Ogłoszenie z dnia 2025-01-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00014133/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zajęcia reedukacyjne
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE W KLUCZBORKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531421437
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Sienkiewicza 20B
1.5.2.) Miejscowość: Kluczbork
1.5.3.) Kod pocztowy: 46-200
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.7.) Numer telefonu: 77 418 00 30
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@pcprkluczbork.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pcprkluczbork.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b144a501-8e22-4c69-96e3-50c2b7e420c61.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Pomoc rodzinie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zajęcia reedukacyjne2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b144a501-8e22-4c69-96e3-50c2b7e420c6
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00083444
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00011890/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Zajęcia reedukacyjne,
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Bliżej rodziny i dziecka – wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo – wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej - etap II” realizowanego w ramach Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Opolskiego 2021 – 2027, Priorytet 6 Fundusze Europejskie wspierające włączenie społeczne w opolskim, działanie 6.7 Wsparcie rodziny i pieczy zastępczej.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00014133
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PCPR.ZP.BRiD.1/25
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 358160,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1. Prowadzenie reedukacyjnych zajęć indywidualnych przez nauczyciela j. angielskiego, które będą realizowane dla dzieciw miejscu ich zamieszkania, na terenie GMINY BYCZYNA. (Część nr 3 w postępowaniu PCPR.ZP.BRiD.1/24).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 1A do SWZ (odpowiednio do części).
4.5.3.) Główny kod CPV: 80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży
4.5.5.) Wartość części: 62920,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2. Prowadzenie reedukacyjnych zajęć indywidualnych przez nauczyciela j. angielskiego, które będą realizowane dla dzieciw miejscu ich zamieszkania, na terenie GMINY WOŁCZYN. (Część nr 4 w postępowaniu PCPR.ZP.BRiD.1/24).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 1A do SWZ (odpowiednio do części).
4.5.3.) Główny kod CPV: 80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży
4.5.5.) Wartość części: 62920,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 3. Prowadzenie reedukacyjnych zajęć indywidualnych przez nauczyciela z matematyki, które będą realizowane dla dzieci w miejscu ich zamieszkania, na terenie GMINY KLUCZBORK I GMINY LASOWICE WIELKIE (Część nr 5 w postępowaniu PCPR.ZP.BRiD.1/24).Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 1A do SWZ (odpowiednio do części).
4.5.3.) Główny kod CPV: 80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży
4.5.5.) Wartość części: 77440,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 4. Prowadzenie reedukacyjnych zajęć indywidualnych przez nauczyciela z matematyki, które będą realizowane dla dzieciw miejscu ich zamieszkania, na terenie GMINY BYCZYNA (Część nr 6 w postępowaniu PCPR.ZP.BRiD.1/24).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 1A do SWZ (odpowiednio do części).
4.5.3.) Główny kod CPV: 80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży
4.5.5.) Wartość części: 77440,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 5. Prowadzenie reedukacyjnych zajęć indywidualnych przez nauczyciela matematyki, które będą realizowane dla dzieciw miejscu ich zamieszkania, na terenie GMINY WOŁCZYN (Część nr 7 w postępowaniu PCPR.ZP.BRiD.1/24).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 1A do SWZ (odpowiednio do części).
4.5.3.) Główny kod CPV: 80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży
4.5.5.) Wartość części: 77440,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wykonawca uchylił się od zawarcia umowy w części nr 1 w sprawie zamówienia publicznego
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 67760,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 67760,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wykonawca uchylił się od zawarcia umowy w części nr 2 w sprawie zamówienia publicznego
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 67760,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 67760,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnych ofert.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnych ofert.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnych ofert.
INNE PRZETARGI Z KLUCZBORKA
- Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w obiekcie służącym rehabilitacji osób niepełnosprawnych - DPS w Kluczborku ul. Sienkiewicza 20A
- Zimowe utrzymanie dróg gminnych miejskich i wiejskich w sezonie zimowym 2025/2026
- Odbiór, transport i utylizacja odpadów medycznych z powiatowego Centrum Zdrowia S.A. w Kluczborku oraz z Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego w Wołczynie
- Sukcesywana dostawa leków dla Powiatowego Centrum Zdrowia S.A. w Kluczborku
- Dostawa paliwa dla Gminy Kluczbork na okres od lipca do grudnia 2025 roku
- Zimowe utrzymanie ciągów pieszych oraz chodników w sezonie zimowym 2025/2026
więcej: przetargi w Kluczborku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.