Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00056480/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-17
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00083839 z dnia 2021-06-15 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie projektów budowlanych branży drogowej na przebudowę dróg
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Nowa Sucha
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750148377
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Nowa Sucha
1.5.2.) Miejscowość: Nowa Sucha
1.5.3.) Kod pocztowy: 96-513
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL926 - Żyrardowski
1.5.7.) Numer telefonu: 46 861 20 51
1.5.8.) Numer faksu: 46 861 20 51 w.18
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@nowasucha.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: nowasucha.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie projektów budowlanych branży drogowej na przebudowę dróg2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f35b3875-b6f0-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00083839
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00041068/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 wykonanie projektów przebudowy dróg gminnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00056480/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP:271.3.1.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 23000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej. Wykonanie projektów budowlanych branży drogowej wraz z uzyskaniem wymaganymi prawem sprawdzeń, uzgodnień dla zadania inwestycyjnego pn.:
Część 1 - Projekt nr 1 - Wykonanie projektu budowlanego branży drogowej na przebudowę drogi ul. Odległa w Kozłowie Biskupim, dz nr ew. 344/10 obręb 0008 Kozłów Biskupi
Część 2 - Projekt nr 2 - Wykonanie projektu budowlanego branży drogowej na przebudowę drogi ul. Przyszła w Kozłowie Biskupim, dz nr ew. 256/25, 257 i 266 obręb 0008 Kozłów Biskupi
Część 3 - Projekt nr 3 - Wykonanie projektu budowlanego branży drogowej na przebudowę drogi ul. Wiosenna w Kozłowie Biskupim, dz nr ew. 346/2 obręb 0008 Kozłów Biskupi
Część 4 - Projekt nr 4 - Wykonanie projektu budowlanego branży drogowej na przebudowę drogi ul. Wierzbowa w Kozłowie Biskupim, dz nr ew. 378/26 i 378/24 obręb 0008 Kozłów Biskupi
Część 5 - Projekt nr 5 - Wykonanie projektu budowlanego branży drogowej na przebudowę drogi w miejscowości Kościelna Góra, dz nr ew. 150 obręb 0007 Kościelna Góra
Część 6 - Projekt nr 6 - Wykonanie projektu budowlanego branży drogowej na przebudowę drogi w miejscowości Roztropna, dz nr ew. 17 obręb 0031 Kazimierzów
4.5.3.) Główny kod CPV: 71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych
71223000-7 - Usługi architektoniczne w zakresie rozbudowy obiektów budowlanych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Gmina Nowa Sucha przeprowadziła postępowanie o udzielenie zamówienia klasycznego w trybie podstawowym, o którym mowa w art. 275 pkt 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, na „ Wykonanie projektów budowlanych branży drogowej na przebudowę dróg” Ogłoszenie o zamówienie zostało opublikowane w BZP w dniu 17.05.2021 r. pod nr 2021/BZP 00056480/01 oraz umieszczone na stronie internetowej zamawiającego. W ogłoszeniu zamawiający określił przedmiot zamówienia, warunki udziału, informację o oświadczeniach lub dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 109 ust. 1 ustawy. Termin składania ofert, zamawiający wyznaczył na dzień 25.05.2021 r. o godz. 10:00.Do końca terminu składania ofert, do zamawiającego wpłynęła jedna oferta, w której oferowana cena przekraczała kwotę jaką Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia.
W związku z tym, że oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, Zamawiający unieważnił postępowanie.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 76000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 76000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
2021-06-15 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej na rewitalizację i adaptację zagrody nr 9 w Swołowie - II postępowanie
- Modernizacja boiska wielofunkcyjnego przy ul. Ostródzkiej 175
- "Przebudowa i termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej im. Simony Kossak w Dobrzyniówce" w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych
- Opracowanie dokumentacji projektowej na remont instalacji sanitarnych z remontem pomieszczeń bloku żywienia w Przedszkolu nr 237 przy ul. Tyszkiewicza 33 - numer postępowania: 27/ZP/24
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej prezbiterium Katedry Polowej Wojska Polskiego wraz z pełnieniem nadzorów autorskich.
- Wykonanie aktualizacji wraz z uzupełnieniami projektu: Przebudowa i remont konserwatorski budynku pałacowego wraz z urządzeniami budowlanymi w Ośrodku Reprezentacyjnym MON Helenów Sprawa 17/01876/2024
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.