eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Wykonanie monitoringów siedlisk przyrodniczych i gatunków w opolskich obszarach Natura 2000 w latach 2021-2022



Ogłoszenie z dnia 2021-06-14


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00081855 z dnia 2021-06-14

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
˜Wykonanie monitoringów siedlisk przyrodniczych i gatunków w opolskich obszarach Natura 2000 w latach 2021-2022

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ˜REGIONALNA DYREKCJA OCHRONY ŚRODOWISKA W OPOLU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜REGON 160221317

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ˜ul. Firmowa 1

1.5.2.) Miejscowość: ˜Opole

1.5.3.) Kod pocztowy: ˜45-594

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ˜zampub.opole@rdos.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ˜http://opole.rdos.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

˜http://bip.opole.rdos.gov.pl/wykonanie-monitoringow-siedlisk-przyrodniczych-i-gatunkow-w-opolskich-obszarach-natura-2000-w-latach-2021-2022-2

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

˜Wykonanie monitoringów siedlisk przyrodniczych i gatunków w opolskich obszarach Natura 2000 w latach 2021-2022

2.4.) Identyfikator postępowania: ˜ocds-148610-ab16385a-a670-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00081855

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: ˜2021/BZP 00011984/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.9 Wykonanie 50 monitoringów przyrodniczych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: ˜2021/BZP 00041316/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ˜WOF.261.1.31.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 43080,08 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

˜Monitoring gatunków o kodach: A039 gęś zbożowa, A053 krzyżówka w obszarach Natura 2000: Zbiornik Turawa PLB160004, Zbiornik Otmuchowski PLB160003, Zbiornik Nyski PLB160002 oraz gatunek o kodzie A039 gęś zbożowa w obszarze Natura 2000 Grądy Odrzańskie PLB020002.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90710000-7 - Zarządzanie środowiskiem naturalnym

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90711500-9 - Monitoring środowiska naturalnego inny niż dotyczący branży budowlanej

90712400-5 - Usługi planowania strategii zarządzania zasobami naturalnymi lub ich ochrony

4.5.5.) Wartość części: 7478,86 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

˜Monitoring migrujących populacji ptaków o kodach: A179 śmieszka, A142 czajka, A160 kulik wielki, A145 biegus malutki, A149 biegus zmienny w obszarze Natura 2000 Zbiornik Nyski PLB160002; migrujących populacji ptaków o kodach: A142 czajka, A160 kulik wielki w obszarze Natura 2000 Zbiornik Otmuchowski PLB160003; migrujących populacji ptaków o kodach: A145 biegus malutki, A197 rybitwa czarna w obszarze Natura 2000 Zbiornik Turawa PLB160004

4.5.3.) Główny kod CPV: 90710000-7 - Zarządzanie środowiskiem naturalnym

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90711500-9 - Monitoring środowiska naturalnego inny niż dotyczący branży budowlanej

90712400-5 - Usługi planowania strategii zarządzania zasobami naturalnymi lub ich ochrony

4.5.5.) Wartość części: 15849,19 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

˜Monitoring gatunku o kodzie 1355 wydra w obszarze Natura 2000 Bory Niemodlińskie PLH160005.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90710000-7 - Zarządzanie środowiskiem naturalnym

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90711500-9 - Monitoring środowiska naturalnego inny niż dotyczący branży budowlanej

90712400-5 - Usługi planowania strategii zarządzania zasobami naturalnymi lub ich ochrony

4.5.5.) Wartość części: 13849,59 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

˜Monitoring gatunku owada o kodzie 1084 pachnica dębowa w obszarach Natura 2000: Lasy Barucickie PLH160009 i Łęg Zdzieszowicki PLH160011.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90710000-7 - Zarządzanie środowiskiem naturalnym

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90711500-9 - Monitoring środowiska naturalnego inny niż dotyczący branży budowlanej

90712400-5 - Usługi planowania strategii zarządzania zasobami naturalnymi lub ich ochrony

4.5.5.) Wartość części: 3902,44 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

˜Monitoring gatunków nietoperzy: podkowiec mały kolonia letnia w obszarze Natura 2000 Góry Opawskie PLH160007.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90711500-9 - Monitoring środowiska naturalnego inny niż dotyczący branży budowlanej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90710000-7 - Zarządzanie środowiskiem naturalnym

90712400-5 - Usługi planowania strategii zarządzania zasobami naturalnymi lub ich ochrony

4.5.5.) Wartość części: 2000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10949

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19311

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10949

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ˜Tomasz Biwo

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜brak danych

7.3.3) Ulica: ˜ul. Wieczorka 6B/4

7.3.4) Miejscowość: ˜Pyskowice

7.3.5) Kod pocztowy: ˜44-120

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10949

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-04-04

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

˜Nie złożono żadnej oferty dla części II.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7995

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7995

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7995

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ˜Firma usługowa ECO-HELP Sabina Klich

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜8733172853

7.3.3) Ulica: ˜ul. Krzyska 186

7.3.4) Miejscowość: ˜Tarnów

7.3.5) Kod pocztowy: ˜33-103

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7995

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-04-04

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5482

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5482

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5482

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ˜Tomasz Biwo

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜brak danych

7.3.3) Ulica: ˜ul. Wieczorka 6B/4

7.3.4) Miejscowość: ˜Pyskowice

7.3.5) Kod pocztowy: ˜44-120

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5482

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: ˜119 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

˜W postępowaniu złożono tylko 1 ofertę, którą odrzucono z art. 224 ust. 6 ustawy Pzp

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 467,40

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 467,4

2021-06-14 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.