eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kamienna GóraDostawa sprzętu komputerowego



Ogłoszenie z dnia 2025-01-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu komputerowego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Kamiennogórski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821300

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wł. Broniewskiego 15

1.5.2.) Miejscowość: Kamienna Góra

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-400

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: powiat@kamienna-gora.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kamienna-gora.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/sp_kamiennagora

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętu komputerowego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fb454329-1bc2-46ac-99b7-921e55d27b8a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00082052

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00029588/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Dostawa sprzętu do prowadzenia zajęć wyrównawczych dla uczniów w ramach projektu pn.: Szansa dla wszystkich - program podniesienia wyników maturalnych uczniów dolnośląskich szkół

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Fundusze Europejskie dla Dolnego Śląska 2021 – 2027; Krajowy Plan Odbudowy i Zwiększenia Odporności (KPO).

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00670747

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ID.272.3.20.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa sprzętu do prowadzenia zajęć wyrównawczych dla uczniów w ramach Projektu pn. Szansa dla wszystkich – program podniesienia wyników maturalnych uczniów dolnośląskich szkół.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Tomie III. Opis przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy

4.5.5.) Wartość części: 66279,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakup niezbędnego wyposażenia – miejsca pracy dla nowo zatrudnionego pracownika.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Tomie III. Opis przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy

4.5.5.) Wartość części: 10448,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W niniejszym postępowaniu, w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu, do upływu terminu składania ofert, wpłynęła oferta złożona przez wykonawcę – 13p sp. z o. o. z siedzibą prowadzonej działalności gospodarczej we Wrocławiu przy ul. Tarnogajskiej 11-13 z ceną 60 639,00 złotych.
W wyniku przeprowadzonego badania złożonej oferty zamawiający dokonał jej odrzucenia.
Uwzględniając fakt, że zamawiający dokonał odrzucenia wszystkich złożonych ofert niniejsze postępowanie ulega unieważnieniu.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.