Ogłoszenie z dnia 2021-06-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00048661/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-07
- 2021/BZP 00081901/01 - Modyfikacja z dnia 2021-06-14
- 2021/BZP 00081608/02 - Wynik z dnia 2021-06-14
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00081608 z dnia 2021-06-14 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
˜Dostawy mięsa drobiowego i wędlin
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ˜SZKOŁA POLICJI W PILE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜REGON 570290663
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ˜Plac Staszica 7
1.5.2.) Miejscowość: ˜Piła
1.5.3.) Kod pocztowy: ˜64-920
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.7.) Numer telefonu: ˜47 774 21 11
1.5.8.) Numer faksu: ˜47 774 23 24
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ˜zamowienia@sppila.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ˜www.pila.szkolapolicji.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
˜https://platformazakupowa.pl/pn/sp_pila1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
˜Szkolenie Policji
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
˜Dostawy mięsa drobiowego i wędlin2.4.) Identyfikator postępowania: ˜ocds-148610-f2a7c770-aefe-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00081608
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: ˜2021/BZP 00023159/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawy wędlin
1.2.5 Dostawy mięsa drobiowego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: ˜2021/BZP 00048661/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ˜65/JZ-34/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 224000,00 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
˜Część nr 1 - dostawa mięsa drobiowego w orientacyjnej ilości – 7790 kg do Szkoły Policji w Pile. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 2a do SWZ – mięso drobiowe . Dostawy towaru odbywać się będą 5 razy w tygodniu od poniedziałku do piątku w godz. 6:00 do 9:00 na koszt i ryzyko Wykonawcy. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może wymagać od Wykonawcy realizacji dostaw również w soboty w godz. 6:00 do 9:00. Planowany termin pierwszej dostawy: 1 czerwca 2021 r. Miejsce wykonania zamówienia: magazyn żywnościowy Sekcji Żywnościowej Szkoły Policji w Pile, Plac Staszica 3, 64-920 Piła.4.5.3.) Główny kod CPV: 15112100-7 - Świeży drób
4.5.5.) Wartość części: 74000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
˜Część nr 2 - dostawa wędlin w orientacyjnej ilości – 8970 kg do Szkoły Policji w Pile. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 2b do SWZ- wędliny. Dostawy towaru odbywać się będą 5 razy w tygodniu od poniedziałku do piątku w godz. 6:00 do 9:00 na koszt i ryzyko Wykonawcy. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może wymagać od Wykonawcy realizacji dostaw również w soboty w godz. 6:00 do 9:00. Planowany termin pierwszej dostawy: 1 czerwca 2021 r. Miejsce wykonania zamówienia: magazyn żywnościowy Sekcji Żywnościowej Szkoły Policji w Pile, Plac Staszica 3, 64-920 Piła.4.5.3.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
4.5.5.) Wartość części: 150000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 66968,06
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 86247,00
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 66968,06
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ˜STEK KAŁUŻNY I WSPÓLNICY SPÓŁKA KOMANDYTOWA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜REGON 362970465
7.3.3) Ulica: ˜Ul. WARYŃSKIEGO 65
7.3.4) Miejscowość: ˜GRUDZIĄDZ
7.3.5) Kod pocztowy: ˜86-300
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
STEK KAŁUŻNY I WSPÓLNICY SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
STEK KAŁUŻNY I WSPÓLNICY SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 66968,06
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 145188,75
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 153102,39
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 145188,75
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ˜Zakład Handlowo-Produkcyjny Masarstwo-Wędliniarstwo Sławomir Kraft
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜REGON 570529986
7.3.3) Ulica: ˜ul. Leśna 18
7.3.4) Miejscowość: ˜Połajewo
7.3.5) Kod pocztowy: ˜64-710
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE SŁAWOMIR KRAFT
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE SŁAWOMIR KRAFT
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 145188,75
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-312021-06-14 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z PIŁY
- Wykonanie inicjalnej bazy GESUT
- Modernizacja budynków Szkoły Podstawowej nr 2 im. Olimpijczyków Polskich w Pile
- Modernizacja lokali mieszkalnych - treningowych.
- Budowa boiska wielofunkcyjnego przy Zespole Szkół Budowlanych w Pile
- Zagospodarowanie terenu wokół Szkoły Podstawowej nr 11 im. Królowej Jadwigi w Pile, w tym wymiana ogrodzenia, oświetlenia, monitoringu oraz siłowni zewnętrznej.
- Sukcesywna dostawa do 4.000 litrów preparatu do neutralizacji uciążliwości odorowych do GWDA sp. z o.o. z siedzibą w Pile przy ul. Na Leszkowie 4 wraz z odbiorem pustych opakowań po preparatach.
więcej: przetargi w Pile »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- dostawa mięsa i wędlin
- "Sukcesywne dostawy żywności wraz z transportem na potrzeby Żłobka Miejskiego w Czechowicach-Dziedzicach" -z podziałem na części
- "Zakup artykułów spożywczych na zajęcia warsztatowe i warsztaty kulinarne w ramach realizacji projektu pn. "Zrealizuj SWOJE PASJE i MARZENIA""
- Dostawa mięsa i wędlin
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych dla Powiat Strzyżowski - Dom Pomocy Społecznej w Gliniku Dolnym (VII-XII 2025 r.)
- Zakup i dostawa artykułów spożywczych do Przedszkola Samorządowego nr 2 w Bełchatowie, ul. Paderewskiego 3.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.