eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bierutów › Budowa nowego w pełni funkcjonalnego Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Bierutowie wraz z drogami dojazdowymi i niezbędną infrastrukturą

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-01-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa nowego w pełni funkcjonalnego Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Bierutowie wraz z drogami dojazdowymi i niezbędną infrastrukturą

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto i Gmina Bierutów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934756

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Moniuszki 12

1.5.2.) Miejscowość: Bierutów

1.5.3.) Kod pocztowy: 56-420

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: joanna.plociennik@um.bierutow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bierutow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/869072

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa nowego w pełni funkcjonalnego Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Bierutowie wraz z drogami dojazdowymi i niezbędną infrastrukturą

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-67600a84-a617-11ee-948d-82b0c04ef850

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00083427

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00035671/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Budowa nowego w pełni funkcjonalnego Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Bierutowie wraz z drogami dojazdowymi i niezbędną infrastrukturą

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00577665

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IR.271.32.2023.JP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Nazwa zadania: Budowa nowego w pełni funkcjonalnego Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Bierutowie wraz z drogami dojazdowymi i niezbędną infrastrukturą.
2.Przedmiotem zamówienia jest budowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) w Bierutowie wraz z drogami dojazdowymi i niezbędną infrastrukturą w systemie zaprojektuj i wybuduj.
3.Zakres inwestycji obejmuje:
1)zagospodarowanie terenu,
2)wykonanie niezbędnej infrastruktury technicznej,
3)wykonanie dróg dojazdowych na teren PSZOK,
4)wykonanie infrastruktury towarzyszącej.
4.Nowy w pełni funkcjonalny PSZOK z drogami dojazdowymi przyczyni się do poprawy efektywności zbierania i magazynowania odpadów komunalnych dostarczanych przez mieszkańców z terenu Miasta i Gminy Bierutów, w tym z miejscowości, w których funkcjonowały zlikwidowane przedsiębiorstwa gospodarki rolnej, co wpłynie na zwiększenie porządku i czystości. Ponadto dzięki nowym drogom dojazdowym realizacja inwestycji wpłynie na poprawę dostępności mieszkańców do terenu PSZOK-u. Infrastruktura nowego PSZOKU przyczyni się do zwiększenia wydajności Punktu oraz wzrośnie świadomość ekologiczna mieszkańców obszarów popegeerowskich w zakresie gospodarki odpadami.
5.Szczegółowy opis prac przewidzianych do realizacji zawiera Program Funkcjonalno-Użytkowy (PFU) stanowiący załącznik nr 11 do SWZ.
6.Przedmiot zamówienia będzie realizowany w dwóch etapach:
1)Etap I – obejmuje opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla planowanej inwestycji oraz uzyskania prawomocnej decyzji udzielającej pozwolenia na budowę i zatwierdzającej projekt budowlany oraz wszelkich niezbędnych decyzji, opinii i uzgodnień niezbędnych do prawidłowej realizacji inwestycji,
2)Etap II – obejmuje kompleksowe wykonanie robót budowlanych, montażowych wraz uruchomieniem urządzeń oraz dostawę niezbędnego wyposażenia wraz z uzyskaniem decyzji pozwolenia na użytkowanie.
7.Przedmiot zamówienia obejmuje – w ramach Etapu I:
1)Wykonanie prac przedprojektowych takich jak: uzyskanie warunków przyłączenia (energii, wody, odwodnienia dróg), pomiary sytuacyjno-wysokościowe, uzupełnienie szczegółowych opinii geotechnicznych do celów projektowych w formie dokumentacji geologiczno-inżynierskiej, wykonanie ewentualnych projektów prac geologicznych, dokumentacji geotechnicznych, inwentaryzacji budowlanych do celów projektowych oraz do zaplanowania rozbiórek, ekspertyz itp.,
2)Sporządzenie mapy sytuacyjno-wysokościowej do celów projektowych poświadczonej przez właściwy organ, w skali 1:500,
3)Opracowanie projektu wstępnego obejmującego całość inwestycji, a w szczególności lokalizację obiektów, zastosowane rozwiązania technologiczne oraz założenia architektoniczne poszczególnych obiektów,
4)Opracowanie projektu budowlanego, kompletnego w zakresie wszystkich branż i wymaganych uzgodnień wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na budowę,
5)Opracowanie projektów technicznych (wcześniej wykonawczych) dla wszystkich branż, spełniających wymagania przepisów w zakresie bezpieczeństwa pracy, warunków sanitarnych, ochrony środowiska i ochrony pożarowej oraz posiadających wymagane uzgodnienia i zatwierdzenia,
6)Opracowanie instrukcji obsługi i eksploatacji,
7)Wykonanie dokumentacji powykonawczej,
8)Opracowanie planów bezpieczeństwa i ochrony zdrowia dla prowadzenia robót,
9)Opracowanie instrukcji ppoż.,
10)Uzyskanie wszelkich opinii, uzgodnień, zgód, zezwoleń i pozwoleń, w tym pozwolenia budowlanego, pozwolenia zintegrowanego, pozwolenia na prowadzenie badań archeologicznych, pozwolenia na użytkowanie, pozwoleń wodnoprawnych, warunków przyłączenia do mediów i innych niezbędnych do funkcjonowania PSZOK,
11)Zapewnienie nadzoru autorskiego w trakcie realizacji robót, w fazie rozruchu oraz podczas trwania prób eksploatacyjnych,
12)Opracowanie niezbędnej dokumentacji do uzyskania pozwolenia na użytkowanie oraz uzyskanie pozwolenia na użytkowanie,
13)W celu uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę jak również decyzji o pozwoleniu na użytkowanie oraz wszelkich z tym związanych decyzji, uzgodnień, opinii itd. Zamawiający udzieli Wykonawcy stosownego pełnomocnictwa,
14)Wykonawca jest zobowiązany na wczesnym etapie projektowania do przedstawienia Zamawiającemu przyjętych rozwiązań koncepcyjnych celem ich akceptacji.
8.Wymagania stawiane poszczególnym dokumentacjom opisane zostały w PFU stanowiącym załącznik nr 11 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71222000-0 - Usługi architektoniczne w zakresie przestrzeni

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45222000-9 - Roboty budowlane w zakresie robót inżynieryjnych, z wyjątkiem mostów, tuneli, szybów i kolei podziemnej

45222100-0 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania odpadów

45213270-6 - Roboty budowlane w zakresie stacji recyklingu

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45231600-1 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii komunikacyjnych

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

42900000-5 - Różne maszyny ogólnego i specjalnego przeznaczenia

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający przed otwarciem ofert podał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, tj. 2.041.000,00 zł brutto (słownie: dwa miliony czterdzieści jeden tysięcy złotych 00/100).
W przedmiotowym postępowaniu ofertę złożył jeden Wykonawca - PRIB K2 INŻYNIERIA Sp. z o.o. Sp. K., Boników, ul. Szkolna 1, 63-430 Odolanów na kwotę 4.083.600,00 zł brutto.
Zgodnie z Rozdziałem XXVIII Specyfikacji Warunków Zamówienia jednym z kryteriów decydujących o wyborze oferty w niniejszym postępowaniu była cena (60%). Oferta złożona przez w/w Wykonawcę przekracza kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Po analizie możliwości finansowych jednostki Zamawiający stwierdził, że nie jest możliwe zwiększenie kwoty pierwotnie przeznaczonej na realizację zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4083600,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4083600,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.