eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jerzmanowice › Odbiór, transport i zagospodarowanie osadów ściekowych pochodzących z Oczyszczalni ścieków w Żarach oraz Oczyszczalni ścieków w Szklarach w 2023 roku.



Ogłoszenie z dnia 2023-02-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Odbiór, transport i zagospodarowanie osadów ściekowych pochodzących z Oczyszczalni ścieków w Żarach oraz Oczyszczalni ścieków w Szklarach w 2023 roku.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD WODOCIĄGI GMINNE W JERZMANOWICACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 350962245

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rajska 24

1.5.2.) Miejscowość: Jerzmanowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-048

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.7.) Numer telefonu: 123895023

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@zwgjerzmanowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zwgjerzmanowice.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Odbiór, transport i zagospodarowanie osadów ściekowych pochodzących z Oczyszczalni ścieków w Żarach oraz Oczyszczalni ścieków w Szklarach w 2023 roku.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7e4bcd00-a61e-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00083080

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00070183/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Odbiór, transport i zagospodarowanie osadów ściekowych pochodzących z oczyszczalni ścieków w 2023 r.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://jerzmanowice-przeginia.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://jerzmanowice-przeginia.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Ofertę, pod rygorem nieważności, należy złożyć w formie elektronicznej bądź w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem elektronicznym.
INFORMACJE O ŚRODKACH KOMUNIKACJI ELEKTRONICZNEJ, PRZY UŻYCIU KTÓRYCH ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE KOMUNIKOWAŁ SIĘ Z WYKONAWCAMI, ORAZ INFORMACJE O WYMAGANIACH TECHNICZNYCH I ORGANIZACYJNYCH SPORZĄDZANIA, WYSYŁANIA I ODBIERANIA KORESPONDENCJI ELEKTRONICZNEJ
1. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym
a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy Zakupowej, która dostępna jest pod adresem: https://jerzmanowice-przeginia.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html, oraz poczty elektronicznej biuro@zwgjerzmanowice.pl.
3. Za datę przekazania informacji oraz powzięcia wiadomości dotyczących ofert, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pomocą wskazanych środków komunikacji elektronicznej.
4. Oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp określone jako podmiotowe środki dowodowe, w tym oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp oraz zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 ustawy Pzp, przedmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, dokumenty, o których mowa w art. 94 ust. 2 ustawy Pzp, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne),
z zastrzeżeniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych.
5. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z Platformy Zakupowej „Logintrade” oraz w Instrukcji użytkowników znajdującej się w zakładce „Instrukcje”.
6. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy stanowiących załączniki SWZ wynosi 150 MB.
7. Linki do postępowania zamieszczone są na stronie internetowej prowadzonego postępowania. Dane postępowanie można wyszukać ze strony głównej z zakładki „Postępowania”.
8. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż określone w pkt 4, przekazywane
w postępowaniu, w tym wezwania do uzupełnienia dokumentów, wezwania do złożenia wyjaśnień oraz zawiadomienia o oczywistych omyłkach, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne lub jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, o których mowa
w pkt 2.
9. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzi się w języku polskim. Wszelkie pytania do treści SWZ należy kierować do Zamawiającego wyłącznie w języku polskim, odpowiedzi na pytania również będą udzielane wyłącznie w języku polskim.
10. Zamawiający oświadcza, iż nie zamierza zwoływać zebrania Wykonawców w celu wyjaśnienia treści SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z rozdziałem XXXV. INFORMACJA DOTYCZĄCA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZWG.271.3.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Zamówienie pn. „Odbiór, transport i zagospodarowanie osadów ściekowych pochodzących z Oczyszczalni ścieków w Żarach oraz Oczyszczalni ścieków
w Szklarach w 2023 roku”
2. Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we wspólnym słowniku Zamówień Publicznych (CPV):
Główny przedmiot:
90513600-2 - Usługi usuwania osadów
90513700-3 - Usługi transportu osadów
90513800-4 - Usługi obróbki osadów
3. Przedmiotem zamówienia jest: sukcesywny odbiór i zagospodarowanie ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych poprzez przetwarzanie w procesie R3 (Recykling lub odzysk substancji organicznych, które nie są stosowanie jako rozpuszczalniki (w tym kompostowanie i inne procesy ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych)) zgodnie z załącznikiem nr 1 do ustawy z dnia 14 grudnia 2012 o odpadach (Dz. U. z. 2022r., poz. 699 ze zm.) – zwanej dalej „ustawą o odpadach” oraz przepisach wykonawczych do tej ustawy.
Przedmiot zamówienia dotyczy następujących odpadów:
• osadów ściekowych o kodzie 19 08 05,
• osadów z zawartością tzw. skratek o kodzie 19 08 01,
• osadów z zawartością piaskowników o kodzie 19 08 02,
pochodzących z mechaniczno-biologicznej oczyszczalni ścieków położonej w m. Żary oraz z mechaniczno-biologicznej oczyszczalni ścieków położonej w m. Szklary, w sposób określony w ofercie wykonawcy, który musi być zgodny z obowiązującymi przepisami prawa regulującymi zagospodarowanie osadów ściekowych.
4. Zamówienie obejmuje także transport opisanych w pkt 3 osadów ściekowych ze wskazanych powyżej oczyszczalni ścieków oraz udostępnienie szczelnych kontenerów
w celu ciągłego gromadzenia osadów na oczyszczalniach.
W ramach zamówienia Zamawiający wymaga ciągłego udostępnienia co najmniej
3 kontenerów w następującej konfiguracji:
• dwóch kontenerów, bramowe, samowyładowcze (jeden o wielkości 12-20m3 na osad oraz jeden o wielkości 3-5 m3 na skratki i piasek) na plac oczyszczalni ścieków w Żarach,
• jednego kontenera (o wielkości ok. 7 m3 na osad) na teren oczyszczalni ścieków
w Szklarach. Kontener powinien zostać dopasowany do pomieszczenia gromadzenia osadu.
Kontenery powinny być przystosowane do rodzaju zastosowanego środka transportu umożliwiającego samo-załadunek kontenera.
5. Przewidywana, szacunkowa ilość osadów w skali roku, będąca przedmiotem niniejszego zamówienia wynosi:
a) Ustabilizowany osad ściekowy (Nr kodu – 190805) - ok. 350 Mg,
b) Osad ściekowy – skratki (Nr kodu – 190801) - ok. 15 Mg
c) Osad z zawartością piaskowników (Nr kodu – 190802) - ok. 15 Mg
Ilość osadów przeznaczonych do wywozu i zagospodarowania w skali miesiąca to średnio:

a) Ustabilizowany osad ściekowy (Nr kodu – 190805) - ok. 35,0 Mg,
b) Osad ściekowy – skratki (Nr kodu – 190801) - ok. 1,5 Mg,
c) Osad z zawartością piaskowników (Nr kodu – 190802) - ok. 1,5 Mg.
Powyższe ilości są uzależnione od pory roku i przebiegu procesów technologicznych na oczyszczalniach.
6. Przetwarzanie ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych może odbywać się wyłącznie zgodnie z zasadami przewidzianymi w ustawie z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (Dz. U. z 2021 roku, poz. 779, z późn. zm.), zwanej dalej „ustawą o odpadach” oraz przepisach wykonawczych do tej ustawy.
7. Oferent musi posiadać wpis do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami (BDO) odpowiednio w zakresie przetwarzania odpadów oraz transportu osadów ściekowych.
8. Oferent musi posiadać aktualne zezwolenia i dopuszczenia związane z realizacją zadania zgodnie z ustawą o odpadach, a w szczególności:
a) Zezwolenia na transport osadów,
b) Pozwolenia na prowadzenie działalności przetwarzania odpadów organicznych w procesie R3 zgodnie z załącznikiem nr 1 do „ustawy o odpadach” Wykonawca wybrany w niniejszym postępowaniu będzie zobowiązany do oznaczania
w każdej karcie przekazania odpadów rodzaj procesu przetwarzania, któremu powinien zostać poddany odpad oraz kod odpadu.
9. Wywóz osadów odbywać się będzie co najmniej raz w miesiącu (z częstotliwością uzgodnioną w drodze porozumienia stron). Obowiązek odebrania osadów od Zamawiającego aktualizuje się za każdym razem, z chwilą złożenia zamówienia przez Zamawiającego (w formie telefonicznej lub pisemnej). Wykonawca jest zobowiązany do wykonania usługi w terminie wskazanym w ofercie. Wskazany przez Wykonawcę w ofercie termin odbioru nie może być dłuższy niż 72 godziny od momentu otrzymania informacji o zapotrzebowaniu.
10. Odbiór osadów będzie potwierdzany Kartą Przekazania Odpadów (wg aktualnych wzorów kart zgodnych z obowiązującymi przepisami prawa) sporządzaną każdorazowo przy odbiorze osadów w systemie Bazy Danych o Odpadach. Wykonawca zobowiązany jest do ważenia każdej partii odebranych osadów i sporządzenia na tę okoliczność dokumentu.
11. Po odebraniu przez Wykonawcę komunalnych osadów ściekowych od Zamawiającego pełna odpowiedzialność za nie, przechodzi na Wykonawcę.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90513600-2 - Usługi usuwania osadów

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90513700-3 - Usługi transportu osadów

90513800-4 - Usługi obróbki osadów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamówienie udzielone będzie wyłącznie Wykonawcy wybranemu zgodnie z przepisami ustawy Pzp.
Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w dokumentach zamówienia.
Najkorzystniejsza oferta to oferta, która uzyskała największą sumaryczną liczbę punktów na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w dokumentach zamówienia.
Jeżeli Zamawiający nie będzie mógł wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny lub kosztu i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze. Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę
w kryterium o najwyższej wadze, Zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną lub najniższym kosztem, a jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w taki sposób, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę lub koszt.
2. Kryteria oceny złożonych ofert.
a) cena oferty – 60% (P1)
b) termin wywozu osadu – 10 % (P2)
c) termin płatności faktury – 30 % (P3)
3. W trakcie oceny ofert kolejno ocenianym ofertom przyznawane będą punkty wg następujących wzorów i punktacji:
a) cena oferty – 60% (P1),

Zamawiający będzie oceniał ofertę w kryterium cena wg wzoru:

najniższa oferowana cena spośród
złożonych ofert
(P1) cena oferty = ------------------------------------------------------- x 60 pkt
cena badanej oferty

b) termin wywozu osadu – 10 % (P2)
Wymagany przez Zamawiającego najdłuższy termin wywozu osadu – do 3 dni kalendarzowych od dnia złożenia zamówienia. Za zaoferowanie tego terminu wykonawca otrzyma 0 punktów w tym kryterium.
Wykonawca będzie premiowany za zaoferowane krótszego terminu wywozu osadu.
Zamawiający przyzna punktację za powyższe kryterium w następujący sposób:
- Wykonawca, który wskaże w ofercie termin wywozu osadu do 2 dni kalendarzowych od dnia złożenia zamówienia – 5 pkt.
- Wykonawca, który wskaże w ofercie termin wywozu osadu do 1 dni kalendarzowych od dnia złożenia zamówienia – 10 pkt.
UWAGA: Niedopuszczalne jest wskazanie innych jak powyżej wymienione terminy wywozu przedmiotu zamówienia. W przypadku, gdy Wykonawca wskaże termin wywozu zamówienia powyżej 3 dni kalendarzowych od dnia złożenia zamówienia wówczas jego oferta – jako niezgodna z treścią SWZ – zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp.
c) termin płatności faktury – 30 % (P3),
Zamawiający dopuszcza minimalny termin płatności faktury na 21 dni. Wykonawca, który zadeklaruje jeden z terminów płatności jak poniżej, otrzyma stosownie:
- za 21 dniowy termin płatności – 0 pkt,
- za 25 dniowy termin płatności – 15 pkt
- za 30 dniowy termin płatności – 30 pkt
UWAGA: Niedopuszczalne jest wskazanie terminów płatności faktury poniżej 21 dni.
W przypadku, gdy Wykonawca wskaże termin poniżej 21 dni, jego oferta – jako niezgodna z treścią SWZ – zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp.
4. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów (P), będącą sumą punktów przyznanych w poszczególnych kryteriach:
P = P(1) + P(2) + P(3)
5. Wykonawca nie może samodzielnie zmieniać i wprowadzać dodatkowych pozycji do oferty.
6. Wszelkie rozliczenia między Zamawiającym i Wykonawcą będą prowadzone
w walucie PLN.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wywozu osadu

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności faktury

4.3.6.) Waga: 30

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy przedłożą:
- w zakresie posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: zezwolenia lub wpisy do rejestrów związane z prowadzeniem działalności, objętej niniejszym zamówieniem, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, lub oświadczenie Wykonawcy o zwolnieniu z obowiązku posiadania zezwoleń lub wpisów, ze wskazaniem podstawy prawnej;
- w zakresie posiadania sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny;
- w zakresie posiadania zdolności technicznej lub zawodowej – Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed terminem składnia ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje z należytą starannością co najmniej dwa zamówienia, dotyczące wywozu osadów ściekowych o kodach 19 08 01, 19 08 02 oraz 19 08 05 o wartości nie mniejszej niż 50.000 zł brutto każde oraz przedłoży dowody potwierdzające, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane w sposób należyty.
- Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, Zamawiający będzie żądał dostarczenia:
- informacji o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - Załącznik nr 7 do SWZ,
UWAGA: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,

W przypadku Wykonawcy, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp, przedmiotowy dokument należy złożyć także w odniesieniu do tych podmiotów.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Podmiotowe środki dowodowe.
Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż pięć [ 5 ] dni, terminie aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych, tj.:
1) W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, związanej z realizacją przedmiotu zamówienia oferent załączy do oferty:
a) kopię wpisu do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty
w opakowaniach i gospodarujących odpadami (BDO) odpowiednio w zakresie przetwarzania odpadów, zagospodarowania osadów ściekowych oraz transportu osadów ściekowych.
b) aktualne zezwolenia i dopuszczenia związane z realizacją zadania zgodnie z ustawą o odpadach tj.:
c) zezwolenia na transport osadów,
d) zezwolenia na prowadzenie działalności przetwarzania odpadów organicznych.

2) W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada zdolności techniczne i zawodowe:
wykazu - zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SWZ - wykonanych lub aktualnie wykonywanych usług (min. 2 zamówienia) realizowanych w zakresie wywozu osadów ściekowych o kodach 19 08 01, 19 08 02 oraz 19 08 05 nie mniejszej niż 50.000 zł brutto każde, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy — w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania stron umowy, oraz załączenia dowodu potwierdzającego, że wykazane w wykazie usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Zamawiający informuje, że dowodami, o których mowa są:
- poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług poświadczenie winno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
- oświadczenie wykonawcy – jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa wyżej (lit. a),
- przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Formularze, które należy złożyć wraz z ofertą:
a) Załącznik nr 1 do SWZ – Formularz złożenia/zmiany/wycofania oferty wraz
z Formularzem cenowym.
b) Załącznik nr 2 do SWZ - Oświadczenie Wykonawcy / Wykonawców / Podmiotu udostępniającego zasoby o niepodleganiu wykluczeniu, spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i oświadczenie dotyczące podanych informacji,
c) Załącznik nr 3 do SWZ – Oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonują poszczególni Wykonawcy,
d) Załącznik nr 4 do SWZ – Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia,
e) Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
f) Pełnomocnictwo* dla osoby/osób podpisującej ofertę i oświadczenia (w sytuacji, gdy ofertę podpisuje osoba, której prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z dokumentów załączonych do oferty).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia żaden z Wykonawców nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp,

Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę.
a) Zgodnie z art. 58 ustawy Pzp Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do poszczególnych Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie przedmiotowego zamówienia.
b) W przypadku, o którym mowa w ppkt. a), zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy Pzp, wyłonieni Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich
w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania w postępowaniu wraz z zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego.
c) Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zgodnie z art. 439 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający wskazuje następujące zasady wprowadzania zmian wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku zmiany ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją Umowy:
a) Wskaźnikiem zmiany ceny kosztów związanych z realizacją Umowy jest: Miesięczny Wskaźnik Cen Towarów i Usług Konsumpcyjnych ogłaszany w komunikacie Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego,
b) Każda ze stron Umowy jest uprawniona do żądania zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy, gdy Wskaźnik Cen Towarów i Usług Konsumpcyjnych ogłaszany w komunikacie Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego, ogłoszony w ostatnim komunikacie Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego poprzedzającym wniosek o waloryzację, wzrośnie/spadnie o co najmniej 16 % w stosunku do wysokości tego wskaźnika w miesiącu zawarcia Umowy,
c) Waloryzacja wynagrodzenia dopuszczalna jest tylko 1 raz, nie wcześniej niż po upływie 4 miesięcy licząc od dnia zawarcia Umowy,
d) Strona zainteresowana waloryzacją składa drugiej Stronie wniosek o dokonanie waloryzacji wynagrodzenia wraz z uzasadnieniem wskazujący wysokość wskaźnika oraz przedmiot i wartość robót budowlanych podlegających waloryzacji (niewykonanych do dnia złożenia wniosku),
e) W przypadku wzrostu/spadku wskaźnika GUS w sposób określony w pkt 1.b) waloryzacja będzie polegała na wzroście/obniżeniu wynagrodzenia za usługi pozostałe do wykonania po dniu złożenia wniosku o wartość procentową tego wskaźnika (lub wartość wynikową uwzględniającą różnicę między przedmiotowym wskaźnikiem w miesiącu zawarcia Umowy a wskaźnikiem ogłoszonym w ostatnim komunikacie Prezesa GUS poprzedzającym wniosek o waloryzację),
f) Maksymalna wartość zmiany wynagrodzenia, jaką dopuszcza Zamawiający w efekcie zastosowania postanowień o zasadach wprowadzania zmiany jego wysokości nie może przekroczyć 4 % całości wynagrodzenia określonego w Umowie,
2. Zakazuje się zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że zachodzi co najmniej jedna z sytuacji, określonych w art. 455 PZP.
3. Zmiany w zakresie numerów telefonów, faksów, adresów, adresów e-mail, osób odpowiedzialnych po obu Stronach za realizację Umowy, następują w drodze pisemnego zawiadomienia drugiej Strony w terminie niezwłocznym od dnia zaistnienia zamiany i nie stanowią zmiany Umowy.
4. Zamawiający, zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt 1) ustawy PZP, przewiduje możliwość zmian Umowy w następujących przypadkach:
a) zmiany przepisów prawa mających wpływ na wykonanie Przedmiotu Umowy,
b) gdy konieczność wprowadzenia zmian wynika z wymogów technologicznych;
c) działania siły wyższej, uniemożliwiającego wykonanie umowy.
5. W przypadkach określonych w ust. 4 Zamawiający przewiduje możliwość:
a) zmian w sposobie rozliczania z Wykonawcą lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy;
b) zmiany sposobu wykonania Przedmiotu Umowy.
6. Wszelkie zmiany Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-02-14 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pomocą Platformy Zakupowej: https://jerzmanowice-przeginia.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-02-14 11:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-02-28

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Wykluczeniu podlega również Wykonawca o którym mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 poz. 835).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.