Ogłoszenie z dnia 2021-06-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00054814/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-14
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00081439 z dnia 2021-06-14 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
˜„Sukcesywna dostawa druków firmowych”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ˜Uniwersytet Śląski w Katowicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜REGON 000001347
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ˜Bankowa 12
1.5.2.) Miejscowość: ˜Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: ˜40-007
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: ˜323591334
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ˜dzp@us.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ˜dzp.us.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
˜https://platformazakupowa.pl/pn/us1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
˜Uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
˜„Sukcesywna dostawa druków firmowych”2.4.) Identyfikator postępowania: ˜ocds-148610-3e8cea7d-ae49-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00081439
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: ˜2021/BZP 00054814/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ˜DZP.381.023.2021.DWK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 192314,88 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 46960,83 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
˜1) Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa druków firmowych, określonych w załączniku nr 2 do SWZ: a) Okładka do dyplomu- 5. 000 sztuk;b) Rejestr wydanych legitymacji i indeksów A4 -35 sztuk;c) Teczka do akt studenta MEN-II-31SW o gramaturze nie mniejszej niż 245 g."- 16.000 sztuk;wg bieżących potrzeb Zamawiającego, zwanych dalej „przedmiotem zamówienia”.2) Zakres zamówienia obejmuje również:a) zakup przedmiotu zamówienia wraz z jego dostarczeniem, rozładunkiem i wniesieniem w miejsce wskazane przez Zamawiającego.b) Zamawiający informuje, że w ramach umowy zawartej z Wykonawcą wykorzysta minimum 70% zakresu przedmiotu umowy przewidzianego w SWZ.3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SWZ;4) Zamawiający wymaga, aby oferowany przedmiot zamówienia był wyprodukowany zgodnie z normą: PN – EN ISO 9001: 2015 lub normą równoważną,5)Okres realizacji zamówienia: przez 12 miesięcy od daty zawarcia umowy, bądź do momentu wyczerpania ilości druków, w zależności od tego, które z wymienionych zdarzeń nastąpi wcześniej, wg bieżących potrzeb Zamawiającego, partiami na podstawie zamówień określających w szczególności ilość i rodzaj druków. Termin realizacji dostawy (pojedynczej partii): do 20 dni kalendarzowych od daty otrzymania zamówienia za pośrednictwem poczty elektronicznej lub pisemnie. Przedmiot zamówienia będzie dostarczony w dni robocze w godzinach 8:00-14:00. Zamawiający nie dopuszcza dostaw cząstkowych w ramach jednego zamówienia (jednej partii).6)Adres dostawy: Uniwersytet Śląski, ul. Bankowa 11, 40-007 Katowice, Magazyn Artykułów Rożnych.7) Szczegółowe warunki realizacji zamówienia oraz warunki płatności zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 22458000-5 - Pozostałe druki
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 51927,53
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 51927,53
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 51927,53
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ˜Firma Poligraficzo - Introligatorska "UDZIAŁOWIEC" Sp. z o. o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜5730208537
7.3.3) Ulica: ˜Narcyzowa 2
7.3.4) Miejscowość: ˜Olsztyn
7.3.5) Kod pocztowy: ˜42-256
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA POLIGRAFICZNO-INTROLIGATORSKA "UDZIAŁOWIEC" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA POLIGRAFICZNO-INTROLIGATORSKA "UDZIAŁOWIEC" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 51927,53
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: ˜12 miesiące
2021-06-14 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Remont dachu budynku przy ul. Techników 31b w Katowicach
- zakup przenośnego urządzenia rentgenowskiego (RTG)
- Sukcesywne usługi cateringowe na potrzeby Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
- Dostawa żywności i artykułów spożywczych
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla zadania pn. Remont nieruchomości Sądu Apelacyjnego w Katowicach przy Al. W. Korfantego 117/119.
- Przebudowa wewnętrznego, zabytkowego dźwigu osobowego nr 5 w budynku Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego przy ul. Jagiellońskiej 25 w Katowicach.
więcej: przetargi w Katowicach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.