Ogłoszenie z dnia 2023-02-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00056187/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-01-25
- 2023/BZP 00088906/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-09
- 2023/BZP 00174613/01 - Wynik z dnia 2023-04-13
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Nowe połączenie drogowe ul. Wł. Jagiełły z ul. Węglową w Siemianowicach Śląskich -Etap II- dokończenie inwestycji
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Siemianowice Śląskie-Urząd Miasta Siemianowice Śląskie
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255453
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Jana Pawła II 10
1.4.2.) Miejscowość: Siemianowice Śląskie
1.4.3.) Kod pocztowy: 41-100
1.4.4.) Województwo: śląskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: pz_weglowa@um.siemianowice.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.siemianowice.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00081960
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-02-06
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00056187
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
2.9. Numer planu postępowań w BZP Przed zmianą:
2023/BZP 00020939/03/P
Po zmianie:
2023/BZP 00020939/05/P
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
I.CD. Sekcji III pkt 3.15)
7.Nie wszystkie powyższe żądania będziemy jednak mogli zawsze spełnić. Zakres przysługujących praw zależy bowiem zarówno od przesłanek prawnych uprawniających do przetwarzania danych, jak i często – sposobów ich gromadzenia. Ponieważ Państwa dane osobowe w Urzędzie Miasta Siemianowice Śląskie przetwarzane są wyłącznie w granicach wskazanych przepisami prawa.
W większości przypadków nie będziemy mogli zrealizować na przykład prawa do przenoszenia, czy prawa do usunięcia Pani/Pana danych.
8.Podanie danych osobowych jest obowiązkowe i wynika z przepisów prawa, konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
9.Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, 00-193 Warszawa,
ul. Stawki 2, tel. 22 531 03 00, kancelaria@uodo.gov.pl), gdy uzna Pan/Pani, że przetwarzanie danych osobowych dotyczących Pana/Pani, narusza przepisy RODO.
10.Pana/Pani dane osobowe nie będą przetwarzane w celu zautomatyzowanego podejmowania decyzji, nie będą profilowane oraz nie będą przekazywane do państwa trzeciego i organizacji międzynarodowych.
II.CD. Sekcji V pkt 5.11)
2.4.Zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w Rozdziale 9 SWZ (jeśli dotyczy);
Zobowiązanie musi być złożone w oryginale, w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę upoważnioną do reprezentowania podmiotu trzeciego, zgodnie ze sposobem reprezentacji, określonym w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej;
2.5.Kosztorys ofertowy (Załącznik do Oferty).
3.Zapisy ppkt 2) w pkt 2.2. powyżej w Sekcji V pkt 5.11), stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
4.Zapisy ppkt 1) i ppkt 2) oraz ppkt 3) w pkt 2.2. powyżej w Sekcji V pkt 5.11), stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp lub podwykonawcy niebędącego podmiotem udostępniającym zasoby na takich zasadach.
5.W przypadku zastosowania rozwiązań równoważnych w rozumieniu art. 101 ust. 4 ustawy, Wykonawca zobowiązany jest do ich wskazania w ofercie oraz do złożenia wraz z ofertą dokumentów potwierdzających, że oferowane rozwiązania równoważne spełniają wymagania Zamawiającego opisane w przedmiocie zamówienia. Jeżeli Wykonawca nie złoży ww. dokumentów lub złożone dokumenty będą niekompletne (nie potwierdzając w ten sposób równoważności oferty w zakresie opisanym w opisie przedmiotu zamówienia), Zamawiający nie będzie wzywał do ich złożenia/uzupełnienia.
II.Ofertę należy złożyć na Platformie do dnia 9.02.2023 r., do godziny 09:00:00.
III.Termin realizacji zamówienia: 5 miesięcy od dnia podpisania umowy.
Po zmianie:
I.CD. Sekcji III pkt 3.15)
7.Nie wszystkie powyższe żądania będziemy jednak mogli zawsze spełnić. Zakres przysługujących praw zależy bowiem zarówno od przesłanek prawnych uprawniających do przetwarzania danych, jak i często – sposobów ich gromadzenia. Ponieważ Państwa dane osobowe w Urzędzie Miasta Siemianowice Śląskie przetwarzane są wyłącznie w granicach wskazanych przepisami prawa.
W większości przypadków nie będziemy mogli zrealizować na przykład prawa do przenoszenia, czy prawa do usunięcia Pani/Pana danych.
8.Podanie danych osobowych jest obowiązkowe i wynika z przepisów prawa, konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
9.Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, 00-193 Warszawa,
ul. Stawki 2, tel. 22 531 03 00, kancelaria@uodo.gov.pl), gdy uzna Pan/Pani, że przetwarzanie danych osobowych dotyczących Pana/Pani, narusza przepisy RODO.
10.Pana/Pani dane osobowe nie będą przetwarzane w celu zautomatyzowanego podejmowania decyzji, nie będą profilowane oraz nie będą przekazywane do państwa trzeciego i organizacji międzynarodowych.
II.CD. Sekcji V pkt 5.11)
2.4.Zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w Rozdziale 9 SWZ (jeśli dotyczy);
Zobowiązanie musi być złożone w oryginale, w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę upoważnioną do reprezentowania podmiotu trzeciego, zgodnie ze sposobem reprezentacji, określonym w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej;
2.5.Kosztorys ofertowy (Załącznik do Oferty).
3.Zapisy ppkt 2) w pkt 2.2. powyżej w Sekcji V pkt 5.11), stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
4.Zapisy ppkt 1) i ppkt 2) oraz ppkt 3) w pkt 2.2. powyżej w Sekcji V pkt 5.11), stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp lub podwykonawcy niebędącego podmiotem udostępniającym zasoby na takich zasadach.
5.W przypadku zastosowania rozwiązań równoważnych w rozumieniu art. 101 ust. 4 ustawy, Wykonawca zobowiązany jest do ich wskazania w ofercie oraz do złożenia wraz z ofertą dokumentów potwierdzających, że oferowane rozwiązania równoważne spełniają wymagania Zamawiającego opisane w przedmiocie zamówienia. Jeżeli Wykonawca nie złoży ww. dokumentów lub złożone dokumenty będą niekompletne (nie potwierdzając w ten sposób równoważności oferty w zakresie opisanym w opisie przedmiotu zamówienia), Zamawiający nie będzie wzywał do ich złożenia/uzupełnienia.
II.Ofertę należy złożyć na Platformie do dnia 10.02.2023 r., do godziny 09:00:00.
III.Termin realizacji zamówienia: 5 miesięcy od dnia podpisania umowy.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2023-02-09 09:00
Po zmianie:
2023-02-10 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2023-02-09 09:30
Po zmianie:
2023-02-10 09:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2023-03-10
Po zmianie:
2023-03-11
INNE PRZETARGI Z SIEMIANOWIC ŚLĄSKICH
- Świadczenie całodobowej, stałej, bezpośredniej, fizycznej ochrony osób i mienia.
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego i wielorazowego użytku na potrzeby Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. Z.o.o.
- Dostawy materiałów opatrunkowych dla potrzeb Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z o. o.
- Montaż przeciwpożarowego wyłącznika prądu w budynku przy ul. Św. Barbary 18a wraz z przeprowadzeniem prób i badań potwierdzających prawidłowość jego działania zgodnie z decyzją PSP
- "Wymiana nawierzchni na wybranych odcinkach dróg gminnych - ul. Krucza"
- Montaż nawietrzaków okiennych i naściennych do stolarki okiennej
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont drogi nr 393026T w msc. Wronów o długości 869mb w km od 0+700 do 1+569
- Przebudowa dróg wewnętrznych (dojazdowych do pól)
- "Poprawa gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Wierzbica poprzez przebudowę: ujęcia wody w Polanach, Zalesicach i oczyszczalni ścieków wraz z przepompownią"
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1516 K Muszyna ul. Polna - Złockie polegająca na budowie chodnika w km 2+763 do 3+197 w m. Jastrzębik
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1542 K Łącko - Naszacowice w zakresie budowy chodnika wraz z odwodnieniem i robotami towarzyszącymi - etap I
- Budowa kancelarii dwu stanowiskowej Szklary, Obora w Oborze wraz z infrastrukturą towarzyszącą
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.