eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wynajem pojazdu wraz z kierowcą do przewozu krwi i jej składników dla Terenowej Stacji WCKiK we Wrocławiu



Ogłoszenie z dnia 2021-06-15


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00082976 z dnia 2021-06-15

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wynajem pojazdu wraz z kierowcą do przewozu krwi i jej składników dla Terenowej Stacji WCKiK we Wrocławiu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojskowe Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa SP ZOZ

1.3.) Oddział zamawiającego: WCKiK SP ZOZ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 140130346

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Koszykowa 78

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-671

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@wckik.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wckik.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wynajem pojazdu wraz z kierowcą do przewozu krwi i jej składników dla Terenowej Stacji WCKiK we Wrocławiu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9ce99ef9-6c58-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00082976

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002208/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Usługi transportowe

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00006983/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 12/U/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest całodobowa usługa wynajmu samochodu wraz z kierowcą do przewozu krwi i jej składników oraz materiału biologicznego (próbek krwi), do miejsc wskazanych przez Odbiorcę na terenie Rzeczpospolitej Polskiej. Transport krwi i jej składników musi odbywać się zgodnie z Obwieszczeniem Ministra Zdrowia z dnia 6 marca 2019 r. (Dz.Urz. M.Z. z 2019 r. poz. 25, z późn. zm.) w sprawie wymagań dobrej praktyki pobierania krwi i jej składników, badania, preparatyki, przechowywania, wydawania i transportu dla jednostek organizacyjnych publicznej służby krwi.

Niezbędny sprzęt:
1. Samochód do przewozu krwi i jej składników wyposażony w monitorowane urządzenia do przewozu krwi i jej składników i spełniający warunki dla pojazdu uprzywilejowanego wyposażonego w niezbędną sygnalizację świetlną i dźwiękową (potwierdzenie MSWiA).

Opis wykonywanej usługi
1. Zapewnienie 24- godzinnej dyspozycyjności, tak w obsłudze jak i przyjmowaniu zleceń telefonicznych.
2. Transport realizuje się w trybie zwykłym nie później niż do 30 minut od momentu telefonicznego zgłoszenia Wykonawcy o zaplanowanym przewozie i „ na ratunek” natychmiast po otrzymaniu zgłoszenia.
3. Realizacja usługi powinna odbywać się przy pomocy środków transportu wyposażonych w pojemniki do transportu krwi i jej składników znajdujących się na wyposażeniu Wykonawcy z udokumentowaną w postaci protokołów ich walidacją dopuszczenia do użytkowania zgodnie zobowiązującymi przepisami, przez osoby posiadające odpowiednie uprawnienia i kwalifikacje zawodowe.
4. Jeżeli przenośne urządzenia chłodnicze nie są wyposażone we własny czujnik temperatury to w bezpośredniej styczności z przewożonym składnikiem krwi trzeba umieścić termometr, a odczytu temperatury dokonać po 5 minutach od chwili umieszczenia składnika krwi w pojemniku izotermicznym i po zakończeniu transportu.
5. Transport składników krwi w zależności od rodzaju składnika powinien odbywać się w temperaturach:
a. KKCz – w temperaturze od 2ºC do 6ºC maksymalnie do 10ºC
b. KKP – w temperaturze od 20ºC do 24ºC
c. FFP i krioprecypitat – w temperaturze nie wyższej niż (-18ºC)
6. Do każdego transportu krwi i jej składników musi być dołączony protokół sporządzony w dwóch egzemplarzach, z których jeden oryginał zatrzymuje Odbiorca, kopia musi być zwrócona Dostawcy.
7. Protokół zawiera dane dotyczące:
a. nazwę i adres RCKiK wydającego krew i jej składniki,
b. nazwę i numer składnika,
d. temperaturę odczytana po 5 minutach od chwili umieszczenia krwi lub jej składnika w pojemniku transportowym,
e. opis urządzenia chłodniczego z podaniem numeru termometru - jeżeli stosowano,
f. datę , podpis oraz pieczątkę osoby wydającej krew lub jej składnik,
h. nazwę i adres Odbiorcy,
j. temperaturę odczytaną w chwili dostarczenia krwi lub jej składnika do Odbiorcy.
8. Zamawiający dokonuje telefonicznego zamówienia przewozu na numer telefonu Wykonawcy czynny cała dobę, a w przypadku trudności z uzyskaniem połączenia na podany drugi numer telefonu określając jego tryb i adres RCKiK z którego transportowana będzie krew lub jej składniki.
9. Realizacja transportu winna być wykonywana na trasie wskazanej w zleceniu, dokładnie zaplanowana przez Wykonawcę, z uwzględnieniem trybu „ na ratunek”.
10. Odbiorca potwierdza wykonanie usługi przewozu kwitując odbiór przesyłki na druku „Zlecenie przewozu”. Oryginał potwierdzonego „Zlecenia transportu” otrzymuje Odbiorca, kopię Wykonawca.
11. „Zlecenie transportu” zawiera dane:
a. pieczątkę Odbiorcy,
b. imię i nazwisko pacjenta (biorcy krwi),
c. datę wystawienia zlecenia,
d. miejsce rozpoczęcia transportu,
e. miejsce przeznaczenia transportu,
f. podpis upoważnionej osoby zlecającej transport
12. Do zlecenia dołączone zostanie „Zapotrzebowanie na krew i jej składniki” wystawione przez lekarza zamawiającego krew lub jej składniki dla chorego (biorcy).
13. Wykonawca we własnym zakresie zobowiązuje się do przenoszenia urządzeń służących do transportu krwi i jej składników oraz materiału biologicznego (próbki krwi) z/do TS WCKiK we Wrocławiu do/z pojazdu oraz przekazywanie krwi lub materiału biologicznego (próbek krwi) osobie odpowiedzialnej za odbiór w miejscu dostarczenia
14. W przypadku wystąpienia awarii pojazdu Wykonawca zobowiązuje się niezwłocznie zastąpić pojazd uszkodzony pojazdem sprawnym technicznie.
15. Wynajmowane pojazdy muszą posiadać aktualne badanie techniczne oraz ubezpieczenie od Odpowiedzialności Cywilnej (OC).

4.5.3.) Główny kod CPV: 60171000-7 - Wynajem samochodów osobowych wraz z kierowcą

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 110800 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 151200 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 110800 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Luxury Medical Care Grzelak Krausse Spółka komandytowa

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: LMC TRANS Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5252314901

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-195

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 110800 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

2021-06-15 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.