eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Przeprowadzenie kampanii promocyjnej na terenie województwa opolskiego dotyczącej Narodowego Spisu Powszechnego Ludności i Mieszkań 2021 - w zakresie: reklama mobilna wraz z nagłośnieniem

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-06-15


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00082978 z dnia 2021-06-15

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Przeprowadzenie kampanii promocyjnej na terenie województwa opolskiego dotyczącej Narodowego Spisu Powszechnego Ludności i Mieszkań 2021 - w zakresie: reklama mobilna wraz z nagłośnieniem

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: URZĄD STATYSTYCZNY W OPOLU

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000331665

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: ul. ks. Hugona Kołłątaja 5B

1.4.2.) Miejscowość: Opole

1.4.3.) Kod pocztowy: 45-064

1.4.4.) Województwo: opolskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: SekretariatUSopl@stat.gov.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.stat.gov.pl/urzad-statystyczny-w-opolu/zamowienia-publiczne/

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Statystyka publiczna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00082978

2.2.) Data ogłoszenia: 2021-06-15

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu,

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00082889/01

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przed zmianą:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na przeprowadzeniu kampanii promocyjnej na terenie województwa opolskiego dotyczącej Narodowego Spisu Powszechnego Ludności i Mieszkań 2021 - w zakresie: reklama mobilna wraz z nagłośnieniem.

Szczegółowe wymagania:
1) Kampania promocyjna musi być realizowana poprzez przejazd dwóch samochodów z przyczepami wyposażonymi w baner oraz głośniki (nagłośnienie) lub dwa busy reklamowe wyposażone w baner oraz głośniki (nagłośnienie), po wskazanych przez Zamawiającego trasach na terenie województwa opolskiego bowiem zgodnie z harmonogramem przejazdu w tym samym czasie wykonywane są po dwa przejazdy na różnych trasach. Trasy przejazdu stanowią załącznik nr 7A i 7B do SWZ
2) Wykonawca ma wykonać łącznie 28 przejazdów wyznaczonymi trasami zgodnie
z harmonogramem stanowiącym załącznik nr 6A i 6B do SWZ.
3) Przejazd wyznaczoną trasą ma się odbywać w czasie nie krótszym niż 6 h w godzinach od 9.00 do 18.00.
4) Zamawiający dopuszcza w trakcie przejazdu po każdej trasie postoje do 15 minut
w terenie zabudowanym w miejscu widocznym dla mieszkańców.
5) W czas przejazdu wyznaczonymi trasami nie wlicza się czasu dojazdu i powrotu z i do miejsca stacjonowania pojazdu.
6) Każda przyczepa samochodowa ma być wyposażona w baner reklamowy umieszczony po obu stronach przyczepy. Każda ze stron banneru ma posiadać powierzchnię około 12 m2.
7) Zamawiający przekaże Wykonawcy 2 banery reklamowe (stanowiące komplet na jeden pojazd) jednostronnie zadrukowane o wymiarach: wysokość 2,4 m, szerokość 5m wykonane z poliestrowej tkaniny obustronnie laminowanej PCV. Baner wyposażony jest w „oczka” montażowe na jego brzegach.
8) Wykonawca ma wykorzystać komplet przekazanych banerów do realizacji zamówienia poprzez zamontowanie ich na jednej z przyczep.
9) Wykonawca w ramach wynagrodzenia umownego ma wykonać drugi komplet banerów reklamowych dla drugiej przyczepy ( lub busa reklamowego) zgodnie z poniższymi zapisami:
a. Baner ma mieć wymiar – wysokość 2,4 m, szerokość 5 m. Dopuszcza się odchylenie od podanych wymiarów, nie większe niż +/- 4 %.
b. Baner należy wykonać z poliestrowej tkaniny obustronnie laminowanej PCV o minimalnej gramaturze 440 g/m2
c. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania i montażu banerów na podstawie projektu przekazanego przez Zamawiającego..
d. Wizualizacja banneru wymaga akceptacji Zamawiającego przed wydrukiem i montażem.
10) Banery reklamowe po zakończeniu kampanii promocyjnej należy przekazać Zamawiającemu
w terminie do 7 dni po zakończeniu kampanii reklamowej. Koszt dostarczenia banera Zamawiającemu leży po stronie wykonawcy w ramach wynagrodzenia umownego. Koszt należy ująć w kosztach ogólnych zamówienia.
11) W trakcie przejazdu po wyznaczonych trasach ma być odtwarzane w tzw. pętli tj. po zakończeniu nagrania ma zostać ono odtworzone ponowni przez cały czas przejazdu.
12) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania nagrania reklamowego.
13) Zamawiający po wyborze wykonawcy przekaże treści które należy użyć w nagraniu reklamowym wraz z prawami autorski majątkowymi w zakresie wskazanym w umowie.
14) Czas nagrania ma wynosić maksymalnie 40 s.
Zamawiający nie dopuszcza stosowania syntezatorów mowy, itp.
15) Nagranie przed publikacją wymaga akceptacji zamawiającego .
16) Osoba realizująca przejazd ma mieć możliwość udostepnienia swojej bieżącej lokalizacji poprzez udostępnienie swojej lokalizacji w czasie rzeczywistym w ogólnodostępnych mapach internetowych. Udostępnienie lokalizacji ma się odbyć poprzez przekazanie linka z lokalizacją w formie SMS lub e-mail osobie wskazanej do kontaktu przez Zamawiającego. Link z lokalizacją ma być dostępny przez 72 godziny od jego udostępnienia.
17) Wykonawca na każde wezwanie Zamawiającego ma udostępnić swoją bieżącą lokalizacją w sposób opisany w pkt 17.
18) Wykonawca jest zobowiązany do niezwłocznego poinformowania Zamawiającego o wystąpieniu okoliczności mających wpływ na prawidłową realizację umowy, których dochowując należytej staranności nie mógł przewidzieć, a które uniemożliwiają dotrzymanie terminów wynikających z harmonogramu przejazdów, np. uszkodzenie banera. W tym przypadku, Wykonawca jest zobowiązany niezwłocznie przedstawić do zatwierdzenia Zamawiającemu zmodyfikowany harmonogram przejazdów, co nie będzie wymagało zmiany umowy w formie aneksu.
19) W przypadku niemożliwości zawarcia umowy z przyczyn formalnych – ustawowych wynikających z Prawa Zamówień Publicznych przed dniem 06.07.2021 r., Zamawiający zmieni (i przekaże Wykonawcy do realizacji) harmonogram poprzez przesunięcie dat przejazdów o ilość dni uniemożliwiającą zawarcie umowy licząc od dnia 06.07.2021 r., przy zachowaniu ilości 14 przejazdów.
20) Wykaz dokumentów niezbędnych do potwierdzenia przez Zamawiającego prawidłowości wykonania usługi oraz odbioru przedmiotu zamówienia zawiera umowa.
21) Kierowcy wykonujący przejazd wyznaczonymi trasami ma posiadać ważne uprawnienia do kierowania pojazdem wykorzystywanym do realizacji kampanii reklamowej.
22) Pojazd wykorzystywany do realizacji kampanii reklamowej ma posiadać:
a. Ważne badania techniczne zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997 Prawo o ruchu drogowym,
b. Aktualne ubezpieczenie zgodnie z ustawą z dnia 22 maja 2003 o ubezpieczeniach obowiązkowych, Ubezpieczeniowym Funduszu Gwarancyjnym i Polskim Biurze Ubezpieczycieli Komunikacyjnych
23) Pojazdy wykorzystywane do realizacji kampanii reklamowej mają spełniać wymogi Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia.
24) Wykonawca jest zobowiązany do niezwłocznego poinformowania Zamawiającego
o zniszczeniu, uszkodzeniu lub kradzieży banera.
25) W przypadku wystąpienia ww. okoliczności wykonawca ma obowiązek usunąć usterki lub odtworzyć baner na własny koszt w ramach wynagrodzenia umownego zgodnie
z zapisami umowy.
26) Wszystkie opłaty wynikające z realizacji zamówienia w tym opłaty płatnego postoju leżą po stronie Wykonawcy w ramach wynagrodzenia umownego.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają zapisy SWZ rozdział 4, załączniki do SWZ oraz zapisy umowy

Po zmianie:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na przeprowadzeniu kampanii promocyjnej na terenie województwa opolskiego dotyczącej Narodowego Spisu Powszechnego Ludności i Mieszkań 2021 - w zakresie: reklama mobilna wraz z nagłośnieniem.

Szczegółowe wymagania:
1) Kampania promocyjna musi być realizowana poprzez przejazd dwóch samochodów z przyczepami wyposażonymi w baner oraz głośniki (nagłośnienie) lub dwa busy reklamowe wyposażone w baner oraz głośniki (nagłośnienie), po wskazanych przez Zamawiającego trasach na terenie województwa opolskiego bowiem zgodnie z harmonogramem przejazdu w tym samym czasie wykonywane są po dwa przejazdy na różnych trasach. Trasy przejazdu stanowią załącznik nr 7A i 7B do SWZ
2) Wykonawca ma wykonać łącznie 28 przejazdów wyznaczonymi trasami zgodnie
z harmonogramem stanowiącym załącznik nr 6A i 6B do SWZ.
3) Przejazd wyznaczoną trasą ma się odbywać w czasie nie krótszym niż 6 h w godzinach od 9.00 do 18.00.
4) Zamawiający dopuszcza w trakcie przejazdu po każdej trasie postoje do 15 minut
w terenie zabudowanym w miejscu widocznym dla mieszkańców.
5) W czas przejazdu wyznaczonymi trasami nie wlicza się czasu dojazdu i powrotu z i do miejsca stacjonowania pojazdu.
6) Każda przyczepa samochodowa ma być wyposażona w baner reklamowy umieszczony po obu stronach przyczepy. Każda ze stron banneru ma posiadać powierzchnię około 12 m2.
7) Zamawiający przekaże Wykonawcy 2 banery reklamowe (stanowiące komplet na jeden pojazd) jednostronnie zadrukowane o wymiarach: wysokość 2,4 m, szerokość 5m wykonane z poliestrowej tkaniny obustronnie laminowanej PCV. Baner wyposażony jest w „oczka” montażowe na jego brzegach.
8) Wykonawca ma wykorzystać komplet przekazanych banerów do realizacji zamówienia poprzez zamontowanie ich na jednej z przyczep.
9) Wykonawca w ramach wynagrodzenia umownego ma wykonać drugi komplet banerów reklamowych dla drugiej przyczepy ( lub busa reklamowego) zgodnie z poniższymi zapisami:
a. Baner ma mieć wymiar – wysokość 2,4 m, szerokość 5 m. Dopuszcza się odchylenie od podanych wymiarów, nie większe niż +/- 4 %.
b. Baner należy wykonać z poliestrowej tkaniny obustronnie laminowanej PCV o minimalnej gramaturze 440 g/m2
c. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania i montażu banerów na podstawie projektu przekazanego przez Zamawiającego..
d. Wizualizacja banneru wymaga akceptacji Zamawiającego przed wydrukiem i montażem.
10) Banery reklamowe po zakończeniu kampanii promocyjnej należy przekazać Zamawiającemu
w terminie do 7 dni po zakończeniu kampanii reklamowej. Koszt dostarczenia banera Zamawiającemu leży po stronie wykonawcy w ramach wynagrodzenia umownego. Koszt należy ująć w kosztach ogólnych zamówienia.
11) W trakcie przejazdu po wyznaczonych trasach ma być odtwarzane nagranie reklamowe w tzw. pętli tj. po zakończeniu nagrania ma zostać ono odtworzone ponowni przez cały czas przejazdu.
12) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania nagrania reklamowego.
13) Zamawiający po wyborze wykonawcy przekaże treści które należy użyć w nagraniu reklamowym wraz z prawami autorski majątkowymi w zakresie wskazanym w umowie.
14) Czas nagrania ma wynosić maksymalnie 40 s.
Zamawiający nie dopuszcza stosowania syntezatorów mowy, itp.
15) Nagranie przed publikacją wymaga akceptacji zamawiającego .
16) Osoba realizująca przejazd ma mieć możliwość udostepnienia swojej bieżącej lokalizacji poprzez udostępnienie swojej lokalizacji w czasie rzeczywistym w ogólnodostępnych mapach internetowych. Udostępnienie lokalizacji ma się odbyć poprzez przekazanie linka z lokalizacją w formie SMS lub e-mail osobie wskazanej do kontaktu przez Zamawiającego. Link z lokalizacją ma być dostępny przez 72 godziny od jego udostępnienia.
17) Wykonawca na każde wezwanie Zamawiającego ma udostępnić swoją bieżącą lokalizacją w sposób opisany w pkt 17.
18) Wykonawca jest zobowiązany do niezwłocznego poinformowania Zamawiającego o wystąpieniu okoliczności mających wpływ na prawidłową realizację umowy, których dochowując należytej staranności nie mógł przewidzieć, a które uniemożliwiają dotrzymanie terminów wynikających z harmonogramu przejazdów, np. uszkodzenie banera. W tym przypadku, Wykonawca jest zobowiązany niezwłocznie przedstawić do zatwierdzenia Zamawiającemu zmodyfikowany harmonogram przejazdów, co nie będzie wymagało zmiany umowy w formie aneksu.
19) W przypadku niemożliwości zawarcia umowy z przyczyn formalnych – ustawowych wynikających z Prawa Zamówień Publicznych przed dniem 06.07.2021 r., Zamawiający zmieni (i przekaże Wykonawcy do realizacji) harmonogram poprzez przesunięcie dat przejazdów o ilość dni uniemożliwiającą zawarcie umowy licząc od dnia 06.07.2021 r., przy zachowaniu ilości 14 przejazdów.
20) Wykaz dokumentów niezbędnych do potwierdzenia przez Zamawiającego prawidłowości wykonania usługi oraz odbioru przedmiotu zamówienia zawiera umowa.
21) Kierowcy wykonujący przejazd wyznaczonymi trasami mają posiadać ważne uprawnienia do kierowania pojazdem wykorzystywanym do realizacji kampanii reklamowej.
22) Pojazdy wykorzystywane do realizacji kampanii reklamowej mają posiadać:
a. Ważne badania techniczne zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997 Prawo o ruchu drogowym,
b. Aktualne ubezpieczenie zgodnie z ustawą z dnia 22 maja 2003 o ubezpieczeniach obowiązkowych, Ubezpieczeniowym Funduszu Gwarancyjnym i Polskim Biurze Ubezpieczycieli Komunikacyjnych
23) Pojazdy wykorzystywane do realizacji kampanii reklamowej mają spełniać wymogi Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia.
24) Wykonawca jest zobowiązany do niezwłocznego poinformowania Zamawiającego
o zniszczeniu, uszkodzeniu lub kradzieży banera.
25) W przypadku wystąpienia ww. okoliczności wykonawca ma obowiązek usunąć usterki lub odtworzyć baner na własny koszt w ramach wynagrodzenia umownego zgodnie
z zapisami umowy.
26) Wszystkie opłaty wynikające z realizacji zamówienia w tym opłaty płatnego postoju leżą po stronie Wykonawcy w ramach wynagrodzenia umownego.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają zapisy SWZ rozdział 4, załączniki do SWZ oraz zapisy umowy

2021-06-15 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o zmianie ogłoszenia - -

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.