Ogłoszenie z dnia 2023-02-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00504613/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Udzielenie kredytu krótkoterminowego w rachunku bieżącym w wysokości 3 000 000,00 zł na okres 2023 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Głubczycki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412467
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kochanowskiego 15
1.5.2.) Miejscowość: Głubczyce
1.5.3.) Kod pocztowy: 48-100
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski
1.5.7.) Numer telefonu: 77 405 36 60
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: m.stupinska@powiatglubczycki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatglubczycki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-propublico.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Udzielenie kredytu krótkoterminowego w rachunku bieżącym w wysokości 3 000 000,00 zł na okres 2023 roku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-effc325f-7f7f-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00082718
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00016398/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Udzielenie kredytu krótkoterminowego w rachunku bieżącym w wysokości 3 000 000,00 zł na okres 2023 roku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00504613
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OR.272.9.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia publicznego jest udzielenie i obsługa kredytu krótkoterminowego w rachunku bieżącym w wysokości 3 000 000,00 PLN na pokrycie występującego w ciągu 2023 roku przejściowego deficytu budżetu.
2. Podstawowe dane o kredycie:
a) termin realizacji zamówienia: od dnia zawarcia umowy do dnia spłaty,
tj. do 31.12.2023 roku;
b) podczas trwania umowy spłata przez Zamawiającego całości lub części wykorzystanego wcześniej kredytu powoduje odnowienie wolnego limitu kredytu o spłaconą kwotę, umożliwiając Zamawiającemu wielokrotne korzystanie z limitu do czasu wygaśnięcia lub rozwiązania zawartej umowy;
c) wykorzystanie kredytu nastąpi w dowolnych terminach i kwotach.
3. Oprocentowanie kredytu (od wysokości wykorzystanego kredytu) ustalone będzie w stosunku rocznym według zmiennej stopy procentowej równej wysokości stawki referencyjnej powiększonej o marżę Wykonawcy. Marża Wykonawcy jest stała w całym okresie kredytowania. Odsetki będą naliczane tylko od kwoty faktycznego zadłużenia, tj. od kwoty wykorzystanego kredytu. Wykonawca nie będzie pobierać opłat i prowizji od niewykorzystanego limitu, tj. od salda niewykorzystanej części kredytu.
a) stawkę referencyjną stanowi stawka WIBOR 1M, oznaczająca notowaną na warszawskim rynku międzybankowym stopę procentową dla międzybankowych złotowych depozytów 1-miesięcznych, przy czym stawka WIBOR 1M za każdy okres odsetkowy ustalana będzie na podstawie stawki WIBOR1M ogłaszanej przez Narodowy Bank Polski;
b) marża Wykonawcy wskazana w ofercie jest stała w całym okresie kredytowania;
c) o zmianie wysokości oprocentowania kredytu (zmiana stawki WIBOR) Wykonawca powiadomi pisemnie lub w formie elektronicznej Zamawiającego.
4. Do wyliczenia oprocentowania kredytu w Ofercie należy przyjąć stawkę bazową WIBOR 1M z dnia 30 listopada 2022 r. (tj. 6,94 %) i stałą marżę Wykonawcy oraz pełne wykorzystanie kredytu w wysokości 3 000 000,00 PLN od 02.01.2023 r.; całkowita spłata kredytu nastąpi do dnia 31.12.2023 r.
5. Do wyliczenia ceny i w trakcie trwania umowy będzie obowiązywał kalendarz rzeczywisty, tj. 365 dni, każdy miesiąc to rzeczywista liczba dni.
6. Tytułem zabezpieczenia spłaty kredytu wraz z odsetkami Zamawiający wystawi weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową, podpisaną przez Zamawiającego przy kontrasygnacie Skarbnika Powiatu.
7. Zamawiający nie dopuszcza innych form zabezpieczenia, np. możliwości złożenia oświadczenia w formie aktu notarialnego w oparciu o art. 777 par.1 pkt. 5 k.p.c.
8. Zamawiający zastrzega sobie, że od przyznanego kredytu Wykonawca nie pobierze żadnej prowizji i opłat, w szczególności:
a) za przyjęcie i rozpatrzenie wniosku kredytowego,
b) za przyjęcie i rozpatrzenie wniosku o zmianę warunków kredytu w okresie obowiązywania umowy,
c) prowizji przygotowawczej od przyznanego kredytu,
d) od niewykorzystanej kwoty kredytu,
e) z tytułu administrowania kredytem.
9. Umowa na realizację przedmiotu zamówienia (umowa kredytowa) zawarta zostanie według wzoru przygotowanego przez wyłonionego Wykonawcę. Umowa ta musi uwzględniać zapisy istotnych postanowień umowy.
10. Informacje dodatkowe:
a) Zamawiający nie korzysta z finansowania w formie forfaitingu, factoringu,
b) na rachunkach bankowych Zamawiającego nie występują zajęcia egzekucyjne,
c) Zamawiający nie posiada zaległości wobec ZUS i US.
11. Termin realizacji zamówienia: od dnia zawarcia umowy do dnia spłaty,
tj. do 31.12.2023 roku. Przewidywane postawienie kredytu do dyspozycji w wysokości 3 000 000,00 PLN nastąpi w dniu 02.01.2023 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 66113000-5 - Usługi udzielania kredytu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 236894,79 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 236894,79 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 236894,79 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski Spółka Akcyjna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 525-000-77-38
7.3.3) Ulica: ul. Puławska 15
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-515
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
POWSZECHNA KASA OSZCZĘDNOŚCI BANK POLSKI S.A.
jakie przetargi wygrała firma
POWSZECHNA KASA OSZCZĘDNOŚCI BANK POLSKI S.A.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 236894,79 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z GŁUBCZYC
więcej: przetargi w Głubczycach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Udzielenie kredytu długoterminowego, złotowego do wysokości 2.820.000,00 zł
- Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 4 000 000,00 zł
- Udzielenie kredytu długoterminowego dla Gminy Nowe Ostrowy w wysokości 1 300 000,00zł
- Obsługa bankowa budżetu Gminy Kolbuszowa oraz jej jednostek organizacyjnych w latach 2024-2027
- Kredyt inwestycyjny.
- udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 20 771 671 PLN.
więcej: (3) Usługi udzielania kredytu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.