eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Paczków › : Świadczenie usług komunalnych polegających na utrzymaniu czystości i porządku na terenie miasta Paczków w okresie od dnia 01.01.2024 r. do dnia 31.12.2024 r.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-01-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
: Świadczenie usług komunalnych polegających na utrzymaniu czystości i porządku na terenie miasta Paczków w okresie od dnia 01.01.2024 r. do dnia 31.12.2024 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Paczków

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412906

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Paczków

1.5.3.) Kod pocztowy: 48-370

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski

1.5.7.) Numer telefonu: 774316772

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wzp@paczkow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.paczkow.bip.net.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e50a4c02-896a-11ee-9fb5-3edbb70f45bd

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

: Świadczenie usług komunalnych polegających na utrzymaniu czystości i porządku na terenie miasta Paczków w okresie od dnia 01.01.2024 r. do dnia 31.12.2024 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e50a4c02-896a-11ee-9fb5-3edbb70f45bd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00083404

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00041106/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Świadczenia usług w zakresie utrzymania porządku i czystości w Gminie Paczków

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00513394

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.15.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 158133 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres przedmiotu zamówienia:

1) Bieżące oczyszczanie poprzez zamiatanie mechaniczne i ręczne: jezdni, chodników, kamienia nieregularnego w obrębie Rynku w dni powszednie, soboty, niedziele, święta państwowe, religijne oraz podczas imprez odbywających się w Rynku wraz z całkowitym usunięciem wszelkiej roślinności z chodników, jezdni ulic, placów, parkingów,
2) Sprzątanie parków i innych terenów wraz z usuwaniem śmieci, zamiataniem alei spacerowych, dróg i chodników, przystanków autobusowych wraz z usunięciem darni oraz znajdujących się w parkach; skwerów, placów zabaw i innych miejscach rekreacji i wypoczynku,
3) Wywóz zebranych odpadów na ripok wraz z uiszczeniem przez Zleceniobiorcę opłaty za ich zagospodarowanie,
4) Zbieranie śmieci i innych zanieczyszczeń z ulic i chodników oraz z kamienia nieregularnego w Rynku oraz z podwórek, w parkach i na skwerach, klombach, gazonach, w donicach, kwietnikach oraz rabatach kwiatowych,
5) Dokładne posprzątanie i wywóz piasku pozostałego po akcji zimowej z Rynku i z wszystkich ulic, chodników i placów objętych zimowym utrzymaniem oraz z parków,
6) likwidowanie zanieczyszczeń na terenach określonych w załącznikach do umowy, powstałych wskutek działania zdarzeń losowych (np. burza, grad, wiatr oraz innych), zlokalizowanych i wskazanych przez Zleceniodawcę,
7) Zbieranie padłych zwierząt (psów, kotów, ptaków itp.) najpóźniej w ciągu 4 godzin od momentu zgłoszenia.
8) Bieżącego opróżniania koszy ulicznych i parkowych na terenie miasta Paczków oraz w sołectwach Gminy Paczków, tj.: Kamienica, Gościce, Ujeździec, Unikowice, Lisie Kąty, Stary Paczków, Wilamowa, Trzeboszowice, Ścibórz, Frydrychów, Kozielno, Dziewiętlice z częstotliwością określoną w harmonogramie określonym w załączniku nr 7 do umowy,
9) Wywozu odebranych odpadów z koszy na RIPOK lub składowisko wraz z uiszczeniem przez Zleceniobiorcę na własny koszt opłaty za ich zagospodarowanie,
10) Utrzymania w czystości powierzonych koszy poprzez ich mycie nie rzadziej niż dwa razy w okresie obowiązywania umowy,
11) Bieżącej naprawy drobnych uszkodzeń koszy,
12) Zgłaszania Zleceniodawcy zniszczenia lub kradzieży powierzonych do opróżniania koszy,
13) Każdorazowego uzgadniania ze Zleceniodawcą zmiany miejsca ustawienia koszy.

Powierzchnie ulic do zamiatania: 457 474 m2/rok
Powierzchnia chodników do zamiatania: 419 448 m2 /rok
Zamiatanie innych terenów z wywozem zmiotek: 651 888 m2/rok
Zamiatanie dróg, alei i chodników w parkach: 767 232 m2/rok
Oczyszczanie terenów zieleni miejskiej ze śmieci i innych zanieczyszczeń (zbieranie odpadów, papierów, folii, gałęzi, itp. odpadów): 9 130 836 m2/rok
Opróżnianie koszy i wywóz odpadów na ripok lub składowisko: 13 024 sztuk/rok
Usuwanie padłych zwierząt: 6 szt./rok
Zamiatanie przystanków autobusowych: 52 560 m2/rok

Harmonogram wykonywania usługi oraz szczegółowy zakres zawarty jest w załączniku nr 3 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia

4.5.3.) Główny kod CPV: 90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic

90914000-7 - Usługi sprzątania parkingów

90513200-8 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich

90524300-9 - Usługi usuwania odpadów biologicznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 169520,84 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 169520,84 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 169520,84 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH I MIESZKANIOWYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531676841

7.3.3) Ulica: ul. Adama Mickiewicza 3

7.3.4) Miejscowość: Paczków

7.3.5) Kod pocztowy: 48-370

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 169520,84 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-01 do 2024-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.