eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Usługi polegające na wycince, cięciach pielęgnacyjnych i sadzeniu drzew WRO.WOP.260.46.2021



Ogłoszenie z dnia 2022-03-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi polegające na wycince, cięciach pielęgnacyjnych i sadzeniu
drzew WRO.WOP.260.46.2021

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa

1.3.) Oddział zamawiającego: Oddział Terenowy we Wrocławiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367849538

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mińska 60

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 54-610

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne.wroclaw@kowr.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.kowr.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://kowr.eb2b.com.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


wykonywanie prawa własności do nieruchomości Skarbu Państwa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi polegające na wycince, cięciach pielęgnacyjnych i sadzeniu
drzew WRO.WOP.260.46.2021

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c6e83f68-582b-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00082337

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00011827/22/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.12 Cięcia pielęgnacyjne, wycinka drzewostanu, nasadzenia, usługi w zakresie gospodarki leśnej na gruntach będących lasami i usług związanych z drzewostanem na gruntach niebędących lasami z ZWRSP

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00314891/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WRO.WOP.260.46.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 294273,65 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 54889,23 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dz. nr 237/65 obręb Kątna, gm. Długołęka: usunięcie 1 szt. drzewa: Robinia akacjowa, obwód
na wys. 1,3 m = 135 cm- na podstawie załączonej decyzji
Przedmiotowe drzewo rośnie na skarpie rowu, w bezpośrednim sąsiedztwie budynku
mieszkalnego w miejscowości Kątna. Robinia jest obumarła w 100%.
Bezpośrednio przed planowanym wycięciem należy dokonać oglądu drzewa, celem stwierdzenia
czy nie zostało w międzyczasie zasiedlone przez gatunki chronione grzybów, roślin lub zwierząt.
Po wyko-naniu prac należy uporządkować teren wycinki
W zakresie usunięcia i zabiegów pielęgnacyjnych drzew Wykonawca zobowiązany jest do:
1. wyrobienia drewna, pocięcia i złożenia w stosy – maksymalna dopuszczalna długość wyrzynków
i wałków drewna wynosi 2,4m,
2. uprzątnięcia i utylizacji resztek po wyciętych drzewach oraz innych odpadów powstałych w
wyniku przeprowadzonych prac, zgodnie z właściwymi przepisami powszechnie obowiązującymi
(dopuszcza się pozostawienie odpadów powycinkowych w miejscu prac, w postaci zręb-ki
równomiernie rozrzuconej na terenie),
3. uporządkowania terenu po wycince drzew, wywiezienie gałęzi i konarów - zakazuje się rozpalania
ognisk celem utylizacji odpadów powycinkowych,
4. zakupu i wywiezienia pozyskanego drewna,
5. wykonania wiązań na drzewach o parametrach nie gorszych niż np. Cobra, Boa itp.
(parametry potwierdzone odpowiednimi dokumentami) oraz montaż zgodny ze sztuką i wiedzą
arbory-styczną.
Pozostałe warunki realizacji zamówienia zawarte są w decyzjach administracyjnych oraz w
projektowanych postanowieniach umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy
stanowiących załączniki nr 7 i 8 do SWZ. Złożenie oferty jest jednoznaczne z akceptacją
projektowanych postanowień umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77211400-6 - Usługi wycinania drzew

4.5.5.) Wartość części: 968,73 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dz. nr 125 obręb Wisznia Mała, gm. Wisznia Mała: Usunięcie 1 szt. drzewa: Kasztanowiec
zwyczajny, obwód na wys. 1,3 m = 288 cm – na podstawie załączonej decyzji
Drzewo jest w złym stanie fitosanitarnym, posiada odsłonięty system korzeniowy, dodatkowo jest
mocno odchylone od pionu. Bezpośrednio przed planowanym wycięciem należy dokonać oglądu
drzewa, celem stwierdzenia czy nie zostało w międzyczasie zasiedlone przez gatunki chronione
grzybów, roślin lub zwierząt. Po wykonaniu prac należy uporządkować teren wycinki.
W zakresie usunięcia i zabiegów pielęgnacyjnych drzew Wykonawca zobowiązany jest do:
1. wyrobienia drewna, pocięcia i złożenia w stosy – maksymalna dopuszczalna długość wyrzynków
i wałków drewna wynosi 2,4m,
2. uprzątnięcia i utylizacji resztek po wyciętych drzewach oraz innych odpadów powstałych w
wyniku przeprowadzonych prac, zgodnie z właściwymi przepisami powszechnie obowiązującymi
(dopuszcza się pozostawienie odpadów powycinkowych w miejscu prac, w postaci zręb-ki
równomiernie rozrzuconej na terenie),
3. uporządkowania terenu po wycince drzew, wywiezienie gałęzi i konarów - zakazuje się rozpalania
ognisk celem utylizacji odpadów powycinkowych,
4. zakupu i wywiezienia pozyskanego drewna,
5. wykonania wiązań na drzewach o parametrach nie gorszych niż np. Cobra, Boa itp.
(parametry potwierdzone odpowiednimi dokumentami) oraz montaż zgodny ze sztuką i wiedzą
arbory-styczną.
Pozostałe warunki realizacji zamówienia zawarte są w decyzjach administracyjnych oraz w
projektowanych postanowieniach umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy
stanowiących załączniki nr 7 i 8 do SWZ. Złożenie oferty jest jednoznaczne z akceptacją
projektowanych postanowień umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77211400-6 - Usługi wycinania drzew

4.5.5.) Wartość części: 968,73 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dz. nr 404/94 obręb Boguszyce, gm. Oleśnica: Redukcja korony w szczytowej części drzewa z
gatunku wiąz szypułkowy – na podstawie załączonej decyzji
Drzewo znajduje się w parku pałacowym, wpisanym do rejestru zabytków pod numerem
A/3524/470/W decyzją z dnia 29.11.1980r. redukcja nie może przekraczać 30% korony drzewa
Wiąz szypułkowy zlokalizowany jest w pobliżu narożnika pałacu, od strony południowowschodniej.
Pokaźna korona koliduje z pracami remontowymi pałacu, wskazane są więc prace
przycinkowe dla danego gatunku. Drzewo jest ZDROWYM OKAZEM i redukcja korony winna
być ograniczona do cięć w wymiarze wystarczającym dla prac remontowych, a pokrój nie
powinien ulec zniekształceniu, zwłaszcza asymetrycznemu ułożeniu.
W czasie prowadzenia prac należy zachować ostrożność, by nie uszkodzić drzew a także
innych elementów zabytkowego parku, znajdujących się w pobliżu. Prace powinny być
wykonane zgodnie ze sztuką arborystyczną i przez osoby posiadające doświadczenie w
wykonywaniu tego typu prac. Po zakończeniu prac należy wykonać prace porządkowe
polegające na zebraniu i wywiezieniu materiału.
W zakresie usunięcia i zabiegów pielęgnacyjnych drzew Wykonawca zobowiązany jest do:
1. wyrobienia drewna, pocięcia i złożenia w stosy – maksymalna dopuszczalna długość wyrzynków
i wałków drewna wynosi 2,4m,
2. uprzątnięcia i utylizacji resztek po wyciętych drzewach oraz innych odpadów powstałych w
wyniku przeprowadzonych prac, zgodnie z właściwymi przepisami powszechnie obowiązującymi
(dopuszcza się pozostawienie odpadów powycinkowych w miejscu prac, w postaci zręb-ki
równomiernie rozrzuconej na terenie),
3. uporządkowania terenu po wycince drzew, wywiezienie gałęzi i konarów - zakazuje się rozpa4. zakupu i wywiezienia pozyskanego drewna,
5. wykonania wiązań na drzewach o parametrach nie gorszych niż np. Cobra, Boa itp.
(parametry potwierdzone odpowiednimi dokumentami) oraz montaż zgodny ze sztuką i wiedzą
arbory-styczną
Pozostałe warunki realizacji zamówienia zawarte są w decyzjach administracyjnych oraz w
projektowanych postanowieniach umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy
stanowiących załączniki nr 7 i 8 do SWZ. Złożenie oferty jest jednoznaczne z akceptacją
projektowanych postanowień umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77211400-6 - Usługi wycinania drzew

4.5.5.) Wartość części: 966,28 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dz. nr 26/3 obręb Moczydlnica Klasztorna, gm. Wińsko:
􀀀 Usunięcie odrośli wegetatywnych drzew i krzewów.
Usunięcie odrośli z użyciem pilarek i kos spalinowych bez ingerencji w podziemną część rośliny.
􀀀 Wykoszenie roślinności zielnej wraz z zebraniem pokosu.
– na podstawie załączonej decyzji. Prace pielęgnacyjne będą wykonywane w parku pałacowym, wpisanym do rejestru zabytków
pod nu-merem A/2960/439/W decyzją z dnia 13.04.1979r.
W czasie prowadzenia prac należy zachować ostrożność, by nie uszkodzić drzew a także
innych elementów zabytkowego parku, znajdujących się w pobliżu. Prace powinny być
wykonane zgodnie ze sztuką arborystyczną i przez osoby posiadające doświadczenie w
wykonywaniu tego typu prac. Po zakończeniu prac należy wykonać prace porządkowe
polegające na zebraniu i wywiezieniu materiału.
W zakresie usunięcia i zabiegów pielęgnacyjnych drzew Wykonawca zobowiązany jest do:
1. wyrobienia drewna, pocięcia i złożenia w stosy – maksymalna dopuszczalna długość wyrzynków
i wałków drewna wynosi 2,4m,
2. uprzątnięcia i utylizacji resztek po wyciętych drzewach oraz innych odpadów powstałych w
wyniku przeprowadzonych prac, zgodnie z właściwymi przepisami powszechnie obowiązującymi
(dopuszcza się pozostawienie odpadów powycinkowych w miejscu prac, w postaci zręb-ki
równomiernie rozrzuconej na terenie),
3. uporządkowania terenu po wycince drzew, wywiezienie gałęzi i konarów - zakazuje się rozpalania
ognisk celem utylizacji odpadów powycinkowych,
4. zakupu i wywiezienia pozyskanego drewna,
5. wykonania wiązań na drzewach o parametrach nie gorszych niż np. Cobra, Boa itp.
(parametry potwierdzone odpowiednimi dokumentami) oraz montaż zgodny ze sztuką i wiedzą
arbory-styczną.
Pozostałe warunki realizacji zamówienia zawarte są w decyzjach administracyjnych oraz w
projektowanych postanowieniach umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy
stanowiących załączniki nr 7 i 8 do SWZ. Złożenie oferty jest jednoznaczne z akceptacją
projektowanych postanowień umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew

4.5.5.) Wartość części: 8127,96 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dz. nr 70/9 obręb Wojczyce, gm. Środa Śląska:
􀀀 Usunięcie 1 szt. drzewa: Wierzba krucha, obwód na wys. 1,3 m = 273 cm.
Drzewo jest martwe, stanowi posusz stojący, zlokalizowane w pobliżu szlaku komunikacyjnego.
Lokalizacja oraz stan drzewa nie zezwalają na pozostawienie martwego przewodnika. Drzewo
znajduje się w zbyt bliskiej odległości od pałacu, w części reprezentacyjnej parku, przy polanie.
Po wykonaniu prac należy uporządkować teren wycinki. Bezpośrednio przed planowanym
wycięciem należy dokonać oglądu drzewa, celem stwierdzenia czy nie zostało w międzyczasie
zasiedlone przez gatunki chronione grzybów, roślin lub zwierząt.
Wycinka drzewa przy pomocy pilarki spalinowej równo z poziomem gruntu, bez ingerencji w
podziemną część rośliny.
􀀀 Usunięcie odrośli wegetatywnych drzew i krzewów; Wykoszenie roślinności zielnej wraz z
zebraniem pokosu.
Usunięcie odrośli przy użyciu kos i pilarek spalinowych bez ingerencji w podziemną część roślin.
- na podstawie załączonych decyzji
W zakresie usunięcia i zabiegów pielęgnacyjnych drzew Wykonawca zobowiązany jest do:
1. wyrobienia drewna, pocięcia i złożenia w stosy – maksymalna dopuszczalna długość wyrzynków
i wałków drewna wynosi 2,4m,
2. uprzątnięcia i utylizacji resztek po wyciętych drzewach oraz innych odpadów powstałych w
wyniku przeprowadzonych prac, zgodnie z właściwymi przepisami powszechnie obowiązującymi
(dopuszcza się pozostawienie odpadów powycinkowych w miejscu prac, w postaci zręb-ki
równomiernie rozrzuconej na terenie),
3. uporządkowania terenu po wycince drzew, wywiezienie gałęzi i konarów - zakazuje się rozpalania
ognisk celem utylizacji odpadów powycinkowych,
4. zakupu i wywiezienia pozyskanego drewna,
5. wykonania wiązań na drzewach o parametrach nie gorszych niż np. Cobra, Boa itp.
(parametry potwierdzone odpowiednimi dokumentami) oraz montaż zgodny ze sztuką i wiedzą
arbory-styczną.
Pozostałe warunki realizacji zamówienia zawarte są w decyzjach administracyjnych oraz w
projektowanych postanowieniach umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy
stanowiących załączniki nr 7 i 8 do SWZ. Złożenie oferty jest jednoznaczne z akceptacją
projektowanych postanowień umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy

4.5.3.) Główny kod CPV: 77211400-6 - Usługi wycinania drzew

4.5.5.) Wartość części: 9096,69 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dz. nr 1/17 obręb Solna, gm. Kobierzyce:
􀀀 Usunięcie 12 szt. drzew:
- robinia akacjowa – szt. 5, na wys. 1,3 m = 120 cm, 130 cm, 165 cm, 150 cm, 90 cm;
- klon zwyczajny – szt. 6, na wys. 1,3 m = 190 cm, 150 cm, 100 cm, 115 cm, 100 cm, 90cm
- jesion wyniosły – szt. 1, na wys. 1,3 m = 120 cm;
Wskazane do usunięcia drzewa są w stanie zamierania, posiadają znaczne ubytki ze zgnilizną,
ślady żerowania owadów oraz oznaki zamierania w postaci znacznego suszu gałęziowego w
konarach.
􀀀 Usunięcie wiatrołomów i wywrotów, stanowiących leżaninę; redukcja pniaków i pozostałości
po wyło-mach, do poziomu gruntu;
Wskazane do usunięcia drzewa uległy uszkodzeniu podczas niekorzystnych warunków
atmosferycznych. Drzewa stanowią złomy i wywroty na terenie parku. Pozostałości
przewodników oraz pniaki należy usunąć, poprzez przycięcie równo z linią gruntu.
􀀀 Wykonanie nasadzeń zastępczych w ilości 25 drzew jako rekompensatę za usunięcie drzew.
Nasadzenia winny być wykonane w gatunku lipa drobnolistna, lipa krymska, tulipanowiec
amerykański (w miejscu zbliżonym do lokalizacji złomu drzewa) klon jawor, klon zwyczajny, dąb
szypułkowy, buk pospolity. Pnie sadzonek na wysokości 100 cm powinny mieć obwód 14-16 cm
i prawidłowo rozwiniętą koronę z min. 4 rozgałęzieniami. Drzewa należy ustabilizować przy
pomocy palików i elastycznych taśm;
􀀀 Redukcja złamanych konarów, usunięcie posuszu, korekta korony;
􀀀 Usunięcie odrośli wegetatywnych drzew i krzewów; Wykoszenie roślinności zielnej wraz z
zebraniem pokosu przy użyciu kos i npilarek spalinowych bez ingerencji w podziemną część
roślin;
- na podstawie załączonych decyzji
Prace pielęgnacyjne będą wykonywane w parku zabytkowym, wpisanym do rejestru zabytków
pod numerem A/3849/545/W decyzją z dnia 31.01.1994r. W czasie prowadzenia prac należy zachować ostrożność, by nie uszkodzić drzew a także
innych elementów zabytkowego parku, znajdujących się w pobliżu. Prace powinny być
wykonane przez osoby posiadające doświadczenie w wykonywaniu tego typu prac. Po
zakończeniu prac należy wykonać prace porządkowe polegające na zebraniu i wywiezieniu
materiału.
W zakresie usunięcia i zabiegów pielęgnacyjnych drzew Wykonawca zobowiązany jest do:
1. wyrobienia drewna, pocięcia i złożenia w stosy – maksymalna dopuszczalna długość wyrzynków
i wałków drewna wynosi 2,4m,
2. uprzątnięcia i utylizacji resztek po wyciętych drzewach oraz innych odpadów powstałych w
wyniku przeprowadzonych prac, zgodnie z właściwymi przepisami powszechnie obowiązującymi
(dopuszcza się pozostawienie odpadów powycinkowych w miejscu prac, w postaci zręb-ki
równomiernie rozrzuconej na terenie),
3. uporządkowania terenu po wycince drzew, wywiezienie gałęzi i konarów - zakazuje się rozpalania
ognisk celem utylizacji odpadów powycinkowych,
4. zakupu i wywiezienia pozyskanego drewna,
5. wykonania wiązań na drzewach o parametrach nie gorszych niż np. Cobra, Boa itp.
(parametry potwierdzone odpowiednimi dokumentami) oraz montaż zgodny ze sztuką i wiedzą
arbory-styczną.
W zakresie wykonania nasadzeń zastępczych drzew Wykonawca zobowiązany jest do:
1. wykonania nasadzenia zgodnie ze sztuką ogrodniczą, tak aby przetrwało do kolejnego okresu
wegetacyjnego,
2. sadzenia drzew, zaprawy dołów torfem i obfitego podlania nasadzeń (wg wytycznych
zawartych w decyzji),
3. zamontowania mocowań do drzewek (wg wytycznych zawartych w decyzji lub co najmniej 2
paliki) – paliki nie mogą ocierać żadnej części drzewa,
4. założenia siatki ochronnej o wysokości minimum 50 cm na sadzonych drzewach w celu
zabezpieczenia nasadzeń lub zabezpieczenia wg wytycznych zawartych w decyzji,
5. uporządkowania terenu po wykonaniu prac.
Pozostałe warunki realizacji zamówienia zawarte są w decyzjach administracyjnych oraz w
projektowanych postanowieniach umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy
stanowiących załączniki nr 7 i 8 do SWZ. Złożenie oferty jest jednoznaczne z akceptacją
projektowanych postanowień umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77211400-6 - Usługi wycinania drzew

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew

77211600-8 - Sadzenie drzew

4.5.5.) Wartość części: 33794,56 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dz. nr 6/8 AM6 obręb Jarnołtów, gm. Wrocław: Redukcja korony drzewa z gatunku Wierzba biała
o obwodzie pnia na wysokości 1,3 m = 330 cm
Drzewo charakteryzuje się silnym wypróchnieniem pnia na skutek rozkładu – zgnilizny
brunatnej. Drzewo znajduje się w dawnym korycie młyńskim, w pobliżu zatoczki autobusowej i
zabytkowego młyna wodnego. Redukcja korony nie może przekraczać 30% korony drzewa,
cięcie wymaga użycia technik alpinistycznych i dostępu linowego. Prace powinny być wykonane
przez osoby posiadające doświadczenie w wykonywaniu tego typu prac. Po zakończeniu prac
należy wykonać prace porządkowe polegające na zebraniu i wywiezieniu materiału.
W zakresie usunięcia i zabiegów pielęgnacyjnych drzew Wykonawca zobowiązany jest do:
1. wyrobienia drewna, pocięcia i złożenia w stosy – maksymalna dopuszczalna długość wyrzynków
i wałków drewna wynosi 2,4m,
2. uprzątnięcia i utylizacji resztek po wyciętych drzewach oraz innych odpadów powstałych w
wyniku przeprowadzonych prac, zgodnie z właściwymi przepisami powszechnie obowiązującymi
(dopuszcza się pozostawienie odpadów powycinkowych w miejscu prac, w postaci zręb-ki
równomiernie rozrzuconej na terenie),
3. uporządkowania terenu po wycince drzew, wywiezienie gałęzi i konarów - zakazuje się rozpalania
ognisk celem utylizacji odpadów powycinkowych,
4. zakupu i wywiezienia pozyskanego drewna,
5. wykonania wiązań na drzewach o parametrach nie gorszych niż np. Cobra, Boa itp.
(parametry potwierdzone odpowiednimi dokumentami) oraz montaż zgodny ze sztuką i wiedzą
arbory-styczną.
Pozostałe warunki realizacji zamówienia zawarte są w decyzjach administracyjnych oraz w
projektowanych postanowieniach umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy
stanowiących załączniki nr 7 i 8 do SWZ. Złożenie oferty jest jednoznaczne z akceptacją
projektowanych postanowień umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew

4.5.5.) Wartość części: 966,28 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 965 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 965 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Paweł Baworowski KEYMAN

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 080268944

7.3.3) Ulica: ul. Z.Godlewskiego 1c/33

7.3.4) Miejscowość: Zielona Góra

7.3.5) Kod pocztowy: 65-553

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 965 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Never Green Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 385920883

7.3.3) Ulica: Róż 2

7.3.4) Miejscowość: Nysa

7.3.5) Kod pocztowy: 48-303

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 969 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 969 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Paweł Baworowski KEYMAN

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 080268944

7.3.3) Ulica: ul. Z.Godlewskiego 1c/33

7.3.4) Miejscowość: Zielona Góra

7.3.5) Kod pocztowy: 65-553

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 969 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Never Green Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 385920883

7.3.3) Ulica: Róż 2

7.3.4) Miejscowość: Nysa

7.3.5) Kod pocztowy: 48-303

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Never Green Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 385920883

7.3.3) Ulica: Róż 2

7.3.4) Miejscowość: Nysa

7.3.5) Kod pocztowy: 48-303

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wybrany wykonawca KEYMAN Paweł Baworowski ul. Zbyszka Godlewskiego 1c/33, 65-552 Zielona Góra uchylił się od zawarcia umowy , a cena kolejnej oferty przekracza kwotę jaką zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zamówienia

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 41300 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 108000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Never Green Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 385920883

7.3.3) Ulica: Róż 2

7.3.4) Miejscowość: Nysa

7.3.5) Kod pocztowy: 48-303

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.