Ogłoszenie z dnia 2022-03-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00082678/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-11
 - 2022/BZP 00082678/02 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-11 (po zmianach)
 - 2022/BZP 00107627/01 - Wynik z dnia 2022-04-04
 
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
            Zakup i sukcesywne dostawy  jednorazowego sprzętu  diagnostycznego i terapeutycznego na potrzeby Pracowni Hemodynamiki i Elektrofizjologii    
    SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Chełmie
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110196908
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Ceramiczna 1
1.4.2.) Miejscowość: Chełm
1.4.3.) Kod pocztowy: 22-100
1.4.4.) Województwo: lubelskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.4.7.) Numer telefonu: 562 32 54
1.4.8.) Numer faksu: 562 32 47
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@szpital.chelm.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.chelm.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00082874
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-03-11
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu,3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00082678/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.5. Wartość części (Część zamówienia nr 1)                    Przed zmianą: 
                
                    Po zmianie: 
                        37500,00                
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.5. Wartość części (Część zamówienia nr 2)                    Przed zmianą: 
                
                    Po zmianie: 
                        72500,00                
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.5. Wartość części (Część zamówienia nr 3)                    Przed zmianą: 
                
                    Po zmianie: 
                        59000,00                
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.5. Wartość części (Część zamówienia nr 4)                    Przed zmianą: 
                
                    Po zmianie: 
                        38000,00                
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.5. Wartość części (Część zamówienia nr 5)                    Przed zmianą: 
                
                    Po zmianie: 
                        89600,00                
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.5. Wartość części (Część zamówienia nr 6)                    Przed zmianą: 
                
                    Po zmianie: 
                        14900,00                
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.5. Wartość części (Część zamówienia nr 7)                    Przed zmianą: 
                
                    Po zmianie: 
                        110000,00                
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.5. Wartość części (Część zamówienia nr 8)                    Przed zmianą: 
                
                    Po zmianie: 
                        28000,00                
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 1, Część zamówienia nr 1)                    Przed zmianą: 
                        Okres realizacji - miesiące                
                    Po zmianie: 
                        Data do                
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Okres realizacji - miesiące (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 1, Część zamówienia nr 1)                    Przed zmianą: 
                        12                
                    Po zmianie: 
                
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Data końcowa okresu obowiązywania (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 1, Część zamówienia nr 1)                    Przed zmianą: 
                
                    Po zmianie: 
                        2023-02-08                
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 2, Część zamówienia nr 2)                    Przed zmianą: 
                        Okres realizacji - miesiące                
                    Po zmianie: 
                        Data do                
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Okres realizacji - miesiące (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 2, Część zamówienia nr 2)                    Przed zmianą: 
                        12                
                    Po zmianie: 
                
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Data końcowa okresu obowiązywania (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 2, Część zamówienia nr 2)                    Przed zmianą: 
                
                    Po zmianie: 
                        2023-02-08                
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 3, Część zamówienia nr 3)                    Przed zmianą: 
                        Okres realizacji - miesiące                
                    Po zmianie: 
                        Data do                
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Okres realizacji - miesiące (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 3, Część zamówienia nr 3)                    Przed zmianą: 
                        12                
                    Po zmianie: 
                
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Data końcowa okresu obowiązywania (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 3, Część zamówienia nr 3)                    Przed zmianą: 
                
                    Po zmianie: 
                        2023-02-08                
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 4, Część zamówienia nr 4)                    Przed zmianą: 
                        Okres realizacji - miesiące                
                    Po zmianie: 
                        Data do                
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Okres realizacji - miesiące (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 4, Część zamówienia nr 4)                    Przed zmianą: 
                        12                
                    Po zmianie: 
                
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Data końcowa okresu obowiązywania (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 4, Część zamówienia nr 4)                    Przed zmianą: 
                
                    Po zmianie: 
                        2023-02-08                
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 5, Część zamówienia nr 5)                    Przed zmianą: 
                        Okres realizacji - miesiące                
                    Po zmianie: 
                        Data do                
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Okres realizacji - miesiące (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 5, Część zamówienia nr 5)                    Przed zmianą: 
                        12                
                    Po zmianie: 
                
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Data końcowa okresu obowiązywania (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 5, Część zamówienia nr 5)                    Przed zmianą: 
                
                    Po zmianie: 
                        2023-02-08                
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 6, Część zamówienia nr 6)                    Przed zmianą: 
                        Okres realizacji - miesiące                
                    Po zmianie: 
                        Data do                
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Okres realizacji - miesiące (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 6, Część zamówienia nr 6)                    Przed zmianą: 
                        12                
                    Po zmianie: 
                
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Data końcowa okresu obowiązywania (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 6, Część zamówienia nr 6)                    Przed zmianą: 
                
                    Po zmianie: 
                        2023-02-08                
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 7, Część zamówienia nr 7)                    Przed zmianą: 
                        Okres realizacji - miesiące                
                    Po zmianie: 
                        Data do                
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Okres realizacji - miesiące (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 7, Część zamówienia nr 7)                    Przed zmianą: 
                        12                
                    Po zmianie: 
                
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Data końcowa okresu obowiązywania (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 7, Część zamówienia nr 7)                    Przed zmianą: 
                
                    Po zmianie: 
                        2023-02-08                
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 8, Część zamówienia nr 8)                    Przed zmianą: 
                        Okres realizacji - miesiące                
                    Po zmianie: 
                        Data do                
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Okres realizacji - miesiące (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 8, Część zamówienia nr 8)                    Przed zmianą: 
                        12                
                    Po zmianie: 
                
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Data końcowa okresu obowiązywania (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 8, Część zamówienia nr 8)                    Przed zmianą: 
                
                    Po zmianie: 
                        2023-02-08                
INNE PRZETARGI Z CHEŁMA
- Dostawa pomp ręcznych do studni awaryjnych w ramach dotacji Wojewody Lubelskiego z programu ochrony ludności i obrony cywilnej na lata 2025-2026
 - Zakup agregatów prądotwórczych jednofazowych o mocy max 4,2 kW - 9 szt. oraz agregatów prądotwórczych jednofazowych o mocy max 6,2 kW - 7 szt.
 - 1. Dostawa zbiorników do przewozu wody z przyczepami 2. Dostawa zbiorników do wody czystej w ramach dotacji Wojewody Lubelskiego z programu ochrony ludności i obrony cywilnej na lata 2025-2026
 - Zakup sprzętu medycznego jednorazowego użytku
 - Zakup podnośnika teleskopowego oraz podnośnika nożycowego koszowego w ramach dotacji Wojewody Lubelskiego z programu ochrony ludności i obrony cywilnej na lata 2025-2026.
 - Wykonanie pogwarancyjnej usługi serwisowej aparatury medycznej Allura Xper FD20 wraz z systemem fizjomonitoringu
 
więcej: przetargi w Chełmie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzętu med. spec. dla Pracowni Endowaskularnej, Oddziału Chirurgii Naczyniowej oraz Oddziału Chirurgii Ogólnej, Onkologicznej i Małoinwazyjnej na bieżące potrzeby USK w Opolu.
 - Dostawa sprzętu jednorazowego użytku do koronarografii, PTCA i PTA.
 
więcej: Wyroby do angioplastyki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





