Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00067649/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-28
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00081895 z dnia 2021-06-14 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
˜Rozbudowa, rozwój i serwis systemu SOPF
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ˜Kujawsko-Pomorski Fundusz Rozwoju sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜REGON 366974655
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ˜Przedzamcze 8
1.5.2.) Miejscowość: ˜Toruń
1.5.3.) Kod pocztowy: ˜87-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.7.) Numer telefonu: ˜564756300
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ˜biuro@kpfr.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ˜www.kpfr.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
˜https://platformazakupowa.pl/pn/kpfr/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
˜Rozbudowa, rozwój i serwis systemu SOPF2.4.) Identyfikator postępowania: ˜ocds-148610-9e2dab15-be0c-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00081895
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
˜Kujawsko-Pomorski Fundusz Rozwoju 20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: ˜2021/BZP 00067649/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ˜KPFR/SOPF/1/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 85023,40 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
˜Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie usługi w zakresie rozbudowy i serwisu Systemu SOPF – System Obsługi Pośredników Finansowych. System do Obsługi Pośredników Finansowych (SOPF) stanowi platformę sprawozdawczą dla Pośredników Finansowych wybranych przez KPFR sp. z o.o. w Toruniu. System służy do rozliczania wsparcia udzielonego mikro, małym i średnim przedsiębiorcom przez Pośredników Finansowych w Województwie Kujawsko-Pomorskim. Architektura systemu oparta jest o stos technologiczny Java EE – serwer aplikacyjny, bazę danych i moduł kryptograficzny Szafir. Wszystkie świadczone usługi w ramach zamówienia powinny zapewniać bezpieczeństwo w zakresie przetwarzania oraz przechowywania danych osobowych zgodnie z wymaganiami Ogólnego Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119/1 z 04.05.2016 r. z późn. zm.), dalej „RODO”. Zamówienie podstawowe obejmuje:1) rozbudowę aplikacji SOPF obejmującą zaprojektowanie, dostawa oraz wdrożenie (instalacja, konfiguracja i uruchomienie) modułów oraz usprawnień do aplikacji SOPF; 2) prace rozwojowe w łącznym wymiarze do 50 roboczogodzin w okresie maksymalnie 12 miesięcy od zawarcia umowy (lub do wcześniejszego wyczerpania puli godzin), zgodnie z zapotrzebowaniem zgłoszonym przez Zamawiającego;3) serwisowanie i utrzymanie aplikacji SOPF w okresie 12 miesięcy od zawarcia umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72260000-5 - Usługi w zakresie oprogramowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48440000-4 - Pakiety oprogramowania do analizy finansowej i rachunkowości/księgowości
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
˜Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający podał kwotę jaką zamierza przeznaczyć na zamówienie i która wynosi: 95 071,62 zł brutto.Do upływu terminu składania ofert wpłynęła jedna oferta wykonawcy: Primigenius Maciej Kabaciński, Mariusz Klonowski, Bartosz Kubacki, Łukasz Szymański Spółka Cywilna, ul. Szubińska 1,86-005 Białe Błota; cena oferty: 178 842,00 zł brutto. Cena jedynej złożonej w postępowaniu oferty przewyższa kwotę jaką Zamawiający planował przeznaczyć na zamówienie. Jednocześnie Zamawiający nie może zwiększyć środków do wysokości określonej w złożonej ofercie. Tym samym zostały spełnione przesłanki unieważnienia postępowania w oparciu o art. art. 255 pkt. 3 ustawy pzp.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 178842,00
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 178842
2021-06-14 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Dostawa odczynników do systemu IR Biotyper wraz ze szczepami wzorcowymi (Zadanie Nr 1) oraz jałowych pojemników do badań mikrobiologicznych (Zadanie Nr 2).
- Ubezpieczenie mienia Szpitala Uniwersyteckiego nr 1 im. dr. A. Jurasza w Bydgoszczy
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na wykonanie termomodernizacji budynku przy ul. Skłodowskiej-Curie 16 w Toruniu wraz z pozostałymi robotami towarzyszącymi.
- Ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Łukowa
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu brygadowego z podwójną kabiną i skrzynią ładunkową na potrzeby Powiatowego Zarządu Dróg w Toruniu
- Zaprojektowanie oraz przebudowa ulicy Jasia i Małgosi w Toruniu
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług nadzoru autorskiego i serwisowych systemu InfoMedica firmy Asseco Poland S.A.
- Dostawa Sprzętu komputerowego oraz oprogramowania dla Wojskowego Instytutu Łączności - Państwowego Instytutu Badawczego.
- Nadzór autorski oraz opieka serwisowa oprogramowania komputerowego INFOMEDICA PLUS/AMMS PLUS
- Rozbudowa Systemu HIS Zamawiającego, poprzez dostawę i wdrożenie dodatkowych obszarów funkcjonalnych
- Usługa zaprojektowania strony internetowej o nazwie" Matchmaking Platform" wraz z wdrożeniem, przeprowadzeniem testów, uruchomieniem, gwarancją i wsparciem technicznym
- Utworzenie aplikacji użytkowej CENTRALNY ORGAN WIZOWY (COW) oraz przeprowadzenie niezbednej modernizacji aplikacji Systemu Pobyt.
więcej: Pakiety oprogramowania do analizy finansowej i rachunkowości/księgowości »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.