Ogłoszenie z dnia 2023-02-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00057180/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-01-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywne dostawy produktów głęboko mrożonych, warzyw i owoców mrożonych w 2023 roku na rzecz 41. Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 41. Baza Lotnictwa Szkolnego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 061456920
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Brygady Pościgowej 5
1.5.2.) Miejscowość: Dęblin
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-521
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.7.) Numer telefonu: 261517818
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 41blsz.przetargi@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.41blsz.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/41blsz/module/lista_zadan1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywne dostawy produktów głęboko mrożonych, warzyw i owoców mrożonych w 2023 roku na rzecz 41. Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dacc286c-9c9b-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00082235
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00012131/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Produkty głęboko mrożone
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00057180
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 5/23/P
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 1 - sukcesywne dostawy produktów głęboko mrożonych;Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony niniejszej SWZ oraz:
• Załączniku Nr 1 do SWZ tj. Formularz ofertowy,
• Załączniku Nr 1a do SWZ tj. Minimalne Wymagania Jakościowe dla Zadania 1,
• Załączniku Nr 5a do SWZ tj. Projektowane postanowienia umowy – dla Zadania 1;
Przedmiotem zamówienie są sukcesywne dostawy produktów głęboko mrożonych w 2023 roku na rzecz 41. Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie w ilościach podanych w tabeli poniżej:
1. Flaki mrożone kg 1890
2. Pierogi z mięsem mrożone kg 945
3. Pierogi z kapustą i grzybami mrożone kg 237
4. Pierogi z serem mrożone kg 710
5. Pierogi ruskie mrożone kg 710
6. Pierogi ze szpinakiem i serem feta mrożone kg 142
7. Pierogi z owocami mrożone kg 237
8. Uszka z kapustą i grzybami mrożone kg 95
9. Paszteciki drożdżowe z mięsem mrożone kg 473
10. Paszteciki drożdżowe z kapusta i grzybami mrożone kg 95
11. Paszteciki drożdżowe z pieczarkami i serem mrożone kg 95
12. Pyzy ziemniaczane z mięsem mrożone kg 473
13. Pyzy ziemniaczane mrożone kg 237
14. Krokiety z kapustą i grzybami mrożone kg 237
15. Krokiety z mięsem mrożone kg 710
16. Placki ziemniaczane mrożone kg 237
17. Naleśniki z serem mrożone kg 710
18. Naleśniki z owocami mrożone kg 710
19. Kluski śląskie mrożone kg 710
20. Kopytka mrożone kg 710
21. Knedle owocowe mrożone kg 710
22. Spód do pizzy mrożony kg 237
23. Frytki mrożone kg 119
Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towary w ilościach i rodzajach zgodnych z formularzem ofertowym, stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ oraz w jakości spełniającej wszystkie wymagania określone w „Minimalnych wymaganiach jakościowych”, zawierających szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia, stanowiących załącznik nr 1a i 1b do SWZ oraz projektowanych postanowieniach umowy (załącznik nr 5a i 5b do SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 15896000-5 - Produkty głęboko mrożone
4.5.5.) Wartość części: 290777,40 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 2 - sukcesywne dostawy warzyw i owoców mrożonych.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony niniejszej SWZ oraz:
• Załączniku Nr 1 do SWZ tj. Formularz ofertowy,
• Załączniku Nr 1b do SWZ tj. Minimalne Wymagania Jakościowe dla Zadania 2;
• Załączniku Nr 5b do SWZ tj. Projektowane postanowienia umowy – dla Zadania 2
Przedmiotem zamówienie są sukcesywne dostawy warzyw i owoców mrożonych w 2023 roku na rzecz 41. Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie w ilościach podanych poniżej:
1. Mieszanka warzywna II składnikowa mrożona kg 1420
2. Kapusta brukselka mrożona kg 378
3. Fasolka szparagowa mrożona kg 710
4. Różyczki kalafiora mrożone kg 1182
5. Brokuł mrożony kg 945
6. Szpinak mrożony kg 95
7. Marchewka mini mrożona kg 95
8. Dynia mrożona kg 95
9. Truskawka mrożona kg 237
10. Sałatka owocowa mrożona kg 190
11. Czarna porzeczka mrożona kg 237
12. Śliwka mrożona kg 237
13. Wiśnie mrożone kg 95
14. Maliny mrożone kg 95
15. Włoszczyzna mrożona kg 473
Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towary w ilościach i rodzajach zgodnych z formularzem ofertowym, stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ oraz w jakości spełniającej wszystkie wymagania określone w „Minimalnych wymaganiach jakościowych”, zawierających szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia, stanowiących załącznik nr 1a i 1b do SWZ oraz projektowanych postanowieniach umowy (załącznik nr 5a i 5b do SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 15331170-9 - Warzywa mrożone
4.5.5.) Wartość części: 136466,10 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Unieważniono postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 255 pkt. 1) ustawy z dnia 11 września 2019r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r., poz. 1710 , 1812, 1933, 2185 j.t.) - dalej Pzp tj., ponieważ nie została złożona żadna oferta w przedmiotowym postępowaniu. Do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 03.02.2023r. do godz. 9:00 nie wpłynęła na Platformę Zakupową Zamawiającego żadna oferta.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Unieważniono postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 255 pkt. 1) ustawy z dnia 11 września 2019r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r., poz. 1710 , 1812, 1933, 2185 j.t.) - dalej Pzp tj., ponieważ nie została złożona żadna oferta w przedmiotowym postępowaniu. Do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 03.02.2023r. do godz. 9:00 nie wpłynęła na Platformę Zakupową Zamawiającego żadna oferta.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Część 1 - Zdanie 1 - 290 777,40 zł brutto, w tym:
- 152 885,03 zł brutto zamówienie podstawowe
- 137 892,37 zł brutto zamówienie w ramach prawa opcji
Część 2 - Zadanie 2 - 136 466,10 zł brutto, w tym:
-71 792,15 zł brutto zamówienie podstawowe
-64 673,95 zł brutto zamówienie w ramach prawa opcji
INNE PRZETARGI Z DĘBLINA
- Realizacja usług pod nazwą "Ochrona osób i mienia w Muzeum Obrony Przeciwlotniczej w Koszalinie, z siedzibą przy ul. Wojska Polskiego 70 w Koszalinie"
- Usługi przygotowania i wykonania badań dozorowych w obecności Inspektora WDT, legalizacji, wzorcowania oraz napraw,regeneracji i konserwacji sprzętu , urządzeń służby MPS na rzecz 41. BLSz Nr 23/24/P
- Realizacja usług pod nazwą "Ochrona osób i mienia w Muzeum Sił Powietrznych w Dęblinie, z siedzibą przy ul. Lotników Polskich 1 w Dęblinie"
- Sukcesywny, bezgotówkowy zakup paliw ciekłych na potrzeby Miejskiego Zakładu Gospodarki Komunalnej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Dęblinie
- Roboty budowlane w zakresie remontu części wojskowej bocznicy kolejowej nr 240 w kompleksie wojskowym Stawy, administrowanym przez 41. Bazę Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie - Nr 21/24/P
- Budowa domku pilota
więcej: przetargi w Dęblinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 37 w Chorzowie, ul. Ratuszowa 20 - I/2024
- "Sukcesywną dostawę artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej im. Kunegundy Pawłowskiej w Trąbkach Wielkich na 2024 rok"
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 5 z Oddziałami Sportowymi w Chorzowie, ul. Ryszki 55 - I/2024
- "Cykliczna dostawa żywności na potrzeby Domu Pomocy Społecznej nr 2 w Zabrzu na 2024 r. z podziałem na 8 części"
- Dostawa artykułów spożywczych-jajek, mrożonek, pieczarek, artykułów dla dzieci
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 6 w Gdańsku (2).
więcej: Warzywa mrożone »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.