eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łask › Przebudowa dróg w Anielinie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-06-15


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00082675 z dnia 2021-06-15

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
˜Przebudowa dróg w Anielinie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ˜Gmina Łask

1.3.) Oddział zamawiającego: ˜

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜REGON 730934513

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ˜Warszawska 14

1.5.2.) Miejscowość: ˜Łask

1.5.3.) Kod pocztowy: ˜98-100

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.7.) Numer telefonu: ˜+48 43 676 83 00

1.5.8.) Numer faksu: ˜+ 48 676 83 88

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ˜um@lask.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ˜www.lask.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

˜http://bip.lask.pl/70/127/zamowienia-publiczne-powyzej-130000-pln.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

˜Przebudowa dróg w Anielinie

2.4.) Identyfikator postępowania: ˜ocds-148610-ff03b3ca-a425-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00082675

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: ˜2021/BZP 00000059/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Przebudowa drogi wewnętrznej (dz. nr ewid. 63/3) w Anielinie

1.1.11 Przebudowa drogi gminnej nr 103165E w miejscowości Anielin

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: ˜2021/BZP 00039599/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ˜RO.271.12.2021; RO.271.13.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 729095,98 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

˜W ramach przedmiotu I części zamówienia Przebudowa drogi gminnej nr 103165E w miejscowości Anielin (sygnatura postępowania RO.271.12.2021) przewiduje się wykonanie następujących robót/czynności:a) robót przygotowawczych,b) podbudowy,c) nawierzchni asfaltowo-betonowej,d) nawierzchni zjazdów,e) robót wykończeniowych.Realizacja części I zamówienia odbywać się będzie na podstawie zgłoszenia przyjętego bez sprzeciwu 7 kwietnia 2021 r. znak: AB.6743.1.206.2021.KZ206.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 606078,31 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

˜W ramach przedmiotu II części zamówienia Przebudowa drogi wewnętrznej (dz. nr ewid. 63/3) w Anielinie (sygnatura postępowania RO.271.13.2021) przewiduje się wykonanie następujących robót/czynności:a) tymczasowej organizacji ruchu,b) odtworzenia trasy i punktów wysokościowych,c) wycinki krzaków,d) rozbiórki elementów dróg,e) wykopów w gruntach nieskalistych,f) odmulenia rowu,g) korytowania, profilowania i zagęszczania podłoża,h) zabezpieczenia podziemnych linii teletechnicznych,i) remontu przepustu,j) podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie,k) oczyszczenia i skropienia warstw konstrukcyjnych,l) nawierzchni z betonu asfaltowego,m) poboczy,n) inwentaryzacja geodezyjnejRealizacja części II zamówienia odbywać się będzie na podstawie zgłoszenia przyjętego bez sprzeciwu 12.02.2021 r. znak: AB.6743.1.40.2021.KZ40.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 123017,67 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 388247,78

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 539420,18

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 388247,78

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ˜WŁODAN Sp. z o.o. Sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜7311006586

7.3.3) Ulica: ˜Porszewice 31

7.3.4) Miejscowość: ˜Porszewice

7.3.5) Kod pocztowy: ˜95-200

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 388247,78

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: ˜6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 104190,73

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 227660,39

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 104190,73

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ˜WŁODAN Sp. z o.o. Sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜7311006586

7.3.3) Ulica: ˜Porszewice 31

7.3.4) Miejscowość: ˜Porszewice

7.3.5) Kod pocztowy: ˜95-200

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 104190,73

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: ˜6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-06-15 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.