Ogłoszenie z dnia 2021-06-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00052029/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-12
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00082914 z dnia 2021-06-15 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Badania dozorowe, naprawa oraz konserwacja sprzętu i urządzeń MPS
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 2 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 020625701
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Obornicka 100-102
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-984
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 2wog.zamowieniapubliczne@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.2wog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/2wog1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Jednostka Wojskowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Badania dozorowe, naprawa oraz konserwacja sprzętu i urządzeń MPS2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f4ddec48-b2ed-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00082914
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00008669/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.11 Badania dozorowe, Naprawa, konserwacja sprzętu i urządzeń Służby MPS
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00052029/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MPS/182/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi dotyczącej:- dla zadania nr 1 - przeglądu, konserwacji i przygotowania zbiorników paliwowych podziemnych ZSS-50 m3 oraz kontenerowych stacji paliw KSP-20 do badań dozorowych WDT, lub w razie potrzeby wykonania napraw w celu otrzymania pozytywnych decyzji wydanych przez Wojskowy Dozór Techniczny.
4.5.3.) Główny kod CPV: 35400000-8 - Pojazdy wojskowe i ich części
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50600000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji materiałów dla bezpieczeństwa i obrony
71700000-5 - Usługi nadzoru i kontroli
4.5.5.) Wartość części: 7000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi dotyczącej:- dla zadania nr 2 - przeglądu, konserwacji i przygotowania do legalizacji ponownej dystrybutorów paliw ciekłych oraz uzyskania świadectw legalizacji ponownej wydanych przez Okręgowy Urząd Miar, lub w razie potrzeby wykonania napraw w celu przeprowadzenia legalizacji dystrybutorów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 35400000-8 - Pojazdy wojskowe i ich części
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50600000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji materiałów dla bezpieczeństwa i obrony
71700000-5 - Usługi nadzoru i kontroli
4.5.5.) Wartość części: 13821,14 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi dotyczącej:- dla zadania nr 3 – przeglądu, konserwacji i przygotowania węzła dystrybucyjnego wraz
z filtrem, przewodów elastycznych, zbiorników cystern paliwowych CD-5W, CD-5WK, CP-4, CD-7,5 do badań dozorowych WDT, lub w razie potrzeby wykonania napraw w celu otrzymania pozytywnych decyzji wydanych przez Wojskowy Dozór Techniczny.
4.5.3.) Główny kod CPV: 35400000-8 - Pojazdy wojskowe i ich części
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50600000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji materiałów dla bezpieczeństwa i obrony
71700000-5 - Usługi nadzoru i kontroli
4.5.5.) Wartość części: 57227,63 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi dotyczącej:- dla zadania nr 4 – przygotowania Polowych Punktów Tankowania PPT-10 AM do badań dozorowych WDT lub w razie potrzeby wykonania napraw w celu uzyskania pozytywnych decyzji wydanych przez Wojskowy Dozór Techniczny.
4.5.3.) Główny kod CPV: 35400000-8 - Pojazdy wojskowe i ich części
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50600000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji materiałów dla bezpieczeństwa i obrony
71700000-5 - Usługi nadzoru i kontroli
4.5.5.) Wartość części: 30081,31 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9643,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27675 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PUH JARGUZ Jarosław Gumienny
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8391773838
7.3.3) Ulica: Portowa 15
7.3.4) Miejscowość: Słupsk
7.3.5) Kod pocztowy: 76-200
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO HANDLOWE "JARGUZ" JAROSŁAW GUMIENNY
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO HANDLOWE "JARGUZ" JAROSŁAW GUMIENNY
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12054 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-10-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający zamieścił ogłoszenie o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych oraz Specyfikację Warunków Zamówienia na platformie zakupowej www.platformazakupowa.pl. Jednym z kryteriów wyboru oferty, dla zadania nr 2, była stawka jednej roboczogodziny brutto. Kryterium to zostało zamieszczone zarówno w Specyfikacji Warunków Zamówienia jaki i w ogłoszeniu
o zamówieniu, jednak zostało pominięte w formularzu ofertowym, co spowodowało wprowadzenie Wykonawców w błąd.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9643,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27675 PLN
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 58302 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 58302 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 58302 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PUH JARGUZ Jarosław Gumienny
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8391773838
7.3.3) Ulica: Portowa 15
7.3.4) Miejscowość: Słupsk
7.3.5) Kod pocztowy: 76-200
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 70389,98 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-11-30Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12792 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12792 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12792 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PUH JARGUZ Jarosław Gumienny
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8391773838
7.3.3) Ulica: Pomorska 15
7.3.4) Miejscowość: Słupsk
7.3.5) Kod pocztowy: 76-200
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO HANDLOWE "JARGUZ" JAROSŁAW GUMIENNY
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO HANDLOWE "JARGUZ" JAROSŁAW GUMIENNY
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 37000,01 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
2021-06-15 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Zakup i dostawa środków czystości dla SPZOZ MSWiA we Wrocławiu ul. Ołbińska 32 przez okres 12 miesięcy
- Dostawa sprzętu multimedialnego do specjalistycznej pracowni multimedialnej w Instytucie Filologii Germańskiej.
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
- Dostawa i montaż czterech wind towarowych z podziałem na 2 zadania
- Roboty remontowe w gminnych lokalach mieszkalnych - pustostanach, położonych we Wrocławiu - 2 Zadania.
- Dostawa materiałów budowlanych, elektrycznych i paneli podłogowych.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla zadania pn.: "Budowa infrastruktury sportowej przy ZS nr 1 w Hrubieszowie
- "Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru przy wykonaniu zadania inwestycyjnego pn. Przebudowa drogi gminnej do Dadzewa"
- Uporządkowanie gospodarki wodno - kanalizacyjnej w gminie Parzęczew - etap VI
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej na zadanie pn. Budowa sali gimnastycznej przy LO w Koronowie
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru przy wykonaniu zadania inwestycyjnego pn. "Budowa Publicznego Przedszkola wraz z Klubem Dziecięcym (...) w Lwówku Śląskim (kontynuacja przerwanych robót)"
- Usługa pełnienia funkcji nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania o nazwie: "Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej - Ratusza - Urzędu Gminy Miejskiej Kłodzko".
więcej: Pojazdy wojskowe i ich części »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.