eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Wdrożenie i świadczenie usługi Security Operation Center



Ogłoszenie z dnia 2022-03-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wdrożenie i świadczenie usługi Security Operation Center

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTECKI SZPITAL KLINICZNY W OPOLU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 530512391

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja Wincentego Witosa 26

1.5.2.) Miejscowość: Opole

1.5.3.) Kod pocztowy: 45-401

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: alicja.samek@usk.opole.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.usk.opole.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://usk-opole.logintrade.net

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wdrożenie i świadczenie usługi Security Operation Center

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-25269c4d-7d22-11ec-beb3-a2bfa38226ab

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00083185

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00023351/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Wdrożenie usługi SOC

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00032800/04

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZP/2-23/233/08/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonawca zobowiązany jest do realizacji następujących zadań:

1. Analiza przedwdrożeniowa, mająca na celu przeprowadzenie ustaleń i sporządzenia wymagań technicznych i organizacyjnych
2. Opracowanie 3 scenariuszy monitorowania - pokrywających najbardziej krytyczne potrzeby Zamawiającego, uzgodnionych z Zamawiającym na etapie wdrożenia usługi
3. Dostawa i wdrożenie na infrastrukturze Zamawiającego systemu SIEM, w tym niezbędnego sprzętu i oprogramowania wraz z licencją 10 GB/day, w modelu tzw. MSSP, gdzie właścicielem licencji pozostaje Wykonawca. Zamawiający udostępni Wykonawcy do realizacji Usługi serwer wirtualny o parametrach nie gorszych niż: 1 maszyna wirtualna: 16vCPU; 32GB RAM; 350 GB na dyskach SSD; 2,15 TB na dyskach HDD. Wszelkie niezbędne licencje w gestii Wykonawcy.
4. Rozwiązanie SIEM ma charakteryzować tzw. multitenantowość, dzięki czemu Zamawiający posiadać będzie całkowicie odseparowane i zabezpieczone środowisko gwarantujące bezpieczeństwo danych,
5. Integracja źródeł zdarzeń i wdrożenie reguł korelacyjnych w SIEM zgodnie z wypracowanymi scenariuszami monitorowania,
6. Uruchomienie usług SOC (monitorowanie, reagowanie na incydenty)
7. Utrzymanie systemu SIEM, w tym wsparcie serwisowe, obsługę awarii, aktualizacje oprogramowania, patche, przegląd i strojenie systemu SIEM
8. Świadczenie usług profesjonalnych w wymiarze 48 godzin rocznie w ramach abonamentu. W przypadku konieczności, Zamawiającemu przysługują godziny dodatkowe, płatne wg stawki określonej w umowie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wszystkie oferty podlegały odrzuceniu.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.