Ogłoszenie z dnia 2021-06-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00037590/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-21
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00081557 z dnia 2021-06-14 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
˜Zad 1:,,Zakup i dostawa sprzętu AGD i RTV do budynku oraz do komórek przy ul. Niedziałkowskiego 1Zad2 : „Zakup i dostawa sprzętu AGD i RTV w budynku przy ul.Westerplatte 4
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ˜GMINA ZAWIERCIE
1.3.) Oddział zamawiającego: ˜GMINA ZAWIERCIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜REGON 276258871
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ˜LEŚNA 2
1.5.2.) Miejscowość: ˜Zawiercie
1.5.3.) Kod pocztowy: ˜42-400
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.7.) Numer telefonu: ˜+48 32 494 12 74, +48 32 494 12 67
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ˜zamowieniapubliczne@zawiercie.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ˜www.zawiercie.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
˜https://zawiercie.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
˜Zad 1:,,Zakup i dostawa sprzętu AGD i RTV do budynku oraz do komórek przy ul. Niedziałkowskiego 1Zad2 : „Zakup i dostawa sprzętu AGD i RTV w budynku przy ul.Westerplatte 42.4.) Identyfikator postępowania: ˜ocds-148610-14c78699-9d10-11eb-b7a8-ba075a5bf367
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00081557
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: ˜2021/BZP 00004440/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.6 Zakup sprzętu RTV i AGD - - Modernizacja budynku przy ul. Niedziałkowskiego 1 w Zawierciu
1.2.7 Zakup sprzętu RTV i AGD - Modernizacja budynku przy ul. Westerplatte 4 w Zawierciu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
˜Zamówienie jest współfinansowane przez Unię Europejską w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020, ( Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego) Działanie 10.3. Rewitalizacja obszarów zdegradowanych, Poddziałanie 10.3.1 Rewitalizacja obszarów zdegradowanych – ZIT.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: ˜2021/BZP 00037590/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ˜WIZP.271.36.2021.MC
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 41926,20 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
˜1. Zadanie 1: ,,Zakup i dostawa sprzętu AGD i RTV do budynku przy ul. Niedziałkowskiego 1 oraz do komórek przy ul. Niedziałkowskiego 1 w ramach projektu pn: Modernizacja budynku przy ul. Niedziałkowskiego 1 w Zawierciu.”a)Budynek przy ul. Niedziałkowskiego 1: - zmywarka z opcją wyparzania o napięciu 400 V– 1 szt- mikrofalówka – 1szt - ekspres ciśnieniowy do kawy – 1 szt - płyta ceramiczna czteropalnikowa ( do zabudowy) – 1szt - czajnik elektryczny – 1 szt - chodziarka podblatowa( do zabudowy) -1 szt - wyciąg elektryczny – 1 szt - rzutnik z ekranem – 1 szt ; b) Komórki przy ul. Niedziałkowskiego 1: - zmywarka z opcją wyparzania o napięciu 400 V - 1 szt- zmywarka z opcją wyparzania o napięciu 230V – 1szt- mikrofalówka – 1 szt- ekspres ciśnieniowy do kawy – 1 szt- płyta ceramiczna dwupalnikowa( do zabudowy) – 1 szt- czajnik elektryczny – 2 szt- chłodziarka podblatowa ( do zabudowy) – 2 szt- wyciąg elektryczny 1 szt- rzutnik z ekranem – 2 szt . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) dla Zadania nr 1 stanowi Załącznik nr 4 do SWZ. 2. Dostawa obejmuje: a) transport wraz z wniesieniem i ustawieniem sprzętu w miejscach wskazanych przez Zamawiającego w uzgodnieniu z Użytkownikiem budynku,b) sprzątanie pomieszczeń po dostawie, w tym również naprawienia ewentualnych szkód powstałych w wyniku wnoszenia sprzętu. 3. Wymagania dotyczące opisu przedmiotu zamówienia:a) oferowane urządzenia (sprzęt) muszą: być nowe, nieużywane i dostarczone w oryginalnych opakowaniach i sprzedane poprzez legalny kanał dystrybucji na rynek polski lub rynki wielu krajów w tym na rynek polski.b) urządzenia (sprzęt) muszą być dostarczone w zakresie zadania 1 - do budynku przy ul. Niedziałkowskiego 1 w Zawierciu oraz do komórek przy ul. Niedziałkowskiego 1 w Zawierciu, w zakresie zadania 2 - do budynku przy ulicy Westerplatte 4 w Zawierciu. 4. Opis przedmiotu zamówienia nie wymaga uwzględnienia dostępności dla osób niepełnosprawnych, nie wprowadza się regulacji w zakresie art. 100 ustawy Pzp.5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SWZ w zakresie zadania 1. 6. Ponadto, obowiązki Wykonawcy związane z realizacją zamówienia określają także załączone do SWZ projektowane postanowienia umowy (odpowiednio dla każdego zadania).4.5.3.) Główny kod CPV: 39710000-2 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32322000-6 - Urządzenia multimedialne
32351200-0 - Ekrany
39711130-9 - Chłodziarki
39711362-4 - Kuchenki mikrofalowe
39713100-4 - Zmywarki do naczyń
4.5.5.) Wartość części: 30456,12 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
˜„Dostawa i montaż sprzętu AGD i RTV w budynku przy ul. Westerplatte 4 w ramach projektu pn.: Modernizacja budynku przy ul. Westerplatte 4 w Zawierciu”.- zmywarka z opcją wyparzania o napięciu 400 V– 1 szt- mikrofalówka – 1 szt- ekspres ciśnieniowy do kawy – 1 szt- płyta ceramiczna czteropalnikowa ( do zabudowy) – 1 szt- czajnik elektryczny – 1 szt- chłodziarka podblatowa ( do zabudowa) – 1 szt- wyciąg elektryczny – 1 szt- rzutnik z ekranem – 1 szt. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) dla Zadania nr 2 stanowi Załącznik nr 4 do SWZ. 3. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia w zakresie zadania nr 1 i zadania 2: Dostawa obejmuje: a) transport wraz z wniesieniem i ustawieniem sprzętu w miejscach wskazanych przez Zamawiającego w uzgodnieniu z Użytkownikiem budynku,b) sprzątanie pomieszczeń po dostawie, w tym również naprawienia ewentualnych szkód powstałych w wyniku wnoszenia sprzętu. 3. Wymagania dotyczące opisu przedmiotu zamówienia:a)oferowane urządzenia (sprzęt) muszą: być nowe, nieużywane i dostarczone w oryginalnych opakowaniach i sprzedane poprzez legalny kanał dystrybucji na rynek polski lub rynki wielu krajów w tym na rynek polski.b) urządzenia (sprzęt) muszą być dostarczone w zakresie zadania 1 - do budynku przy ul. Niedziałkowskiego 1 w Zawierciu oraz do komórek przy ul. Niedziałkowskiego 1 w Zawierciu, w zakresie zadania 2 - do budynku przy ulicy Westerplatte 4 w Zawierciu. 4. Opis przedmiotu zamówienia nie wymaga uwzględnienia dostępności dla osób niepełnosprawnych, nie wprowadza się regulacji w zakresie art. 100 ustawy Pzp. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SWZ w zakresie zadania 2. 6. Ponadto, obowiązki Wykonawcy związane z realizacją zamówienia określają także załączone do SWZ projektowane postanowienia umowy (odpowiednio dla każdego zadania).4.5.3.) Główny kod CPV: 39710000-2 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32322000-6 - Urządzenia multimedialne
32351200-0 - Ekrany
39711130-9 - Chłodziarki
39711362-4 - Kuchenki mikrofalowe
39713100-4 - Zmywarki do naczyń
4.5.5.) Wartość części: 11470,08 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 38462,01
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49717,83
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 38462,01
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ˜SWISSPOL LTD Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜8940007657
7.3.3) Ulica: ˜Wilcza 27
7.3.4) Miejscowość: ˜Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: ˜50-429
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 38462,01
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: ˜7 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13906,04
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16470,93
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13906,04
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ˜SWISSPOL LTD Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜8940007657
7.3.3) Ulica: ˜Wilcza 27
7.3.4) Miejscowość: ˜Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: ˜50-429
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13906,04
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: ˜7 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
2021-06-14 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z ZAWIERCIA
- "ZAKUP WRAZ ZDOSTAWĄ ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO MIEJSKIEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W ZAWIERCIU W PODZIALE NA 7 PAKIETÓW".
- Dostawa tlenu medycznego ciekłego wraz z posadowieniem i najmem zbiornika kriogenicznego dla Szpitala Powiatowego w Zawierciu
więcej: przetargi w Zawierciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego, akcesoriów komputerowych oraz telefonów komórkowych z akcesoriami - EURES
- DOSTAWA APARATURY LABORATORYJNEJ I SPRZĘTU LABORATORYJNEGO DO LABORATORIUM KONTROLI JAKOŚCI LEKÓW WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU FARMACEUTYCZNEGO W KRAKOWIE
- Dostawa elektrycznego sprzętu gospodarstwa domowego dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie.
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy wraz z montażem 5 (pięciu) ekranów scenograficznych dla pracowni telewizyjnej Wydziału Zarządzania i Komunikacji Społecznej UJ.
- Dostawa i montaż urządzeń wyposażenia kuchni dla Domu Pomocy Społecznej "Kombatant"przy ul. Sterniczej 125 w Warszawie
- Dostawa sprzętu gospodarstwa domowego dla Wydziału Zarządzania Politechniki Warszawskiej.
więcej: Urządzenia multimedialne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.