Ogłoszenie z dnia 2023-02-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00038427/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-01-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa i przebudowa dróg gminnych wraz z włączeniami do dróg wojewódzkich na terenie Miasta i Gminy Nowe Miasto
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto i Gmina Nowe Miasto
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130378284
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Apteczna 8
1.5.2.) Miejscowość: Nowe Miasto
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-120
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski
1.5.7.) Numer telefonu: 23 661 49 20
1.5.8.) Numer faksu: 23 661 49 23
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@ugnowemiasto.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugnowemiasto.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://nowemiasto.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa i przebudowa dróg gminnych wraz z włączeniami do dróg wojewódzkich na terenie Miasta i Gminy Nowe Miasto2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3a9e45ae-9659-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00082321
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00038427
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPI.271.1.2023.JM
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
– ul. Ludowa (300647) W od ul. Płońskiej (DW 632) do ul. Ciechanowskiej (DP1247W) wraz z jednostronnym chodnikiem km 0+000 – 1 + 134 i km 0+000 – 0+050 długość ok. 1184 mObejmuje wykonanie pełnej dokumentacji projektowej, wraz z uzyskaniem wszelkich zgód
i pozwoleń na budowę, budowę drogi wraz włączeniem do dróg wojewódzkich na terenie Miasta i Gminy Nowe Miasto dla ul. Ludowej (300647) od ul. Ciechanowskiej do ul. Płońskiej (DW632) wraz z jednostronnym chodnikiem. Zadanie obejmuje również rozwiązanie komunikacyjne skrzyżowania z drogą wojewódzką zarówno od strony ulicy Ludowej jak i ulicy Piastów.
W zakresie budowy nawierzchni z betonu asfaltowego, zjazdów wraz z wykonaniem odwodnienia, kanału technologicznego, oznakowania SOR i TOR a także projektami usunięcia ewentualnych kolizji z istniejącym uzbrojeniem terenu z uwzględnieniem warunków geologicznych
Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera program funkcjonalno – użytkowy oraz projekt umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45111230-9 - Roboty w zakresie stabilizacji gruntu
45112730-1 - Roboty w zakresie kształtowania dróg i autostrad
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45233140-2 - Roboty drogowe
45233150-5 - Roboty w zakresie regulacji ruchu
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233221-4 - Malowanie nawierzchi
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
4.5.5.) Wartość części: 2010500,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
– ul. Polna (300652) W od ul. Królewskiej do końca działki drogowej nr 697/1 km 0+000 – 0+619 długość ok. 619 mObejmuje wykonanie pełnej dokumentacji projektowej, wraz z uzyskaniem wszelkich zgód
i pozwoleń na budowę, budowę drogi ul. Polna (300652) W od ul. Królewskiej do końca działki drogowej km 0+000 – 0+619 w zakresie budowy nawierzchni z betonu asfaltowego, zjazdów wraz z wykonaniem odwodnienia, oznakowania SOT i TOR a także projektami usunięcia ewentualnych kolizji z istniejącym uzbrojeniem terenu z uwzględnieniem warunków geologicznych.
Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera program funkcjonalno – użytkowy oraz projekt umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45111230-9 - Roboty w zakresie stabilizacji gruntu
45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45233140-2 - Roboty drogowe
45233150-5 - Roboty w zakresie regulacji ruchu
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233221-4 - Malowanie nawierzchi
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
4.5.5.) Wartość części: 1053560,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
– ul. Tylna (300663W) od ul. Bursztynowej do ul. Płońskiej (DW 632) km 0+000 – 1+194 długość ok. 194 mObejmuje wykonanie pełnej dokumentacji projektowej, wraz z uzyskaniem wszelkich zgód
i pozwoleń na budowę, budowę drogi, dla ul. Tylna (300663W) od ul. Bursztynowej do
ul. Płońskiej (DW 632) km 0+000 – 0+194 w zakresie budowy nawierzchni z kostki betonowej, zjazdów wraz z wykonaniem odwodnienia, oznakowania SOR i TOR a także projektami usunięcia ewentualnych kolizji z istniejącym uzbrojeniem terenu
z uwzględnieniem warunków geologicznych.
Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera program funkcjonalno – użytkowy oraz projekt umowy.
- ul. Przejazd (300656W) od ul. Tylnej (300663W) do ul. Zakroczymskiej (300671W) km 0+000 – 0+069 długość ok. 69 m
Obejmuje wykonanie pełnej dokumentacji projektowej, wraz z uzyskaniem wszelkich zgód
i pozwoleń na budowę, budowę drogi dla ul. Przejazd (300656W) od ul. Tylnej (300663W) do ulicy Zakroczymskiej (300671W) km 0+000 – 0+069 długość ok. 69 m w zakresie budowy nawierzchni z kostki betonowej, zjazdów wraz z wykonaniem odwodnienia, oznakowania SOR i TOR a także projektami usunięcia ewentualnych kolizji z istniejącym uzbrojeniem terenu z uwzględnieniem warunków geologicznych.
Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera program funkcjonalno – użytkowy oraz projekt umowy.
- ul. Tartaczna (300662W) od ul. Płońskiej (DW632) do ul. Ogrodowej (300649W) km 0+000 – 0+292 długość ok. 292 m
Obejmuje wykonanie pełnej dokumentacji projektowej, wraz z uzyskaniem wszelkich zgód
i pozwoleń na budowę ul. Tartaczna (300662W) od ulicy Płońskiej (DW632) do ul. Ogrodowej (300649W) w zakresie budowy nawierzchni z betonu asfaltowego, zjazdów wraz z wykonaniem odwodnienia, oznakowania SOR i TOR a także projektami usunięcia ewentualnych kolizji z istniejącym uzbrojeniem terenu z uwzględnieniem warunków geologicznych.
Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera program funkcjonalno – użytkowy oraz projekt umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45111230-9 - Roboty w zakresie stabilizacji gruntu
45112730-1 - Roboty w zakresie kształtowania dróg i autostrad
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45233140-2 - Roboty drogowe
45233150-5 - Roboty w zakresie regulacji ruchu
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233221-4 - Malowanie nawierzchi
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
4.5.5.) Wartość części: 975410,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
– Jurzynek – droga wewnętrzna nr ewid. 171/3, 246/2 od drogi powiatowej (3044W) do drogi powiatowej (3044W) km 0+000 – 1+144 długość ok. 1144 mObejmuje wykonanie pełnej dokumentacji projektowej, wraz z uzyskaniem wszelkich zgód
i pozwoleń na budowę, budowę drogi w miejscowości Jurzynek – droga wewnętrzna dz. nr ew. 171/3, 246/2 od drogi powiatowej (3044W) do drogi powiatowej (3044W) w zakresie budowy nawierzchni z betonu asfaltowego, zjazdów wraz z wykonaniem odwodnienia, oznakowania SOR i TOR a także projektami usunięcia ewentualnych kolizji z istniejącym uzbrojeniem terenu z uwzględnieniem warunków geologicznych.
Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera program funkcjonalno – użytkowy oraz projekt umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45111230-9 - Roboty w zakresie stabilizacji gruntu
45112730-1 - Roboty w zakresie kształtowania dróg i autostrad
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45233140-2 - Roboty drogowe
45233150-5 - Roboty w zakresie regulacji ruchu
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233221-4 - Malowanie nawierzchi
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
4.5.5.) Wartość części: 1130950,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
– Jurzynek – droga wewnętrzna nr ewid. 50,51 od drogi powiatowej (3034W) do km +739 km 0+000 – 1 + 739 długość ok 1739 mObejmuje wykonanie pełnej dokumentacji projektowej, wraz z uzyskaniem wszelkich zgód
i pozwoleń na budowę, budowę drogi w miejscowości Jurzynek – droga wewnętrzna dz. nr ew. 50, 51 od drogi powiatowej (3043W) do km 1+600 w zakresie budowy nawierzchni z betonu asfaltowego, zjazdów wraz z wykonaniem odwodnienia, oznakowania SOR i TOR a także projektami usunięcia ewentualnych kolizji z istniejącym uzbrojeniem terenu z uwzględnieniem warunków geologicznych.
Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera program funkcjonalno – użytkowy oraz projekt umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45111230-9 - Roboty w zakresie stabilizacji gruntu
45112730-1 - Roboty w zakresie kształtowania dróg i autostrad
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45233140-2 - Roboty drogowe
45233150-5 - Roboty w zakresie regulacji ruchu
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233221-4 - Malowanie nawierzchi
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
4.5.5.) Wartość części: 1660300,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
– droga wewnętrzna Latonice dz. Nr ewid. 201, Janopole dz. nr ewid. 169, 95 od DW 632 km 0+033 do km 1+463, długość ok. 1430 mObejmuje wykonanie pełnej dokumentacji projektowej, wraz z uzyskaniem wszelkich zgód
i pozwoleń na budowę, oraz budowę drogi wewnętrznej Latonice dz. nr ew. 201, Janopole dz. nr ew. 169, 95 od DW 632 km 0+033 do km 1+463 w zakresie budowy nawierzchni z betonu asfaltowego, zjazdów wraz z wykonaniem odwodnienia, kanału technologicznego, oznakowania lub odstępstwa SOR i TOR a także projektami usunięcia ewentualnych kolizji z istniejącym uzbrojeniem terenu z uwzględnieniem warunków geologicznych.
Przebudowa drogi nie obejmuje istniejącego włączenia do drogi wojewódzkiej.
Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera program funkcjonalno – użytkowy oraz projekt umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45111230-9 - Roboty w zakresie stabilizacji gruntu
45112730-1 - Roboty w zakresie kształtowania dróg i autostrad
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45233140-2 - Roboty drogowe
45233150-5 - Roboty w zakresie regulacji ruchu
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233221-4 - Malowanie nawierzchi
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
4.5.5.) Wartość części: 1955650,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
– włączenia drogi wewnętrznej w Nowym Mieście – Folwark dz. Nr ewid. 148 do drogi wojewódzkiej nr 632 km 0+003 – 0+060 długość ok. 57 mObejmuje wykonanie pełnej dokumentacji projektowej, wraz z uzyskaniem wszelkich zgód
i pozwoleń na budowę, oraz budowę drogi wewnętrznej Nowe Miasto Folwark dz. nr ew. 128/2, do DW 632 km 0+003 do km 0+060 w zakresie budowy nawierzchni z betonu asfaltowego, zjazdów wraz z wykonaniem odwodnienia, SOR i TOR.
Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera program funkcjonalno – użytkowy oraz projekt umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45111230-9 - Roboty w zakresie stabilizacji gruntu
45112730-1 - Roboty w zakresie kształtowania dróg i autostrad
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45233140-2 - Roboty drogowe
45233150-5 - Roboty w zakresie regulacji ruchu
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233221-4 - Malowanie nawierzchi
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
4.5.5.) Wartość części: 120000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z treścią art. 255 pkt 3 ustawy Pzp Zamawiający ,,unieważnia postępowanie
o udzielenie zamówienia, jeżeli ,,cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną
przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że
zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2524215,84 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2972399,55 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z treścią art. 255 pkt 3 ustawy Pzp Zamawiający ,,unieważnia postępowanie
o udzielenie zamówienia, jeżeli ,,cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną
przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że
zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1114200,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1390624,47 PLN
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z treścią art. 255 pkt 3 ustawy Pzp Zamawiający ,,unieważnia postępowanie
o udzielenie zamówienia, jeżeli ,,cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną
przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że
zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 998200,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1278603,45 PLN
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z treścią art. 255 pkt 3 ustawy Pzp Zamawiający ,,unieważnia postępowanie
o udzielenie zamówienia, jeżeli ,,cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną
przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że
zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1410062,16 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2059200,00 PLN
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z treścią art. 255 pkt 3 ustawy Pzp Zamawiający ,,unieważnia postępowanie
o udzielenie zamówienia, jeżeli ,,cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną
przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że
zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2077427,57 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2948300,00 PLN
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z treścią art. 255 pkt 3 ustawy Pzp Zamawiający ,,unieważnia postępowanie
o udzielenie zamówienia, jeżeli ,,cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną
przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że
zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2313765,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2564200,00 PLN
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z treścią art. 255 pkt 3 ustawy Pzp Zamawiający ,,unieważnia postępowanie
o udzielenie zamówienia, jeżeli ,,cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną
przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że
zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 196062,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 368200,00 PLN
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty budowlane w ramach projektu - "Dostępna szkoła - nasza szkoła"
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania p.n. "Budowa siedziby Nadleśnictwa Przytok, wraz z infrastrukturą towarzyszącą"
- ZP/06/2025 - Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną oraz zagospodarowaniem terenu w Wolsztynie
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną oraz zagospodarowaniem terenu w Mieścisku, woj. wielkopolskie
- Rozbudowa i modernizacja istniejącej oczyszczalni ścieków w miejscowości Płudy, gmina Trzebieszów
- Modernizacja przepompowni Lubcz Mały - remont linii energetycznej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.