eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Remont śluzy małej - stopień wodny Krapkowice. Etap III

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-06-14


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00082438 z dnia 2021-06-14

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
˜Remont śluzy małej – stopień wodny Krapkowice. Etap III

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ˜Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie

1.3.) Oddział zamawiającego: ˜

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜REGON 368302575

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ˜Żelazna 59a

1.5.2.) Miejscowość: ˜Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: ˜00-848

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ˜zamowienia.rzgwgliwice@wody.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ˜https://www.wody.gov.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

˜Państwowa osoba prawna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

˜Remont śluzy małej – stopień wodny Krapkowice. Etap III

2.4.) Identyfikator postępowania: ˜ocds-148610-91cf3a1e-cd10-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00082438

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: ˜2021/BZP 00010273/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.12 Roboty budowlane związane z utrzymaniem oraz inwestycyjne prowadzone na terenie ZZ Opole, RZGW Gliwice

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

˜www.przetargi.wody.gov.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: ˜www.przetargi.wody.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: ˜1.Zgodnie z art. 61 ust. 1 ustawy Pzp, z zastrzeżeniem wyjątków, o których mowa w niniejszejspecyfikacji warunków zamówienia – zwanej dalej „SWZ” – komunikacja między Zamawiającym aWykonawcami odbywa się w formie elektronicznej, za pośrednictwem Platformy Zakupowej – zwanejdalej „Platformą” – pod adresem: https://przetargi.wody.gov.pl/.2. Korzystanie z Platformy jestnieodpłatne. Instrukcja korzystania z Platformy znajduje się pod adresem przetargi.wody.gov.pl wzakładce: Instrukcja dla Wykonawców.3. Korzystanie z Platformy nie wymaga zarejestrowania konta naPlatformie. 4. Dokumenty związane z postępowaniem Zamawiający zamieszcza na Platformie wzakładce z przedmiotowym postępowaniem.5.Celem skomunikowania się z Zamawiającym (zwyłączeniem złożenia oferty oraz dokumentów lub oświadczeń składanych razem z ofertą, którychsposób złożenia został opisany w pkt 14.1 – 14.6 specyfikacji warunków zamówienia, zwanej dalej„SWZ”), Wykonawca korzysta z zakładki „Zapytaj”. Zakładka ta służy również Zamawiającemu dokomunikacji z Wykonawcami.6. Za datę wpływu wszelkiej korespondencji do Zamawiającego, w tymzłożenia oferty oraz dokumentów lub oświadczeń składanych razem z ofertą, uważa się datę wczytaniakorespondencji na Platformie.7. Zamawiający zaleca sporządzenie korespondencji w następującychformatach: .doc., .docx, .rtf, .pdf, .xls.8. Zamawiający informuje, że adres e-mail wskazany wogłoszeniu o zamówieniu, służy jedynie do przesyłania ogłoszeń i otrzymywania informacji zwrotnej zBiuletynu Zamówień Publicznych. Nie jest to adres do komunikacji z Wykonawcami.9. Maksymalnyrozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem Platformy wynosi 150 MB.10. Dokumentyelektroniczne, oświadczenia lub cyfrowe odwzorowania dokumentów lub oświadczeń składane sąprzez Wykonawcę za pośrednictwem Platformy jako załączniki. Sposób sporządzenia dokumentówelektronicznych, oświadczeń lub cyfrowych odwzorowań dokumentów lub oświadczeń musi być zgodyz wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów dnia 30 grudnia 2020 r. wsprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dladokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzieleniezamówienia publicznego lub konkursie oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii zdnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ˜GL.ROZ.2810.49.2021.MB

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

˜1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych na zadaniu pn.: „Remont śluzy małej – stopień wodny Krapkowice. Etap III”.1.1. Zakres rzeczowy przedmiotowej inwestycji obejmuje m.in.:1) Roboty przygotowawcze  Odpompowanie wody ze śluzy Utrzymywanie śluzy w stanie odpompowanym w okresie prowadzenia robót Nadzór autorski projektanta nad robotami budowlanymi2) Odbudowa narożnika lewego i prawego głowy górnej Rozbiórki uszkodzonych ciosów kamiennych oraz pozostałości cegieł, załadunek na barkę i transport na nabrzeże przeładunkowe, przeładunek na samochody i odwóz na wysypisko z opłatą za składowanie Zmycie ciśnieniowe powierzchni wodą Odbudowa naroży z odzyskanych i nowych ciosów kamiennych, materiały dostarczane transportem wodnym  Odbudowa ścian cegłą klinkierową, materiały dostarczane transportem wodnym Wykonanie natryskiem hydrofobowej warstwy zabezpieczającej Załadunek i odwóz gruzu z rozbiórki z opłatą za składowanie3) Naprawa ścian czołowych głowy górnej, ścian bocznych od strony lądu oraz ścian wewnętrznych głowy górnej Rozbiórka olicowani ścian z cegły klinkierowej, załadunek na barkę i transport na nabrzeże przeładunkowe, przeładunek na samochody i odwóz na wysypisko z opłatą za składowanie Zmycie ciśnieniowe powierzchni skutych Odbudowa ścian cegłą klinkierową, materiały dostarczane transportem wodnym Naprawa rys i pęknięć metodą iniekcji uszczelniającej Naniesienie hydrofobowej warstwy zabezpieczającej Rewitalizacja metodą konserwatorską w tym oczyszczenie powierzchni murów szczotkami stalowymi, zabicie mikroorganizmów na licu ścian, usunięcie roślin, chemiczne związanie szkodliwych soli preparatem do odsalania murów, wzmacnianie strukturalne lica cegły zmurszałej, uzupełnianie małych ubytków zaprawą do uzupełnień, wykucie starych spoin oraz ponowne spoinowanie, scalanie kolorystyczne powierzchni ceglanych, wykuwanie pojedynczych cegieł i naprawa tych miejsc 4) Rozbiórki Skucie okładziny na koronach głów i pasach górnych komory śluzy, załadunek na barkę i transport na nabrzeże przeładunkowe, przeładunek na samochody i odwóz na wysypisko z opłatą za składowanie Rozbiórka zniszczonych chodników wzdłuż peronów i demontaż krawężników, załadunek na barkę i transport na nabrzeże przeładunkowe, przeładunek na samochody i odwóz na wysypisko z opłatą za składowanie Demontaż skrzynek cumowniczych, załadunek na barkę i transport na nabrzeże przeładunkowe, przeładunek na samochody i odwóz na wysypisko z opłatą za składowanie Rozbiórka części skrzydełka na głowie dolnej, załadunek na barkę i transport na nabrzeże przeładunkowe, przeładunek na samochody i odwóz na wysypisko z opłatą za składowanie5) Oczyszczenie ścian i korony głów oraz odbudowa i spoinowanie ścian Zmycie ciśnieniowe powierzchni ścian i oczyszczanie powierzchni metodami fizyko - chemicznymi Naprawa rys i pęknięć metodą iniekcji sklejającej oraz iniekcji uszczelniającej Naprawa lokalnych ubytków oraz odbudowa w miejscach pęknięć cegłą klinkierową wraz ze spoinowaniem, transport wodny materiałów Naniesienie warstwy hydrofobowej  Rewitalizacja metodą konserwatorską w tym oczyszczenie powierzchni murów szczotkami stalowymi, zabicie mikroorganizmów na licu ścian, usunięcie roślin, chemiczne związanie szkodliwych soli preparatem do odsalania murów, wzmacnianie strukturalne lica cegły zmurszałej, uzupełnianie małych ubytków zaprawą do uzupełnień, wykucie starych spoin oraz ponowne spoinowanie, scalanie kolorystyczne powierzchni ceglanych, wykuwanie pojedynczych cegieł i naprawa tych miejsc  Odbudowa korony głów cegłą klinkierową, transport wodny materiałów Uzupełnienie ubytków z kamienia naturalnego ciosów narożnych zwieńczających wnęki drabinek, transport wodny materiałów6) Płyta denna Rozkucie dna sekcjami na gł. 30 cm , załadunek na barkę i transport na nabrzeże przeładunkowe, przeładunek na samochody i odwóz na wysypisko z opłatą za składowanie Wiercenie otworów i montaż kotew Zbrojenie i betonowanie płyty dennej sekcjami z transportem wodnym materiałów Wykonanie pokryw z blachy zabezpieczających wyloty w dnie z transportem wodnym materiałów7) Osadzenie nowych skrzynek cumowniczych w ścianie śluzy8) Odbudowa górnych pasów ścian komory Odbudowa górnych ścian cegłą klinkierową, materiały dostarczane transportem wodnym Naniesienie hydrofobowej warstwy zabezpieczającej9) Uzupełnienie krawędzi, klamer na wnękach i wymiana okuć wnęk na koronach głów Demontaż uszkodzonych stopni i montaż nowych z transportem wodnym materiałów Wymiana okuć wnęk na koronach głów z transportem wodnym materiałów Przykrycie wnęk10) Naprawa i spoinowanie schodów z głowy górnej na perony Rewitalizacja metodą konserwatorską w tym oczyszczenie powierzchni murów szczotkami stalowymi, zabicie mikroorganizmów na licu ścian, usunięcie roślin, chemiczne związanie szkodliwych soli preparatem do odsalania murów, wzmacnianie strukturalne lica cegły zmurszałej, uzupełnianie małych ubytków zaprawą do uzupełnień, wykucie starych spoin oraz ponowne spoinowanie, scalanie kolorystyczne powierzchni ceglanych, wykuwanie pojedynczych cegieł i naprawa tych miejsc  Spoinowanie materiałami o podwyższonej wodoszczelności11) Odtworzenie peronów i wylewki Odtworzenie peronów cegłą klinkierową wraz ze spoinowaniem, materiały dostarczane transportem wodnym naniesienie hydrofobowej warstwy zabezpieczającej wykonanie chodników z betonu wylewanego na mokro, dostarczenie materiałów transportem wodnym odbudowa chodnika z płyt betonowych 20 x 20 cm, dostarczenie materiałów transportem wodnym wykonanie krawężników, dostarczenie materiałów transportem wodnym12) Odtworzenie skrzydełka  Skucie cegły klinkierowej, załadunek na barkę i transport na nabrzeże przeładunkowe, przeładunek na samochody i odwóz na wysypisko z opłatą za składowanie Odbudowa okładziny klinkierowej ściany skrzydełka oraz korony z transportem wodnym materiałów Naniesienie hydrofobowej warstwy zabezpieczającej1.2. Prace należy zrealizować na podstawie:1) następujących dokumentów (dokumentacja techniczna):  Projekt wykonawczy remontu małej śluzy wraz z robotami towarzyszącymi na stopniu wodnym „Krapkowice” m. Krapkowice Etap II  Projekt wykonawczy remontu małej śluzy wraz z robotami towarzyszącymi na stopniu wodnym „Krapkowice” m. Krapkowice Etap II Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót dla remontu śluzy małej  Decyzja nr 279/2017 z dnia 11 września 2017 r. Opolskiego Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Budowlanego nakazująca obowiązek usunięcia stwierdzonych nieprawidłowości z zakresu utrzymania obiektu,2) pozwolenia na budowę: Decyzja nr 1/W/2020 Wojewody Opolskiego z dnia 5 luty 2020 r.,3) pozwolenia nr I/N/2020 Opolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków z dnia 17.01.2020 r.,4) wymogów SWZ wraz ze wzorem umowy,5) zasad wiedzy technicznej, sztuki budowlanej i przepisów prawa.1.3. Zasadniczy zakres przedmiotu zamówienia na roboty budowlane obejmuje wykonanie robót budowlanych oraz prac towarzyszących niezbędnych do ich wykonania, do których należy zaliczyć: organizację i utrzymanie zaplecza techniczno-socjalnego budowy, zabezpieczenie terenu budowy jak również utrzymanie w należytym stanie technicznym niezbędnych dróg dojazdowych, finansowanie nadzoru autorskiego projektanta, inwentaryzację powykonawczą, dokumentację powykonawczą.1.4. Wizja w terenie: Zaleca się, aby Wykonawca przed przygotowaniem oferty dokonał wizji lokalnej i wyjaśnił ewentualne wątpliwości poprzez zadanie pytań związanych z realizacją zamówienia.1.5. Minimalny okres gwarancji zamówienia wymagany przez Zamawiającego wynosi: 36 miesięcy.1.6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: ˜5 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

˜W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu:1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku udziału w tym zakresie.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku udziału w tym zakresie.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Wykonawca musi wykazać, że posiada środki finansowe lub posiada zdolność kredytową do realizacji przedmiotowego zamówienia w wysokości co najmniej 500 000,00 zł.4. zdolności technicznej lub zawodowej:1) Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej:2 robót budowlanych polegających na remoncie i/lub przebudowie obiektu hydrotechnicznego objętego prawną ochroną konserwatorską poprzez wpis do rejestru zabytków, o wartości co najmniej 400 000,00 zł brutto każda.2) Wykonawca musi wykazać, że dysponuje następującymi osobami skierowanymi przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnymi za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi:a) kierownik budowy (jedna osoba) posiadający: minimum 3-letni staż pracy w kierowaniu robotami budowlanymi (licząc od daty uzyskania uprawnień) na obiektach hydrotechnicznych uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń, udzielone w specjalności inżynieryjnej hydrotechnicznej lub w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub inne wydane wg wcześniej obowiązujących przepisów uprawniające do kierowania robotami budowlanymi w branży inżynieryjnej hydrotechnicznej bez ograniczeń potwierdzone stosownymi decyzjami, o których mowa w art. 12 ust. 2 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. jedn. Dz. U. z 2019 r., poz. 1186 ze zm.) oraz zrzeszony we właściwej izbie samorządu zawodowego zgodnie z ustawą o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz. U. z 2001 r. nr 5, poz. 42 ze zm.), wraz z informacjami na temat jej wykształcenia doświadczenia i kwalifikacji zawodowychb) kierownik robót (jedna osoba) posiadający: odpowiednie kwalifikacje do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie  odpowiednie kwalifikacje wynikające z ustawy z 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. Nr 162, poz. 1568 ze zm.) oraz z rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 27 lipca 2011 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych (Dz. U. Nr 165, poz. 987), pozwalające na objęcie obowiązków kierownika robót,  co najmniej 2-letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków, która będzie wykonywać swoje obowiązki osobiście, wraz z informacjami na temat jej wykształcenia, doświadczenia i kwalifikacji zawodowych.Wszystkie osoby będące obywatelami krajów członkowskich Unii Europejskiej, które wykonawca wskaże do uczestniczenia w wykonaniu niniejszego zamówienia i od których wymagane są uprawnienia budowlane, winny posiadać decyzję w sprawie uznania wymaganych kwalifikacji do wykonywania w Rzeczypospolitej Polskiej funkcji technicznych w budownictwie w zakresie przedmiotu niniejszego zamówienia zgodnie z Ustawą z 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznania kwalifikacji zawodowych nabytych w krajach członkowskich Unii Europejskiej (tj. Dz. U. z 2018 r. poz. 2272 ze zm.) lub ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t. jedn. Dz. U. Nr 63, poz. 394, z 2013 r. poz. 1650 oraz z 2014 r. poz. 1004), dopuszcza się także kwalifikacje równoważne do przedstawionych powyżej zdobyte w innych państwach na zasadach określonych w art. 12a ustawy Prawo budowlane w związku z przepisami ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej lub art. 20a ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (t. jedn. Dz.U. z 2019 r. poz. 1117).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: ˜Oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu:1. oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, zgodnego z wzorem stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ;2. odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp;3. oświadczenie wykonawcy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, zgodnego z wzorem stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: ˜Oświadczenia lub dokumenty potwierdzające spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu:1. informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem;Treść zawarta w informacji musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w punkcie 7.2.3 SWZ.2. wykaz robót budowlanych, zgodny z wzorem stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;Treść zawarta w wykazie musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w punkcie 7.2.4 ppkt 1) SWZ.3. wykaz osób, zgodny z wzorem stanowiącym Załącznik nr 6 do SWZ, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.Treść zawarta w wykazie musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w punkcie 7.2.4 ppkt 2) SWZ.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

˜1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w:1.1. pkt 10.2.1 SWZ zdanie 2 – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania wskazujące sposób reprezentacji Wykonawcy oraz osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy;1.2. pkt 10.3.2 SWZ – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.Dokumenty, o których mowa w pkt 12.1.2 SWZ powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.2. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 12.1, lub gdy dokumenty te nie odnoszą się do wszystkich przypadków, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4, ustawy Pzp, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy. Postanowienia pkt 12.1 SWZ odnoszące się do wymaganych terminów ważności poszczególnych dokumentów stosuje się.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

˜1. Wykonawca zobowiązany jest, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie 20 000,00 PLN ( słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100).2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:2.1. pieniądzu;2.2. gwarancjach bankowych;2.3. gwarancjach ubezpieczeniowych;2.4. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.3. Dokument potwierdzający wniesienie wadium w jednej z form wymienionych w pkt 8.2.2-8.2.4 SWZ musi być załączony do oferty w formie oryginału, tj. dokumentu elektronicznego, podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym, przez wystawcę dokumentu. Zamawiający nie dopuszcza złożenia tego dokumentu w jakiejkolwiek innej formie, np. pisemnej albo elektronicznej kopii opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Beneficjentem takich dokumentów musi być Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie, ul. Żelazna 59A, 00-848 Warszawa.4. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu kwotę należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego prowadzony przez:Bank Gospodarstwa Krajowego Oddział w KatowicachNr: 54 1130 1017 0020 1510 6790 0003.W tytule przelewu należy wpisać:„Wadium w sprawie nr GL.ROZ.2810.49.2021.MB”.5. Wadium wnoszone w pieniądzu jest wniesione skutecznie, jeżeli zostanie zaksięgowane na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.6. Dowód wniesienia wadium w pieniądzu Zamawiający zaleca załączyć do oferty.7. Złożone poręczenie lub gwarancja muszą zawierać w swojej treści zobowiązanie zgodne z art. 98 ust. 6 pkt 1, 2 i 3 ustawy Pzp.8. Zwrot bądź zatrzymanie wadium nastąpi zgodnie z art. 98 ustawy Pzp.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

˜Zamawiający, dopuszcza możliwość składania oferty przez dwóch lub więcej Wykonawców (w ramach oferty wspólnej w rozumieniu art. 58 ustawy Pzp) pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania:1. Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.2. Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem, którego adres należy wpisać w Formularzu oferty.3. Pełnomocnictwo lub inny dokument (np. umowa konsorcjum, spółki cywilnej) z którego wynika takie pełnomocnictwo należy złożyć razem z ofertą.4. W odniesieniu do warunków określonych w pkt 7.2 SWZ, wymagania te muszą być spełnione wspólnie przez Wykonawców składających ofertę wspólną (nie musi ich spełniać osobno każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną). Na ich potwierdzenie należy złożyć dokumenty określone w pkt 10.4 SWZ.5. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie składa oświadczenie zgodne z treścią Załącznika Nr 2B do SWZ, aktualne na dzień składania ofert, celem potwierdzenia, że każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4, 5, 7-10 ustawy Pzp oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w SWZ w zakresie, w którym każdy z nich wykazuje brak podstaw wykluczenia z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.6. Każdy z Wykonawców występujących wspólnie obowiązany jest do wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. W takim przypadku oświadczenia lub dokumenty wymienione w pkt 10.3 SWZ składa każdy z Wykonawców występujących wspólnie.7. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takiej sytuacji wykonawcy są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

˜Na podstawie art. 455 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w przypadkach określonych w §13 Wzoru umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-06-29 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: ˜Ofertę oraz dokumenty lub oświadczenia składane razem z ofertą należy złożyć za pośrednictwem Platformy zakupowej pod adresem https://przetargi.wody.gov.pl/.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-29 11:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-07-28

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

˜1. Oferta:1.1. Na ofertę składają się:1) Formularz oferty zgodny w treści z Załącznikiem Nr 2 do SWZ,2) Kosztorys ofertowy zgodny w treści z Załącznikiem Nr 2A do SWZ.2. Oświadczenia lub dokumenty składane razem z ofertą:2.1. dokumenty potwierdzające uprawnienie do podpisania oferty oraz do podpisania lub poświadczenia za zgodność z oryginałem składanych oświadczeń lub dokumentów. Jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji dokumentem właściwym jest odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru lub dokumenty na podstawie których dokonuje się wpisu do właściwego rejestru lub ewidencji, np. uchwała właściwego organu Wykonawcy;2.2. pełnomocnictwo, w przypadku, gdy ofertę lub załączone do niej oświadczenia lub dokumenty podpisuje pełnomocnik;2.3. oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodny w treści z Załącznikiem nr 2B do SWZ, aktualne na dzień składania ofert, celem potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4, 5, 7-10 ustawy Pzp oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.2.4. Oświadczenie, zgodne w treści z Załącznikiem Nr 8 do SWZ, aktualne na dzień składania ofert, dotyczące innych podmiotów, na których zasoby powołuje się Wykonawca, celem wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu.2.5. dowód potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami innych podmiotów, który stanowi w szczególności zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienia, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.Wzór zobowiązania podmiotu trzeciego stanowi Załącznik Nr 8 do SWZ.Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdza, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:2.5.1. zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;2.5.2. sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;2.5.3. czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
2021-06-14 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.