) Środki ochrony roślin oraz opakowań po nich (kod 20 01 19*; 20 01 80; 15 01 10*) –
z zamkniętych pojemników z pokrywą o pojemności 240 l.
p) Przepracowane oleje (kod 20 01 26*) – z zamkniętych szczelnie pojemników z pokrywą 1100 l.
q) Przeterminowane leki (kod 20 01 31*; 20 01 32) – z zamkniętych pojemników z pokrywą 240 l.
r) Lampy fluorescencyjne i inne odpady zawierające rtęć (kod 20 01 21*) – z zamkniętych pojemników 240 l.
s) Inne nie wymienione frakcje zbierane w sposób selektywny (kod 20 01 99) odpady niekwalifikujące się do odpadów medycznych powstałych w gospodarstwie domowym w wyniku przyjmowania produktów leczniczych w formie iniekcji i prowadzenia monitoringu poziomu substancji we krwi, w szczególności igieł i strzykawek – z zamkniętych szczelnie pojemników z pokrywą o pojemności 240 l.
1.3. Częstotliwość odbioru odpadów z Punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych
w Naruszewie, o którym mowa w pkt 1.2. lit. a) – k) po zapełnieniu kontenera lub pojemnika, w ciągu 24 godzin od zgłoszenia przez Zamawiającego do Wykonawcy konieczności odbioru.
1.4. Częstotliwość odbioru odpadów komunalnych w tym odpadów niebezpiecznych z Punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych w Naruszewie, o którym mowa w pkt 1.2.
lit. l) – s) raz na kwartał, w godz. 8.00 – 16.00, zgodnie z harmonogramem wykonanym przez Wykonawcę, uzgodnionym i zaakceptowanym przez Zamawiającego.
1.5. Kontenery i pojemniki zlokalizowane będą w miejscach wyznaczonych przez Zamawiającego.
1.6. Zamawiający zapewni nadzór i obsługę fizyczną punktów selektywnego zbierania odpadów komunalnych, z zastrzeżeniem pkt 1.7.
1.7. Nadzór i obsługę fizyczną punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych
w Naruszewie, w zakresie zbierania i odbioru odpadów, o których mowa w pkt 1.2. lit. l) – s) zapewni Wykonawca.
1.8. Wykonawca w ramach realizacji zamówienia wyposaży na swój koszt do dnia 28 czerwca 2021 roku nieruchomości zamieszkałe w pojemniki do gromadzenia odpadów komunalnych zmieszanych, które muszą odpowiadać wymogom określonym w Regulaminie utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Naruszewo. Ilość i rodzaj pojemników będzie odpowiadała zapotrzebowaniu zgłoszonemu do Wykonawcy przez Zamawiającego i uzależniona będzie od rodzaju zabudowy oraz liczby i wielkości gospodarstw domowych usytuowanych na terenie Gminy Naruszewo. W sytuacji zmiany liczby lub wielkości gospodarstw domowych, w trakcie realizacji zamówienia, Wykonawca w ramach realizacji zamówienia zobowiązany będzie do bieżącego dostosowywania ilości i rodzaju pojemników do gromadzenia odpadów komunalnych zmieszanych do liczby i wielkości gospodarstw domowych usytuowanych na terenie Gminy Naruszewo, w terminie 7 dni od zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego. W trakcie realizacji zamówienia pojemniki pozostają własnością Wykonawcy. Wykonawca, w terminie 14 dni od daty zakończenia realizacji zamówienia, zobowiązany jest na własny koszt odebrać pojemniki z nieruchomości, na których były one posadowione.
1.9. Wykonawca w ramach realizacji zamówienia wyposaży na swój koszt do dnia 28 czerwca 2021 roku Punkt selektywnego zbierania odpadów komunalnych w Naruszewie, o którym mowa w pkt 1.2. lit. a) - k) w kontenery i pojemniki w ilości określonej w tychże punktach, a także zapewni obsługę w zakresie odbierania odpadów z Punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych. W trakcie realizacji zamówienia kontenery i pojemniki pozostają własnością Wykonawcy.
1.10. Wykonawca, w ramach realizacji zamówienia, w terminach określonych w pkt 1.4. wyposaży na swój koszt Punkt selektywnego zbierania odpadów komunalnych w Naruszewie w kontenery
i pojemniki do gromadzenia odpadów komunalnych w tym odpady niebezpieczne, o których mowa w pkt 1.2. lit. l) – s), w liczbie umożliwiającej odbiór każdej ilości dostarczonych odpadów komunalnych oraz zapewni obsługę w zakresie odbierania odpadów z punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych w tym samym dniu roboczym, niezwłocznie po jego zamknięciu.
1.11. Wykonawca w ramach realizacji zamówienia wyposaży na swój koszt do dnia 28 czerwca 2021 roku nieruchomości zamieszkałe, na których odpady komunalne będą gromadzone w sposób selektywny w worki do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych – papieru i tektury, szkła oraz tworzyw sztucznych, metalu oraz odpadów ulegających biodegradacji - na cały okres obowiązywania Umowy. Worki muszą odpowiadać wymogom określonym w Regulaminie utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Naruszewo. Ilość i rodzaj worków będzie odpowiadała zapotrzebowaniu zgłoszonemu do Wykonawcy przez Zamawiającego i uzależniona będzie od rodzaju zabudowy oraz liczby i wielkości gospodarstw domowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

90513100-7 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych

90514000-3 - Usługi recyklingu odpadów

90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1010000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1010000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1010000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Płońsku Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5670004126

7.3.3) Ulica: ul. Mickiewicza 4

7.3.4) Miejscowość: Płońsk

7.3.5) Kod pocztowy: 09-100

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1010000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-07-01 do 2022-04-30
2021-06-15 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.