eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzgów › Dostawa oleju opałowego do szkół na terenie Gminy Rzgów w 2023 roku.



Ogłoszenie z dnia 2023-02-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa oleju opałowego do szkół na terenie Gminy Rzgów w 2023 roku.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Rzgów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311019220

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Konińska 8

1.5.2.) Miejscowość: Rzgów

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-586

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@gminarzgow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminarzgow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://asystent.postepowania.pl/org/gminarzgow/postepowania

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa oleju opałowego do szkół na terenie Gminy Rzgów w 2023 roku.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1e5e4f52-7f7d-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00082575

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00032966/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawy oleju opalowego do szkół na 2023 r.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00503012

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GO.271.21.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego w ilości szacunkowej 87 000 litrów oraz
planowanych terminach do niżej wymienionych placówek:
1.1. Szkoła Podstawowa w Grabienicach – 13 000 litrów
• Styczeń/luty – 6 000 litrów
• Sierpień/wrzesień – 7 000 litrów
1.2. Szkoła Podstawowa w Osieczy – 24 000 litrów
• Styczeń – 6 000 litrów
• Marzec – 6 000 litrów
• Wrzesień – 6 000 litrów
• Listopad – 6 000 litrów
1.3. Zespół Szkolno - Przedszkolny w Rzgowie – 50 000 litrów
• Styczeń – 15 000 litrów
• Kwiecień – 10 000 litrów
• Wrzesień – 15 000 litrów
• Grudzień – 10 000 litrów
2. Oferowany olej opałowy musi spełniać wymagania określone Polską Normą PN-C-96024:2011 dla gatunku L1.
Dostawy oleju będą się odbywały sukcesywnie w ciągu trwania umowy, każdorazowo na zgłoszenie poszczególnych
placówek (odbiorców) drogą mailową w ilościach podanych w zgłoszeniu, w terminie określonym przez Wykonawcę w
ofercie.
Zamówienie obejmuje zakup oleju opałowego lekkiego oraz wszelkie niezbędne czynności związane z transportem i
napełnianiem zbiorników znajdujących się w powyższych placówkach. Wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia
Wykonawca jest zobowiązany ująć w cenie ofertowej.
Wykonawca każdorazowo zobowiązany będzie do przedkładania certyfikatu jakości oleju opałowego. W przypadku
dostarczenia oleju opałowego bez wymaganego certyfikatu, Zamawiającemu (odbiorcom) przysługuje prawo odmowy
przyjęcia oleju opałowego. Ewentualne szkody powstałe z tego tytułu będą obciążały wykonawcę.
Przedmiot zamówienia wykonawca dostarczać będzie własnym transportem, tj. zaplombowaną autocysterną wyposażoną w
urządzenia wydawcze – pompy oraz drukarki – posiadające ważne cechy legalizacyjne, tj. instalację pomiarową przewoźną
do wydawania paliw ciekłych wskazującą dokładną ilość wydanego oleju opałowego w temperaturze referencyjnej +15°C.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09135100-5 - Olej opałowy

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 572503,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 574643,70 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 572503,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U. Trans-Oll Jarosław Kwiatkowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6680010583

7.3.4) Miejscowość: Felicjanów

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 572503,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.