eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Inowrocław › Przebudowa ul. ks. Piotra Wawrzyniaka w Inowrocławiu



Ogłoszenie z dnia 2021-06-15


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00082990 z dnia 2021-06-15

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa ul. ks. Piotra Wawrzyniaka w Inowrocławiu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Inowrocław

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350725

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. Ratuszowa 36

1.5.2.) Miejscowość: Inowrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 88-100

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 52 35 55 250

1.5.8.) Numer faksu: 52 35 55 233

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@inowroclaw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.inowroclaw.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://inowroclaw.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa ul. ks. Piotra Wawrzyniaka w Inowrocławiu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-171ab735-b0c3-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00082990

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001086/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Przebudowa ul. Wawrzyniaka

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00050032/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZZP.271.1.23.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ul. ks. Piotra Wawrzyniaka w Inowrocławiu, odcinek od km 0+148,00 do km 0+557,00, wraz ze skrzyżowaniami z ul. Lucjana Grabskiego i ul. Dubienka, zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych.
2. Zakres robót drogowych (przebudowa jezdni, chodników, zjazdów, miejsc postojowych, oznakowanie):
1) roboty rozbiórkowe - frezowanie nawierzchni bitumicznej, rozbiórki: nawierzchni bitumicznej poza frezowaniem, podbudowy tłuczniowej, krawężników i oporników na ławie betonowej z oporem, obrzeży, nawierzchni z kostki betonowej i płytek chodnikowych, wywóz materiału na składowisko wykonawcy z utylizacją;
2) roboty ziemne - wycinka 7 drzew, karczowanie pni po 17 drzewach, usunięcie ziemi urodzajnej, wykonanie wykopów z wywozem na składowisko wykonawcy i utylizacją oraz nasypów z materiału dowiezionego;
3) roboty konstrukcyjne:
a) stabilizacja podłoża cementem (jezdnie, wjazdy, chodniki);
b) podbudowa z kruszywa stabilizowanego mechanicznie pod jezdnie i chodniki, grubości 10, 15 i 20 cm;
c) podbudowa betonowa, grubość 15 cm;
d) geosiatka wzmacniająca;
e) nawierzchnia bitumiczna (jezdnia): warstwa ścieralna, warstwa wiążąca, podbudowa, wyrównania masą bitumiczną;
f) nawierzchnia z kostki betonowej (chodniki, zjazdy, miejsca postojowe);
g) nawierzchnia z kostki kamiennej (opaski, zabruki);
4) krawężniki i oporniki betonowe, w tym 23,5m opornika kamiennego;
5) obrzeża betonowe;
6) regulacja wysokościowa urządzeń obcych (15 studni rewizyjnych, 18 studni teletechnicznych, 38 skrzynek zaworowych, 12 naświetli piwnicznych);
7) oznakowanie drogowe pionowe i poziome;
8) humusowanie terenu z obsianiem trawą.
3. Zakres robót instalacyjnych:
1) budowa kanalizacji deszczowej w rejonie skrzyżowania z ul. Dubienka– w tym: roboty ziemne, zasypanie wykopów piaskiem z zagęszczeniem, demontaż 12 istniejących kratek ściekowych, budowa kolektora żelbetowego o średnicy 300 mm na długości 35 m wraz z czterema studniami rewizyjnymi, budowa 22 kratek ściekowych wraz z przyłączami, wymiana jednego hydrantu;
2) budowa nowego oświetlenia - roboty ziemne pod ułożenie kabli i montaż słupów, przewierty pod jezdniami, ułożenie kabli, ułożenie rur ochronnych, ustawienie słupów na fundamencie prefabrykowanym – 15 szt o wysokości 8 m, 9 szt. o wysokości 6 m, montaż opraw oświetleniowych LED – 26 szt. (z tym, że 12 zdemontowanych opraw oświetleniowych LED zostanie wykorzystanych ponownie), szafki oświetleniowej SO-UM – 1 kpl.;
3) przebudowa oświetlenia eksploatowanego przez ENEA SA – w tym: demontaże infrastruktury oświetleniowej (12 słupów z oprawami, 360 m kabli), materiał w uzgodnieniu z ENEA SA zdać właścicielowi lub utylizować, roboty ziemne pod ułożenie kabli i rur osłonowych, przewierty pod jezdniami, ułożenie kabli, ułożenie rur ochronnych i dwudzielnych na istniejących przewodach;
4) budowa telekomunikacyjnego kanału technologicznego – w tym: roboty ziemne, budowa studni SKR-1 - 10 kpl., ułożenie rur, ułożenie wiązki mikrorurek w rurze osłonowej.
4. Pielęgnacja trawników - przez rok od wykonania zamówienia, po wzejściu i zakorzenieniu się trawy pierwsze koszenie, zgrabienie i wywiezienie skoszonej trawy, wysianie nawozów mineralnych, dosianie trawy, jeżeli wystąpią ubytki, wałowanie trawnika, podlewanie wodą, powtarzanie ww. czynności w odstępach miesięcznych, z wyłączeniem okresu, w którym wegetacja nie przebiega, po roku przekazanie trawnika Zamawiającemu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231110-9 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1749454,81 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1765296,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1749454,81 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych ,,INODROG'' Sp. z o . o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5560003976

7.3.3) Ulica: Budowlana 38

7.3.4) Miejscowość: Inowrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 88-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Podwykonawcy zostanie powierzone wykonanie robót branży sanitarnej, elektrycznej i teletechnicznej.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1749454,81 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Termin wykonania przedmiotu umowy
1. Przedmiot umowy określony w § 1 ust. 2 i 3 (przebudowa ulicy) zostanie wykonany w terminie do 5 miesięcy, licząc od dnia przekazania terenu budowy.
2. Przedmiot umowy określony w § 1 ust. 4 (pielęgnacja trawników) zostanie wykonany w okresie 1 roku od dnia ich odbioru przez Zamawiającego.
2021-06-15 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.