eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lębork › Budowa boisk wielofunkcyjnych oraz zaplecza sportowego w Lęborku

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-03-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa boisk wielofunkcyjnych oraz zaplecza sportowego
w Lęborku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Lębork

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979737

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Armii Krajowej 14

1.5.2.) Miejscowość: Lębork

1.5.3.) Kod pocztowy: 84-300

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.7.) Numer telefonu: 598637753

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: nwestycje@um.lebork.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.lebork.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://umlebork.ezamawiajacy.pl/app/login

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa boisk wielofunkcyjnych oraz zaplecza sportowego
w Lęborku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4c791caf-b692-11ee-b628-1a85378e6c0a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00263153

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00016169/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa boisk wielofunkcyjnych oraz zaplecza sportowego w Lęborku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00051587

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RI.271.Z.1.2024.G

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest budowa boisk wielofunkcyjnych oraz zaplecza sportowego w Lęborku, zgodnie z dokumentacją projektową pn. „Budowa boisk wielofunkcyjnych oraz zaplecza sportowego”
3. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z:
3.1. dokumentacją projektową pn. „Budowa boisk wielofunkcyjnych oraz zaplecza sportowego” stanowiącą Załącznik nr 10 do SWZ;
3.2. Uszczegółowieniem stanowiącym Załącznik nr 11 do SWZ;
3.3. Decyzją nr 272/22 z dnia 29.06.2022r. znak B.6740.138.2022.KO stanowiącą Załącznik nr 12 do SWZ;
3.4. Wstępną promesą dofinansowania inwestycji z Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych NR Edycja8/2023/2875/PolskiLad stanowiącą Załącznik nr 13 do SWZ
4. UWAGI:
4.1. Roboty należy prowadzić w taki sposób, aby ograniczyć ich uciążliwość dla mieszkańców do niezbędnego minimum. Obowiązkiem Wykonawcy jest prowadzenia prac budowlanych w taki sposób, aby zminimalizować oddziaływanie na otoczenie, w szczególności poprzez ograniczenie hałasu, drgań, zapylenia, zajęcia terenu i powodowania utrudnień w ruchu drogowym
4.2. Wykonawca wykona i umieści na terenie inwestycji w momencie faktycznego rozpoczęcia robót budowlanych (w miejscu wskazanym przez Zamawiającego) 2 dwustronne tablice informacyjne, których wzór musi być zgodny z wytycznymi wskazanymi w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 7 maja 2021r. w sprawie określenia działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowane lub dofinansowane z budżetu państwa lub z państwowych funduszy celowych (Dz. U z 2021r. poz. 953), m.in. tablica informacyjna wykonana z płyty kompozytowej, tworzywa sztucznego pleksi lub PCV o grubości min 3 mm albo umieszczona na podkładzie metalowym z podwójnie zawiniętą krawędzią o wymiarach 180 x 120 cm. Tablice te muszą być wykonane z trwałych materiałów odpornych na działanie promieni słonecznych, wody itp.: Miejsce ustawienia tablic wskaże Zamawiający; wykonanie tablic leży po stronie Wykonawcy, treść tablic zostanie przekazana Wykonawcy przez Zamawiającego po podpisaniu umowy.
4.3. Grunt z wykopów, po uzgodnieniu z Zamawiającym, Wykonawca przewiezie w miejsce wskazane przez Zamawiającego (ul. Syrokomli, do 5,0 km) i rozplantuje. Koszty te należy wliczyć w cenę ryczałtową.
4.4. Wszelkie materiały z rozbiórek, nie nadające się do ponownego wykorzystania Wykonawca wywiezie i zutylizuje we własnym zakresie. Koszty te należy wliczyć w cenę ryczałtową.
„4.5. Zamawiający wymaga, aby nawierzchnia boiska ze sztucznej trawy była wykonana z włókien polietylenowych, które poprzez odpowiedni dobór kolorów oraz użytych wyjątkowo wytrzymałych włókien ma być zbliżona do kolorystyki i parametrów uzyskiwanych na boiskach z trawy naturalnej.
4.5.1. Zamawiający wskazuje minimalne wymagania dot. nawierzchni z trawy syntetycznej:
a) wysokość włókna ponad podkładem min 40 max 50 mm
b) trawy: monofil prosty o profilu karo, diament, V, C lub S lub innym ze wzmocnieniem
c) rodzaj trawy: trawa tuftowana włókno 100 % polietylen, min. dwa kolory włókien w jednym pęczku
d) ilość pęczków min. 10.500/m2
e) ilość włókien min 126.000/m2
f) dtex min 14.000
g) grubość każdego włókna min. 400 mikronów
h) Waga włókna min. 1550 g/m2
i) Waga całkowita min. 2 550 g/m2
j) wytrzymałość łączenia klejonego po starzeniu min. 130N/100mm
k) wyrywanie pęczka po starzeniu min 50 N
l) przepuszczalność wody przez kompletny system min. 1000 mm/h
ł) podkład: lateksowy lub poliuretanowy
m) trawa musi być zamontowana na macie prefabrykowanej o grubości min. 10 mm

4.5.2. Minimalne wymagania dot. maty amortyzującej:
- Rodzaj maty: mata prefabrykowana (tzw. shockpad) pianka PE lub poliolefinowa
- Grubość maty: min. 10 mm
- sztuczna trawa musi być zamontowana na macie prefabrykowanej. Grubość oraz rodzaj maty prefabrykowanej musi być zgodna z raportem z badań na zgodność z FIFA Quality Concept for Football Turf, test method 2015, jednakże nie mniej niż 10 mm.

4.6. Wybrany Wykonawca będzie zobowiązany przed rozpoczęciem robót do przedłożenia dokumentów potwierdzających spełnianie wymogów, dotyczący systemu nawierzchni z trawy syntetycznej zgodnie z wykazem:
a) raport z badań przeprowadzonych przez uprawnione i akredytowane laboratorium np. Labosport lub ISA-Sport lub Sports Labs Ltd , Ercat, dotyczący oferowanego systemu nawierzchni (trawa+ prefabrykowany shockpad + wypełnienie typu korek lub EPDM z recyklingu) potwierdzający zgodność jej parametrów z FIFA Quality Programme for Football Turf (dostępny na www.FIFA.com) Podręcznik 2015 dla poziomu FIFA Quality PRO oraz potwierdzający wymagane przez Zamawiającego minimalne parametry oferowanego systemu trawy syntetycznej;
b) raport z badań przeprowadzonych przez uprawnione i akredytowane laboratorium np. Labosport lub ISA-Sport lub Sports Labs Ltd , Ercat, dotyczący oferowanego systemu nawierzchni (trawa + mata +wypełnienie typu korek lub EPDM z recyklingu) lub deklaracja zgodności potwierdzająca zgodność jej parametrów z aktualną normą EN 15330-1:2013/PN-EN 15330-1:2014-02
c) aktualny certyfikat potwierdzający posiadanie przez producenta statusu FIFA PREFERRED PRODUCER (FPP) lub FIFA PREFERRED PROVIDER
d) karta techniczna nawierzchni z trawy syntetycznej, maty amortyzującej, wypełnienia korkowego, poświadczona przez producenta,
e) atest PZH dla trawy, maty amortyzującej i wypełnienia;
f) autoryzacja producenta nawierzchni wystawiona na wykonawcę z określeniem nazwy inwestycji wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta”


5. Zakres zamówienia obejmuje również:
5.1. Ogrodzenie terenu budowy (odcinków prac tego wymagających);
5.2. Wykonanie niezbędnych pomiarów, prób i sprawdzenia prawidłowości realizowanych robót wynikających z obowiązujących przepisów dotyczących wykonania i odbioru robót budowlanych (z przekazaniem Zamawiającemu odpowiednich protokołów);
5.3. Organizację terenu budowy z zasileniem w niezbędne media, obsługę geodezyjną w trakcie budowy, bariery tymczasowe, pomosty przejściowe. Zamawiający nie zapewnia dostawy wody, energii elektrycznej, odprowadzania ścieków w trakcie realizacji zadania. Wykonawca winien jest zapewnić je sobie własnym kosztem i staraniem;
5.4. Zastosowanie wpustów ulicznych typu zawiasowego z zamknięciem;
5.5. Usuwanie wszelkich kolizji i prac nie wymienionych w dokumentacji technicznej, które można było przewidzieć po szczegółowym zapoznaniu się z zakresem robót i dokumentacją;
5.6. Prowadzenie prac w oparciu o zaakceptowaną i zatwierdzoną tymczasową organizację ruchu, zaakceptowaną przez Zamawiającego;
5.7. Utrzymywanie porządku podczas prac budowlanych (Zamawiający przewiduje kontrole terenu budowy związane z tym zakresem);
5.8. Uporządkowanie terenu po zakończonych pracach budowlanych;
5.9. Przygotowanie i dostarczenie Zamawiającemu inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, z potwierdzeniem o przyjęciu do zasobu geodezyjnego;
5.10. Przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej w 2 egzemplarzach, uwzględniającej wszelkie zmiany w stosunku do dokumentacji projektowej (wraz z uzyskaniem niezbędnych podpisów), zawierającej wszelkie potrzebne atesty, certyfikaty itp. dla wbudowanych materiałów.
5.11. Wykonawca w imieniu Zamawiającego złoży zawiadomienie o zakończeniu robót oraz uzyska decyzję pozwolenia na użytkowanie.
6. Przed złożeniem oferty i ustaleniem wartości ryczałtowej prac należy dokładnie przeanalizować opis przedmiotu zamówienia z załączonymi materiałami. Wykonawca dokona dokładnego rozpoznania, co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności, jakie mogą wpłynąć na wykonanie zamówienia.
7. Przy sporządzaniu oferty przedmiary robót należy traktować jako pomocnicze do określenia ilości i zakresu robót. Szczegółowe ilości i zakres opisuje dokumentacja projektowa i zapisy niniejszej SWZ.
8. Wartość ryczałtowa zamówienia winna uwzględniać wszystkie punkty OPISU PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.
9. Inwestycja zostanie sfinansowana w części ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych (Uchwała nr 84/2021 Rady Ministrów z dnia 1 lipca 2021r. zmieniona uchwałami Rady Ministrów: nr 176/2021 z dnia 28 grudnia 2021 r., nr 87/2022 z 26 kwietnia 2022 r. oraz nr 205/2022 z 13 października 2022 r.). Procedura finansowania inwestycji musi być zgodna z Regulaminem Naboru Wniosków o dofinansowanie Edycja 8. Miasto Lębork na przedmiotowe zadanie otrzymało wstępną Promesę nr Edycja8/2023/2875/PolskiLad, której zapisy są obowiązujące w procesie inwestycji (Załącznik Nr 13 do SWZ).
10. Obowiązkiem Wykonawcy będzie, bezpośrednio przed podpisaniem umowy, dokonanie w uzgodnieniu z Zamawiającym podziału przedmiotu zamówienia na elementy rozliczeniowe, a następnie określenie kosztów i terminów wykonania poszczególnych elementów. Wzór tabeli elementów rozliczeniowych stanowi Załącznik nr 9 do SWZ. Załącznika tego nie należy wypełniać przy składaniu oferty.
11. Ustalona tabela elementów rozliczeniowych, jako harmonogram rzeczowo-finansowy, będzie stanowiła Załącznik nr 1 do zawartej Umowy.
12. Obowiązkiem Wykonawcy będzie przedstawianie prac budowlanych do odbioru zgodnie z ww. harmonogramem rzeczowo-finansowym, co będzie podstawą do wystawiania faktur.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233140-2 - Roboty drogowe

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2593428,04 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3936000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2593428,04 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MULTISPORT BOISKA SPORTOWE Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6322022619

7.3.3) Ulica: Karola Olszewskiego

7.3.4) Miejscowość: Jaworzno

7.3.5) Kod pocztowy: 43-600

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

nadzór realizacja części prac związanych z układaniem trawy syntetycznej - P.H.U. INSTAL - Złotów Marcin Kilichowski
roboty budowlane z wyłączeniem nawierzchni poliuretanowej


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2593428,04 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.