eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łazy › ŚWIADCZENIE USŁUG POCZTOWYCH W OBROCIE KRAJOWYM I ZAGRANICZNYM NA RZECZ GMINY ŁAZY W LATACH 2022-2023.



Ogłoszenie z dnia 2022-03-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
ŚWIADCZENIE USŁUG POCZTOWYCH W OBROCIE KRAJOWYM I ZAGRANICZNYM NA RZECZ GMINY ŁAZY W LATACH 2022-2023.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŁAZY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258865

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Traugutta 15

1.5.2.) Miejscowość: Łazy

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-450

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.7.) Numer telefonu: 326729422

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wirum@lazy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.umlazy.finn.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/ https://bip.umlazy.finn.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ŚWIADCZENIE USŁUG POCZTOWYCH W OBROCIE KRAJOWYM I ZAGRANICZNYM NA RZECZ GMINY ŁAZY W LATACH 2022-2023.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-411275f7-7513-11ec-beb3-a2bfa38226ab

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00081271

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00017874/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 ŚWIADCZENIE USŁUG POCZTOWYCH W OBROCIE KRAJOWYM I ZAGRANICZNYM NA RZECZ GMINY ŁAZY W ROKU 2022 I 2023

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00018701/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WID.271.1.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 270950,40 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres zamówienia obejmuje:
a) przesyłki listowe zwykłe (miejscowe, zamiejscowe i zagraniczne) - rozumiane jako przesyłki listowe nierejestrowana nie będące przesyłką najszybszej kategorii, b)przesyłki listowe polecone (krajowe i zagraniczne) - rozumiane jako przesyłki listowe rejestrowane będące przesyłką przemieszczaną i doręczaną w sposób zabezpieczający ją przed utratą, ubytkiem zawartości lub uszkodzeniem, c)przesyłki listowe polecone ze zwrotnym poświadczeniem odbioru (miejscowe, zamiejscowe i zagraniczne) - rozumiane jako przesyłki listowe rejestrowane przyjęte za potwierdzeniem nadania i doręczone za pokwitowaniem odbioru, d) paczki - rozumiane jako przesyłki rejestrowane nie będące paczkami najszybszej kategorii, e) przesyłka kurierska - rozumiane jako przesyłki najszybszej kategorii,
f) inne przesyłki – rozumiane jako niewyszczególnione rodzaje przesyłek wyceniane wg ceny zawartej w dacie przyjęcia przesyłek w cenniku opłat obowiązującym u Wykonawcy.
3. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru, dostarczenia, przekazania i wydawania wszelkich przesyłek.
4. Wykonawca zobowiązany jest do zachowania dyskrecji i tajemnicy odnośnie powierzonych i w toku wykonywania usługi pozyskanych informacji dotyczących Gminy Łazy.
5. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania poniższego zakresu czynności:
a)odbieranie przesyłek od Zamawiającego pięć razy w tygodniu, tj. od poniedziałku do piątku w godzinach od 8 do 14,
b)dostarczanie potwierdzeń odbioru przesyłek do Zamawiającego,
c)zwrot nieodebranych przesyłek do Zamawiającego,
d)zapewnienie oznaczeń przesyłek rejestrowanych i priorytetowych typu nalepki, potwierdzenia odbioru, numer nadania, itp., w ilościach zgłaszanych przez Zamawiającego, najpóźniej do 3 dni od dnia zgłoszenia u Wykonawcy,
e)potwierdzanie odbioru przesyłek poprzez postawienie pieczęci, podpisu i daty odbioru przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy.
6. Dodatkowo Wykonawca zobowiązany jest do wyznaczenia co najmniej jednej placówki, świadczącej usługi pocztowe dla Zamawiającego w zakresie przyjmowania przesyłek czynnej co najmniej w dni robocze, tj. od poniedziałku do piątku od godziny 8.00 do godziny 14.00.
7. Zlecenie wykonania usługi kurierskiej zgłaszane będzie przez Zamawiającego e-mailowo / telefonicznie pod numerem tel. / na adres e-mail, wskazany przez Wykonawcę. Dowodem nadania przesyłki kurierskiej jest odcinek nalepki adresowej, potwierdzony odciskiem datownika pocztowego i podpisem pracownika Wykonawcy.
8. Zamawiający zobowiązuje się do właściwego przygotowania przesyłek listowych lub paczek. Zamawiający będzie umieszczał na przesyłkach lub paczkach w sposób trwały i czytelny informacje jednoznacznie identyfikujące adresata – odbiorcy i nadawcę, jednocześnie określając rodzaj przesyłki (np. polecona, polecona potwierdzenie odbioru, priorytetowa) na stronie adresowej przesyłki oraz sporządzania zestawień dla przesyłek.
9. Zamawiający zobowiązuje się do nadawania przesyłek w stanie uporządkowanym, tj.:
a) przesyłki rejestrowane (polecone i za potwierdzeniem odbioru) miejscowe i zamiejscowe – wpisanie każdej przesyłki do książki nadawczej w dwóch egzemplarzach, z których oryginał będzie przeznaczony dla Wykonawcy w celach rozliczeniowych, a kopia stanowić będzie dla Zamawiającego potwierdzenie nadania danej partii przesyłek.
b) przesyłki nierejestrowane (zwykłe) miejscowe i zamiejscowe – zestawienie ilościowe przesyłek wg poszczególnych kategorii wagowych sporządzone dla celów rozliczeniowych w dwóch egzemplarzach, z których oryginał będzie przeznaczony dla Wykonawcy w celach rozliczeniowych, a kopia stanowić będzie dla Zamawiającego potwierdzenie nadania danej partii przesyłek.
10.Opakowanie przesyłek listowych stanowi koperta Zamawiającego, odpowiednio zabezpieczona (zaklejona lub zalakowana), natomiast opakowanie paczki powinno stanowić zabezpieczenie uniemożliwiające dostęp do zawartości oraz uszkodzenia przesyłki w czasie przemieszczania.
11. Zamawiający będzie korzystał wyłącznie ze swojego opakowania przesyłek, nie dopuszcza się stosowania opakowań Wykonawcy. Nie dotyczy przesyłek kurierskich.
12. Nadanie przesyłek objętych przedmiotem zamówienia następować będzie w dniu ich odbioru przez Wykonawcę od Zamawiającego pod warunkiem prawidłowego ich przygotowania.
13. Przesyłki nadawane przez Zamawiającego dostarczane będą przez Wykonawcę do każdego miejsca w kraju i za granicą, na podany adres bądź wskazany adres skrytki pocztowej.
14. Zwrot przesyłek niepodjętych i potwierdzeń odbioru odbywa się zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 29 kwietnia 2013r. w sprawie warunków wykonywania usług powszechnych przez operatora wyznaczonego (Dz.U. z 201 r. poz. 545).
15. W przypadku nieobecności adresata przesyłki rejestrowanej, przedstawiciel Wykonawcy pozostawia zawiadomienie (pierwsze awizo) o próbie dostarczenia przesyłki ze wskazaniem gdzie i kiedy adresat może odebrać list lub przesyłkę. Termin do odbioru przesyłki przez adresata wynosi 7 dni, licząc od dnia pozostawienia pierwszego zawiadomienia (awizo); w przypadku niepodjęcia przesyłki w tym terminie, przesyłka jest awizowana powtórnie poprzez pozostawienie drugiego zawiadomienia o możliwości odbioru przesyłki w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty pierwszego zawiadomienia. Po upływie terminu odbioru, przesyłka zwracana jest Zamawiającemu wraz z podaniem przyczyny nie odebrania przez adresata.
16. W przypadku nieobecności adresata lub upoważnionego odbiorcy przesyłka kurierska krajowa na dziś oraz przesyłka kurierska na jutro będzie awizowana przez pozostawienie wypełnionego zawiadomienia o jej nadejściu z informacją o możliwości odbioru we wskazanej placówce Wykonawcy, z podaniem numeru telefonu, pod którym adresat może ustalić powtórne doręczenie przesyłki. Do dni wyznaczających termin powtórnego awiza nie wlicza się dni ustawowo wolnych od pracy.
17. Zamawiający oczekuje od Wykonawcy możliwości internetowego śledzenia przesyłek wysłanych w obrocie krajowym i zagranicznym.
18. Zamawiający dopuszcza zmianę ilości w poszczególnych pozycjach wskazanych w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1A do SWZ, pod warunkiem że maksymalna wartość świadczonych usług nie przekroczy ceny brutto wskazanej w ofercie wybranego Wykonawcy.
19. Zamawiający będzie umieszczał oznaczenie potwierdzające wniesienie opłaty za usługę w postaci napisu, nadruku lub odcisku pieczęci o treści ustalonej z Wykonawcą.
20. Rzeczywiste wynagrodzenie Wykonawcy będzie obliczane jako iloczyn ilości usług zrealizowanych w zakończonym okresie rozliczeniowym, tj. miesiącu kalendarzowym oraz opłat określonych w formularzu ofertowym. Liczba ta będzie potwierdzona co do ilości i wagi na podstawie dokumentów nadawczych lub oddawczych.
21.Jeżeli Wykonawca nie odbierze od Zamawiającego przesyłek w wyznaczonym dniu i czasie to Zamawiający ma prawo zlecić usługę innemu operatowi, a kosztami realizacji obciąży Wykonawcę.
22. Podane przez Zamawiającego ilości poszczególnych pozycji przesyłek, wyszczególnionych w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik numer 1A do SIWZ, mają charakter szacunkowy, przyjęty w celu porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Określone rodzaje i ilości poszczególnych przesyłek w ramach świadczonych usług, mogą ulec zmianie
w zależności od potrzeb Zamawiającego, na co Wykonawca wyraża zgodę i nie będzie dochodził roszczeń z tytułu zmian ilościowych i rodzajowych w trybie realizacji przedmiotu zamówienia, pod warunkiem że maksymalna wartość świadczonych usług nie przekroczy ceny brutto wskazanej w ofercie wybranego Wykonawcy.
W przypadku zmiany cen w poszczególnych pozycjach wpisanych przez Wykonawcę w Formularzu cenowym w sytuacji spowodowanej zmianami cen tych pozycji zgodnie z przedłożonym przez Wykonawcę dokumentem zatwierdzającym te zmiany przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej lub w sposób dopuszczony przez Prawo pocztowe. W powyższym przypadku Zamawiający zobowiązuje się do uiszczenia opłaty za świadczone usługi w wysokości obowiązującej na dzień nadania przesyłek
Zamawiający przewiduje możliwość zlecania innych usług pocztowych w zakresie przesyłek nie wymienionych w formularzu ofertowym. Podstawą rozliczeń będą wtedy ceny zawarte w dacie przyjęcia przesyłek w cenniku opłat obowiązującym u Wykonawcy.
23. Zapłata za wykonane usługi nastąpi przelewem na konto Wykonawcy, w terminie do 30 dni od daty złożenia faktury u Zamawiającego na konto Wykonawcy wskazane na fakturze.
Do każdej faktury należy załączyć zestawienie (specyfikację) zawierające: nazwę usługi, ilość przesyłek i ich cenę, wykaz dostarczonych przesyłek z podziałem na przesyłki krajowe i zagraniczne, podział na kategorie wagowe, podział na przesyłki ekonomiczne, priorytetowe, gabaryty, potwierdzenie obioru, wykaz zwrotów z podziałem na rodzaje przesyłki i kategorie wagowe.
32. Na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy pracowników biorących udział w cyklu realizacji usługi, tj. osoby przyjmujące i odbierające przesyłki, oraz pracujące przy ich transporcie, przechowaniu, rejestracji itd.
Zamawiający wymaga przed podpisaniem umowy złożenia oświadczenia Wykonawcy o ilości osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę (bez konieczności przedłożenia dowodów zawarcia Umowy o pracę z poszczególnymi pracownikami ).
Zamawiający zastrzega sobie , że każdorazowo na żądanie zamawiającego, w terminie przez niego wskazanym, nie krótszym niż 7 dni, wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia do wglądu zamawiającemu oświadczenia wykonawcy o zatrudnieniu na podstawie Umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego ( bez konieczności przedłożenia dowodów zawarcia Umowy o pracę z poszczególnymi pracownikami ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 64110000-0 - Usługi pocztowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 295722,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 295722,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 295722,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Poczta Polska Spółka Akcyjna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5250007313

7.3.3) Ulica: Rodziny Hiszpańskich 8

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-940

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 295722,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Adres do korespondencji Wykonawcy, z którym zawarto umowę: Biuro Sprzedaży, Rejon Sprzedaży Sosnowiec ul. 3 Maja 24, 41-200 Sosnowiec

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.