eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostroróg › Realizacja projektu grantowego "Cyfrowa Gmina" w Urzędzie Miasta i Gminy Ostroróg

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-02-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Realizacja projektu grantowego „Cyfrowa Gmina” w Urzędzie Miasta i Gminy Ostroróg

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA OSTRORÓG

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258253

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wroniecka 14

1.5.2.) Miejscowość: Ostroróg

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-560

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański

1.5.7.) Numer telefonu: 61 29 31 710

1.5.8.) Numer faksu: 61 29 31 712

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ostrorog.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostrorog.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/ostrorog

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Realizacja projektu grantowego „Cyfrowa Gmina” w Urzędzie Miasta i Gminy Ostroróg

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a2d7c261-6735-11ed-aea3-5a7c432eaced

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00082042

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00025814/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Realizacja projektu grantowego "Cyfrowa Gmina" w Urzędzie Miasta i Gminy Ostroróg

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zadanie realizowane w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU działania 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia dotycząca realizacji projektu grantowego „Cyfrowa Gmina”

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00447445/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RG.271.21.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I – Cyberbezpieczeństwo

1. Diagnoza cyberbezpieczeństwa

1) Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie w Urzędzie Miasta i Gminy w Ostrorogu diagnozy cyberbezpieczeństwa w ramach projektu ,,Cyfrowa Gmina". Diagnoza winna być dokonana zgodnie z zakresem formalnym wynikającym z aktualnego na dzień wykonania diagnozy formularzem stanowiącym załącznik nr 8 do Regulaminu Konkursu Grantowego Cyfrowa Gmina, opublikowanego na stronie Centrum Projektów Polska Cyfrowa pod adresem https://www.gov.pl/web/cppc/cyfrowa-gmina
2) Zamawiający nie dopuszcza wykonania diagnozy cyberbezpieczeństwa w sposób zdalny.
3) Badanie zabezpieczeń, w tym przeprowadzenie wszelakich testów penetracyjnych sieci LAN, diagnozy cyberbezpieczeństwa, podatności systemów na atak, wykonawca musi wykonać na miejscu, w siedzibie Zamawiającego.
4) Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia tożsamy z aktualną na dzień sporządzenia SWZ treścią załącznika nr 8, o którym mowa w ust. 1 zawiera formularz informacji wymaganych dla przeprowadzenia diagnozy cyberbezpieczeństwa stanowi załącznik nr 1 do SWZ.
5) Audyt musi zostać przeprowadzony przez osobę posiadająca uprawnienia wykazane w Rozporządzeniu Ministra Cyfryzacji z dnia 12 października 2018 r. w sprawie wykazu certyfikatów uprawniających do przeprowadzenia audytu w rozumieniu art. 15 ustawy z dnia 5 lipca 2018 r. o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa. Wykaz certyfikatów wskazanych w w/w rozporządzeniu znajduje się poniżej:
1) Certified Intemal Auditor (CIA);
2) Certified Information System Auditor (CISA);
3) Certyfikat audytora wiodącego systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji według normy PN-EN ISO/IEC 27001 wydany przez jednostkę oceniającą zgodność, akredytowaną zgodnie z przepisami ustawy z dnia 13 Unia Europejska Rzeczpospolita Polska Fundusze Europejskie Polska Cyfrowa Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego kwietnia 2016 r. o systemach oceny zgodności i nadzoru rynku (Dz. U. z 2017 r. poz. 1398 oraz z 2018 r. poz. 650 i 1338), w zakresie certyfikacji osób;
4) Certyfikat audytora wiodącego systemu zarządzania ciągłością działania PN-EN ISO 22301 wydany przez jednostkę oceniającą zgodność, akredytowaną zgodnie z przepisami ustawy z dnia 13 kwietnia 2016 r. o systemach oceny zgodności i nadzoru rynku, w zakresie certyfikacji osób;
5) Certified Information Security Manager (CISM);
6) Certified in Risk and Information Systems Control (CRISC); 7) Certified in the Govemance ofEnterprise IT (CGEIT); 8) Certified Information Systems Security Professional (CISSP);
9) Systems Security Certified Practitioner (SSCP);
10) Certified Reliability Professional;
11) Certyfikaty uprawniające do posiadania tytułu ISA/IEC 62443 Cybersecurity Expert.
6) Po przeprowadzeniu diagnozy, Wykonawca zobligowany jest do przekazania Zamawiającemu w 2 plikach Excel (.xlsx lub .xls) oraz w pliku pdf. wypełnionego i podpisanego elektronicznie formularza diagnozy przeprowadzonej przez osobę posiadająca stosowne uprawnienia.
7) Otrzymaną diagnozę w formie wskazanych plików Zamawiający zobligowany jest przekazać do NASK.

2. Szkolenie dla urzędników w zakresie cyberbezpieczeństa

4.5.3.) Główny kod CPV: 72800000-8 - Usługi audytu komputerowego i testowania komputerów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79212000-3 - Usługi audytu

79417000-0 - Usługi doradcze w zakresie bezpieczeństwa

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 6060,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II
Elektroniczne zarządzanie dokumentacją (EZD)

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wdrożenie w Urzędzie Miasta i Gminy Ostroróg systemu Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją (EZD) wraz z przeprowadzeniem szkoleń oraz zapewnieniem usługi utrzymania Systemu.

1. W skład zamówienia wchodzą:

• udzielenie czasowych licencji (12 miesięcy) na oprogramowanie Systemu EZD dla użytkowników,
• udostępnienie wyżej wymienionego oprogramowania w Chmurze Wykonawcy, w tym utworzenie środowiska testowego i produkcyjnego,
• wykonanie niezbędnej dokumentacji,
• szkolenie użytkowników z wykorzystania Systemu,
• szkolenie administratorów z zarządzania Systemem oraz pozostałym oprogramowaniem dostarczonym przez Wykonawcę,
• świadczenie usługi utrzymania Systemu i serwisu gwarancyjnego

2. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w ramach realizacji zamówienia opracował i dostarczył Dokumentację Wdrożenia, Dokumentację Powykonawczą oraz Instrukcję Obsługi dla Systemu.


Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części II stanowi Załącznik nr 1A do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 48311100-2 - System zarządzania dokumentacją

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

48422000-2 - Zestawy pakietów oprogramowania

72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania

72253200-5 - Usługi w zakresie wsparcia systemu

72230000-6 - Usługi w zakresie rozbudowy oprogramowania

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 22293,75 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III – dostawa sprzętu komputerowego
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego w postaci:
1) stacje robocze - 7 szt. (Zestaw: komputer stacjonarny, monitor, klawiatura, mysz)
2) Scaner biurowy - 4 szt.
3) Scaner biurowy z podajnikiem ADF - 1 szt.
4) Scaner płaski A3 - 1 szt.
5) Stacje robocze – 2 szt. (Zestaw: laptop oraz oprogramowanie biurowe)
6) Oprogramowanie biurowe – 10 szt.
7) Dysk SSD – 2 szt.
8) Switch 48 port – 1 szt.
9) Tablet – 17 szt.
10) UPS – 1 szt.
11) UTM – 1 szt.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części III stanowi Załącznik nr 1 do SWZ
Sprzęt winien być fabrycznie nowy i kompletny (z pełnym okablowaniem) oraz oznakowany przez producenta w taki sposób, aby możliwa była identyfikacja zarówno produktu jak i producenta oraz winne pochodzić z autoryzowanej sieci sprzedaży – oficjalnego kanału sprzedaży na rynek Unii Europejskiej, a także być objęte gwarancją producenta. Ponadto sprzęt winien być wolny od wad oraz od obciążeń prawami osób trzecich oraz pochodzić z legalnych źródeł. Sprzęt został opisany przez określenie minimalnych, wymaganych i potrzebnych zamawiającemu „parametrów funkcjonalnych” co oznacza, że dopuszczalny jest sprzęt posiadający parametry na wymaganym poziomie lub lepsze od opisanych.
2. Przedmiot zamówienia należy dostarczyć do siedziby Urzędu Miasta i Gminy Ostroróg, ul. Wroniecka 14, 64-560 Ostroróg.
Sprzęt został opisany poprzez określenie minimalnych, wymaganych przez Zamawiającego parametrów technicznych co oznacza, że dopuszczalny jest sprzęt posiadający parametry na wymaganym poziomie lub lepsze od opisanych.
3. Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia załącznika nr 1 i złożenia go wraz z formularzem oferty.
4. Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczony sprzęt, materiały i pomoce dydaktyczne minimalnie na okres wskazany w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia – Załącznik Nr 1 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30100000-0 - Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli

4.5.5.) Wartość części: 95000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6060,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18942,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6060 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NetCom Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8980015284

7.3.3) Ulica: Jarzębinowa 22/1

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 53-120

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Oddelegowanie personelu do przeprowadzenia audytu i szkolenia - Dynaon Sp. z o.o.


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6060,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22293,75 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 70848,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22293,75 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MADCOM SPÓŁKA AKCYJNA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5862272756

7.3.3) Ulica: Aleja Zwycięstwa 96/98

7.3.4) Miejscowość: Gdynia

7.3.5) Kod pocztowy: 81-451

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22293,75 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z art. 255 pkt. 1 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.

Uzasadnienie faktyczne:
W prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w terminie składania ofert wyznaczonym przez Zamawiającego, to jest do godziny 12:00 dnia 01.12.2022 roku nie wpłynęła żadna oferta.
Wobec powyższego na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający unieważnił postępowanie w sprawie udzielenia zamówienia publicznego dla Części III – dostawa sprzętu komputerowego.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.