Ogłoszenie z dnia 2023-02-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu gospodarstwa domowego w podziale na części dla Wydziału Matematyki i Nauk Informacyjnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POLITECHNIKA WARSZAWSKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001554
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: PLAC POLITECHNIKI 1
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-661
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 22 234 7674
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: agnieszka.anucinska@pw.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.pw.edu.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu gospodarstwa domowego w podziale na części dla Wydziału Matematyki i Nauk Informacyjnych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-10ffcbb6-a3c4-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00081812
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
W celu realizacji powyższego zamówienia Zamawiający przeprowadził postępowanie w trybie podstawowym bez negocjacji na podstawie art. 275 pkt. 1 (nr postępowania: WMiNI/PP-13/2022) pn. Dostawa sprzętu gospodarstwa domowego w podziale na dla Wydziału Matematyki i Nauk Informacyjnych:
Część 1: Dostawa chłodziarko-zamrażarki,
Część 2: Dostawa kuchenki mikrofalowej i czajnika
Część 3: Dostawa ekspresu do kawy
W zakresie Części 1, 2, 3 nikt nie złożył żadnej oferty. Każda z wymienionych części została unieważniona na podstawie art. 255 pkt.1 ustawy Pzp
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WMiNI/PP-16/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 3758,37 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa chłodziarko-zamrażarki.2. Przedmiot zamówienia będzie realizowany zgodnie z wymaganiami określonymi w Formularzu wymaganych warunków technicznych (Załącznik nr 1. 1 do Zaproszenia) oraz w Projekcie umowy (Załącznik nr 2 do Zaproszenia).
4.5.3.) Główny kod CPV: 39710000-2 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39711100-0 - Chłodziarki i zamrażarki
4.5.5.) Wartość części: 1926,49 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa kuchenki mikrofalowej i czajnika.2. Przedmiot zamówienia będzie realizowany zgodnie z wymaganiami określonymi w Formularzu wymaganych warunków technicznych (Załącznik nr 1. 2 do Zaproszenia) oraz w Projekcie umowy (Załącznik nr 2 do Zaproszenia).
4.5.3.) Główny kod CPV: 39710000-2 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39711362-4 - Kuchenki mikrofalowe
4.5.5.) Wartość części: 708,32 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa ekspresu do kawy.2. Przedmiot zamówienia będzie realizowany zgodnie z wymaganiami określonymi w Formularzu wymaganych warunków technicznych (Załącznik nr 1. 3 do Zaproszenia) oraz w Projekcie umowy (Załącznik nr 2 do Zaproszenia).
4.5.3.) Główny kod CPV: 39710000-2 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39711310-5 - Elektryczne zaparzacze do kawy
4.5.5.) Wartość części: 1987,99 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1926,49 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: VIDAL R.W. Piórek Spółka Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5213458702
7.3.3) Ulica: Kwiatowa 9
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-579
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"VIDAL" R. W. PIÓREK SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"VIDAL" R. W. PIÓREK SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1926,49 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-02-19Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 708,32 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: VIDAL R.W. Piórek Spółka Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5213458702
7.3.3) Ulica: Kwiatowa 9
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-579
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"VIDAL" R. W. PIÓREK SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"VIDAL" R. W. PIÓREK SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 708,32 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-02-19Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1987,99 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: VIDAL R.W. Piórek Spółka Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5213458702
7.3.3) Ulica: Kwiatowa 9
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-579
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"VIDAL" R. W. PIÓREK SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"VIDAL" R. W. PIÓREK SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1987,99 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-02-19SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Zakup i dostawa obiektywu do projektora będącego w posiadaniu Teatru Polskiego im. Arnolda Szyfmana w Warszawie
- Przedłużenie do 31.12.2027 r. subskrypcji na posiadane przez Zamawiającego oprogramowanie EDR (ang. Endpoint Detection and Response)
- Przegląd i naprawa systemu ASTKZ zbiornika Racibórz Dolny
- Dostawa oprogramowania komputerowego
- WYKONANIE ZEWNĘTRZNEJ HYDROIZOLACJI ŚCIAN FUNDAMENTOWYCH W RAMACH INWESTYCJI pn. PRZEBUDOWA BUDYNKU MAGAZYNOWO BIUROWEGO PRZY UL. KRUCZKOWSKIEGO 12C W WARSZAWIE BEZ ZMIANY FUNKCJI
- Kontrola jakości przesiewowych badań cytologicznych oraz mammograficznych w ramach zadania "Poprawa jakości realizowanych w Polsce badań przesiewowych".
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia dla Szkoły Podstawowej w Starych Skoszewach
- "Utworzenie 32 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022- 2029- edycja 1 w Żłobku Miejskim w Terespolu, działka ewidencyjna nr 714/17,obręb Terespol, 21-550 Terespol"
- Zakup, dostawa i montaż mebli i wyposażenia wnętrz oraz sprzętu AGD do Muzeum Biwy Warszawskiej w Ossowie.
- Dostawa wyposażenia w ramach zadania pn. "Utworzenie instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3"
- Dostawa sprzętu gospodarstwa domowego dla Wydziału Zarządzania Politechniki Warszawskiej
- Dostawa wyposażenia żłobka w Witanowicach i Woźnikach w celu utworzenia nowych miejsc opieki żłobkowej w ramach Programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 Aktywny Maluch 2022-2029
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.