Ogłoszenie z dnia 2021-06-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00032989/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-14
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00083231 z dnia 2021-06-15 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa wsparcia technicznego Systemu Zarządzania Ruchem.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Lublin
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019514
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pl. Króla Władysława Łokietka 1
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-109
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@lublin.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://lublin.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa wsparcia technicznego Systemu Zarządzania Ruchem.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7f40da2c-80be-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00083231
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000329/30/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.46 Usługa wsparcia technicznego Systemu Zarządzania Ruchem
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00032989/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-P-I.271.12.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa wsparcia technicznego Systemu Zarządzania Ruchem. 1. W ramach usługi wsparcia technicznego Systemu Zarządzania Ruchem Wykonawca zobowiązuje się do: 1.1. Przyjmowania przez wszystkie dni robocze zgłoszeń dotyczących usterek Systemu za pomocą systemu helpdesk Zamawiającego oraz poczty elektronicznej w sytuacji niedostępności systemu Helpdesk. 1.2. Rozpoczęcia działań serwisowych mających na celu usunięcie usterki Systemu. Rozpoczęcie działań powinno być zapoczątkowane maksymalnie 5 godziny po zgłoszeniu przez Zamawiającego wraz z podaniem przybliżonego terminu usunięcia usterki. Czas naprawy określa zał. nr 2 do SWZ – Tabela terminów. 1.3. Wprowadzania aktualizacji poszczególnych podsystemów i elementów Systemu (Zał. 1 do SWZ - Schemat blokowy SZR ITS Gminy Lublin), dla których producent zapewnia wsparcie pogwarancyjne i aktualizacje dostępne nieodpłatnie. 1.4. Przekazywania Zamawiającemu raportu, każdorazowo po modyfikacji lub aktualizacji modułu Systemu w zbiorczym raporcie na koniec miesiąca świadczenia usługi. 1.5. Nadzoru technicznego nad automatycznym systemem wykonywania dobowych kopii bezpieczeństwa Systemu. 1.6. Wsparcia technicznego w zakresie wykonywania kopii archiwalnych Systemu, na prośbę Zamawiającego. 1.7. Odtwarzania Systemu lub danych Systemu z kopii bezpieczeństwa, na prośbę Zamawiającego. 1.8. Udzielania pracownikom i administratorom Zamawiającego, w dni robocze w godzinach od 9:00 do 18.00 oraz w soboty w godzinach od 9:00 do 14:00, pomocy konsultacyjnej i doradczej związanej z funkcjonowaniem Systemu. 2. Zakres wsparcia technicznego administratorów i użytkowników Systemu jaki będzie świadczył Wykonawca w ramach usługi: 2.1. Podsystem IT (infrastruktura sprzętowa), 2.2. Podsystemy – Infrastruktura aplikacyjna, 2.3. Działanie modułu/urządzeń, 2.4. Topologia podsystemu/modułu, 2.5. Przetwarzanie danych oraz oraz ich postaci wyjściowej, 2.6. Konsola zarządzająca, uruchomienie oraz zarządzanie, 2.7. Monitorowanie środowiska/identyfikacji problemów, 2.8. Monitorowanie pracy aplikacji zarządzania ruchem, 2.9. Raporty w systemie.
Uwaga: Zakres wsparcia nie obejmuje modułu Optima (z wyłączeniem diagnostyki i przywrócenia usług), dla
którego prace serwisowe mogą być świadczone wyłącznie przez producenta oprogramowania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71356300-1 - Usługi wsparcia technicznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 296781 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 472443 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 296781 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: All Its Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 946 26 86 539
7.3.3) Ulica: ul. Budowlana 50, lok. 306
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-469
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 296781,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
2021-06-15 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Usługa w zakresie medycyny pracy i profilaktycznej opieki zdrowotnej (DZP.25.19.2025)
- RDW w Parczewie: Usługi związane z oczyszczaniem separatorów przy obiektach mostowych
- Wykonanie operatów szacunkowych w zakresie wyceny - LUB.WO.260.3.2025
- Dostawa spektrofluorymetru
- Usługa kompleksowego przygotowania i przeprowadzenia jednodniowej kreatywnej konferencji informacyjno-promocyjnej z wydarzeniami towarzyszącymi (ZSU)
- Usługa przygotowywania i wydawania gorących posiłków dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Lublinie
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa licencji NAKIVO lub licencji równoważnych, wraz z usługą wsparcia technicznego producenta zaoferowanych licencji na okres co najmniej 36 miesięcy
- Przedłużenie wsparcia dla sprzętu serwerowego oraz macierzy
- Kompleksowa obsługa techniczna podczas Narady Kierowników Placówek Zagranicznych w dniach 6 - 12 lipca 2025 r.
- Podniesienie poziomu bezpieczeństwa usług oraz infrastruktury teleinformatycznej w Starostwie Powiatowym w Makowie Mazowieckim "Cyberbezpieczny samorząd"
- ZP.42.2025 Usługa subskrypcji licencji i wsparcia technicznego dla urządzeń FortiNet
więcej: Usługi wsparcia technicznego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.