eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lębork › Budowa boisk wielofunkcyjnych oraz zaplecza sportowego w Lęborku



Ogłoszenie z dnia 2024-01-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Budowa boisk wielofunkcyjnych oraz zaplecza sportowego
w Lęborku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Lębork

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979737

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Armii Krajowej 14

1.4.2.) Miejscowość: Lębork

1.4.3.) Kod pocztowy: 84-300

1.4.4.) Województwo: pomorskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.4.7.) Numer telefonu: 598637753

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: nwestycje@um.lebork.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.lebork.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00082360

2.2.) Data ogłoszenia: 2024-01-31

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00051587

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa boisk wielofunkcyjnych oraz zaplecza sportowego w Lęborku, zgodnie z dokumentacją projektową pn. „Budowa boisk wielofunkcyjnych oraz zaplecza sportowego”
3. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z:
3.1. dokumentacją projektową pn. „Budowa boisk wielofunkcyjnych oraz zaplecza sportowego” stanowiącą Załącznik nr 10 do SWZ;
3.2. Uszczegółowieniem stanowiącym Załącznik nr 11 do SWZ;
3.3. Decyzją nr 272/22 z dnia 29.06.2022r. znak B.6740.138.2022.KO stanowiącą Załącznik nr 12 do SWZ;
3.4. Wstępną promesą dofinansowania inwestycji z Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych NR Edycja8/2023/2875/PolskiLad stanowiącą Załącznik nr 13 do SWZ
4. UWAGI:
4.1. Roboty należy prowadzić w taki sposób, aby ograniczyć ich uciążliwość dla mieszkańców do niezbędnego minimum. Obowiązkiem Wykonawcy jest prowadzenia prac budowlanych w taki sposób, aby zminimalizować oddziaływanie na otoczenie, w szczególności poprzez ograniczenie hałasu, drgań, zapylenia, zajęcia terenu i powodowania utrudnień w ruchu drogowym
4.2. Wykonawca wykona i umieści na terenie inwestycji w momencie faktycznego rozpoczęcia robót budowlanych (w miejscu wskazanym przez Zamawiającego) 2 dwustronne tablice informacyjne, których wzór musi być zgodny z wytycznymi wskazanymi w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 7 maja 2021r. w sprawie określenia działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowane lub dofinansowane z budżetu państwa lub z państwowych funduszy celowych (Dz. U z 2021r. poz. 953), m.in. tablica informacyjna wykonana z płyty kompozytowej, tworzywa sztucznego pleksi lub PCV o grubości min 3 mm albo umieszczona na podkładzie metalowym z podwójnie zawiniętą krawędzią o wymiarach 180 x 120 cm. Tablice te muszą być wykonane z trwałych materiałów odpornych na działanie promieni słonecznych, wody itp.: Miejsce ustawienia tablic wskaże Zamawiający; wykonanie tablic leży po stronie Wykonawcy, treść tablic zostanie przekazana Wykonawcy przez Zamawiającego po podpisaniu umowy.
4.3. Grunt z wykopów, po uzgodnieniu z Zamawiającym, Wykonawca przewiezie w miejsce wskazane przez Zamawiającego (ul. Syrokomli, do 5,0 km) i rozplantuje. Koszty te należy wliczyć w cenę ryczałtową.
4.4. Wszelkie materiały z rozbiórek, nie nadające się do ponownego wykorzystania Wykonawca wywiezie i zutylizuje we własnym zakresie. Koszty te należy wliczyć w cenę ryczałtową.
5. Zakres zamówienia obejmuje również:
5.1. Ogrodzenie terenu budowy (odcinków prac tego wymagających);
5.2. Wykonanie niezbędnych pomiarów, prób i sprawdzenia prawidłowości realizowanych robót wynikających z obowiązujących przepisów dotyczących wykonania i odbioru robót budowlanych (z przekazaniem Zamawiającemu odpowiednich protokołów);
5.3. Organizację terenu budowy z zasileniem w niezbędne media, obsługę geodezyjną w trakcie budowy, bariery tymczasowe, pomosty przejściowe. Zamawiający nie zapewnia dostawy wody, energii elektrycznej, odprowadzania ścieków w trakcie realizacji zadania. Wykonawca winien jest zapewnić je sobie własnym kosztem i staraniem;
5.4. Zastosowanie wpustów ulicznych typu zawiasowego z zamknięciem;
5.5. Usuwanie wszelkich kolizji i prac nie wymienionych w dokumentacji technicznej, które można było przewidzieć po szczegółowym zapoznaniu się z zakresem robót i dokumentacją;
5.6. Prowadzenie prac w oparciu o zaakceptowaną i zatwierdzoną tymczasową organizację ruchu, zaakceptowaną przez Zamawiającego;
5.7. Utrzymywanie porządku podczas prac budowlanych (Zamawiający przewiduje kontrole terenu budowy związane z tym zakresem);
5.8. Uporządkowanie terenu po zakończonych pracach budowlanych;
5.9. Przygotowanie i dostarczenie Zamawiającemu inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, z potwierdzeniem o przyjęciu do zasobu geodezyjnego;
5.10. Przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej w 2 egzemplarzach, uwzględniającej wszelkie zmiany w stosunku do dokumentacji projektowej (wraz z uzyskaniem niezbędnych podpisów), zawierającej wszelkie potrzebne atesty, certyfikaty itp. dla wbudowanych materiałów.
5.11. Wykonawca w imieniu Zamawiającego złoży zawiadomienie o zakończeniu robót oraz uzyska decyzję pozwolenia na użytkowanie.
6. Przed złożeniem oferty i ustaleniem wartości ryczałtowej prac należy dokładnie przeanalizować opis przedmiotu zamówienia z załączonymi materiałami. Wykonawca dokona dokładnego rozpoznania, co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności, jakie mogą wpłynąć na wykonanie zamówienia.
7. Przy sporządzaniu oferty przedmiary robót należy traktować jako pomocnicze do określenia ilości i zakresu robót. Szczegółowe ilości i zakres opisuje dokumentacja projektowa i zapisy niniejszej SWZ.
8. Wartość ryczałtowa zamówienia winna uwzględniać wszystkie punkty OPISU PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.
9. Inwestycja zostanie sfinansowana w części ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych (Uchwała nr 84/2021 Rady Ministrów z dnia 1 lipca 2021r. zmieniona uchwałami Rady Ministrów: nr 176/2021 z dnia 28 grudnia 2021 r., nr 87/2022 z 26 kwietnia 2022 r. oraz nr 205/2022 z 13 października 2022 r.). Procedura finansowania inwestycji musi być zgodna z Regulaminem Naboru Wniosków o dofinansowanie Edycja 8. Miasto Lębork na przedmiotowe zadanie otrzymało wstępną Promesę nr Edycja8/2023/2875/PolskiLad, której zapisy są obowiązujące w procesie inwestycji (Załącznik Nr 13 do SWZ).
10. Obowiązkiem Wykonawcy będzie, bezpośrednio przed podpisaniem umowy, dokonanie w uzgodnieniu z Zamawiającym podziału przedmiotu zamówienia na elementy rozliczeniowe, a następnie określenie kosztów i terminów wykonania poszczególnych elementów. Wzór tabeli elementów rozliczeniowych stanowi Załącznik nr 9 do SWZ. Załącznika tego nie należy wypełniać przy składaniu oferty.
11. Ustalona tabela elementów rozliczeniowych, jako harmonogram rzeczowo-finansowy, będzie stanowiła Załącznik nr 1 do zawartej Umowy.
12. Obowiązkiem Wykonawcy będzie przedstawianie prac budowlanych do odbioru zgodnie z ww. harmonogramem rzeczowo-finansowym, co będzie podstawą do wystawiania faktur.

Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa boisk wielofunkcyjnych oraz zaplecza sportowego w Lęborku, zgodnie z dokumentacją projektową pn. „Budowa boisk wielofunkcyjnych oraz zaplecza sportowego”
3. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z:
3.1. dokumentacją projektową pn. „Budowa boisk wielofunkcyjnych oraz zaplecza sportowego” stanowiącą Załącznik nr 10 do SWZ;
3.2. Uszczegółowieniem stanowiącym Załącznik nr 11 do SWZ;
3.3. Decyzją nr 272/22 z dnia 29.06.2022r. znak B.6740.138.2022.KO stanowiącą Załącznik nr 12 do SWZ;
3.4. Wstępną promesą dofinansowania inwestycji z Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych NR Edycja8/2023/2875/PolskiLad stanowiącą Załącznik nr 13 do SWZ
4. UWAGI:
4.1. Roboty należy prowadzić w taki sposób, aby ograniczyć ich uciążliwość dla mieszkańców do niezbędnego minimum. Obowiązkiem Wykonawcy jest prowadzenia prac budowlanych w taki sposób, aby zminimalizować oddziaływanie na otoczenie, w szczególności poprzez ograniczenie hałasu, drgań, zapylenia, zajęcia terenu i powodowania utrudnień w ruchu drogowym
4.2. Wykonawca wykona i umieści na terenie inwestycji w momencie faktycznego rozpoczęcia robót budowlanych (w miejscu wskazanym przez Zamawiającego) 2 dwustronne tablice informacyjne, których wzór musi być zgodny z wytycznymi wskazanymi w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 7 maja 2021r. w sprawie określenia działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowane lub dofinansowane z budżetu państwa lub z państwowych funduszy celowych (Dz. U z 2021r. poz. 953), m.in. tablica informacyjna wykonana z płyty kompozytowej, tworzywa sztucznego pleksi lub PCV o grubości min 3 mm albo umieszczona na podkładzie metalowym z podwójnie zawiniętą krawędzią o wymiarach 180 x 120 cm. Tablice te muszą być wykonane z trwałych materiałów odpornych na działanie promieni słonecznych, wody itp.: Miejsce ustawienia tablic wskaże Zamawiający; wykonanie tablic leży po stronie Wykonawcy, treść tablic zostanie przekazana Wykonawcy przez Zamawiającego po podpisaniu umowy.
4.3. Grunt z wykopów, po uzgodnieniu z Zamawiającym, Wykonawca przewiezie w miejsce wskazane przez Zamawiającego (ul. Syrokomli, do 5,0 km) i rozplantuje. Koszty te należy wliczyć w cenę ryczałtową.
4.4. Wszelkie materiały z rozbiórek, nie nadające się do ponownego wykorzystania Wykonawca wywiezie i zutylizuje we własnym zakresie. Koszty te należy wliczyć w cenę ryczałtową.
4.5. Zamawiający wymaga, aby nawierzchnia boiska ze sztucznej trawy była wykonana z włókien polietylenowych, które poprzez odpowiedni dobór kolorów oraz użytych wyjątkowo wytrzymałych włókien ma być zbliżona do kolorystyki i parametrów uzyskiwanych na boiskach z trawy naturalnej. System z wypełnieniem granulatem EPDM z recyklingu.
4.5.1. Zamawiający wskazuje minimalne wymagania dot. nawierzchni z trawy syntetycznej:
a) wysokość włókna ponad podkładem min 42 max 47 mm
b) trawy: monofil prosty o profilu karo, diament, V, C lub S
c) rodzaj trawy: trawa tuftowana włókno 100 % polietylen, min. dwa kolory włókien w jednym pęczku
d) ilość pęczków min. 10.500/m2
e) ilość włókien min 126.000/m2
f) dtex min 14.000
g) grubość każdego włókna min. 500 mikronów
h) Waga włókna min. 1550 g/m2
i) Waga całkowita min. 2 700 g/m2
j) wytrzymałość łączenia klejonego po starzeniu min. 150N/100mm
k) wyrywanie pęczka po starzeniu min 69 N
l) przepuszczalność wody przez kompletny system min. 1300 mm/h
ł) podkład: lateksowy
m) trawa musi być zamontowana na macie prefabrykowanej o grubości min. 20 mm

4.5.2. Minimalne wymagania dot. maty amortyzującej:
- Rodzaj maty: mata prefabrykowana (tzw. shockpad) pianka PE lub poliolefinowa
- Grubość maty: min. 20 mm
- Gęstość: min. 1,5 kg/m2
- Deformacja pionowa max. 8mm
- Wytrzymałość na rozciąganie min. 0.15 MPa

4.6. Wybrany Wykonawca będzie zobowiązany przed rozpoczęciem robót do przedłożenia dokumentów potwierdzających spełnianie wymogów, dotyczący systemu nawierzchni z trawy syntetycznej zgodnie z wykazem:
a) raport z badań przeprowadzonych przez uprawnione i akredytowane laboratorium np. Labosport lub ISA-Sport lub Sports Labs Ltd , Ercat, dotyczący oferowanego systemu nawierzchni (trawa+ prefabrykowany shockpad + wypełnienie typu korek) potwierdzający zgodność jej parametrów z FIFA Quality Programme for Football Turf (dostępny na www.FIFA.com) Podręcznik 2015 dla poziomu FIFA Quality PRO oraz potwierdzający wymagane przez Zamawiającego minimalne parametry oferowanego systemu trawy syntetycznej;
b) raport z badań przeprowadzonych przez uprawnione i akredytowane laboratorium np. Labosport lub ISA-Sport lub Sports Labs Ltd , Ercat, dotyczący oferowanego systemu nawierzchni (trawa + mata wypełnienie typu korek ) lub deklaracja zgodności potwierdzająca zgodność jej parametrów z aktualną normą EN 15330-1:2013/PN-EN 15330-1:2014-02
c) aktualny certyfikat potwierdzający posiadanie przez producenta statusu FIFA PREFERRED PRODUCER (FPP) lub FIFA PREFERRED PROVIDER
d) karta techniczna nawierzchni z trawy syntetycznej, maty amortyzującej, wypełnienia korkowego, poświadczona przez producenta,
e) atest PZH dla trawy, maty amortyzującej i wypełnienia;
f) autoryzacja producenta nawierzchni wystawiona na wykonawcę z określeniem nazwy inwestycji wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta.”

5. Zakres zamówienia obejmuje również:
5.1. Ogrodzenie terenu budowy (odcinków prac tego wymagających);
5.2. Wykonanie niezbędnych pomiarów, prób i sprawdzenia prawidłowości realizowanych robót wynikających z obowiązujących przepisów dotyczących wykonania i odbioru robót budowlanych (z przekazaniem Zamawiającemu odpowiednich protokołów);
5.3. Organizację terenu budowy z zasileniem w niezbędne media, obsługę geodezyjną w trakcie budowy, bariery tymczasowe, pomosty przejściowe. Zamawiający nie zapewnia dostawy wody, energii elektrycznej, odprowadzania ścieków w trakcie realizacji zadania. Wykonawca winien jest zapewnić je sobie własnym kosztem i staraniem;
5.4. Zastosowanie wpustów ulicznych typu zawiasowego z zamknięciem;
5.5. Usuwanie wszelkich kolizji i prac nie wymienionych w dokumentacji technicznej, które można było przewidzieć po szczegółowym zapoznaniu się z zakresem robót i dokumentacją;
5.6. Prowadzenie prac w oparciu o zaakceptowaną i zatwierdzoną tymczasową organizację ruchu, zaakceptowaną przez Zamawiającego;
5.7. Utrzymywanie porządku podczas prac budowlanych (Zamawiający przewiduje kontrole terenu budowy związane z tym zakresem);
5.8. Uporządkowanie terenu po zakończonych pracach budowlanych;
5.9. Przygotowanie i dostarczenie Zamawiającemu inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, z potwierdzeniem o przyjęciu do zasobu geodezyjnego;
5.10. Przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej w 2 egzemplarzach, uwzględniającej wszelkie zmiany w stosunku do dokumentacji projektowej (wraz z uzyskaniem niezbędnych podpisów), zawierającej wszelkie potrzebne atesty, certyfikaty itp. dla wbudowanych materiałów.
5.11. Wykonawca w imieniu Zamawiającego złoży zawiadomienie o zakończeniu robót oraz uzyska decyzję pozwolenia na użytkowanie.
6. Przed złożeniem oferty i ustaleniem wartości ryczałtowej prac należy dokładnie przeanalizować opis przedmiotu zamówienia z załączonymi materiałami. Wykonawca dokona dokładnego rozpoznania, co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności, jakie mogą wpłynąć na wykonanie zamówienia.
7. Przy sporządzaniu oferty przedmiary robót należy traktować jako pomocnicze do określenia ilości i zakresu robót. Szczegółowe ilości i zakres opisuje dokumentacja projektowa i zapisy niniejszej SWZ.
8. Wartość ryczałtowa zamówienia winna uwzględniać wszystkie punkty OPISU PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.
9. Inwestycja zostanie sfinansowana w części ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych (Uchwała nr 84/2021 Rady Ministrów z dnia 1 lipca 2021r. zmieniona uchwałami Rady Ministrów: nr 176/2021 z dnia 28 grudnia 2021 r., nr 87/2022 z 26 kwietnia 2022 r. oraz nr 205/2022 z 13 października 2022 r.). Procedura finansowania inwestycji musi być zgodna z Regulaminem Naboru Wniosków o dofinansowanie Edycja 8. Miasto Lębork na przedmiotowe zadanie otrzymało wstępną Promesę nr Edycja8/2023/2875/PolskiLad, której zapisy są obowiązujące w procesie inwestycji (Załącznik Nr 13 do SWZ).
10. Obowiązkiem Wykonawcy będzie, bezpośrednio przed podpisaniem umowy, dokonanie w uzgodnieniu z Zamawiającym podziału przedmiotu zamówienia na elementy rozliczeniowe, a następnie określenie kosztów i terminów wykonania poszczególnych elementów. Wzór tabeli elementów rozliczeniowych stanowi Załącznik nr 9 do SWZ. Załącznika tego nie należy wypełniać przy składaniu oferty.
11. Ustalona tabela elementów rozliczeniowych, jako harmonogram rzeczowo-finansowy, będzie stanowiła Załącznik nr 1 do zawartej Umowy.
12. Obowiązkiem Wykonawcy będzie przedstawianie prac budowlanych do odbioru zgodnie z ww. harmonogramem rzeczowo-finansowym, co będzie podstawą do wystawiania faktur.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2024-02-05 10:00

Po zmianie:
2024-02-12 10:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2024-02-05 10:15

Po zmianie:
2024-02-12 10:15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.