Ogłoszenie z dnia 2022-03-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00024780/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-01-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Polkowice do placówek oświatowych w roku kalendarzowym 2022”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi i Specjalnymi im. Twórców Polskiej Miedzi w Jędrzychowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001239648
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jędrzychów
1.5.2.) Miejscowość: Polkowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-101
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski
1.5.7.) Numer telefonu: 768459852
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@sp.jedrzychow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jedrzychow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Polkowice do placówek oświatowych w roku kalendarzowym 2022”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dc4ae776-7861-11ec-83b1-bea871b78b5b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00083034
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00024780/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: L.DZ.SP.261.1.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 152149,98 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
• Przedmiotem zamówienia jest dowożenie niepełnosprawnych uczniów z terenu GminyPolkowice do placówek oświatowych w roku kalendarzowym 2022.
1. Dowóz dzieci powinien odbywać się jednym środkiem transportu przystosowanym do przewozu zorganizowanej grupy dzieci niepełnosprawnych wraz z opieką- nie wliczając w to kierowcy,przewiduje się 167 dni roboczych.
2. Dowóz dzieci odbywać się będzie na trzech trasach rozliczanych w kilometrach przejechanych
od miejsca pierwszego przystanku do dojazdu do placówki oświatowej oraz od placówki oświatowej do ostatniego przystanku tj:
A) Część I
1) Trasa I - przewóz przed i po zajęciach uczniów niepełnosprawnych z Gminy Polkowice do placówek oświatowych w Polkowicach oraz do Zespołu Szkół i Placówek Oświatowych
przy ul. Składowej 3 w Lubinie w okresie od 14 lutego 2022r. do 31 grudnia 2022 r. codziennie za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od zajęć, dni świątecznych oraz ferii. Przewóz dzieci winien odbywać się jednym środkiem transportu przystosowanym do przewozu zorganizowanej grupy dzieci niepełnosprawnych wraz z opieką. Poprzez liczbę km zamawiający rozumie ilość km. przejechanych od miejsca pierwszego przystanku, aż do dojazdu do placówki oświatowej
oraz od placówki oświatowej do ostatniego przystanku. (zał. nr 1) - trasa nr 1 (Polkowice – Lubin - łączna ilość km 95)
4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.5.) Wartość części: 40715,34 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
• Przedmiotem zamówienia jest dowożenie niepełnosprawnych uczniów z terenu GminyPolkowice do placówek oświatowych w roku kalendarzowym 2022.
1. Dowóz dzieci powinien odbywać się jednym środkiem transportu przystosowanym do przewozu zorganizowanej grupy dzieci niepełnosprawnych wraz z opieką- nie wliczając w to kierowcy,przewiduje się 167 dni roboczych.
2. Dowóz dzieci odbywać się będzie na trzech trasach rozliczanych w kilometrach przejechanych
od miejsca pierwszego przystanku do dojazdu do placówki oświatowej oraz od placówki oświatowej do ostatniego przystanku tj:
B) Część II
2) Trasa II - przewóz przed i po zajęciach dzieci niepełnosprawnych z Gminy Polkowice do placówek oświatowych w Polkowicach, Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego
(w tym: internatu) w Szklarach Górnych, do Niepublicznej Szkoły Podstawowej w Lubinie
przy ul. Sowiej 7 oraz do Zespołu Szkół i Placówek Oświatowych w Lubinie przy ul. Składowej 3 oraz rozwiezienie do przystanków autobusowych wg miejsca zamieszkania po zakończonych
zajęciach uczniów w okresie od 14 lutego 2022r. do 31 grudnia 2022 r. codziennie
za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od zajęć, dni świątecznych oraz ferii. Przewóz dzieci winien odbywać się jednym środkiem transportu przystosowanym do przewozu zorganizowanej grupy dzieci niepełnosprawnych wraz z opieką. Poprzez liczbę km zamawiający rozumie ilość km.
przejechanych od miejsca pierwszego przystanku, aż do dojazdu do placówki oświatowej
oraz od placówki oświatowej do ostatniego przystanku (zał. nr 1); (trasa nr 2: Polkowice – Lubin -łączna ilość km - 200)
Liczba uczniów: 15
4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.5.) Wartość części: 85721,29 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
• Przedmiotem zamówienia jest dowożenie niepełnosprawnych uczniów z terenu GminyPolkowice do placówek oświatowych w roku kalendarzowym 2022.
1. Dowóz dzieci powinien odbywać się jednym środkiem transportu przystosowanym do przewozu zorganizowanej grupy dzieci niepełnosprawnych wraz z opieką- nie wliczając w to kierowcy,przewiduje się 167 dni roboczych.
2. Dowóz dzieci odbywać się będzie na trzech trasach rozliczanych w kilometrach przejechanych
od miejsca pierwszego przystanku do dojazdu do placówki oświatowej oraz od placówki oświatowej do ostatniego przystanku tj:
C) Część III
3) Trasa III - przewóz przed i po zajęciach uczniów niepełnosprawnych z Gminy Polkowice do Katolickiego Liceum Ogólnokształcącego w Polkowicach, w okresie od 14 lutego 2022r.
do 31 grudnia 2022 r. codziennie za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od zajęć,
dni świątecznych oraz ferii. Przewóz dzieci winien odbywać się jednym środkiem transportu przystosowanym do przewozu zorganizowanej grupy dzieci niepełnosprawnych wraz z opieką. Poprzez liczbę km. zamawiający rozumie ilość km przejechanych od miejsca pierwszego przystanku, aż do dojazdu do placówki oświatowej oraz od placówki oświatowej
do ostatniego przystanku.
(zał. nr 1) - trasa nr 3: Tarnówek – Polkowice - łączna ilość km - 60)
Liczba uczniów: 2
4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.5.) Wartość części: 25713,35 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W związku z art. 226, ust.1, pkt.5 Wykonawca złożył ofertę, której treść jest niezgodna
z warunkami zamówienia i podlega odrzuceniu zgodnie z art. 255 pkt.2. Wykonawca złożył ofertę na niezgodnym formularzu, na którym brak jest informacji o drugim kryterium oceny oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 486 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 486 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 486 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Handlowo- Usługowy FRAGA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 390280431
7.3.3) Ulica: Tadeusz Domański, ul. Zamkowa1
7.3.4) Miejscowość: Tadeusz Domański, Chocianów
7.3.5) Kod pocztowy: 59-140
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 81162,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-02-14 do 2022-12-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W związku z art. 226, ust.1, pkt.5 Wykonawca złożył ofertę, której treść jest niezgodna
z warunkami zamówienia i podlega odrzuceniu zgodnie z art. 255 pkt.2. Wykonawca złożył ofertę na niezgodnym formularzu, na którym brak jest informacji o drugim kryterium oceny oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
INNE PRZETARGI Z POLKOWIC
- Kompleksowa usługa utrzymania czystości w obiekcie oraz usługa utrzymania zieleni i odśnieżania dróg, parkingów, chodników, ciągów komunikacyjnych na terenach przyległych do obiektu.
- "Świadczenie usług ratownictwa wodnego w obiekcie Aquapark Polkowice S.A. w okresie od 29 czerwca 2025 r. do 31 grudnia 2025 r."
- Przebudowa oświetlenia ciągu pieszego (deptak Miedziana) łączącego ul. Kolejową z ul. 3 Maja w Polkowicach
- Budowa i przebudowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami - ul. Bursztynowa, Al. Dębowa , ul. Orzechowa w Sobinie gm. Polkowice.
- Wykonanie dokumentacji projektowej w technologii BIM do zadania "Modernizacja budynków mieszkalnych"
więcej: przetargi w Polkowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług przewozu zwłok lub szczątków ludzkich w granicach obszaru działania prokuratur okręgu opolskiego.
- Dowóz dzieci i uczniów niepełnosprawnych do przedszkoli, szkół i placówek oświatowych w roku szkolnym 2025/2026 wraz z odwozem
- Świadczenie usług transportowych dla podopiecznych SKPON - GCER w roku szkolnym 2025/2026
- "Świadczenie usług transportu medycznego i sanitarnego na potrzeby Szpitala Czerniakowskiego sp. z o.o."
- "Dowóz uczniów do przedszkola w Korczynie oraz szkół w Korczynie, Iskrzyni i Komborni, w roku szkolnym 2025/2026"
- Świadczenie usług transportu medycznego samochodem sanitarnym bez opieki lekarskiej o standardzie odpowiadającym karetkom typu P
więcej: (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.