Ogłoszenie z dnia 2022-03-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00039366/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-01-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Sukcesywna dostawa produktów spożywczych do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Nowym Korczynie”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Nowy Korczyn
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010429
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Krakowska 1
1.5.2.) Miejscowość: Nowy Korczyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 28-136
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 041 234 54 05
1.5.8.) Numer faksu: +48 041 234 54 01
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@nowykorczyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowykorczyn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Sukcesywna dostawa produktów spożywczych do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Nowym Korczynie”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e31f12bd-800c-11ec-beb3-a2bfa38226ab
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00083811
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00039366/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZSzP.271.2.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 114625,54 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów spożywczych do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Nowym Korczynie, lokalizacja: ul. Partyzantów 13, 28-136 Nowy Korczyn.Przedmiot zamówienia został określony w Załącznikach od 1a do 1e do SWZ i obejmuje następujące zadania:
Zadanie nr 1 Art. spożywcze
Pozostałe informacje dot. przedmiotu zamówienia zawarto w SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.5.) Wartość części: 35775,91 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów spożywczych do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Nowym Korczynie, lokalizacja: ul. Partyzantów 13, 28-136 Nowy Korczyn.Przedmiot zamówienia został określony w Załącznikach od 1a do 1e do SWZ i obejmuje następujące zadania:
Zadanie nr 2: Jajka
Pozostałe informacje dot. przedmiotu zamówienia zawarto w SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 03142500-3 - Jaja
4.5.5.) Wartość części: 1200,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów spożywczych do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Nowym Korczynie, lokalizacja: ul. Partyzantów 13, 28-136 Nowy Korczyn.Przedmiot zamówienia został określony w Załącznikach od 1a do 1e do SWZ i obejmuje następujące zadania:
Zadanie nr 3 Mięso i wędliny
Pozostałe informacje dot. przedmiotu zamówienia zawarto w SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
4.5.5.) Wartość części: 46818,19 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów spożywczych do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Nowym Korczynie, lokalizacja: ul. Partyzantów 13, 28-136 Nowy Korczyn.Przedmiot zamówienia został określony w Załącznikach od 1a do 1e do SWZ i obejmuje następujące zadania:
Zadanie nr 4 Nabiał
Pozostałe informacje dot. przedmiotu zamówienia zawarto w SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15550000-8 - Klasyfikowane produkty mleczarskie
4.5.5.) Wartość części: 9871,81 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów spożywczych do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Nowym Korczynie, lokalizacja: ul. Partyzantów 13, 28-136 Nowy Korczyn.Przedmiot zamówienia został określony w Załącznikach od 1a do 1e do SWZ i obejmuje następujące zadania:
Zadanie nr 5 Warzywa i owoce
Pozostałe informacje dot. przedmiotu zamówienia zawarto w SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 03200000-3 - Zboża, ziemniaki, warzywa, owoce i orzechy
4.5.5.) Wartość części: 20959,63 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający informuje, że w/w postępowanie zostaje unieważnione na podstawie art. 255 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 poz. 1129 ze zm.) tj. wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający informuje, że w/w postępowanie zostaje unieważnione na podstawie art. 255 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 poz. 1129 ze zm.) tj. wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający informuje, że w/w postępowanie zostaje unieważnione na podstawie art. 255 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 poz. 1129 ze zm.) tj. wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający informuje, że w/w postępowanie zostaje unieważnione na podstawie art. 255 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 poz. 1129 ze zm.) tj. wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający informuje, że w/w postępowanie zostaje unieważnione na podstawie art. 255 ust. 1 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 poz. 1129 ze zm.) tj. cena oferty przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów ogólnospożywczych do stołówki Centrum Kształcenia Zawodowego w Kluczborku w miarę zgłaszanego zapotrzebowania od 01.01.2026 do 31.12.2026r.
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w 2026 roku na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 50 im. Emilii Plater w Gdańsku
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ PRZEDSZKOLA NR 5 WE WROCŁAWIU
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej im. św. Jana Pawła II przy ul. Praskiej 25 w Krakowie w roku 2026 przez okres 6 miesięcy
- Dostawa artykułów spożywczych przeznaczonych na potrzeby żywieniowe do Przedszkola Samorządowego nr 1 w Miechowie
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w 2026 roku na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 58 im. "Kazimierza Sołtysika" w Gdańsku
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





