eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Cedry Wielkie › Świadczenie usługi dowozu uczniów do placówek oświatowych na terenie Gminy Cedry Wielkie, w okresie trwania zajęć dydaktyczno-wychowawczych tj. od 01.01.2022 r. do 23.06.2023

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-03-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi dowozu uczniów do placówek oświatowych na terenie Gminy Cedry Wielkie, w okresie trwania zajęć dydaktyczno-wychowawczych tj. od 01.01.2022 r. do 23.06.2023

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Cedry Wielkie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191674954

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: M. Płażyńskiego 16

1.5.2.) Miejscowość: Cedry Wielkie

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-020

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.7.) Numer telefonu: 58 683 61 64

1.5.8.) Numer faksu: 58 683 61 66

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@cedry-wielkie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.cedry-wielkie.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://portal.smartpzp.pl/cedrywielkie

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usługi dowozu uczniów do placówek oświatowych na terenie Gminy Cedry Wielkie, w okresie trwania zajęć dydaktyczno-wychowawczych tj. od 01.01.2022 r. do 23.06.2023

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bbe085b8-5377-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00082459

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00297174/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.13.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia w niniejszym postępowaniu jest świadczenie usługi dowozu uczniów do placówek oświatowych na terenie Gminy Cedry Wielkie na podstawie zakupu biletów miesięcznych w okresie trwania zajęć dydaktyczno-wychowawczych tj. od 01.01.2022 r. do 23.06.2023 r.”
2. Szczegółowy opis zawarty został w ust. IV SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 13.12.2021 roku godzina 09:30, wpłynęły 3 ofert. Oferta najwyżej oceniona w postępowaniu została odrzucona jako niezgodna z SWZ.
Wartość pozostałych złożonych ofert przewyższa kwotę, która Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, tj. 348 000,00 zł brutto. Zamawiający nie dysponuje środkami w budżecie, pozwalającymi na zwiększenie kwoty na sfinansowanie zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty.
Wobec powyższego zasadnym jest zastosowanie art. 255 ust 1 pkt 3) ustawy Pzp jako podstawy prawnej do unieważnienia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.