eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biała › Przebudowa budynku Urzędu Miejskiego w Białej - etap I



Ogłoszenie z dnia 2021-06-14


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00081489 z dnia 2021-06-14

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
˜Przebudowa budynku Urzędu Miejskiego w Białej - etap I

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ˜Gmina Biała

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜REGON 531413343

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ˜Rynek 10

1.5.2.) Miejscowość: ˜Biała

1.5.3.) Kod pocztowy: ˜48-210

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski

1.5.7.) Numer telefonu: ˜77 438 85 31

1.5.8.) Numer faksu: ˜77 438 76 79

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ˜sekretaria@biala.gmina.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ˜www.bip.biala.gmina.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

˜www.bip.biala.gmina.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

˜Przebudowa budynku Urzędu Miejskiego w Białej - etap I

2.4.) Identyfikator postępowania: ˜ocds-148610-f0c363d9-9b5e-11eb-90e5-2aec432e2be5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00081489

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: ˜2021/BZP 00000401/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 REMONTU BUDYNKU URZĘDU MIEJSKIEGO

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: ˜2021/BZP 00033920/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ˜GKZP.271.7.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

˜Przebudowa budynku Urzędu Miejskiego w Białej ( ul. Rynek 10) obejmująca:- przebudowa układu funkcjonalnego poprzez budowę nowych ścian wewnętrznych, rozbiórkę bądź zamurowanie istniejących otworów drzwiowych czy ścian, - wykonanie nowego podziału pomieszczeń ścianami ze szkła i lekkimi ściankami ( przyziemie -2,35, -2,05)- rozbiórkę istniejących stropów i przebudowę schodów żelbetowych ,- przebudowa otworów drzwiowych i okiennych wraz z montażem nowej stolarki,- budowa nowych otworów okiennych i drzwiowych wraz z montażem stolarki,- przebudowa stropów i przejść korytarzowych i między piętrami,- wykonanie wentylacji mechanicznej z rekuperacją (wraz z montażem centrali wentylacyjnej),- wykonanie instalacji wodno-kanalizacyjnej, elektrycznej i teletechnicznej w nowopowstałych pomieszczeniach,- przebudowa (wymiana) istniejącej instalacji elektrycznej i teletechnicznej w istniejących pomieszczeniach,- wykonanie prac w zakresie zabezpieczenia p-poż ( min. montaż drzwi , murków ogniochronnych, hydrantów ),- przełożenie kostki betonowej przez wejściem,Postępowanie nie obejmuje wykonania następujących prac, objętych dokumentacją i pozwoleniem na budowę :- wykonanie szybu i montaż windy osobowej,- docieplenie ścian zewnętrznych budynku.Wytyczne do realizacji i odbioru robót :- Prace remontowe będą wykonywane w budynku Urzędu Miejskiego w Białej, w którym prowadzona jest obsługa petentów,- Przed przystąpieniem do realizacji robót Wykonawca obowiązany jest uzgodnić harmonogram rzeczowo - finansowy robót z Zamawiającym,- Prace budowlane muszą być prowadzone z zachowaniem szczególnej ostrożności i zachowaniem wszelkich zasad bezpieczeństwa w zakresie bhp i p.poż. Szczegółowe obowiązki i odpowiedzialność Wykonawcy w tym zakresie zostały zawarte m.in. w harmonogramie robót, we wzorze umowy stanowiącymi załącznik do SIWZ, - Miejsca gdzie wykonywane będą roboty będące przedmiotem zamówienia, muszą zostać zabezpieczone w taki sposób, aby oddzielały miejsce robót od innych nieruchomości czy pomieszczeń,- przeprowadzenie prób, rozruchu technologicznego oraz wymaganych badań, a także przygotowanie dokumentów niezbędnych do przekazania do użytkowania obiektu powstałego w wyniku przeprowadzonych robót budowlanych,- przygotowanie i przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej wraz z instrukcjami obsługi wszystkich zamontowanych w budynku urządzeń i wyposażenia,- wykonanie dokumentacji powykonawczej instalacji sanitarnych, elektrycznych i teletechnicznych (rysunki, opis techniczny),- zadanie to jest powiązane z pracami budowlanymi wykonywanymi obecnie w ramach zadania Modernizacja energetyczna budynku Urzędu Miejskiego w Białej (min. modernizacja instalacji c.o., instalacja fotowoltaiczna) 3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają:- opis przedmiotu zamówienia określony jest szczegółowo w dokumentacji technicznej, zatwierdzonej decyzją – pozwoleniem na budowę nr 11 ( AB-IV.6740.1.79.2020) z dnia 08.01.2021 r., SSTWiORB oraz przedmiarem prac – załącznik nr 6 do SWZ, - projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45215000-7 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1199144,54

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1769843,75

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1199144,54

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ˜Zbigniew Dwornicki Usługi Budowlane

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜7551809646

7.3.4) Miejscowość: ˜Radostynia 48a,

7.3.5) Kod pocztowy: ˜48-200

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

˜instalacje sanitarne na tym etapie podwykonawca nie jest znany instalacje teletechniczne na tym etapie podwykonawca nie jest znany instalacje wentylacyjne na tym etapie podwykonawca nie jest znany


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1199144,54

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-03-31
2021-06-14 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.