Ogłoszenie z dnia 2022-03-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00039395/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-01-28
- 2022/BZP 00045629/01 - Modyfikacja z dnia 2022-02-04
- 2022/BZP 00052171/01 - Modyfikacja z dnia 2022-02-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup, dostawa i montaż wyposażenia do przedszkola i żłobka na ul. Akacjowej w Świebodzinie z podziałem na 3 zadania
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Świebodzin
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770534
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynkowa 2
1.5.2.) Miejscowość: Świebodzin
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-200
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@um.swiebodzin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.swiebodzin.eu/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/swiebodzin1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup, dostawa i montaż wyposażenia do przedszkola i żłobka na ul. Akacjowej w Świebodzinie z podziałem na 3 zadania2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-198b5600-7f6c-11ec-83b1-bea871b78b5b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00083212
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00012521/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Zakup, dostawa i montaż wyposażenia do przedszkola i żłobka na ul. Akacjowej w Świebodzinie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00039395/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Zakup, dostawa i montaż wyposażenia do przedszkola i żłobka na ul. Akacjowej w Świebodzinie z podziałem na 3 zadania - Zadanie (1) – Wyposażenie gastronomiczne.Zadanie (1) jest współfinansowane z Rządowego Funduszu Inwestycji Lokalnych i z programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 „MALUCH+” 2021.
Szczegółowe specyfikacje technicznych, funkcjonalnych i użytkowych minimalnych wymagań dotyczących wyposażenia zostały określone w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 1a-1 do SWZ – Zadanie (1).
2. Wyposażenie stanowiące przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowe oraz jeśli dotyczy, posiadać aktualne atesty, deklaracje lub certyfikaty na bezpieczeństwo i zgodność z wymaganiami polskich i europejskich norm oraz karty gwarancyjne i niezbędne instrukcje w języku polskim, które należy dostarczyć najpóźniej w dniu podpisania protokołu odbioru zadania.
3. Wykonawca uwzględni w swojej ofercie wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu umowy, a w szczególności koszty zakupu, należytego zabezpieczenia przedmiotu zamówienia na czas dostawy, dostawy, rozładunku oraz montażu przedmiotu umowy w budynku przedszkola i żłobka zlokalizowanym przy ul. Akacjowej w Świebodzinie, gmina Świebodzin, woj. lubuskie. Ponadto Wykonawca zutylizuje we własnym zakresie wszelkie odpady (w tym opakowania) powstałe podczas realizacji zadania. Oferta ponadto powinna uwzględniać koszt wykonania wszelkich innych usług dodatkowych niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia na koszt i ryzyko Wykonawcy.
4. Odpowiedzialność za szkody powstałe podczas transportu i rozładunku przedmiotu dostawy ponosi Wykonawca.
5. Dostarczony przedmiot umowy będzie gotowy do użycia zgodnie z jego przeznaczeniem, bez konieczności zakupu dodatkowych elementów (w tym również będzie posiadał wszelkie konieczne do jego instalacji i pracy okablowanie/ elementu mocujące do ścian – jeśli dotyczy).
6. Przedmiot zamówienia powinien spełniać wymagania techniczne i ilościowe określone w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. Wskazane parametry techniczne i funkcjonalne należy traktować jako wymagania minimalne.
7. Wykonawca zobowiązany będzie (jeśli dotyczy) do montażu, konfiguracji, instalacji i uruchomienia urządzeń oraz przeprowadzenia szkolenia/instruktażu personelu żłobka i przedszkola w zakresie obsługi i eksploatacji urządzeń przed upływem terminu zamówienia.
8. Lokalizacja wyposażenia w poszczególnych pomieszczeniach budynku przedszkola i żłobka została wskazana w Części rysunkowej, stanowiącej Załącznik nr 6 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39315000-3 - Urządzenia restauracyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39312000-2 - Urządzenia do przygotowania żywności
39314000-6 - Przemysłowy sprzęt kuchenny
4.5.5.) Wartość części: 449836,98 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Zakup, dostawa i montaż wyposażenia do przedszkola i żłobka na ul. Akacjowej w Świebodzinie z podziałem na 3 zadania - Zadanie (2) – Wyposażenie części żłobkowej.Zadanie (2) jest współfinansowane z Rządowego Funduszu Inwestycji Lokalnych i z programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 „MALUCH+” 2021.
Szczegółowe specyfikacje technicznych, funkcjonalnych i użytkowych minimalnych wymagań dotyczących wyposażenia zostały określone w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 1a-2 do SWZ – Zadanie (2).
2. Wyposażenie stanowiące przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowe oraz jeśli dotyczy, posiadać aktualne atesty, deklaracje lub certyfikaty na bezpieczeństwo i zgodność z wymaganiami polskich i europejskich norm oraz karty gwarancyjne i niezbędne instrukcje w języku polskim, które należy dostarczyć najpóźniej w dniu podpisania protokołu odbioru zadania.
3. Wykonawca uwzględni w swojej ofercie wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu umowy, a w szczególności koszty zakupu, należytego zabezpieczenia przedmiotu zamówienia na czas dostawy, dostawy, rozładunku oraz montażu przedmiotu umowy w budynku przedszkola i żłobka zlokalizowanym przy ul. Akacjowej w Świebodzinie, gmina Świebodzin, woj. lubuskie. Ponadto Wykonawca zutylizuje we własnym zakresie wszelkie odpady (w tym opakowania) powstałe podczas realizacji zadania. Oferta ponadto powinna uwzględniać koszt wykonania wszelkich innych usług dodatkowych niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia na koszt i ryzyko Wykonawcy.
4. Odpowiedzialność za szkody powstałe podczas transportu i rozładunku przedmiotu dostawy ponosi Wykonawca.
5. Dostarczony przedmiot umowy będzie gotowy do użycia zgodnie z jego przeznaczeniem, bez konieczności zakupu dodatkowych elementów (w tym również będzie posiadał wszelkie konieczne do jego instalacji i pracy okablowanie/ elementu mocujące do ścian – jeśli dotyczy).
6. Przedmiot zamówienia powinien spełniać wymagania techniczne i ilościowe określone w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. Wskazane parametry techniczne i funkcjonalne należy traktować jako wymagania minimalne.
7. Wykonawca zobowiązany będzie (jeśli dotyczy) do montażu, konfiguracji, instalacji i uruchomienia urządzeń oraz przeprowadzenia szkolenia/instruktażu personelu żłobka i przedszkola w zakresie obsługi i eksploatacji urządzeń przed upływem terminu zamówienia.
8. Lokalizacja wyposażenia w poszczególnych pomieszczeniach budynku przedszkola i żłobka została wskazana w Części rysunkowej, stanowiącej Załącznik nr 6 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32322000-6 - Urządzenia multimedialne
39110000-6 - Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części
39112000-0 - Krzesła
39120000-9 - Stoły, kredensy, biurka i biblioteczki
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
39161000-8 - Meble przedszkolne
39190000-0 - Tapety papierowe i inne okładziny ścienne
4.5.5.) Wartość części: 169300,26 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Zakup, dostawa i montaż wyposażenia do przedszkola i żłobka na ul. Akacjowej w Świebodzinie z podziałem na 3 zadania - Zadanie (3) – Wyposażenie części przedszkolnej.Zadanie (3) jest współfinansowane z Rządowego Funduszu Inwestycji Lokalnych.
Szczegółowe specyfikacje technicznych, funkcjonalnych i użytkowych minimalnych wymagań dotyczących wyposażenia zostały określone w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 1a-3 do SWZ – Zadanie (3).
2. Wyposażenie stanowiące przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowe oraz jeśli dotyczy, posiadać aktualne atesty, deklaracje lub certyfikaty na bezpieczeństwo i zgodność z wymaganiami polskich i europejskich norm oraz karty gwarancyjne i niezbędne instrukcje w języku polskim, które należy dostarczyć najpóźniej w dniu podpisania protokołu odbioru zadania.
3. Wykonawca uwzględni w swojej ofercie wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu umowy, a w szczególności koszty zakupu, należytego zabezpieczenia przedmiotu zamówienia na czas dostawy, dostawy, rozładunku oraz montażu przedmiotu umowy w budynku przedszkola i żłobka zlokalizowanym przy ul. Akacjowej w Świebodzinie, gmina Świebodzin, woj. lubuskie. Ponadto Wykonawca zutylizuje we własnym zakresie wszelkie odpady (w tym opakowania) powstałe podczas realizacji zadania. Oferta ponadto powinna uwzględniać koszt wykonania wszelkich innych usług dodatkowych niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia na koszt i ryzyko Wykonawcy.
4. Odpowiedzialność za szkody powstałe podczas transportu i rozładunku przedmiotu dostawy ponosi Wykonawca.
5. Dostarczony przedmiot umowy będzie gotowy do użycia zgodnie z jego przeznaczeniem, bez konieczności zakupu dodatkowych elementów (w tym również będzie posiadał wszelkie konieczne do jego instalacji i pracy okablowanie/ elementu mocujące do ścian – jeśli dotyczy).
6. Przedmiot zamówienia powinien spełniać wymagania techniczne i ilościowe określone w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. Wskazane parametry techniczne i funkcjonalne należy traktować jako wymagania minimalne.
7. Wykonawca zobowiązany będzie (jeśli dotyczy) do montażu, konfiguracji, instalacji i uruchomienia urządzeń oraz przeprowadzenia szkolenia/instruktażu personelu żłobka i przedszkola w zakresie obsługi i eksploatacji urządzeń przed upływem terminu zamówienia.
8. Lokalizacja wyposażenia w poszczególnych pomieszczeniach budynku przedszkola i żłobka została wskazana w Części rysunkowej, stanowiącej Załącznik nr 6 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32322000-6 - Urządzenia multimedialne
33192000-2 - Meble medyczne
37311000-1 - Instrumenty klawiszowe
38311000-8 - Wagi elektroniczne i akcesoria
39110000-6 - Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części
39112000-0 - Krzesła
39120000-9 - Stoły, kredensy, biurka i biblioteczki
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
39161000-8 - Meble przedszkolne
39190000-0 - Tapety papierowe i inne okładziny ścienne
4.5.5.) Wartość części: 234571,21 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 417844,46 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 897368,48 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 417844,46 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe RIVAGIS Paweł Król
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 382543894
7.3.3) Ulica: Krańcowa 1
7.3.4) Miejscowość: Kwidzyn
7.3.5) Kod pocztowy: 82-500
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE RIVAGIS PAWEŁ KRÓL
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE RIVAGIS PAWEŁ KRÓL
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 417844,46 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-03-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 177734,41 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 235850,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 177734,41 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe RIVAGIS Paweł Król
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 382543894
7.3.3) Ulica: Krańcowa 1
7.3.4) Miejscowość: Kwidzyn
7.3.5) Kod pocztowy: 82-500
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE RIVAGIS PAWEŁ KRÓL
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE RIVAGIS PAWEŁ KRÓL
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 177734,41 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-03-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 302618,72 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 364261,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 302618,72 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe RIVAGIS Paweł Król
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 382543894
7.3.3) Ulica: Krańcowa 1
7.3.4) Miejscowość: Kwidzyn
7.3.5) Kod pocztowy: 82-500
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE RIVAGIS PAWEŁ KRÓL
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE RIVAGIS PAWEŁ KRÓL
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 302618,72 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-04-18INNE PRZETARGI Z ŚWIEBODZINA
- Roboty budowlane polegające na wykonaniu podwójnego powierzchniowego utrwalenia nawierzchni z podziałem na zadania
- Cykliczne dostawy leków, materiałów jednorazowego użytku oraz materiałów eksploatacyjnych do sterylizatora plazmowego dla Lubuskiego Centrum Ortopedii Sp. z o. o. w Świebodzinie.
- Wymiana i renowacja stolarki okiennej w budynku Powiatowego Urzędu Pracy w Świebodzinie
- Przebudowa dróg powiatowych nr 1213F oraz 1215F Dąbrówka Wlkp.- Rogoziniec w zakresie przebudowy chodnika lewa strona
- Remonty świetlic wiejskich na terenie Gminy Świebodzin
więcej: przetargi w Świebodzinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprzedaż wraz z dostawą sprzętu multimedialnego dla jednostek UWM w Olsztynie.
- Rozbudowa Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 9 w Krakowie przy ul. Prawocheńskiego 7
- Dostawa sprzętu multimedialnego na potrzeby jednostek Politechniki Opolskiej (WBiA, WM, WEAiI, CJ).
- Zakup pomocy i wyposażenia niezbędnych do prowadzenia zajęć w Szkole Podstawowej im. Mikołaja Kopernika w Piaskach w ramach projektu UCZYMY (SIĘ) Z PASJĄ - WDROŻENIE PROGRAMÓW ROZWOJOWYCH W SZKOŁACH
- Dostawa mebli do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków z podziałem na 2 zadania: Zadanie 1 : Dostawa mebli do 10 żłobków ; Zadanie 2 : Dostawa mebli do 12 obiektów.
- Dostawa z montażem mebli do jednostek
więcej: Urządzenia multimedialne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.