eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grudziądz › Przeglądy okresowe sprzętu pożarniczego - sprawa nr 21/2021



Ogłoszenie z dnia 2021-06-14


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00081516 z dnia 2021-06-14

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
˜Przeglądy okresowe sprzętu pożarniczego - sprawa nr 21/2021

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ˜13 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜REGON 340907277

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ˜ul. Czwartaków 3

1.5.2.) Miejscowość: ˜Grudziądz

1.5.3.) Kod pocztowy: ˜86-300

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki

1.5.7.) Numer telefonu: ˜261 48 32 90

1.5.8.) Numer faksu: ˜261 48 32 22

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ˜13wog.przetargi@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ˜www.13wog.wp.mil.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

˜https://platformazakupowa.pl/pn/13wog

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

˜Przeglądy okresowe sprzętu pożarniczego - sprawa nr 21/2021

2.4.) Identyfikator postępowania: ˜ocds-148610-be442757-a74d-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00081516

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: ˜2021/BZP 00016780/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Przeglądy okresowe sprzętu pożarniczego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: ˜2021/BZP 00044049/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ˜21/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 38130,00 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

˜Przegląd okresowy pił spalinowych: 1 RBLog Skład Gardeja (Jamy) gm. Rogóźno - STIHL MS – 290 - 2 szt., CSLog Grupa gm. Dragacz - Stihl MS - 290 - 12 szt., Stihl MS - 230 - 1 szt., Husqvarna 365X Torq - 22 szt., Stihl MS 462 C- -1 szt., - polegający na wykonaniu n/w czynności: (w miesiącu sierpniu 2021 r.): wymiana filtra powietrza, wymiana świec zapłonowych, sprawdzenie działania układu rozruchowego silnika, sprawdzenie parametrów pracy silnika, sprawdzenie działania hamulca bezpieczeństwa, wymiana smoczka, ostrzenie łańcucha, regulacja naciągu łańcucha, regulacja pracy silnika.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50413200-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu gaśniczego

4.5.5.) Wartość części: 5130,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

˜Przegląd okresowy mobilnego stanowiska (trenażera) prądów gaśniczych MSPG-02: CSLog Grupa gm. Dragacz - 1 szt. - polegający na wykonaniu n/w czynności: (w miesiącach maj i listopad 2021 r.): 1. Przedmiotem przeglądu okresowego jest mobilny trenażer prądów gaśniczych, w tym w szczególności: a) Przyczepa transportowa, b) Stojak transportowy na butle, c) Wąż – rurociąg gazowy, d) Żuraw linowy e) Stanowisko prądów gaśniczych z systemami sterowania. 2. Szczegółowy wykaz wymaganych czynności podczas każdego z dwóch przeglądów: 1) Wizualna ogólna ocena sprawności wszystkich elementów i instalacji. 2) Ocena stanu technicznego komponentów. 3) Pomiar ciśnienia gazu dostarczanego do stanowiska prądów gaśniczych wraz z wynikiem pomiaru. 4) Pomiar ciśnienia gazu rozprężonego dostarczanego do stanowiska prądów gaśniczych wraz z wynikiem pomiaru. 5) Kontrola działania automatycznego zaworu gazu. 6) Kontrola ręcznego zaworu odcinającego. 7) Kontrola czystości zewnętrznego filtra gazu. 8) Kontrola instalacji gazowej w tym szczelność. 9) Kontrola poprawności działania wszystkich systemów, instalacji, urządzeń, itp. 10) Kontrola instalacji elektrycznej pod względem pod względem możliwości uszkodzenia wskutek oddziaływania wysokich temperatur. 11) Kontrola skrzyni zasilającej wraz z jej elementami (zabezpieczenia nadprądowe i różnicowoprądowe, zasilacze układu zapłonowego, zasilacze układu układu sterującego typu A i typu B. 12) Kontrola systemu alarmowego poprzez załączenie automatyczne – awaria, brak zasilania w energię elektryczną, wyłączenie ręczne przy pomocy przycisku alarmowego, sprawdzenie odcięcia dopływu gazu do punktów ogniowych, sprawdzenie resetowania systemu po wyłączeniu systemu alarmowego i jego ponownego uruchomienia, kontrola wizualna braku uszkodzeń przy elementach systemu alarmowego. 13) Kontrola poprawności działania pilota zdalnego sterowania, oględziny czy nie występują uszkodzenia zewnętrzne. 14) Przeprowadzenie ogólnych oględzin konstrukcji trenażera i jego elementów (blach zewnętrznych i osłonowych, palników, pompy hydraulicznej –sprawność działania siłownika podnoszącego / opuszczającego i stanu oleju, itp.) oględziny czy nie występują uszkodzenia zewnętrzne. 15) Kontrola poprawności działania wszystkich punktów ogniowych. a) Wąż – rurociąg doprowadzający gaz do palników. b) Rurociągi doprowadzające gaz do palników inicjujących, oczyszczenie z osadu, kontrola działania palnika inicjującego. c) Rurociągi doprowadzające gaz do palników obwodowych punktów ogniowych, oczyszczenie z osadu, kontrola działania punktu ogniowego d) Oględziny czy nie występują uszkodzenia zewnętrzne e) Sprawdzenie elektrozaworów i ich zasilaczy f) Sprawdzenie wszystkich stopni rozgrzania punktów ogniowych g) Sprawdzenie ciśnienia gazu doprowadzanego do punktów ogniowych (wyniki w protokole) h) Wymiana filtrów i) Oględziny i ocena stanu technicznego ekranów pochłaniających ciepło j) Oględziny i ocena stanu technicznego punktów ogniowych16) Wymiana okresowa elementów punktów ogniowych: a) Wymiana modułów zapłonowych b) Wymiana dysz gazowych c) Wymiana iskrowników 17) Kontrola prawidłowości działania odstraszacza ogniowego i jego elementów a) Pomiar ciśnienia gazu dostarczanego do odstraszacza ogniowego (wraz z wynikiem pomiaru) b) Pomiar ciśnienia gazu rozprężonego (faza lotna) dostarczanego do odstraszacza ogniowego (wraz z wynikiem pomiaru) c) Kontrola działania automatycznego zaworu gazu d) Kontrola ręcznego zaworu odcinającego e) Kontrola instalacji gazowej, w tym szczelność f) Kontrola poprawności działania wszystkich systemów, instalacji, urządzeń itp. g) Kontrola osłon termicznych h) Wąż – rurociąg doprowadzający gaz do palnika, oczyszczenie z osadu, kontrola działania palnika inicjującego i) Rurociągi doprowadzające gaz do palnika obwodowego odstraszacza ogniowego, oczyszczenie z osadu, kontrola działania punktu ogniowego j) Oględziny czy nie występują uszkodzenia zewnętrzne k) Sprawdzenie elektrozaworów i ich zasilaczy l) Sprawdzenie wszystkich stopni rozgorzenia odstraszacza ogniowego m) Sprawdzenie ciśnienia gazu doprowadzanego do odstraszacza ogniowego (wraz z wynikiem) n) Oględziny i ocena stanu technicznego ekranów pochłaniających ciepło o) Oględziny i ocena stanu technicznego odstraszacza ogniowego 18) Kontrola poprawności działania urządzenia Hukowego a) Kontrola instalacji gazowej, w tym szczelność b) Kontrola membrany 19) Przeprowadzenie ogólnych oględzin konstrukcji przyczepy transportowej i jej elementów (żuraw linowy, stojak transportowy na butle) 20) Kontrola poprawności działania instalacji elektrycznych przyczepy transportowej i jej elementów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50413200-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu gaśniczego

4.5.5.) Wartość części: 22000,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

˜Przegląd okresowy mobilnego systemu (symulatora) pozoracji pożarów MSPP-02: CSLog Grupa gm. Dragacz - 1 szt. - polegający na wykonaniu n/w czynności: (w miesiącach maj i listopad 2021 r.): 1. Przedmiotem przeglądu okresowego jest mobilne stanowisko pozoracji pożarów, w tym w szczególności: a) stanowisko pozoracji pożarów b) stanowisko ładowania gaśnic treningowych c) gaśnice treningowe 2. Szczegółowy wykaz wymaganych czynności podczas każdego z dwóch przeglądów: 1) Wizualna ogólna ocena sprawności wszystkich elementów i instalacji 2) Ocena stanu technicznego komponentów 3) Pomiar ciśnienia gazu dostarczanego do stanowiska pozoracji pożarów (wraz z wynikiem) 4) Kontrola instalacji gazowej, w tym szczelność 5) Kontrola poprawności działania wszystkich systemów, instalacji urządzeń itp. 6) Kontrola instalacji elektrycznej pod względem możliwości uszkodzenia wskutek odziaływania wysokich temperatur 7) Sprawdzenie urządzeń instalacji elektrycznej , w tym pojemności i zużycia akumulatora wraz z wynikiem 8) Kontrola systemu alarmowego poprzez załączenia automatyczne – awaria, brak zasilania w energię elektryczną, wyłączenie ręczne przy pomocy przycisku alarmowego, sprawdzenie odcięcia dopływu gazu do punktu ogniowego, sprawdzenie resetowania systemu po wyłączeniu systemu alarmowego i jego ponownego uruchomienia, kontrola wizualna braku uszkodzeń przy elementach systemu alarmowego 9) Kontrola poprawności działania pilota zdalnego sterowania, oględziny czy nie występują uszkodzenia zewnętrzne 10) Przeprowadzenie ogólnych oględzin konstrukcji stanowiska pozoracji pożarów i jego elementów (nadstawek: kosz na śmieci, rozdzielnia elektryczna, monitor LCD/TV. silnik elektryczny, do pożaru gorącego oleju, eksplozja aerozolu oraz trenażera butli gazowej, palników, oględziny czy nie występują uszkodzenia zewnętrzne 11) Kontrola poprawności działania punktu Ogniowego: a) Wąż – rurociąg doprowadzający gaz do palników b) Rurociąg doprowadzający gaz do palnika inicjującego, oczyszczenie z osadu, kontrola działania palnika inicjującego c) Rurociąg doprowadzający gaz do palnika głównego punktu ogniowego, oczyszczenie z osadu, kontrola działania punktu ogniowego d) Rurociąg doprowadzający gaz do palników obwodowych punktu ogniowego, oczyszczenie z osadu, kontrola działania punktu ogniowego e) Oględziny czy nie występują uszkodzenia zewnętrzne f) Sprawdzenie elektrozaworów i ich zasilaczy g) Sprawdzenie wszystkich stopni rozgorzenia punktu ogniowego h) Sprawdzenie ciśnienia gazu doprowadzanego do punktu ogniowego wraz z wynikiem i) Oględziny i ocena stanu technicznego punktów ogniowych 12) Wymiana okresowa elementów punktów Ogniowych: a) Wymiana modułów zapłonowych b) Wymiana dysz gazowych c) Wymiana iskrowników13) Kontrola poprawności działania stanowiska do napełniania gaśnic treningowych i jego elementów a) Kontrola instalacji powietrznej, w tym szczelność b) Kontrola instalacji wodnej, w tym szczelność c) Kontrola działania kompresora, w tym wymiana oleju i filtrów d) Kontrola działania pompy wody e) Kontrola zaworu trójdrożnego f) Kontrola węży g) Kontrola szybkozłączy h) Kontrola obejm zaciskowych i) Kontrola zaworów ręcznych j) Oględziny i ocena stanu technicznego stanowiska do napełniania gaśnic treningowych14) Kontrola prawidłowości działania gaśnic treningowych (6 szt.) a) Kontrola zaworu b) Kontrola węża z dyszą wodną c) Kontrola poprawności wskazań manometru d) Czyszczenie powierzchni wewnętrznych gaśnic e) Oględziny i ocena stanu technicznego gaśnicy treningowej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50413200-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu gaśniczego

4.5.5.) Wartość części: 11000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6309,90

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6390,90

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6309,90

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ˜Fire - Max sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜5210083845

7.3.3) Ulica: ˜Aleje Jerozolimskie 224

7.3.4) Miejscowość: ˜Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: ˜02-495

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6309,90

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-08-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27060,00

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27060,00

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27060,00

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ˜ARKOM PS Sp. z o.o. Sp.k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜1231287166

7.3.3) Ulica: ˜Mokra 30

7.3.4) Miejscowość: ˜Henryków - Urocze

7.3.5) Kod pocztowy: ˜05-504

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

˜50% - ARKOM Jarosław Sotomski


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27060,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-11-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13530,00

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13530,00

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13530,00

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ˜ARKOM PS Sp. z o.o. Sp.k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜1231287166

7.3.3) Ulica: ˜Mokra 30

7.3.4) Miejscowość: ˜Henryków - Urocze

7.3.5) Kod pocztowy: ˜05-504

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

˜50% - ARKOM Jarosław Sotomski


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13530,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-11-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-06-14 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.