eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radzanowo › Dostawa oleju napędowego na potrzeby Zakładu Gospodarczego działającego przy Urzędzie Gminy w Radzanowie oraz urzędu Gminy w Radzanowie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-01-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa oleju napędowego na potrzeby Zakładu Gospodarczego działającego przy Urzędzie Gminy w Radzanowie oraz urzędu Gminy w Radzanowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RADZANOWO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611016057

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Płocka 32

1.5.2.) Miejscowość: Radzanowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-451

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@radzanowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.radzanowo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.radzanowo.bipgmina.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa oleju napędowego na potrzeby Zakładu Gospodarczego działającego przy Urzędzie Gminy w Radzanowie oraz urzędu Gminy w Radzanowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-553d2f2d-aa07-11ee-a681-52fe4aa7189e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00082229

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00001099/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawa oleju napędowego na potrzeby Zakładu Gospodarczego i Urzędu Gminy w Radzanowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00002975

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RI.271.01.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pod nazwą: „Dostawa oleju napędowego na potrzeby Zakładu Gospodarczego działającego przy Urzędzie Gminy w Radzanowie oraz Urzędu Gminy w Radzanowie”.
2. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadań:
1) Zadanie 1 - Dostawa oleju napędowego na potrzeby Zakładu Gospodarczego przy Urzędzie Gminy w Radzanowie.
2) Zadanie 2 - Dostawa oleju napędowego na potrzeby Urzędu Gminy Radzanowo.
3. Zamówienie realizowane będzie ze środków Zakładu Gospodarczego przy Urzędzie Gminy w Radzanowie oraz budżetu Gminy Radzanowo.
4. Opis przedmiotu zamówienia dla Zadania nr 1:
1) przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju napędowego na potrzeby Zakładu Gospodarczego przy Urzędzie Gminy w Radzanowie w ilości 40.000 litrów,
2) dostawy oleju napędowego odbywać się będą w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2024r.,
3) jednorazowa średnia dostawa oleju napędowego wynosić będzie około 2500 litrów,
4) przedmiot zamówienia obejmuje załadunek, transport do miejsca przeznaczenia oraz rozładunek oleju napędowego,
5) dostawy odbywać się będą sukcesywnie (w miarę potrzeb Zamawiającego) w ciągu trwania umowy do zbiornika magazynującego, będącego własnością Zamawiającego zlokalizowanego w siedzibie Zakładu Gospodarczego w Radzanowie ul. Rolna 4,
6) dostawy odbywać się będą autocysternami, posiadającymi aktualne pozwolenia na przewóz paliw ciekłych, zgodnie z obowiązującymi w dniu dostawy przepisami. Autocysterna musi posiadać legalizowane urządzenie pomiarowe do pomiaru ilości zrzucanego do zbiornika paliwa,
7) ilość oleju napędowego będącego przedmiotem zamówienia jest jedynie ilością szacunkową określoną dla potrzeb przeprowadzenia niniejszego postępowania. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamówienia mniejszej ilości dostaw lub większej ilości w zależności od potrzeb. W przypadku zakupienia przez Zamawiającego mniejszej ilości paliwa, Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia odszkodowawcze,
8) odbiór paliwa odbywał się będzie pod nadzorem komisji, w skład której wejdą przedstawiciel Zamawiającego oraz przedstawiciel Wykonawcy (np. kierowca autocysterny). Komisja sporządzi stosowny protokół oraz określi ilość przyjętego w temperaturze rzeczywistej paliwa do zafakturowania, co Wykonawca potwierdzi dodatkowo dokumentem WZ,
9) pomiar dostarczonego paliwa odbywał się będzie w temperaturze rzeczywistej, na podstawie wskazań licznika (przepływomierza),
10) obowiązkiem Wykonawcy będzie prowadzenie pełnego monitoringu transakcji (data, godzina, ilość, cena 1 litra paliwa/wartość, nazwisko kierowcy, numer rejestracyjny pojazdu.
11) Zamawiający wymaga, aby poszczególne dostawy odbywały się w dni robocze, w godz. 8:00 - 14:00, w terminie nie dłuższym niż 48 godzin od momentu złożenia przez Zamawiającego zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość składania poszczególnych zamówień drogą e-mail lub telefonicznie na adres e-mail lub numer telefonu wskazany przez Wykonawcę. Zamawiający będzie składał zamówienia na dostawę paliwa w dni robocze w godz. 8:00 - 15:00,
12) Zamawiający przy każdorazowej dostawie paliwa wymagać będzie od Wykonawcy przedłożenia aktualnego świadectwa jakości (atestu) dostarczonego paliwa,
13) Wykonawca ponosi ryzyko oraz wszelkie koszty transportu paliwa do miejsca realizacji zamówienia, jak również koszty ubezpieczenia przedmiotu dostawy oraz koszty przemieszczenia paliwa ze środka transportu do zbiornika magazynującego.
14) Wykonawca za każdorazową dostawę oleju napędowego wystawi fakturę VAT na podstawie protokołu o którym mowa w pkt. 8),
15) olej napędowy będący przedmiotem dostaw musi spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9. Października 2015r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U. 2015, poz. 1680) oraz parametry normy PN-EN 590 dla oleju napędowego. W przypadku zmiany przepisów lub norm, oferowane paliwo musi być zgodne ze zmienionymi przepisami i normami.
5. Opis przedmiotu zamówienia dla Zadania nr 2:
1) przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju napędowego na potrzeby Urzędu Gminy Radzanowo w ilości 8.000 litrów,
2) dostawy oleju napędowego odbywać się będą w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2024r.,
3) jednorazowa średnia dostawa oleju napędowego wynosić będzie około 1500 litrów,
4) przedmiot zamówienia obejmuje załadunek, transport do miejsca przeznaczenia oraz rozładunek oleju napędowego,
5) dostawy odbywać się będą sukcesywnie (w miarę potrzeb Zamawiającego) w ciągu trwania umowy do zbiornika magazynującego, będącego własnością Zamawiającego zlokalizowanego w siedzibie Zakładu Gospodarczego w Radzanowie ul. Rolna 4,
6) dostawy odbywać się będą autocysternami, posiadającymi aktualne pozwolenia na przewóz paliw ciekłych, zgodnie z obowiązującymi w dniu dostawy przepisami. Autocysterna musi posiadać legalizowane urządzenie pomiarowe do pomiaru ilości zrzucanego do zbiornika paliwa,
7) ilość oleju napędowego będącego przedmiotem zamówienia jest jedynie ilością szacunkową określoną dla potrzeb przeprowadzenia niniejszego postępowania. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamówienia mniejszej ilości dostaw lub większej ilości dostaw w zależności od potrzeb. W przypadku zakupienia przez Zamawiającego mniejszej ilości paliwa, Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia odszkodowawcze,
8) odbiór paliwa odbywał się będzie pod nadzorem komisji, w skład której wejdą przedstawiciel Zamawiającego oraz przedstawiciel Wykonawcy (np. kierowca autocysterny). Komisja sporządzi stosowny protokół oraz określi ilość przyjętego w temperaturze rzeczywistej paliwa do zafakturowania, co Wykonawca potwierdzi dodatkowo dokumentem WZ,
9) pomiar dostarczonego paliwa odbywał się będzie w temperaturze rzeczywistej, na podstawie wskazań licznika (przepływomierza),
10) obowiązkiem Wykonawcy będzie prowadzenie pełnego monitoringu transakcji (data, godzina, ilość, cena 1 litra paliwa/wartość, numer rejestracyjny pojazdu.
11) Zamawiający wymaga, aby poszczególne dostawy odbywały się w dni robocze, w godz. 8:00 - 14:00, w terminie nie dłuższym niż 48 godzin od momentu złożenia przez Zamawiającego zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość składania poszczególnych zamówień drogą e-mail lub telefonicznie na adres e-mail lub numer telefonu wskazany przez Wykonawcę. Zamawiający będzie składał zamówienia na dostawę paliwa w dni robocze w godz. 8:00 - 15:00,
12) Zamawiający przy każdorazowej dostawie paliwa wymagać będzie od Wykonawcy przedłożenia aktualnego świadectwa jakości (atestu) dostarczonego paliwa,
13) Wykonawca ponosi ryzyko oraz wszelkie koszty transportu paliwa do miejsca realizacji zamówienia, jak również koszty ubezpieczenia przedmiotu dostawy oraz koszty przemieszczenia paliwa ze środka transportu do zbiornika magazynującego.
14) Wykonawca za każdorazową dostawę oleju napędowego wystawi fakturę VAT na podstawie protokołu o którym mowa w pkt. 8),
15) olej napędowy będący przedmiotem dostaw musi spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U. 2015, poz. 1680) oraz parametry normy PN-EN 590 dla oleju napędowego. W przypadku zmiany przepisów lub norm, oferowane paliwo musi być zgodne ze zmienionymi przepisami i normami.
6. W przypadku stwierdzenia wad jakościowych dostarczonego oleju napędowego Zamawiający niezwłocznie powiadomi Wykonawcę i sporządzi protokół reklamacyjny.
7. Wykonawca, przez cały okres realizacji umowy zagwarantuje ciągłość dostaw oraz wysoką jakość dostarczanego paliwa zgodnie z obowiązującymi normami jakości i przepisami.
8. Koszty dostaw paliwa oraz wszystkie inne koszty Wykonawca zobowiązany jest wliczyć w oferowaną cenę jednostkową.
9. Wykonawca (zarówno dla zadań 1 i 2) w ofercie zaproponuje stały w okresie trwania umowy rabat określony w % za 1 litr dostarczanego oleju napędowego.
10. Stały rabat, o którym mowa w pkt. 10, naliczany będzie od ceny bazowej producenta określonej na stronie internetowej producenta paliw w dniu dokonania dostawy.
11. Na potrzeby niniejszego postępowania Wykonawca w formularzu ofertowym przyjmie cenę bazową producenta określoną na stronie internetowej producenta paliw z dnia poprzedzającego dzień składania ofert.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09134100-8 - Olej napędowy

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 286080,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 291840,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 286080,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TANKPAL sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7743175189

7.3.4) Miejscowość: Cekanowo

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 286080,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.