eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kcynia › Przebudowa drogi z Kcyni do Mycielewa na odcinku Malice - Rzemieniewice



Ogłoszenie z dnia 2021-06-15


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00083659 z dnia 2021-06-15

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi z Kcyni do Mycielewa na odcinku Malice – Rzemieniewice

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kcynia

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350872

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 23

1.5.2.) Miejscowość: Kcynia

1.5.3.) Kod pocztowy: 89-240

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 52 589 37 33

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@kcynia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kcynia.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/449666

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa drogi z Kcyni do Mycielewa na odcinku Malice – Rzemieniewice

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4a461b42-a358-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00083659

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003809/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Przebudowa drogi na odcinku Malice- Rzemieniewice

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00038520/03

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RI.271.1.449666.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

I. Przebudowa drogi z Kcyni do Mycielewa na odcinku Malice – Rzemieniewice
II. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
1. roboty przygotowawcze, na które składają się w szczególności:
a) roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych (ok. 1 330 m),
b) ścinanie piłą mechaniczną drzew o średnicy: 16 – 75 cm (łącznie 23 szt.),
c) mechaniczne karczowanie pni o średnicy: 16-75 cm (łącznie 23 szt.),
d) odwóz i utylizacja ściętych drzew i wykarczowanych pni (łącznie 46 szt.),
2. roboty rozbiórkowe (z odwozem i utylizacją), na które składają się w szczególności:
a) rozebranie mechaniczne nawierzchni z tłucznia kamiennego (ok. 325 m2),
b) rozebranie słupków do tablic znaków drogowych (8 szt.),
c) zdjęcie niepodświetlonych znaków drogowych (9 szt.),
3. roboty zabezpieczające, na które składają się w szczególności:
a) wykonanie przepustu z rury PCWB o średnicy 160 mm (348 m),
4. roboty ziemne, na które składają się w szczególności:
a) roboty ziemne wykonywane koparkami z transportem urobku (ok. 1 109 m3),
b) wykopy i przekopy wykonywane koparkami na odkład (ok. 376 m3),
c) roboty ziemne (dokop) wykonywane koparkami z transportem urobku (ok. 890 m3),
d) formowanie nasypów o wysokości do 3 m (ok. 1 529 m3),
e) mechaniczne wykonanie koryta (wjazdy) o średniej głębokości 20 cm (745 m2),
5. roboty dot. nawierzchni jezdni, na które składają się w szczególności:
a) mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni (1 350 m2),
b) wykonanie warstwy wzmacniającej podłoże o grubości po zagęszczeniu: 15 cm (1 350 m2),
c) wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego o grubości po zagęszczeniu 20 cm (1 350 m2),
d) wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem sortowanym z zagęszczeniem mechanicznym o średniej grubości warstwy po zagęszczeniu: ponad 10 cm (ok. 566 m3),
e) czyszczenie mechaniczne podbudowy tłuczniowej (ok. 5 085 m2),
f) wykonanie warstwy wiążącej nawierzchni z mieszanek mineralno-asfaltowych AC 11W o grubości po zagęszczeniu 4 cm z uprzednim skropieniem asfaltem (każde po ok. 5 085 m2),
g) wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni z mieszanek mineralno-asfaltowych AC8S o grubości po zagęszczeniu 4 cm z uprzednim skropieniem asfaltem (każde po ok. 4 925 m2),
6. roboty dot. nawierzchni wjazdów, na które składają się w szczególności:
a) mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni (745 m2),
b) wykonanie warstwy wzmacniającej podłoże o grubości po zagęszczeniu: 15 cm (745 m2),
c) wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego o grubości po zagęszczeniu 20 cm (745 m2),
d) czyszczenie mechaniczne podbudowy tłuczniowej (ok. 745 m2),
e) wykonanie warstwy wiążącej nawierzchni z mieszanek mineralno-asfaltowych AC 11W o grubości po zagęszczeniu 4 cm z uprzednim skropieniem asfaltem (każde po 745 m2),
f) wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni z mieszanek mineralno-asfaltowych AC8S o grubości po zagęszczeniu 4 cm z uprzednim skropieniem asfaltem (każde po 745 m2),
7. roboty dot. poboczy, na które składają się w szczególności:
a) mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni (1 925 m2),
b) wykonanie nawierzchni z tłucznia kamiennego o grubości po uwałowaniu 10 cm (1 925 m2),
8. roboty dot. odwodnienia, na które składają się w szczególności:
a) wykonanie z geowłókniny warstwy wzmacniającej grunt pod warstwy technologiczne z geowłókniny (14 m2),
b) wykonanie ławy z kruszywa łamanego pod przepust (1,8 m3),
c) budowa z kamienia polnego na betonie 2 szt. wylotów kolektorów o średnicy 60 cm,
d) wykonanie elementów przepustów rurowych PCV o średnicy 60 cm (9 m),
9. roboty dot. organizacji ruchu, na które składają się w szczególności:
a) ustawienie słupków do znaków drogowych: z rur stalowych o średnicy 70 mm (14 szt.),
b) przymocowanie niepodświetlonych znaków drogowych (13 szt.),
10. roboty wykończeniowe, na które składają się w szczególności:
a) ręczne plantowanie powierzchni gruntu rodzimego (ok. 6 073 m2),
b) humusowanie i obsianie skarp – grubość warstwy humusu: 10 cm (ok. 6 073 m2),
c) regulacja pionowa 5 szt. zaworów wodociągowych,
11. zapewnienie czasowej organizacji ruchu, a po zakończeniu prac – ustanowienie stałej organizacji ruchu,
12. wykonanie geodezyjnego pomiaru (inwentaryzacji) powykonawczego zrealizowanych obiektów drogowych wraz z potwierdzeniem złożenia operatu w ośrodku dokumentacji geodezyjnej.
13. Przyjęte parametry techniczne:
a) klasa drogi – L,
b) przekrój drogi – jednojezdniowy o szerokości 3,5 m, dwukierunkowy (z mijankami o szerokość 1,50 m) i z obustronnymi utwardzonymi poboczami o szerokości 0,75 m,
c) kategoria ruchu KR -1,
d) prędkość projektowa 30 km/h.
14. Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentach wskazanych w Rozdziale III pkt. 8 – 11 SWZ – Wykonawcy winni przygotować swoje oferty w oparciu o treść wskazanych tam dokumentów!
III. Wizja lokalna:
Zamawiający informuje, że nie wymaga przeprowadzenia wizji lokalnej lub sprawdzenia dokumentów dotyczących zamówienia jakie znajdują się w dyspozycji Zamawiającego, jako warunku złożenia ważnej oferty.
IV. Szczegółowy opis materiałów stanowiących dostawę Zamawiającego:
Zamawiający nie przewiduje realizacji zamówienia z wykorzystaniem dostawy inwestorskiej – wszystkie materiały (urządzenia) niezbędne do realizacji zamówienia dostarcza Wykonawca.
V. Dodatkowe informacje:
1. Zamawiający, dopuszczając w Rozdziale I pkt V ppkt 7 SWZ, złożenie oferty równoważnej, wskazuje, że warunkiem uznania oferty za równoważną jest uzyskanie, za pomocą rozwiązania równoważnego zaproponowanego przez Wykonawcę w ofercie, rezultatu identycznego z określonym w niniejszym rozdziale i dokumentach dot. przedmiotu zamówienia, wskazanych w Rozdziale III SWZ.
2. Zapłata faktury nastąpi przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy po dostarczeniu Zamawiającemu faktury i potwierdzenia prawidłowego wykonania zamówienia (protokół odbioru z wynikiem pozytywnym).
3. UWAGA: w dokumentach składającej się na dokumentację projektową – wskazanych w Rozdziale III pkt. 8 – 11 SWZ mogą znajdować się informacje (odesłania) do części projektu dot. budowy kanału technologicznego, które Wykonawcy zobowiązani są pominąć podczas przygotowywania oferty – Zamawiający informuje, że uzyskał pozwolenie na odstępstwo w tym zakresie przy wykonaniu przedmiotowego zamówienia, w związku z czym budowa kanału technologicznego nie wchodzi w zakres zamówienia!
4. Z uwagi na upływającą / wygasłą ważność niektórych uzgodnień z gestorami sieci, Wykonawca wyłoniony w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego do jego wykonania, zobowiązany będzie dokonać ich aktualizacji / przedłużenia, aby bez przeszkód i zgodnie z zasadami sztuki wykonać roboty budowlane stanowiące przedmiot zamówienia.
VI. Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę:
1. Zamawiający, na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy, określa wymaganie zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w pkt. II (powyżej), jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U.2020.1320 t.j. ze zm.).
2. Wykonawca winien dokumentować zatrudnienie osób określonych w pkt. 1 na piśmie, np. w formie listy umożliwiającej jednoznaczną identyfikację każdej z zatrudnionych osób i, na tej podstawie, weryfikację przez Zamawiającego zawartych umów o pracę, które, zgodnie z art. 29 §2 kodeksu pracy, muszą być zawarte na piśmie.
3. Zamawiający jest uprawniony do kontroli realizacji przez Wykonawcę warunku wskazanego w pkt. 1 w całym okresie realizacji zamówienia. W tym celu może podejmować czynności szczegółowo określone w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ, który zawiera również sankcje dla Wykonawcy z tytułu niespełnienia tych wymagań.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 722991,62 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 885490,64 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 722991,62 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GABRODROG Paweł Kubicki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5621640388

7.3.4) Miejscowość: Żnin

7.3.5) Kod pocztowy: 88-400

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 722991,62 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

2021-06-15 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.