Ogłoszenie z dnia 2025-01-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00069356/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-28
- 2025/BZP 00167940/01 - Wynik z dnia 2025-03-28
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Nadzór inwestorski nad realizacją zadania pn. „Przebudowa i modernizacja infrastruktury sportowej w Sieradzu”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTO SIERADZ
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934335
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: plac Wojewódzki 1
1.4.2.) Miejscowość: Sieradz
1.4.3.) Kod pocztowy: 98-200
1.4.4.) Województwo: łódzkie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@umsieradz.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.umsieradz.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00081824
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-01-31
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00069356
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
a) sytuacja ekonomiczna lub finansowa
Dla każdej części:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z sumą ubezpieczenia na kwotę minimum 200.000,00 złotych (suma gwarancyjna).
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek zostanie uznany za spełniony, gdy jeden z nich samodzielnie, niektórzy z nich w części bądź łącznie wykażą się posiadaniem ubezpieczenia na kwotę minimum 200.000,00 złotych.
W przypadku ubiegania się przez Wykonawcę lub Wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia o więcej niż jedną część zamówienia, Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy jeden z nich samodzielnie, niektórzy z nich w części bądź łącznie wykażą się posiadaniem ubezpieczenia na kwotę minimum 200.000,00 złotych.
b) zdolność techniczna lub zawodowa
Część 1
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli
Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, należycie wykonał lub wykonuje:
- co najmniej 1 usługę polegającą na pełnieniu nadzoru inwestorskiego w branży konstrukcyjno-budowlanej, sanitarnej i elektrycznej nad wykonaniem budowy/modernizacji/rozbudowy/przebudowy/nadbudowy/remontu sali gimnastycznej lub innego budynku na cele sportowe o kubaturze min. 7.000 m³,
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek zostanie uznany za spełniony, gdy co najmniej jeden z nich wykaże się posiadaniem zdolności w pełnym zakresie (wykonaniem określonej wyżej usługi w pełnym zakresie) i wykona usługę, do realizacji której te zdolności są wymagane.
Wykonawca wykaże, że dysponuje osobą mogącą pełnić funkcję:
- inspektora nadzoru branży budowlanej i posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, wykształcenie co najmniej wyższe techniczne oraz minimum 5 lat doświadczenia zawodowego na stanowisku wymagającym posiadania uprawnień do kierowania robotami budowlanymi (liczone od dnia uzyskania uprawnień budowlanych) i posiadającego doświadczenie przy pełnieniu co najmniej 1 nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem budowy/modernizacji/rozbudowy/przebudowy/nadbudowy lub remontu lub sali gimnastycznej lub innego budynku na cele sportowe o kubaturze min. 7.000 m³,
- inspektora nadzoru branży sanitarnej i posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, wykształcenie co najmniej średnie techniczne oraz minimum 3 lata doświadczenia zawodowego na stanowisku wymagającym posiadania uprawnień do kierowania robotami budowlanymi (liczone od dnia uzyskania uprawnień budowlanych).
- inspektora nadzoru branży elektrycznej i posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, wykształcenie co najmniej średnie techniczne oraz minimum 3 lata doświadczenia zawodowego na stanowisku wymagającym posiadania uprawnień do kierowania robotami budowlanymi (liczone od dnia uzyskania uprawnień budowlanych).
Zamawiający wyraża zgodę, by w celu wykazania spełnienia niniejszego warunku Wykonawca wskazał tę samą osobę do pełnienia więcej niż jednej funkcji.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie warunek zostanie uznany za spełniony, gdy co najmniej jeden z nich wykaże się dysponowaniem wymaganymi osobami.
Część 2
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli
Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, należycie wykonał lub wykonuje co najmniej:
1 usługę polegającą na pełnieniu nadzoru inwestorskiego w branży konstrukcyjno-budowlanej, sanitarnej i elektrycznej nad wykonaniem budowy/rozbudowy/przebudowy/modernizacji/remontu boiska o nawierzchni z trawy syntetycznej,
- 1 usługę polegającą na pełnieniu nadzoru inwestorskiego w branży konstrukcyjno-budowlanej, sanitarnej i elektrycznej nad wykonaniem budowy/rozbudowy/przebudowy/modernizacji/remontu boiska o nawierzchni z trawy naturalnej.
Zamawiający wyraża zgodę, by w celu wykazania spełnienia niniejszego warunku Wykonawca przedstawił jedną usługę zawierającą wszystkie wymagane elementy.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek zostanie uznany za spełniony, gdy co najmniej jeden z nich wykaże się posiadaniem zdolności w pełnym zakresie (wykonaniem określonej wyżej usługi w pełnym zakresie) i wykona usługę, do realizacji której te zdolności są wymagane.
Wykonawca wykaże, że dysponuje osobą mogącą pełnić funkcję:
- inspektora nadzoru branży budowlanej i posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, wykształcenie co najmniej wyższe techniczne oraz minimum 5 lat doświadczenia zawodowego na stanowisku wymagającym posiadania uprawnień do kierowania robotami budowlanymi (liczone od dnia uzyskania uprawnień budowlanych) i posiadającego doświadczenie przy pełnieniu co najmniej 1 nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem budowy/rozbudowy/przebudowy/modernizacji/remontu boiska o nawierzchni z trawy syntetycznej,
- inspektora nadzoru branży sanitarnej i posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, wykształcenie co najmniej średnie techniczne oraz minimum 3 lata doświadczenia zawodowego na stanowisku wymagającym posiadania uprawnień do kierowania robotami budowlanymi (liczone od dnia uzyskania uprawnień budowlanych).
- inspektora nadzoru branży elektrycznej i posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, wykształcenie co najmniej średnie techniczne oraz minimum 3 lata doświadczenia zawodowego na stanowisku wymagającym posiadania uprawnień do kierowania robotami budowlanymi (liczone od dnia uzyskania uprawnień budowlanych).
Zamawiający wyraża zgodę, by w celu wykazania spełnienia niniejszego warunku Wykonawca wskazał tę samą osobę do pełnienia więcej niż jednej funkcji.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek zostanie uznany za spełniony, gdy co najmniej jeden z nich wykaże się posiadaniem zdolności dotyczącej obydwu usług w pełnym zakresie (wykonaniem obydwu określonych wyżej usług w pełnym zakresie) i wykona usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane, zaś łącznie Wykonawcy wykażą się posiadaniem zdolności w całości (wykonaniem obydwu określonych wyżej usług w pełnym zakresie).
Część 3
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli
Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, należycie wykonał lub wykonuje:
- co najmniej 1 usługę polegającą na pełnieniu nadzoru inwestorskiego w branży konstrukcyjno-budowlanej, sanitarnej i elektrycznej nad wykonaniem rozbudowy/przebudowy/nadbudowy lub budowy sali gimnastycznej lub innego budynku na cele sportowe o kubaturze min. 7.000 m³,
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek zostanie uznany za spełniony, gdy co najmniej jeden z nich wykaże się posiadaniem zdolności w pełnym zakresie (wykonaniem określonej wyżej usługi w pełnym zakresie) i wykona usługę, do realizacji której te zdolności są wymagane.
Wykonawca wykaże, że dysponuje osobą mogącą pełnić funkcję:
- inspektora nadzoru branży budowlanej i posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, wykształcenie co najmniej wyższe techniczne oraz minimum 5 lat doświadczenia zawodowego na stanowisku wymagającym posiadania uprawnień do kierowania robotami budowlanymi (liczone od dnia uzyskania uprawnień budowlanych) i posiadającego doświadczenie przy pełnieniu co najmniej 1 nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem budowy/modernizacji/rozbudowy/przebudowy/nadbudowy lub remontu lub sali gimnastycznej lub innego budynku na cele sportowe o kubaturze min. 7.000 m³,
- inspektora nadzoru branży sanitarnej i posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, wykształcenie co najmniej średnie techniczne oraz minimum 3 lata doświadczenia zawodowego na stanowisku wymagającym posiadania uprawnień do kierowania robotami budowlanymi (liczone od dnia uzyskania uprawnień budowlanych).
- inspektora nadzoru branży elektrycznej i posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, wykształcenie co najmniej średnie techniczne oraz minimum 3 lata doświadczenia zawodowego na stanowisku wymagającym posiadania uprawnień do kierowania robotami budowlanymi (liczone od dnia uzyskania uprawnień budowlanych).
- inspektora nadzoru inwestorskiego w branży drogowej i osoba ta posiada uprawnienia budowlane w specjalności drogowej lub konstrukcyjno-budowlanej, jeżeli w zakresie tej specjalności mieszczą się obiekty drogowe, wykształcenie co najmniej średnie techniczne, oraz minimum 3 lata doświadczenia zawodowego na stanowisku wymagającym posiadania uprawnień do kierowania robotami budowlanymi (liczone od dnia uzyskania uprawnień budowlanych). Zamawiający wyraża zgodę, by w celu wykazania spełnienia niniejszego warunku Wykonawca wskazał tę samą osobę do pełnienia więcej niż jednej funkcji.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie warunek zostanie uznany za spełniony, gdy co najmniej jeden z nich wykaże się dysponowaniem wymaganymi osobami.
Po zmianie:
a) sytuacja ekonomiczna lub finansowa
Dla każdej części:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z sumą ubezpieczenia na kwotę minimum 200.000,00 złotych (suma gwarancyjna).
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek zostanie uznany za spełniony, gdy jeden z nich samodzielnie, niektórzy z nich w części bądź łącznie wykażą się posiadaniem ubezpieczenia na kwotę minimum 200.000,00 złotych.
W przypadku ubiegania się przez Wykonawcę lub Wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia o więcej niż jedną część zamówienia, Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy jeden z nich samodzielnie, niektórzy z nich w części bądź łącznie wykażą się posiadaniem ubezpieczenia na kwotę minimum 200.000,00 złotych.
b) zdolność techniczna lub zawodowa
Część 1
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli
Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, należycie wykonał lub wykonuje:
- co najmniej 1 usługę polegającą na pełnieniu nadzoru inwestorskiego w branży konstrukcyjno-budowlanej, sanitarnej i elektrycznej nad wykonaniem budowy/modernizacji/rozbudowy/przebudowy/nadbudowy/remontu sali gimnastycznej lub innego budynku na cele sportowe o kubaturze min. 7.000 m³,
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek zostanie uznany za spełniony, gdy co najmniej jeden z nich wykaże się posiadaniem zdolności w pełnym zakresie (wykonaniem określonej wyżej usługi w pełnym zakresie) i wykona usługę, do realizacji której te zdolności są wymagane.
Wykonawca wykaże, że dysponuje osobą mogącą pełnić funkcję:
- inspektora nadzoru branży budowlanej i posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, wykształcenie co najmniej wyższe techniczne oraz minimum 5 lat doświadczenia zawodowego na stanowisku wymagającym posiadania uprawnień do kierowania robotami budowlanymi (liczone od dnia uzyskania uprawnień budowlanych) i posiadającego doświadczenie przy pełnieniu co najmniej 1 nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem budowy/modernizacji/rozbudowy/przebudowy/nadbudowy lub remontu lub sali gimnastycznej lub innego budynku na cele sportowe o kubaturze min. 7.000 m³,
- inspektora nadzoru branży sanitarnej i posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, wykształcenie co najmniej średnie techniczne oraz minimum 3 lata doświadczenia zawodowego na stanowisku wymagającym posiadania uprawnień do kierowania robotami budowlanymi (liczone od dnia uzyskania uprawnień budowlanych).
- inspektora nadzoru branży elektrycznej i posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, wykształcenie co najmniej średnie techniczne oraz minimum 3 lata doświadczenia zawodowego na stanowisku wymagającym posiadania uprawnień do kierowania robotami budowlanymi (liczone od dnia uzyskania uprawnień budowlanych).
Zamawiający wyraża zgodę, by w celu wykazania spełnienia niniejszego warunku Wykonawca wskazał tę samą osobę do pełnienia więcej niż jednej funkcji.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie warunek zostanie uznany za spełniony, gdy co najmniej jeden z nich wykaże się dysponowaniem wymaganymi osobami.
Część 2
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli
Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, należycie wykonał lub wykonuje co najmniej:
1 usługę polegającą na pełnieniu nadzoru inwestorskiego w branży konstrukcyjno-budowlanej, sanitarnej i elektrycznej nad wykonaniem budowy/rozbudowy/przebudowy/modernizacji/remontu boiska o nawierzchni z trawy syntetycznej,
- 1 usługę polegającą na pełnieniu nadzoru inwestorskiego w branży konstrukcyjno-budowlanej, sanitarnej i elektrycznej nad wykonaniem budowy/rozbudowy/przebudowy/modernizacji/remontu boiska o nawierzchni z trawy naturalnej.
Zamawiający wyraża zgodę, by w celu wykazania spełnienia niniejszego warunku Wykonawca przedstawił jedną usługę zawierającą wszystkie wymagane elementy.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek zostanie uznany za spełniony, gdy co najmniej jeden z nich wykaże się posiadaniem zdolności w pełnym zakresie (wykonaniem określonej wyżej usługi w pełnym zakresie) i wykona usługę, do realizacji której te zdolności są wymagane.
Wykonawca wykaże, że dysponuje osobą mogącą pełnić funkcję:
- inspektora nadzoru branży budowlanej i posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, wykształcenie co najmniej wyższe techniczne oraz minimum 5 lat doświadczenia zawodowego na stanowisku wymagającym posiadania uprawnień do kierowania robotami budowlanymi (liczone od dnia uzyskania uprawnień budowlanych) i posiadającego doświadczenie przy pełnieniu co najmniej 1 nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem budowy/rozbudowy/przebudowy/modernizacji/remontu boiska o nawierzchni z trawy syntetycznej,
- inspektora nadzoru branży sanitarnej i posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, wykształcenie co najmniej średnie techniczne oraz minimum 3 lata doświadczenia zawodowego na stanowisku wymagającym posiadania uprawnień do kierowania robotami budowlanymi (liczone od dnia uzyskania uprawnień budowlanych).
- inspektora nadzoru branży elektrycznej i posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, wykształcenie co najmniej średnie techniczne oraz minimum 3 lata doświadczenia zawodowego na stanowisku wymagającym posiadania uprawnień do kierowania robotami budowlanymi (liczone od dnia uzyskania uprawnień budowlanych).
Zamawiający wyraża zgodę, by w celu wykazania spełnienia niniejszego warunku Wykonawca wskazał tę samą osobę do pełnienia więcej niż jednej funkcji.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek zostanie uznany za spełniony, gdy co najmniej jeden z nich wykaże się posiadaniem zdolności dotyczącej obydwu usług w pełnym zakresie (wykonaniem obydwu określonych wyżej usług w pełnym zakresie) i wykona usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane, zaś łącznie Wykonawcy wykażą się posiadaniem zdolności w całości (wykonaniem obydwu określonych wyżej usług w pełnym zakresie).
Część 3
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli
Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, należycie wykonał lub wykonuje:
- co najmniej 1 usługę polegającą na pełnieniu nadzoru inwestorskiego w branży konstrukcyjno-budowlanej, sanitarnej i elektrycznej nad wykonaniem rozbudowy/przebudowy/nadbudowy lub budowy sali gimnastycznej lub innego budynku na cele sportowe o kubaturze min. 7.000 m³,
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek zostanie uznany za spełniony, gdy co najmniej jeden z nich wykaże się posiadaniem zdolności w pełnym zakresie (wykonaniem określonej wyżej usługi w pełnym zakresie) i wykona usługę, do realizacji której te zdolności są wymagane.
Wykonawca wykaże, że dysponuje osobą mogącą pełnić funkcję:
- inspektora nadzoru branży budowlanej i posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, wykształcenie co najmniej wyższe techniczne oraz minimum 5 lat doświadczenia zawodowego na stanowisku wymagającym posiadania uprawnień do kierowania robotami budowlanymi (liczone od dnia uzyskania uprawnień budowlanych) i posiadającego doświadczenie przy pełnieniu co najmniej 1 nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem budowy/modernizacji/rozbudowy/przebudowy/nadbudowy lub remontu lub sali gimnastycznej lub innego budynku na cele sportowe o kubaturze min. 7.000 m³,
- inspektora nadzoru branży sanitarnej i posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, wykształcenie co najmniej średnie techniczne oraz minimum 3 lata doświadczenia zawodowego na stanowisku wymagającym posiadania uprawnień do kierowania robotami budowlanymi (liczone od dnia uzyskania uprawnień budowlanych).
- inspektora nadzoru branży elektrycznej i posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, wykształcenie co najmniej średnie techniczne oraz minimum 3 lata doświadczenia zawodowego na stanowisku wymagającym posiadania uprawnień do kierowania robotami budowlanymi (liczone od dnia uzyskania uprawnień budowlanych).
- inspektora nadzoru inwestorskiego w branży drogowej i osoba ta posiada uprawnienia budowlane w specjalności drogowej lub konstrukcyjno-budowlanej, jeżeli w zakresie tej specjalności mieszczą się obiekty drogowe, wykształcenie co najmniej średnie techniczne, oraz minimum 3 lata doświadczenia zawodowego na stanowisku wymagającym posiadania uprawnień do kierowania robotami budowlanymi (liczone od dnia uzyskania uprawnień budowlanych). Zamawiający wyraża zgodę, by w celu wykazania spełnienia niniejszego warunku Wykonawca wskazał tę samą osobę do pełnienia więcej niż jednej funkcji.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie warunek zostanie uznany za spełniony, gdy co najmniej jeden z nich wykaże się dysponowaniem wymaganymi osobami.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.7. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
Zamawiający wymaga złożenia:
a) dokumentów potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego,
b) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.
Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług, wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz dotyczy usług, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, w których wykonywaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy.
Wykaz usług dla części nr 1 zamówienia należy sporządzić wg załącznika nr 4
Wykaz usług dla części nr 2 zamówienia należy sporządzić wg załącznika nr 4a
Wykaz usług dla części nr 3 zamówienia należy sporządzić wg załącznika nr 4b
c) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji części nr 1 zamówienia należy sporządzić wg załącznika nr 5,
Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji części nr 2 zamówienia należy sporządzić wg załącznika nr 5a.
Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji części nr 3 zamówienia należy sporządzić wg załącznika nr 5b.
Po zmianie:
Zamawiający wymaga złożenia:
a) dokumentów potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego,
b) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.
Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług, wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz dotyczy usług, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, w których wykonywaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy.
Wykaz usług dla części nr 1 zamówienia należy sporządzić wg załącznika nr 4
Wykaz usług dla części nr 2 zamówienia należy sporządzić wg załącznika nr 4a
Wykaz usług dla części nr 3 zamówienia należy sporządzić wg załącznika nr 4b
c) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji części nr 1 zamówienia należy sporządzić wg załącznika nr 5,
Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji części nr 2 zamówienia należy sporządzić wg załącznika nr 5a.
Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji części nr 3 zamówienia należy sporządzić wg załącznika nr 5b.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.4.1. Informacje dotyczące wadium Przed zmianą:
1. Przystępując do niniejszego postępowania, każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium:
a) na część nr 1 zamówienia w wysokości 1.500,00 złotych (słownie złotych: jeden tysiąc pięćset 00/100),
b) na część nr 2 zamówienia w wysokości 1.300,00 złotych (słownie złotych: jeden tysiąc trzysta 00/100).
b) na część nr 3 zamówienia w wysokości 2.100,00 złotych (słownie złotych: dwa tysiące sto 00/100).
Niezależnie od ilości ofert składanych przez Wykonawcę, wadium należy wnieść oddzielnie dla każdej części zamówienia.
2. Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą, tj. od dnia złożenia oferty do dnia 06.03.2025 r.
3. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu,
b) gwarancjach bankowych,
c) gwarancjach ubezpieczeniowych,
d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000 r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2024 r. poz. 419 z późniejszymi zmianami) - dalej u.p.a.r.p.
4. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.
Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego Bank PKO BP nr 86 1020 4564 0000 5502 0040 9680 z podaniem tytułu:
a) wadium na część nr 1 zamówienia - nadzór inwestorski nad realizacją zadania pn. „Przebudowa i modernizacja sali gimnastycznej wraz z rozbudową budynku MOSIR w Sieradzu o zaplecze magazynowe oraz budowa hali do tenisa i squasha na terenie MOSIR w Sieradzu w trybie „zaprojektuj i wybuduj”,
b) wadium na część nr 2 zamówienia - nadzór inwestorski nad realizacją zadania pn. „Rozbudowa i przebudowa istniejącego kompleksu sportowego przy Szkole Podstawowej nr 10 im. Bolesława Zwolińskiego w Sieradzu”,
c) wadium na część nr 3 zamówienia - nadzór inwestorski nad realizacją zadania pn. „Rozbudowa i modernizacja sali gimnastycznej w budynku przy ul. Rycerskiej 4 Szkoły Podstawowej nr 1 w Sieradzu”.
5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego.
6. Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu.
Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna:
a) musi posiadać ważność co najmniej do końca terminu związania Wykonawcy złożoną przez niego ofertą,
b) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone
w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
c) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, musi zabezpieczać działania i zaniechania wszystkich Wykonawców, tj. jednoznacznie wskazywać, że obejmuje swoim zakresem podmiotowym wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
7. Gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa powinna być nieodwołalna i bezwarunkowa oraz płatna na pierwsze żądanie.
8. W przypadku gdy Wykonawca nie wniósł wadium, lub wniósł je w sposób nieprawidłowy, lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą bądź złożył wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.
Po zmianie:
1. Przystępując do niniejszego postępowania, każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium:
a) na część nr 1 zamówienia w wysokości 1.500,00 złotych (słownie złotych: jeden tysiąc pięćset 00/100),
b) na część nr 2 zamówienia w wysokości 1.300,00 złotych (słownie złotych: jeden tysiąc trzysta 00/100).
b) na część nr 3 zamówienia w wysokości 2.100,00 złotych (słownie złotych: dwa tysiące sto 00/100).
Niezależnie od ilości ofert składanych przez Wykonawcę, wadium należy wnieść oddzielnie dla każdej części zamówienia.
2. Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą, tj. od dnia złożenia oferty do dnia 07.03.2025 r.
3. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu,
b) gwarancjach bankowych,
c) gwarancjach ubezpieczeniowych,
d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000 r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2024 r. poz. 419 z późniejszymi zmianami) - dalej u.p.a.r.p.
4. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.
Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego Bank PKO BP nr 86 1020 4564 0000 5502 0040 9680 z podaniem tytułu:
a) wadium na część nr 1 zamówienia - nadzór inwestorski nad realizacją zadania pn. „Przebudowa i modernizacja sali gimnastycznej wraz z rozbudową budynku MOSIR w Sieradzu o zaplecze magazynowe oraz budowa hali do tenisa i squasha na terenie MOSIR w Sieradzu w trybie „zaprojektuj i wybuduj”,
b) wadium na część nr 2 zamówienia - nadzór inwestorski nad realizacją zadania pn. „Rozbudowa i przebudowa istniejącego kompleksu sportowego przy Szkole Podstawowej nr 10 im. Bolesława Zwolińskiego w Sieradzu”,
c) wadium na część nr 3 zamówienia - nadzór inwestorski nad realizacją zadania pn. „Rozbudowa i modernizacja sali gimnastycznej w budynku przy ul. Rycerskiej 4 Szkoły Podstawowej nr 1 w Sieradzu”.
5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego.
6. Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu.
Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna:
a) musi posiadać ważność co najmniej do końca terminu związania Wykonawcy złożoną przez niego ofertą,
b) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone
w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
c) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, musi zabezpieczać działania i zaniechania wszystkich Wykonawców, tj. jednoznacznie wskazywać, że obejmuje swoim zakresem podmiotowym wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
7. Gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa powinna być nieodwołalna i bezwarunkowa oraz płatna na pierwsze żądanie.
8. W przypadku gdy Wykonawca nie wniósł wadium, lub wniósł je w sposób nieprawidłowy, lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą bądź złożył wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-02-05 10:00
Po zmianie:
2025-02-06 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-02-05 10:30
Po zmianie:
2025-02-06 10:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2025-03-06
Po zmianie:
2025-03-07
INNE PRZETARGI Z SIERADZA
- "Opracowanie dokumentacji technicznej dla zadania pn.: Modernizacja drogi powiatowej Brąszewice - Pipie"
- "Przebudowa odcinka drogi powiatowej w miejscowości Orzeżyn poprzez wykonanie wymiany nawierzchni"
- Rozbudowa instalacji Systemu Sygnalizacji Pożaru (SSP) w obiekcie Sądu Rejonowego w Zduńskiej Woli, ul. Żeromskiego 19
- Przebudowa odcinka kanału deszczowego przy ul. Łokietka w Sieradzu
- Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych i pochodzących z prowadzenia działalności gospodarczej
- Budowa instalacji fotowoltaicznej dla budynku Sądu Okręgowego w Sieradzu oraz budynku Sądu Rejonowego w Zduńskiej Woli
więcej: przetargi w Sieradzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu nad realizacją inwestycji pn.: "EW Pilchowice I Modernizacja Obiektów Zbiornika Wodnego"
- PEŁNIENIE NADZORU INWESTORSKIEGO nad realizacją robót drogowych.
- ZP-22/25 Wykonanie dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych dla cz. II piętra Segm. A dla potrzeb Pracowni Endoskopii i Kolonoskopii SSM sp. z o.o w restrukturyzacji,
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: ,,Termomodernizacja i poprawa efektywności energetycznej budynków szkół Powiatu Hrubieszowskiego - etap I"
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie branży drogowej przy realizacji zadania inwestycyjnego
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie branży budowlanej przy realizacji zadania inwestycyjnego.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.