eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Polkowice › "Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Polkowice do placówek oświatowych w roku kalendarzowym 2022"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-03-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Polkowice do placówek oświatowych w roku kalendarzowym 2022”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi i Specjalnymi im. Twórców Polskiej Miedzi w Jędrzychowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001239648

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jędrzychów

1.5.2.) Miejscowość: Polkowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-101

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski

1.5.7.) Numer telefonu: 768459852

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@sp.jedrzychow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jedrzychow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Polkowice do placówek oświatowych w roku kalendarzowym 2022”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dc4ae776-7861-11ec-83b1-bea871b78b5b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00083034

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00024780/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: L.DZ.SP.261.1.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 152149,98 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

• Przedmiotem zamówienia jest dowożenie niepełnosprawnych uczniów z terenu Gminy
Polkowice do placówek oświatowych w roku kalendarzowym 2022.

1. Dowóz dzieci powinien odbywać się jednym środkiem transportu przystosowanym do przewozu zorganizowanej grupy dzieci niepełnosprawnych wraz z opieką- nie wliczając w to kierowcy,przewiduje się 167 dni roboczych.
2. Dowóz dzieci odbywać się będzie na trzech trasach rozliczanych w kilometrach przejechanych
od miejsca pierwszego przystanku do dojazdu do placówki oświatowej oraz od placówki oświatowej do ostatniego przystanku tj:
A) Część I
1) Trasa I - przewóz przed i po zajęciach uczniów niepełnosprawnych z Gminy Polkowice do placówek oświatowych w Polkowicach oraz do Zespołu Szkół i Placówek Oświatowych
przy ul. Składowej 3 w Lubinie w okresie od 14 lutego 2022r. do 31 grudnia 2022 r. codziennie za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od zajęć, dni świątecznych oraz ferii. Przewóz dzieci winien odbywać się jednym środkiem transportu przystosowanym do przewozu zorganizowanej grupy dzieci niepełnosprawnych wraz z opieką. Poprzez liczbę km zamawiający rozumie ilość km. przejechanych od miejsca pierwszego przystanku, aż do dojazdu do placówki oświatowej
oraz od placówki oświatowej do ostatniego przystanku. (zał. nr 1) - trasa nr 1 (Polkowice – Lubin - łączna ilość km 95)

4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.5.) Wartość części: 40715,34 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

• Przedmiotem zamówienia jest dowożenie niepełnosprawnych uczniów z terenu Gminy
Polkowice do placówek oświatowych w roku kalendarzowym 2022.

1. Dowóz dzieci powinien odbywać się jednym środkiem transportu przystosowanym do przewozu zorganizowanej grupy dzieci niepełnosprawnych wraz z opieką- nie wliczając w to kierowcy,przewiduje się 167 dni roboczych.
2. Dowóz dzieci odbywać się będzie na trzech trasach rozliczanych w kilometrach przejechanych
od miejsca pierwszego przystanku do dojazdu do placówki oświatowej oraz od placówki oświatowej do ostatniego przystanku tj:
B) Część II
2) Trasa II - przewóz przed i po zajęciach dzieci niepełnosprawnych z Gminy Polkowice do placówek oświatowych w Polkowicach, Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego
(w tym: internatu) w Szklarach Górnych, do Niepublicznej Szkoły Podstawowej w Lubinie
przy ul. Sowiej 7 oraz do Zespołu Szkół i Placówek Oświatowych w Lubinie przy ul. Składowej 3 oraz rozwiezienie do przystanków autobusowych wg miejsca zamieszkania po zakończonych
zajęciach uczniów w okresie od 14 lutego 2022r. do 31 grudnia 2022 r. codziennie
za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od zajęć, dni świątecznych oraz ferii. Przewóz dzieci winien odbywać się jednym środkiem transportu przystosowanym do przewozu zorganizowanej grupy dzieci niepełnosprawnych wraz z opieką. Poprzez liczbę km zamawiający rozumie ilość km.
przejechanych od miejsca pierwszego przystanku, aż do dojazdu do placówki oświatowej
oraz od placówki oświatowej do ostatniego przystanku (zał. nr 1); (trasa nr 2: Polkowice – Lubin -łączna ilość km - 200)
Liczba uczniów: 15

4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.5.) Wartość części: 85721,29 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

• Przedmiotem zamówienia jest dowożenie niepełnosprawnych uczniów z terenu Gminy
Polkowice do placówek oświatowych w roku kalendarzowym 2022.

1. Dowóz dzieci powinien odbywać się jednym środkiem transportu przystosowanym do przewozu zorganizowanej grupy dzieci niepełnosprawnych wraz z opieką- nie wliczając w to kierowcy,przewiduje się 167 dni roboczych.
2. Dowóz dzieci odbywać się będzie na trzech trasach rozliczanych w kilometrach przejechanych
od miejsca pierwszego przystanku do dojazdu do placówki oświatowej oraz od placówki oświatowej do ostatniego przystanku tj:
C) Część III
3) Trasa III - przewóz przed i po zajęciach uczniów niepełnosprawnych z Gminy Polkowice do Katolickiego Liceum Ogólnokształcącego w Polkowicach, w okresie od 14 lutego 2022r.
do 31 grudnia 2022 r. codziennie za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od zajęć,
dni świątecznych oraz ferii. Przewóz dzieci winien odbywać się jednym środkiem transportu przystosowanym do przewozu zorganizowanej grupy dzieci niepełnosprawnych wraz z opieką. Poprzez liczbę km. zamawiający rozumie ilość km przejechanych od miejsca pierwszego przystanku, aż do dojazdu do placówki oświatowej oraz od placówki oświatowej
do ostatniego przystanku.
(zał. nr 1) - trasa nr 3: Tarnówek – Polkowice - łączna ilość km - 60)
Liczba uczniów: 2

4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.5.) Wartość części: 25713,35 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W związku z art. 226, ust.1, pkt.5 Wykonawca złożył ofertę, której treść jest niezgodna
z warunkami zamówienia i podlega odrzuceniu zgodnie z art. 255 pkt.2. Wykonawca złożył ofertę na niezgodnym formularzu, na którym brak jest informacji o drugim kryterium oceny oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 486 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 486 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 486 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Handlowo- Usługowy FRAGA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 390280431

7.3.3) Ulica: Tadeusz Domański, ul. Zamkowa1

7.3.4) Miejscowość: Tadeusz Domański, Chocianów

7.3.5) Kod pocztowy: 59-140

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 81162,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-02-14 do 2022-12-31

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W związku z art. 226, ust.1, pkt.5 Wykonawca złożył ofertę, której treść jest niezgodna
z warunkami zamówienia i podlega odrzuceniu zgodnie z art. 255 pkt.2. Wykonawca złożył ofertę na niezgodnym formularzu, na którym brak jest informacji o drugim kryterium oceny oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.