eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › "Dostawa ambulansu z wyposażeniem , projekt pn: "Doposażenie ZRM SPZOZ MSWiA w Katowicach im. sier. G. Załogi celem zapobiegania, przeciwdziałania i zwalczania "COVID-19" oraz innych chorób zakaźnych"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-06-14


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00081475 z dnia 2021-06-14

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
˜"Dostawa ambulansu z wyposażeniem , projekt pn: „Doposażenie ZRM SPZOZ MSWiA w Katowicach im. sier. G. Załogi celem zapobiegania, przeciwdziałania i zwalczania „COVID-19” oraz innych chorób zakaźnych”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ˜SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ MINISTERSTWA SPRAW WEWNĘTRZNYCH I ADMINISTRACJI W KATOWICACH IM.SIERŻANTA GRZEGORZA ZAŁOGI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜REGON 271241038

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ˜ul. Bartosza Głowackiego 10

1.5.2.) Miejscowość: ˜Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: ˜40-052

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ˜zampub@zozmswia.katowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ˜www.zozmswia.katowice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

˜https://zozmswiakatowice.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

˜"Dostawa ambulansu z wyposażeniem , projekt pn: „Doposażenie ZRM SPZOZ MSWiA w Katowicach im. sier. G. Załogi celem zapobiegania, przeciwdziałania i zwalczania „COVID-19” oraz innych chorób zakaźnych”

2.4.) Identyfikator postępowania: ˜ocds-148610-65d74383-977b-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00081475

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: ˜2021/BZP 00007319/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.6 Dostawa ambulansu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

˜projekt w zakresie działań związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19 oraz innych chorób zakaźnych w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020 Osi priorytetowej IX Wzmocnienie strategicznej infrastruktury ochrony zdrowia Działania 9.1 Infrastruktura ratownictwa medycznego

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: ˜2021/BZP 00028761/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ˜14/PNP/DOT/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 417795,84 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

˜Przedmiotem zamówienia jest "Dostawa ambulansu z wyposażeniem w ramach projektu pn: „Doposażenie ZRM SPZOZ MSWiA w Katowicach im. sierżanta Grzegorza Załogi celem zapobiegania, przeciwdziałania i zwalczania „COVID-19” oraz innych chorób zakaźnych”Wymogi dotyczące przedmiotu zamówieniaa) Pojazd powinien posiadać niezbędne wyposażenie oraz dokumenty dopuszczające go do ruchu drogowego w Polsce i umożliwiające jego rejestracje i eksploatacje bezpośrednio po odbiorze przez zamawiającego świadectwo homologacji dotyczące homologacji pojazdu skompletowanego wydane na podstawie art. 68 ust. 10 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym, Dz. U. 2005.108.908 z późniejszymi zmianami), b) Wykonawca wraz z samochodem przekaże: 1) kartę pojazdu, 2) wyciąg ze świadectwa homologacji dla pojazdu bazowego i skompletowanego( po zabudowie) 3) instrukcję obsługi pojazdu 4) książkę obsługi (przeglądów ) pojazdu bazowego 5) kartę gwarancyjną pojazdu 6)dwa komplety kluczykówc) Wykonawca zapewni samochód zastępczy równoważny na czas wykonywania usługi serwisowej przekraczającej okres 14 dni.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34114121-3 - Karetki

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 515999,99

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 515999,99

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 515999,99

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ˜ZESZUTA Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜868 12 91 817

7.3.3) Ulica: ˜ul. Tużycka 8

7.3.4) Miejscowość: ˜683 Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: ˜03-683

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 515999,99

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-09-30
2021-06-14 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.