eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sosnowiec"Dostosowanie budynku ZSO 14 ul. Kisielewskiego 4B do wymagań ppoż."



Ogłoszenie z dnia 2021-06-14


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00082146 z dnia 2021-06-14

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
˜„Dostosowanie budynku ZSO 14 ul. Kisielewskiego 4B do wymagań ppoż.”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ˜Gmina Sosnowiec- miasto posiadające prawa powiatu

1.3.) Oddział zamawiającego: ˜

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜REGON 000515885

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ˜Aleja Zwycięstwa 20

1.5.2.) Miejscowość: ˜Sosnowiec

1.5.3.) Kod pocztowy: ˜41-200

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.7.) Numer telefonu: ˜32 296 07 77

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ˜j.lonska@um.sosnowiec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ˜bip.um.sosnowiec.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

˜https://umsosnowiec.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

˜„Dostosowanie budynku ZSO 14 ul. Kisielewskiego 4B do wymagań ppoż.”

2.4.) Identyfikator postępowania: ˜ocds-148610-9b3a2470-b301-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00082146

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: ˜2021/BZP 00000261/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Dostosowanie budynku ZSO 14 ul. Kisielewskiego 4B do wymagań ppoż

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: ˜2021/BZP 00053996/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ˜WZP.271.1.35.2021.JŁ

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 399820,50 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

˜1.Przedmiotem zamówienia jest: „Dostosowanie budynku ZSO 14 ul. Kisielewskiego 4B do wymagań ppoż.”2.Przedmiot zamówienia obejmuje: opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej w zakresie koniecznym do wykonania zadania w podziale na branże wraz ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, przedmiarami, kosztorysami inwestorskimi, uzyskaniem niezbędnych do realizacji ostatecznych decyzji w tym decyzji o pozwoleniu na budowę/ zgłoszeniu robót budowlanych, opinii, pozwoleń, ekspertyz i wytycznych wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego oraz przeprowadzenie wszystkich niezbędnych odbiorów w tym uzyskanie bez uwag stanowiska Państwowej Straży Pożarnej w zakresie ochrony przeciwpożarowej w sprawie zgodności wykonania obiektu z projektem budowlanym. Całość dokumentacji ma być uzgodniona i zaakceptowana przez rzeczoznawcę ds. zabezpieczeń przeciwpożarowych. W sytuacji konieczności uzyskania dodatkowych Postanowień czy wytycznych Śląskiego Komendanta Wojewódzkiego PSP w Katowicach Wykonawca również ma obwiązek ich uzyskania w ramach ww. zadania.3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi - Program Funkcjonalno-Użytkowy - Załącznik nr 3 do SWZ. 4.Termin realizacji zamówienia: Na opracowanie dokumentacji projektowej od dnia zawarcia umowy do dnia - 01.07.2021 r.Na realizację robót budowlanych do dnia 25.08.2021 r., z tym że Wykonawca może rozpocząć wykonywanie robót budowlanych nie wcześniej niż od 01.07.2021 r.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

˜Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania:Do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 28.05.2021 r. do godziny 10:00 zostały złożone trzy oferty, tj.: 1) Oferta nr 1 - Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe SUPON Silesia Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Wiosny Ludów 91, 40-373 Katowice - 548 457,00 zł2) Oferta nr 2 - Glinber Sp. z o.o. Sp.k., ul. Kasprzaka 76/21B, 41-303 Dąbrowa Górnicza - 452 240,62 zł (odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 10) ustawy Pzp, który stanowi, że: „Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli: zawiera błędy w obliczeniu ceny lub kosztu)3) Oferta nr 3 - Zakład Usług Technicznych EMBUD, ul. Kopalniana 10a, 41-200 Sosnowiec - 589 000,00 złZamawiający na przedmiotowe zamówienie przeznaczył kwotę w wysokości: 500 000,00 zł brutto.Ponieważ Oferta nr 2 została odrzucona z niniejszego postępowania, a pozostałe ważne oferty przekraczają kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia i nie ma możliwości jej zwiększenia, Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 548457,00

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 589000,00

2021-06-14 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.